Jump to content

מעקב אחרי שחקנינו בנבחרות השונות


Guest MTA--Shay

Recommended Posts

איך גרשון מועדף על פני טיבי?! הזוי .

ועם כל הכבוד לייני שאני מאושר שהוא פותח אז אם כבר קשר אחורי שהיה עולה עם ראדי ליד כיאל.

טיבי חולה

Link to comment
Share on other sites

לא ממש הבנתי מה אתה רוצה להגיד פה.

גל שיש פותח על חשבון יואב זיו,טוואטחה ועודד...... אז

רמי גרשון פותח.....אז

 

 

ואני די בדיעה שלך, אני כן חושב שייני יכול לשחק במקום אלברמן באמצע, אני גם בטוח שהוא יכול לתרום לנו שם.

אבל עדיין אלברמן הישראלי הכי מוכח על העמדה שלו, אז אני לא מבין למה לזלזל בו.

 

גל שיש פותח? :o אני רואה את זה רק עכשיו.

בכל מקרה, לא מזלזל באלברמן, תקרא את ההודעות שלי אח"כ, רק חושב שהוא אוברייטד ושייני טוב יותר.

ולצורך העניין, ההעדפה המפתיעה של המאמן הלאומי אולי בכל זאת אומרת משהו, לא? (ואולי לא מכיוון שבכל זאת גל שיש פותח..)

Link to comment
Share on other sites

בן זונה משומר.

משחק אותה פצוע.

מולנו הוא ישחק כמו גדול

ידוע השחקנים של חיפה עושים את זה כל פעם,יניב קטן הוא אלוף העולם בלהתחמק מהנבחרת

Link to comment
Share on other sites

עושים מהמשחק הזה פי 10000 יותר ממה שזה.

כולה רונאלדו בא לארץ, ביג פאקינג דיל. לא נורמאלים אנשים אשכרה 40 אלף באו לראות אותו, רק שמתוכם 4000 באמת יצליחו לראות משהו באיצטדיון המסריח הזה.

Link to comment
Share on other sites

http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.285.139643.html

 

בתחילת העונה הוא לא היה בתכניות של אוסקר ופתאום הוא הבאנקר בהרכב כאיש שיעצור את כוכב ריאל. במכבי מציינים את ה''עבודה הקשה'', חבריו בטוחים שזו ה''צניעות הנדירה'' וכולם מסכימים על דבר אחד: "מגיע לו". סיפור סינדרלה

 

כמעט כל העיתונאים שמסקרים את נבחרת ישראל דיווחו על זה בהתרגשות: על פי אסיפת הוידאו, אלי גוטמן הולך להפתיע את כולם. ולא, לא בגלל שאלירן עטר יפתח, כי אם שחקן אחר של מכבי תל אביב. שרן ייני. רק כדי להמחיש את גודל ההפתעה, היה זה למעשה הזימון הרשמי של ייני לנבחרת הבוגרת. להזכירכם, אותו שחקן שבתחילת השנה בכלל לא סומן כשחקן הרכב אצל אוסקר גארסיה.

בניגוד להלם בתקשורת ושל שחקני הנבחרת, בקרית שלום כבר היו מוכנים לקבל את הבשורה וסיפרו על השמחה בדבר התגלית של אלי גוטמן, אותה כבר מכירים זמן רב במכבי. "שרן הוכיח שאפשר לסמוך עליו כששיחק בחמש עמדות שונות ולא פלא שגם המאמן הלאומי רואה את זה", אמר גורם בכיר במועדון. "בגלל ששרן חכם יותר מהרבה שחקנים הוא מבין הכל אחרת. הוא מסוג השחקנים שאפשר לסמוך עליהם שיפעלו רק לפי ההוראות הטקטיות ולא לפי אינטואיציות. דווקא במשחק כזה כמו מול פורטוגל, הנבחרת צריכה מישהו כזה".

 

בהתאחדות גם מספרים שגוטמן נמצא בקשר רציף עם הצוות המקצועי של מכבי. המאמן ערך לאחרונה שיחות עם ג'ורדי קרויף והמנהל הספורטיבי ייעץ לו שמשתלם לסמוך דווקא על ייני. בניגוד לדיווחים על כך שגוטמן מייעד לקשר את תפקיד השומר הצמוד של כריסטיאנו רונאלדו, במכבי מספרים על יתרון אחר בו גוטמן מתכוון להשתמש.

 

"אם שרן אכן ישחק באמצע זה יהיה כדי להוסיף מימד הגנתי במרכז המגרש, שיאפשר לנבחרת דווקא להתקיף יותר", אמר גורם במועדון. "כשיש לך שחקן כמו שרן מאחור אתה יודע שהוא לא ייסחף ולא ינטוש את המערך ההגנתי. לכן כדאי לשבץ אותו שם, הוא כל הזמן חושב על ההגנה גם כשהקבוצה שלו מובילה. כל מאמן צריך שחקן כזה, שישאיר כל הזמן את החוליה האחורית בפוקוס".

 

מנגד, מי שחושב שייני יוצא מגדרו לאור מעמדו החדש, כנראה לא מכיר את האיש שרק מנסה לגמד את המעמד ולא מבין למה כולם מסביבו מתרגשים. אחרי הניצחון על רמת השרון בשבוע שעבר, ספק אם הוא בכלל חשב שהזימון הרשמי הראשון יוביל אותו היישר להרכב. הוא אפילו הרשה לעצמו להתבדח שכן לאור העובדה שיש כל כך הרבה שחקני מכבי בסגל הנבחרת - תהיה להם הזדמנות לדסקס על המשחק מול מכבי חיפה ולהתכונן יחד טוב יותר.

 

גם חבריו לקבוצה לא הפסיקו לפרגן לו וצמד המילים "מגיע לו" חזר על עצמו שוב ושוב. במכבי לא הפסיקו לספר על הקפטן האולטימטיבי, כזה שאהוב על כולם וגם דואג לקבל אישית כל אחד מהזרים שמגיעים; כזה שהפך לחבר הכי טוב של אלירן עטר; כזה שמתכונן לכל אימון ואימון עם ג'אגלינג באמצעות כדורי טניס כדי להיכנס לריכוז מיטבי; וכזה שאפילו הצליח ללמד דבר או שניים צוות מקצועי שהגיע מספרד.

 

אחד משחקני הנבחרת במכבי פרגן לייני כשאמר: "מה שיפה אצלו זה שגם אחרי שכולם מדברים עליו הוא שומר על פאסון כרגיל. זה נראה כאילו זה עבר לידו אבל ברור שזה מרגש אותו. אם הוא באמת יפתח אז ההתרגשות תלך ותגבר".

 

ואגב, במקום להיות טרודים בענייני הנבחרת, העדיפו שחקני מכבי תל אביב להעביר בישיבה חברית יחדיו ובצפיה של פרקים מהסדרה רמזור. ייני לא היה מסמר הערב - אבל כזה הוא: הבחור הצנוע והמופנם שבא מאחור, בלי שאף אחד ציפה. גם לא כריסטיאנו רונאלדו, שכלל הנראה יכיר אותו מקרוב.

 

 

אל קפיטן. :wubyellow3:

אני מודה, בימים עברו, בימים חשוכים, טענתי שבמקומו לא במכבי בדומה לז'אן ומישאלוב,

אבל השינוי שהוא עשה פשוט אדיר.

אדם ושחקן נהדר!

Link to comment
Share on other sites

במשך השנים פיתחתי לעצמי אדישות מוחלטת כלפי נבחרת ישראל, וכשצמד הנחשים החלו לאמן אותה האדישות אף הפכה לרצון שתכשל.

ואז הוא הולך ושם לי את ייני בהרכב, ולי לא נותר אלא לצפות במשחק כאילו אני פטריוט, ולהתפלל בכל מאודי שנוציא תוצאה טובה, רק בשביל שרן.

אל אל ישראל!

Link to comment
Share on other sites

אלה שמייחלים לכישלון של הנבחרת בימים שייני לא בהרכב - שלא יתלוננו על אוהדים של הפועל כשמניפים "מייצגים את הפועל ולא את ישראל". זה בדיוק אותו דבר ויותר גרוע.

יש לנו נבחרת אחת שמייצגת דגל אחד, וזה הדגל שלנו. מעניין את התחת מי מאמן את הנבחרת הזאת ואת מי הוא מזמן לסגל.

מעודדים את המדינה, לא את גוטמן.

Link to comment
Share on other sites

מי בסוף ממכבי פותח? טיבי ושרן?

מה עם ראדי ודאבור?

 

 

ומה אנחנו רוצים? שיפתחו יצליחו וישמחו?

או שינוחו וזהו

Link to comment
Share on other sites

מי בסוף ממכבי פותח? טיבי ושרן?

מה עם ראדי ודאבור?

 

 

ומה אנחנו רוצים? שיפתחו יצליחו וישמחו?

או שינוחו וזהו

גבר התשובה ברורה: לא משנה מי עולה לשחק, נבחרת אחת מייצגת עם ומדינה שלמה. שיצליחן, ישמחו, יתאמצו, יזיעו וייתנו 200% על מנת להשיג תוצאה טובה

Link to comment
Share on other sites

לא יכול להתעלם מזה שצמד הגרועים האלה(כן גוטמן חלש, עשו פיל מאפרוח ועוד הבלוף יחשף) הם מאמני הנבחרת שלי, לא יכול להתעלם מזה שהנבחרת הפכה לנבחרת שהזימונים נקבעים על פי הכרות משנים קודמות, נמאס מהצהרות כוזבות של ראש ההתאחדות, נמאס מ3 בלמים, נמאס משחקנים שלא רואים דשא בקבוצות אבל מגיעים לנבחרת על חשבון שחקנים שנותנים מספרים בליגה, קשה לי להתחבר לנבחרת הזאת, כמובן שאני רוצה שיצליחו אבל לפחות בשנים הקרובות אני לא חושב שארגיש קרבה כל שהיא לנבחרת.

Link to comment
Share on other sites

שפונגין:

השם שלך נקשר עם מכבי ת"א.

"מכבי מתעניינת וכנראה שאפילו רוצה אותי לעונה הבאה, אבל לא החלטתי עדיין שאני רוצה לחזור לישראל. אני מניח שאם אקבל החלטה לחזור זה יהיה רק למכבי ת"א, אבל אני עוד לא שלם עם החזרה לישראל.

 

"אני בגיל טוב, עם כרטיס ביד ודרכון אירופי, כך שאני לא יודע אם זה הזמן הנכון לחזור לארץ. היה לי ממש כיף בשלוש השנים האחרונות בקפריסין. אם תהיה לי אפשרות להישאר בחו"ל עם חוזה טוב, קרוב לוודאי שאשאר".

 

היית במכבי בשנים הכי קשות. האמנת שתזכה לראות אותם זוכים באליפות?

"הרגשתי כבר בעונה שעברה שהם בכיוון הנכון. הם התחילו מצוין עם מוטי איוניר, אבל אז באה נפילה גדולה. העונה רואים שיש שם דרך. אני לא רוצה לפתוח פה, אבל נראה שהעונה הם יזכו באליפות. זה מגיע למועדון ולאוהדים אחרי עשר שנים. מגיע לקהל הזה לשמוח".

 

אח :wubyellow3:

Link to comment
Share on other sites

גבר התשובה ברורה: לא משנה מי עולה לשחק, נבחרת אחת מייצגת עם ומדינה שלמה. שיצליחן, ישמחו, יתאמצו, יזיעו וייתנו 200% על מנת להשיג תוצאה טובה

תגיד את זה למשומר ש"השתמט" וזייף עלק פציעה שתקפה בדיוק עד המשחק עם מכבי

Link to comment
Share on other sites

כרסטיאנו רונאלדו תכיר, מרכז השדה של מכבי ת"א - ייני, זהבי, ראדי וטיבי.

אחרי הרבה שנים יש לנו נציגות גדולה ובכירה בנבחרת, מרגש לראות את השחקנים שאתה כ"כ אוהב משחקים מול כרסטיאנו רונאלדו. עם כל זה שאני מעדיף שישמרו את הרגליים, יהיה כיף לראות אותם נותנים הופעה טובה ומכובדת בנבחרת שתביא גם תעודת כבוד למכבי.

אחרי המון שנים אסיים בברכת אל אל ישראל!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.