Jump to content

נושא מלפפונים לעונת 2013\14 ע"ש קשר אחורי זר תותח גרזן


Liran

Recommended Posts

טוב ראיתי שפתחו נושא תלבושות לעונה הבאה פלוס העונה הזאת כבר נגמרה והייתי בים היום אז זה הקיו שלי לפתוח את הנושא המסורתי.

נכון לעכשיו כנראה בגלל שכולם עסוקים בלהיות מתוסכלים מהאליפות שלנו לא שמענו על כל מיני שמות בזוים אז כל מה שעולה בתקשורת זה רק השמות של הישראלים הכי יקרים בשוק

-מאור מליקסון הפעלתן

-ליאור רפאלוב הורסטילי

-ברדה,אוהבים את ברדה

-טוטו תמוז הרב גוני

-עמוס תמם

 

זהו, תהנו

יש אליפות אגב

Link to comment
Share on other sites

ניראלי שעם הרכש שמכבי תעשה/התקשורת תרצה שהיא תעשה/התקשורת תמציא/x סיכם את תנאיו ושבוע אחרי זה פוצצה העסקה פלוס מפית

 

הנושא הזה יגיע ל1000

 

 

אם כי יש אופציה שכל מיני שמות שפעם היו פתח ל10 עמודים יכולים להסתכם בהודעה של ?אני סומך על גורדי?+ חזרה של מתא שי בניסוח טיפה שונה

Link to comment
Share on other sites

ניראלי שעם הרכש שמכבי תעשה/התקשורת תרצה שהיא תעשה/התקשורת תמציא/x סיכם את תנאיו ושבוע אחרי זה פוצצה העסקה פלוס מפית

 

הנושא הזה יגיע ל1000

 

 

אם כי יש אופציה שכל מיני שמות שפעם היו פתח ל10 עמודים יכולים להסתכם בהודעה של ?אני סומך על גורדי?+ חזרה של מתא שי בניסוח טיפה שונה

 

:thumbs:

Link to comment
Share on other sites

יורו לאמין הסנגלי חתם בבני יהודה ל3 שנים ואמור להחליף את פדרו גלבן.

 

לאמין, בן 24, הבקיע 17 שערים במדי שיראק בעונה האחרונה (16 שערים בליגה ושער נגד יריבה ממונטנגרו בליגה האירופאית) והיה לאחד מהשחקנים הבולטים בליגה הארמנית כאשר שיראק מובילה את הטבלה בהפרש 5 נקודות מספר מחזורים לסיים ובדרך לאליפות הראשונה בתולדותיה.

Link to comment
Share on other sites

אוי, כמה שאני אוהב את העונה הזו והנושא הזה. התגעגעתי.

 

לטובת הכלל, אלו הנקודות המרכזיות עד כה. לפני כן, צריך לציין שבמכבי ילכו על רכש ישראלי בכיר, ולאחר מכן צפויים להשלים עמדות ב-2-3 זרים:

 

1. אניימה - מכבי רוצה שישאר, אבל שכר של 900 אלף יורו זה המון. ליל מצדה גם לא תשלם לו את הסכום אם יישב על הספסל, ומי יודע, אולי תרצה למכור אותו. נראה שמכבי לא תוותר עליו בקלות ותנסה להעלות אולי את הסכום שהיא משלמת מתוך שכרו (300 אלף יורו), אבל עוד מוקדם לדעת. במקרה שלא יישאר, ממה שאני רואה כרגע, יעדיפו שוער זר ולא לתת לחיימוב או לוי את המפתחות כרגע. הימור משוגע? אדל. אבל זה לא מבוסס על כלום.

 

2. מגנים - החוזים של ייני וזיו נגמרים, לשניהם צפויים להאריך חוזה. ועדיין, מכבי תרצה להתחזק במגן אחד לפחות, אם לא שניים. ורד מסיים חוזה ולא נראה שימשיך, לדעתי. ריקן שיכול לשחק כמגן שמאלי מוזכר, גם חיפה שמה עליו עין. בצד ימין רצו את גבאי בינואר ואולי יחשבו עליו שוב, שפונגין מוזכר גם הוא. לדעתי, מגן רכש אחד יהיה זר.

 

3. מרכז ההגנה - על הנייר, לא צפויים שינויים, בהנחה שקרלוס לא יקבל לפתע הצעה יוצאת דופן. סטרול, שכמעט ולא שיחק, עוזב, ומעניין אם ייני וריף פרץ יהיה המחליפים המרכזיים לשעת הצורך, האם פידלף ישאר או לא והאם יגיע חיזוק ישראלי לעיבוי מרכז ההגנה.

 

4. קישור מרכזי - שלישיית המרכז המפורסמת - אלברמן, ראדי, זהבי. לי יש תחושה שיתכן ויבוא שחקן זר לאחת העמדות האלו, ולמרות שזה נראה מוזר, דווקא לעמדה האחורית יותר, אבל זו רק תחושה שלי. בכל מקרה, רוצים את ריקן כי הוא יכול גם לשמש גיבוי לשתי עמדות ה-50:50.

 

5. חלק קדמי - עטר צפוי להאריך חוזה, לפריצה יש חוזה, כמו גם למיכה ומרגוליס. גונזאלו צפוי לעזוב, ומי שמתנדנד הוא דאבור, שמכבי תציע לו כנראה שדרוג מסוים כדי שישאר. יתכן שיעדיף, בהתאם להצעה מתאימה, לצאת לאירופה. קולאוטי לא צפוי להשאר. גם החלק הזה מעניין מבחינת רכש - יצחקי צפוי לחזור לסגל, ובמכבי מחפשים עוד שחקן התקפי, ככל הנראה חלוץ, כשהשמות הישראלים מדברים על ברדה ושכטר בעיקר. גם השם של טוטו יצוץ לבטח. ללא ספק, בגלל שמדובר ב-3 עמדות קדמיות, יהיה מסקרן. מכבי רוצה סגל מעובה, ויכולה לסיים את עונת המלפפונים עם פריצה, עטר, יצחקי, מיכה, דאבור, שכטר/ברדה ומרגוליס.

 

לסיכום ולסידור:

עוזבים כמעט בוודאות - אבי סטרול, גונזאלו גארסיה, אלי זיזוב, רוברטו קולאוטי

מתנדנדים - ברק לוי (השאלה?), חנצ'ינסקי (כנ"ל?), עומר ורד, איגנסיו פידלף, אבו זייד (השאלה?), דאבור

המון שחקנים חוזרים מהשאלה, אלו המרכזיים: ברק יצחקי צפוי לחזור לסגל, חיימוב חוזר אך ספק אם ישאר, קהת ודיא סבע ספק אם ישארו בסגל, כנ"ל בן יאיר למרות שמימשו אופציה בחוזה שלו, יגיל ביטון (אולי יחזור וישמש כגיבוי?), רפי דהן, שאני מקווה שישאר כגיבוי ויחכה להזדמנויות. מדונאנין מסיים השאלה, יש לו חוזה לעונה נוספת, אך לבטח ימכר/יושאל.

 

עמדות שעשויות לקבל חיזוק:

שוער (בהתאם לעזיבת אניימה)

מגן ימני ושמאלי

שחקן גיבוי למרכז ההגנה

קשר אמצע

שחקן התקפה, בנוסף לברק יצחקי

 

בורסת השמות עד כה:

אלעד גבאי

יובל שפונגין

אופיר דוידזאדה

אבי ריקן

אליניב ברדה

איתי שכטר

גולסה וטוואטחה (הוזכרו, גם אם לא ריאלי)

 

אתם מוזמנים להוסיף שמות, אם שכחתי מישהו. שווה שההודעה הראשונה בנושא תתעדכן בכל פעם שיצטרפו עוד ועוד שמות.

 

התחזית שלי:

אם אניימה לא ישאר, יוחתם שוער זר. קרלוס ופריצה יהיו זרים 2 ו-3, ואליהם יצטרפו מגן שמאלי זר ושחקן זר נוסף יהיה קשר אחורי או דווקא חיזוק לשלישיה הקדמית. שפונגין או גבאי יוחתמו לעמדת המגן הימני. יצחקי, ברדה או שכטר - רק אחד מהם יהיה לבסוף. זו התחושה שלי.

Link to comment
Share on other sites

בהחלט צריך מגן ימני אבל לא על חשבון שרן בהרכב

 

סאגת ייני היא אחת מהמעניינות ביותר לעונה הבאה. לא בגלל עניין החוזה, שלבטח יוארך, אלא בעניין התפקוד.

 

העונה, בהתחשב בכושר החלש של ורד, ייני נכנס לעמדת המגן הימני. עם כל אהבתי אליו, ויש לא מעט ממנה, הוא לא מתאים לתפקיד, מהסיבה הפשוטה שהתמיכה שלו בהתקפה חלשה מאוד. באם יגיע מגן ימני, ועצם הדיבורים על שפונגין והרצון בגבאי בינואר, מעידים על כך שמחפשים שחקן בכיר לעמדה הזו. לא מאמין שיעבירו אותו לשחק בשמאל ויורידו את זיו לספסל, וכבלם אין לו מקום.

 

שתי אפשרויות על הפרק: ייני יירד לספסל וישתלב בהרכב בשלל עמדות אפשרויות כגיבוי - הגנה באגפים, מרכז הגנה, קישור אחורי, או שהוא יהיה בהרכב על חשבון אלברמן, כפי ששיחק בנבחרת, למרות שהאופציה הזו לא נראית ריאלית מדי.

 

שוב, צריך להודות: נקודת התורפה של מכבי העונה, גם ביחס לקבוצות אחרות, היתה עמדות המגנים. הם לא היו רעים, והגנתית היו טובים אפילו, אבל בכדורגל המודרני ואם רוצים להתקדם, חייבים מגנים עם יכולות התקפיות. זיו כבר לא ילד, ואני רוצה להאמין שיביאו זר לעמדה שלו (כמה שנים אנחנו מדברים על זה, זה לא פשוט כנראה. מישהו אמר מסיללה?). שוב, עצם הגישושים אצל שפונגין מעידים על כך שרוצים מגן ימני בכיר, כך שגם שם אני לא רואה את ייני פותח. לכן, נדמה שהוא יהפוך לשחקן כלבויניק לכל שעה וכמעט לכל עמדה אחורית.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.