Jump to content

תקשורת הספורט בארץ


Avivbabor

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

ONE שברו שיא ועכשיו הם מתנקמים בחיפה. רמה כזאת נמוכה של תקשורת לא ראיתי הרבה מאוד זמן.

 

אריק בנאדו, אם חשבת שאתה יכול להמציא מחדש את הכדורגל, אז התעוררת הערב (שני) למציאות קשה ביותר. מכבי חיפה שלך הושפלה בגדול אל מול הקהל הביתי בקריית אליעזר מול אלופה אמיתית. אחרי כמעט עשור, מכבי תל אביב, רשמה ניצחון ענק 0:3 באצטדיון בחיפה מול הירוקים ועל הדרך דרסה, רמסה, פירקה ומעל הכל - השפילה את הקבוצה העלובה מהכרמל שרשמה הפסד שלישי ברציפות בליגה ובאירופה. לאחר הניצחון עלתה הקבוצה של פאולו סוזה למקום הראשון.

כל העולם יודע - מכבי חיפה חייבת חיזוק בהתקפה. את זה כולנו ידענו בשלושת החודשים האחרונים וכולם ציפו לחלוץ חדש שיחזק את הסגל הירוק אלא שבנאדו לא ממש חשב ככה והחליט להישאר עם הסגל שבנה. הוא בטח בנה על החלוץ האימתני, דינו אנדלובו שהגיע בקיץ הקודם מבני יהודה ועם כל הכבוד זה ממש לא זה, גם שמעון אבוחצירה שהגיע בקול תרועה רמה מעירוני ק"ש רחוק מלספק את הסחורה. תורג'מן? כבר לא יכול היה להושיע כשנכנס כמחליף. בנוסף להתקפה החלשה, ההגנה הירוקה המשיכה להראות חולשה מדהימה והפעם, אף אחד לא יכול להאשים את בויאן שאראנוב שהיה הטוב בקבוצתו. כן, כן.

מספיק לעסוק בצד המפסיד. פאולו סוזה ביצע מהפכה בהרכב ובסופו של דבר עשה בית ספר למאמן שמולו. מכבי תל אביב אמנם לא הרשימה במחצית הראשונה אבל עמדה במספר ניסיונות מסוכנים והתפוצצה במחצית השנייה. בדקה ה-50 מהראן ראדי שלח כדור מצוין לברק יצחקי והחלוץ עם החזה דחק לרשת מקרוב

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ONE שברו שיא ועכשיו הם מתנקמים בחיפה. רמה כזאת נמוכה של תקשורת לא ראיתי הרבה מאוד זמן.

 

 

 

 

 

 

 

וואו... איזה כתיבה הזויה!!!

באמת בושה.

על מה הסכסוך?

Link to comment
Share on other sites

וואו... איזה כתיבה הזויה!!!

באמת בושה.

על מה הסכסוך?

אם אני לא טועה, הם לא מרשים לכתבים מוואן לשאול שאלות במסיבות עיתונאים שלהם

מה גרם לזה, אני לא יודע, אבל כנראה כתבות מהסוג הזה... חח

Link to comment
Share on other sites

על הזין הכותרות בואו ננחם עוד את חיפה?

שיהיה הכי הזוי בעולם שנים סבלנו מהתקשורת שמצצה לחיפה בגלל שחר .. היום הגלגל התהפך בכל המובנים תנו לי לשמוח!!

 

האלופה והעלובה :thumbsup_anim:

Link to comment
Share on other sites

לא קשור למכבי אבל קופמן בעוד מפגן של עיתונאות משובחת

http://www.the7eye.org.il/79039

גם בכתבה ובעיקר בתגובות דרך הפייסבוק של אשתו.

 

אכן, איך אפשר לסמפט אפילו את קופמן אחרי ההודעות הבאות שהוא כתב מהפייסבוק של אשתו שרית:

 

"אהבתי את התגובה של נמרוד בוקר. אמממ...הוא ממש עושה לי את זה...מדוע שלא ניפגש ונעשה נעים? נלביש אותך בחצאית ראפיה מתוקה ונעשה כולם נוסעים לחיפה? או לדאלאס תבחר אתה? ואחרי זה נחליט מי ייצא לחופש בגהה, או לפרוקטולוג הקרוב למקום מגוריו....נו? מתאים לך מתוקי? נלך על זה?"

 

"נמרוד יקירי, אהובי, מחמלי, אתה מקציף אותי ואני קרוב להתנמרות, שלא תהיה טובה לשנינו. כי אני בניגוד אליך לא מתחבא בפייסבוק, ואם תמשיך לטנף על אשתי אאלץ לחפש אותך. אני מניח שגם אמצא, כי מצאתי מוצצי זרגים גיבורים ממך. יש לך משהו להגיד לי טינף תגיד לי בפנים מולי !!!! דבר אתי על גהה, על סגורה וכל מה שתחפוץ. אבל מילים מיותרות על שרית זה לא טוב. קח עצה בחינם: שקול מילים, כי אם לא תספור שיניים. אל תהיה עבדאי בפייס לא מתאים להתלכלך על נשים. היא לא כתבה לך תגובה, קיוותי שתבין לבד, אבל אתה מפגר מדי. אבל אתה הרי מחזיק מעצמך, אז צא מהוירטואל לויז'ואל ואל תתחבא. אבל חשוב מכל, הישמר לך מפגיעה נוספת בשרית, כדי שלא אאבד במקרה את מזגי הטוב והנוח בגלל חלאות כמוך. תחתןך, כל עוד אתה יכול, כי יתכן שאם תגזים כבר לא תוכל. זהו סיימתי אתך, אתה יכול להתפנות למצוץ לאיזה אריתראי אקראי."

 

 

אגב:

הייתה כתבה בנושא באתר נענע10: (קישור מהמטמון של גוגל)

http://webcache.googleusercontent.com/search?client=firefox-a&hs=xIl&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&biw=1920&bih=950&sclient=psy-ab&q=cache%3Ananamobile.co.il%2Fnana%2Fcelebs%2Farticle.aspx%3FArticleID%3D1006804&oq=cache%3Ananamobile.co.il%2Fnana%2Fcelebs%2Farticle.aspx%3FArticleID%3D1006804&gs_l=serp.3..0l4.58953.59860.1.60130.7.7.0.0.0.0.265.848.0j4j1.5.0....2...1c.1.27.psy-ab..12.5.835.Y2MbR-NjXw0&pbx=1

והכתבה נמחקה באופן מחשיד:

http://celebs.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1006804

Link to comment
Share on other sites

http://sports.walla.co.il/?w=/156/2680374

 

גדול יוסיפוביץ'.

 

צדיק אחד בסדום.

לא אשקר, הזלתי דמעה.

 

אני אשים פה חלק מזה:

 

אולי זה בגלל האצטדיון הנורא הזה, זה שמחרים ממך את הדציבלים עוד בחדרה, אבל הקונצרט של מכבי תל אביב היה הרעש הכי שקט שנשמע כאן. למרות הכוחניות והקילריות שבביצוע, הכול היה רך, רגיש, קל. הכדורים בקושי יצרו חיכוך עם הרשת, האוהדים צרחו בלי קול. זה היה כמו סרט אילם.

ומעל כולם ניצב הארטיסט.

זה היה בדקה ה-60, כששחקן הכדורגל הכי טוב בישראל קיבל כדור די קרוב לשערו. אתה רואה את זה מהיציע, הוא רץ והזמן עוצר. אולי עברה שעה, ואולי 13 שניות. הוא מתגבר על שלושה ירוקים – לא היה להם סיכוי - ושולח כדור בין שלושה נוספים. לכדור, כמו להם, לא היה סיכוי. גורלו הוכרע מבלי שידע זאת. אין שום סיכוי שהכדור הזה לא מגיע לרגל של פריצה, באלף יקומים מקבילים.

כי מה כבר לא עשה עד אתמול? לא ניצח את מכבי חיפה עם מכבי תל אביב. אז הנה, עוד וי בפנקס הכי שחור בישראל. ערן זהבי. כי כמו שהם שרו - ואם אתה לא חלק מזה, אתה לעולם לא תבין.

Link to comment
Share on other sites

http://sports.walla.co.il/?w=/156/2680390

 

 

יניב קטן ניסה שוב לקחת מנהיגות והרגיע את השחקנים בחדר ההלבשה: "במצבים כאלה צריכים להיות מאוחדים. יש עוד דרך ארוכה ואסור לנו להתפרק עכשיו", אמר הקפטן.

אולם הדברים הללו לא ממש עזרו: "זו הייתה המחצית הכי גרועה שלנו בשנים האחרונות״, אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה על המחצית השנייה, בה נכבשו כל השערים במשחק, ״שיחקנו ברמה שמתאימה לקבוצה קטנה. נשברנו כבר אחרי הגול הראשון וחלק מהשחקנים פשוט הלכו ולא התאמצו. לא מובן איך זה קרה. הם היו בכמה רמות מעלינו ואם לא ננצח בסכנין, זה באמת יהפוך לכדור שלג, בדיוק כמו בשנה שעברה״

 

אני לא אתפלא אם 'אחד השחקנים הבכירים בקבוצה' יניב קטן מטנף לכתבי החצר שלו על הקבוצה, אבל גם 'מדליף' ציטוט של מנהיגות שהוא בעצמו אמר.

Link to comment
Share on other sites

יוסיפוביץ' מסתמן כאחד מאנשי התקשורת הבודדים שגואלים את המקצוע מהביזיון אליו הוא התדרדר בשנים האחרונות. בכלל, מערכת איכותית התפתחה לה בוואלה

Link to comment
Share on other sites

וואי וואי יש הרגשה עכשיו שכולם יתחילו למצוץ לנו ולרדת על חיפה, כמו שהיו עושים כשחיפה והפועל היו מנצחות אותנו בגדול.

באותה מידה המשחק יכול להתפתח בצורה אחרת. חיפה לא כאלו גרועים כמו שעושים מהם אחרי התוצאה של אתמול.

Link to comment
Share on other sites

וואי וואי יש הרגשה עכשיו שכולם יתחילו למצוץ לנו ולרדת על חיפה, כמו שהיו עושים כשחיפה והפועל היו מנצחות אותנו בגדול.

באותה מידה המשחק יכול להתפתח בצורה אחרת. חיפה לא כאלו גרועים כמו שעושים מהם אחרי התוצאה של אתמול.

נכון, דאבור יכל להבקיע מהמצבים שהגיע אליהם במחצית הראשונה, ויצחקי יכל לסיים עם יותר קור רוח מול שאראנוב במחצית השנייה.

פספוס גדול.

Link to comment
Share on other sites

הטור של פז חסדאי עולה ביום שישי. תמתינו בסבלנות.

 

באשר לוואלה, היתרון הגדול של חלק מהכותבים שם הוא שהם כותבים אשכרה כמו אוהדים. במיוחד יוסיפוביץ (אוהד הפועל שרוף) ופז (מכביסט), אבל גם חמי אוזן (בית״רי) ומדי פעם גם דוד רוזנטל (מכביסט אבל לייט. אם הולך למשחקים זה כנראה בעיתונאים. פז למיטב ידיעתי מנוי).

 

ברקוביץ קופמן שרף וכו לעולם לא יבינו מה זה להיות אוהד.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.