Jump to content

לאן: בושה פשוט בושה


Recommended Posts

חייב לספר לכם סיפור כ"כ מתסכל שקרה היום ופשוט עבר את הגבול עם הלאן האלו:

 

היום לפני המשחק עשיתי את כל הבירורים לגבי 3 הכרטיסים שהזמנתי, 2 שהדפסתי ועוד אחד טעון במנוי. הלכתי לקופות הדפסתי את 2 הכרטיסים ושאלתי אם הכרטיס ה3 באמת טעון במנוי, הוא אמר שאין סיבה שלא ואם הזמנתי במחשב אז הוא טעון, סבבה. נכנסתי לאצטדיון בסביבות שבע וחצי ושהגעתי להעביר את המנוי בכניסה הוא לא עבד ואמרו ללכת לקופות. רבע שעה לפני תחילת המשחק כ200 אוהדים עומדים בקופות של 4-5 בשני עמדות כדי לקבל את הכרטיסים שלהם, הלכתי לצד של הקופה שם אמרו להביא את האשראי והם כבר ידאגו להוציא את הכרטיסים, מכיוון שהאשראי על אבא שלי הבאתי צילום שלו ושל הת.ז ובנוסף את ההזמנה מהאינטרנט. במשך חצי שעה לאחר שמסרתי את האשראי עמדתי שם וחיכיתי שיביאו לי את הכרטיס בזמן שכל פעם שאני שואל מה מתקדם הם אומרים לי שאוטוטו יוצא ושאין מה לדאוג במשך כחצי שעה ואפילו הבאתי את המנוי שלי באותו זמן אנשים שהביאו את האשראי שלהם קיבלו את הכרטיס ונשארתי אחרון בקופות. חייב להוסיף שכבר התחיל המשחק וכבר הגול הראשון כבר הובקע. בסביבות שמונה ורבע שהייתי האחרון בקופות הם טענו שהוצאתי את כל הכרטיסים שהזמנתי ואין לי עוד, הסברתי להם שהם יכולים ללכת להכנס לחשבון שלי בלאן ולראות שהזמנתי 3. לאחר שהם הבינו שאין מה לעשות הם הביאו לי כרטיס בטענה שהם לא בטוחים שבכלל שילמתי עליו והם עוד עושים לי כביכול טובה. לבסוף רק דקה 20-25 נכנסתי למגרש.

 

השאלה שלי מה אפשר לעשות אם הדבר הזה והשערורייה הזו? יש אפשרות לתבוע אותם, להתקשר למכבי? ללאן?

 

תודה

Link to comment
Share on other sites

ואללק אתה תקבל פיצוי ממכבי ומלאן לא יקחו לך עמלות וכאלה רוץ על זה חזק אל תחליק על זה כל פעם שאפשר לעקוץ את לאן תעשה את זה, וגם מכבי תביא לך פיצוי כרטיס משחק מתנה בטוח..

Link to comment
Share on other sites

עוד מקרה ביזיון שקרה

הטעינו לאוהד במנוי תכרטיס למשחק שהוא קנה למקום שלו הקבוע ומכרו כרטיס במכירה הפתוחה לכולם על המקום של האוהד עם המנוי מה שיצר בלאגן קטן והסדרן לא ידע כמובן מה לעשות וקרא לאחראי,והאחראי ברוב חוצפתו אומר ל2 האוהדים לצאת החוצה ושידפיסו להם כרטיסים חדשים

כאילו שהאנשים שעובדים בקופות היו מאמינים להם שאחד המאבטחים שלח אותם

פשוט ביזיון גם מצד מכבי ששמים מאבטחים כאלה מטומטים לטפל בבעיות כאלה במקום לשים אנשים טיפה נורמלים

Link to comment
Share on other sites

מה לדרוש ממכבי? פיצוי? איך אני פונה? לאיים בתביעה או שמה?

לא תביעה תשחק אותה בהתחלה כאילו עמדת שמה עד דקה 30 תספר הכל תאמת תאמין לי לאן ומכבי יביאו לך פיצוי במידה ולא תביעה..!

Link to comment
Share on other sites

כמה אפשרויות.

אתה יכול לשלוח מייל חריף כמו שסיפרת פה טיפה לאיים. או לדבר בטלפון באותו סגנון.

 

אם לא עוזר אז פוסט ויראלי בפייסבוק אבל ממש לגייס אנשים שישתפו מהמשפחה וכאלה דברים ולפרסם בדף של מכבי במלא דפים ולבקש ממלא שישתפו ותאמין לי שהם ירדפו אחריך ויבקשו סליחה ויפצו אותך רק על השם שאתה מוציא להם. לתייג את לאן בפייסבוק וכאלה דברים הם ישר יפצו אותך.

מאמין גם שאם תבקש רוב הפורום פה ישתף.

Link to comment
Share on other sites

מי האחראי העיקרי? מכבי או לאן? או ששניהם באותה מידה?

 

אני לא יודע מי האחראי העיקרי אבל עדיין כל פעולה שתפגע בלאן (להלן פוסט בפייסבוק) תתקבל בברכה.

Link to comment
Share on other sites

מה שהיה עם לאן היה ביזיון אחד גדול.

אנחנו ( 3 אנשים ) הגענו מפרדס חנה, זחלנו שעה בפקקים, הגענו שעה לפני תחילת המשחק לקופה.

בקופות היו רק 2 חלונות פתוחים. לקח לי 55 דקות לקבל כרטיס, וגם זה כאשר הלכנו הצידה ונתנו למאבטח את האשראי שלנו והוא הכניס אותו פנימה. נכנסתי בזמן לחיצות הידיים. את כל הכיף של ההתחלה פיספסנו ובנוסף היינו צריכים לעמוד במעבר המדרגות בשער 7 למעלה כי לא היה מקום.

נמאס מהלאן האלה כבר. רואים שיש לחץ, תביאו עוד עובדים ותפתחו עוד עמדות חלוקה! יכלו לשחרר את התור ברבע מהזמן. בושה!

Link to comment
Share on other sites

כנראה ש-10% עמלת כרטיס + 15 ש"ח עמלת הזמנה ל-14,000 צופים זה לא מספיק כסף כדי לתת שירות שהולם קבוצת ליגה לאומית. חבל שעד היום לא הפרנו את החוזה איתם.

Link to comment
Share on other sites

מה שהיה עם לאן היה ביזיון אחד גדול.

אנחנו ( 3 אנשים ) הגענו מפרדס חנה, זחלנו שעה בפקקים, הגענו שעה לפני תחילת המשחק לקופה.

בקופות היו רק 2 חלונות פתוחים. לקח לי 55 דקות לקבל כרטיס, וגם זה כאשר הלכנו הצידה ונתנו למאבטח את האשראי שלנו והוא הכניס אותו פנימה. נכנסתי בזמן לחיצות הידיים. את כל הכיף של ההתחלה פיספסנו ובנוסף היינו צריכים לעמוד במעבר המדרגות בשער 7 למעלה כי לא היה מקום.

נמאס מהלאן האלה כבר. רואים שיש לחץ, תביאו עוד עובדים ותפתחו עוד עמדות חלוקה! יכלו לשחרר את התור ברבע מהזמן. בושה!

זה בדיוק מה שאני עשיתי גם הלכתי לצד שם ובמשך ארבעים דקות ובתדירות של כל חמש דק אמרושמדפיסיםלי את הכרטיס.

דרך אגב התקשרתי למכבי ואמרו לי לפנות ללאן, התקשרתי. ואמרו לי לשלוח פקס אמרתי להם שיש להם אחלה שירות לקוחות, זונות

Link to comment
Share on other sites

ביזיון מה שהלך שם,

הגענו 40 דקות לפני. 3 קופות פתוחות בשער 10, אין את המכונות האוטמטיות

ולקח להם בערך 5 דקות אם לא יותר על כל בן אדם.

נכנסו רק דקה 8 בערך ועוד מלא אנשים היו תקועים בקופות.

Link to comment
Share on other sites

רציתי לדעת אם יש טעם לשלוח ללאן פקס עם מה שקרה לי אתמול, האם יש טעם לנסות להתלונן בפני חברה עם חוסר שירות לקוחות משווה?

 

זה מה שאתמול שלחתי למכבי:

מכבי שלום,

 

רציתי לידע אותכם במקרה מצער נורא ומאוד מבזה שקרה היום (6.8.13) עם משרד הכרטיסים לאן. נציין את זה שאני מנוי לשער 7.

 

היום לפני המשחק עשיתי את כל הבירורים לגבי 3 הכרטיסים שהזמנתי, 2 שהדפסתי ועוד אחד טעון במנוי, בדקתי אם אוכל להוציא אותם עם צילום אשראי של אבא שלי, צילום ת.ז. ויפוי כוח והאם באמת חויבתי באשראי (לפי החשבון בלאן אכן חוייבתי על שלושה כרטיסים). הלכתי לקופות בסביבות שש וחצי, יותר משעה לפני המשחק, הדפסתי את 2 הכרטיסים ושאלתי אם הכרטיס ה3 באמת טעון במנוי, הקופאי אמר שאין סיבה שלא ואם הזמנתי במחשב אז הוא טעון, כלומר לא אמורות להיות בעיות בכניסה. נכנסתי לאצטדיון בסביבות שבע וחצי ושהגעתי לכניסה וניסיתי להעביר את המנוי בכניסה הוא לא עבד ואמרו ללכת לקופות (חייב לציין שלא היה לחץ בכניסות למגרש). רבע שעה לפני תחילת המשחק כ200 אוהדים עומדים בקופות של 4-5 בשני עמדות כדי לקבל את הכרטיסים שלהם, הלכתי לצד של הקופה שם אמרו להביא את האשראי והם כבר ידאגו להוציא את הכרטיסים, מכיוון שהאשראי על אבא שלי הבאתי צילום שלו ושל הת.ז ובנוסף את ההזמנה מהאינטרנט. במשך חצי שעה לאחר שמסרתי את האשראי עמדתי שם וחיכיתי שיביאו לי את הכרטיס בזמן שכל פעם שאני שואל מה מתקדם הם אומרים לי שאוטוטו יוצא ושאין מה לדאוג במשך כחצי שעה ואפילו הבאתי את המנוי שלי באותו זמן אנשים שהביאו את האשראי שלהם קיבלו את הכרטיס ונשארתי אחרון בקופות. חייב להוסיף שכבר התחיל המשחק וכבר הגול הראשון כבר הובקע. בסביבות שמונה ורבע שהייתי האחרון בקופות הם טענו שהוצאתי את כל הכרטיסים שהזמנתי ואין לי עוד, הסברתי להם שהם יכולים ללכת להכנס לחשבון שלי בלאן ולראות שהזמנתי 3. לאחר שהם הבינו שאין מה לעשות הם הביאו לי כרטיס בטענה שהם לא בטוחים שבכלל שילמתי עליו והם עוד עושים לי כביכול טובה. לבסוף רק דקה27-30 נכנסתי למגרש.

 

אני פשוט הרגשתי בזוי ומושפל שככה משרד כרטיסים מתנהל, גורם לבן אדם ששילם מכספו כדי להכנס בזמן לאצטידון והוא נכנס בדקה28!!! זה מצער אותי שמועדון כדורגל כמו מכבי תל אביב עם הנהלה רצינית שמנסה לדאוג לאוהדיה עובדת עם משרד כרטיסים כמו לאן שלא חושב על שירות לקוחות וחושב שיוכל להתנהג איך שירצה עם לקוחות. אני פשוט אשקול לא להזמין כרטיסים ו/או ללכת למשחקים אם אני אצטרך להתנהל מול חברה שכזו, בנוסף אני דואג שכל משחק מחדש שארצה להגיע עליו ע"י הטענת כרטיס במנוי או ללכת למשחק ליגה רגיל יגיע עם עוגמת נפש שכזו שתגרום לי שוב הפעם להגיע כחצי שעה לאחר תחילת המשחק. כל חווית הצפייה שאתם כ"כ דואגים לטפח נעלמת בן רגע.

 

אקווה לתגובה, להתייחסות למכתב ואף לפיצוי כנגד עוגמת הנפש שנגרמה לי. אני ממש התאכזבתי מהיום וללא שום קשר למשחק שהיה.

 

בתודה,

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.