Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב
7 דקות לפני, מכביסט לעד said:

נראה שהאתר גמור. תפסו להם שרת רציני והסדרות באתר לא עובדות.

אתה מדבר על האתר או האפליקציה? 

פורסם ב
6 דקות לפני, הנדון said:

אתה מדבר על האתר או האפליקציה? 

אין לי את האפליקציה אז לא יודע לגביה. 

אני יודע שאתמול האתר לא עבד. 

פורסם ב
1 hour ago, מכביסט לעד said:

אין לי את האפליקציה אז לא יודע לגביה. 

אני יודע שאתמול האתר לא עבד. 

האפליקציה מתה כבר שבוע, האתר עבד לי עד עכשיו בצורה טובה.

פורסם ב
37 דקות לפני, הנדון said:

האפליקציה מתה כבר שבוע, האתר עבד לי עד עכשיו בצורה טובה.

אתמול בלילה ניסיתי לראות ורשם שהפרקים לא זמינים או משהו כזה. 

פורסם ב
Just now, מכביסט לעד said:

אתמול בלילה ניסיתי לראות ורשם שהפרקים לא זמינים או משהו כזה. 

הגיוני, כל הילדים בחופש אז האתר תקוע, לי זה עבד בסדר אתמול.

 

פורסם ב

מה יהיה עם אתר סדרות? עובד למישהו? 

פורסם ב
43 דקות לפני, duss21 said:

מה יהיה עם אתר סדרות? עובד למישהו? 

על הפנים

פורסם ב

עוד מישהו רואה את העונה הנוכחית (16) של פילדלפיה זורחת? היו שבעה פרקים עד עכשיו, אחלה עונה לדעתי.

  • 3 weeks later...
פורסם ב

https://www.ynet.co.il/digital/technology/article/r1110g4yjh

 

 

זה מסביר את ההודעה של סדרות שיקח להם חודש לשחזר את הנתונים. 

אגב אני מכיר את אביאל מהכתבה. הוא לא מנהל חוות שרתים, הוא בסך הכל עוד לקוח שקיבל ארונות בחווה שלנו ומספק בין השאר מקום אחסון ללקוחות משלו. 

זה מסביר כנראה את השוטרים שביקרו בארונות שלו חחח

פורסם ב

יצאה עונה חדשה לפי'וצ'ראמה, מקווה שזה לא יהרוס

פורסם ב

בשורות טובות חזרה לעונה שנייה, איזו סדרה כיפית

 דיוויד טננט ומייקל שין אדירים 

  • 3 weeks later...
פורסם ב

'הדוב' מעולה, מהסדרות היותר טובות שראיתי בשנים האחרונות, מזכיר יותר וייבים של HBO מאשר סדרה של דיסני. 

 

פורסם ב

'ההצעה' על ההפקה של הסרט 'הסנדק' אחלה סדרה. מומלץ לראות קודם את הסרט לרענן את הזיכרון

פורסם ב
On 30.8.2023 at 09:17, הנדון said:

'הדוב' מעולה, מהסדרות היותר טובות שראיתי בשנים האחרונות, מזכיר יותר וייבים של HBO מאשר סדרה של דיסני. 

 

 

הדוב אחלה פנינה שגם אני גיליתי לא מזמן. לגמרי שווה צפיה. חוץ מהפרק הארוך של הקריסמס מה זה היה לעזאזל... 

פורסם ב
לפני5 שעות , Krishi said:

 

הדוב אחלה פנינה שגם אני גיליתי לא מזמן. לגמרי שווה צפיה. חוץ מהפרק הארוך של הקריסמס מה זה היה לעזאזל... 

פרק מופת, הכי טוב בסדרה כנראה 

פורסם ב
לפני1 שעה , matis said:

פרק מופת, הכי טוב בסדרה כנראה 

 

אני יכול להבין מה עמד מאחוריו מה ניסו להעביר פה. 

אבל לטעמי פשוט עשו את זה ארוך מדי. הבנו כבר את הפואנטה וזה התחיל כבר סתם להימרח, מצאתי את עצמי מתעסק בדברים אחרים תוך כדי

פורסם ב

טוב, מזמן לא ראיתי סדרות ולאחרונה התחלתי את better call saul ואני עומד לסיים.
על מה אתם ממליצים? תרשמו לי את 3 הסדרות הכי טובות שראיתם לאחרונה

פורסם ב
On 1.9.2023 at 19:16, Krishi said:

 

אני יכול להבין מה עמד מאחוריו מה ניסו להעביר פה. 

אבל לטעמי פשוט עשו את זה ארוך מדי. הבנו כבר את הפואנטה וזה התחיל כבר סתם להימרח, מצאתי את עצמי מתעסק בדברים אחרים תוך כדי

אהבתי את הפרק, חבל לא כל פרק בסדרה הזאת שעה, למרות שהפרקים קצרים מעביר טוב את הלחץ של הזמנים. 

 

 

פורסם ב
28 דקות לפני, הנדון said:

אהבתי את הפרק, חבל לא כל פרק בסדרה הזאת שעה, למרות שהפרקים קצרים מעביר טוב את הלחץ של הזמנים. 

 

 

 

אני אוהב את זה שהפרקים קצרים, מתמקדים יותר להעביר את התוכן. היום שכל פרק בכל סדרה זה שעה מינימום נהיה כבר מייגע,הרבה פעמים הם סתם מורחים את הזמן בדיבורים מיותרים כדי למלא מקום

פורסם ב

אימהות עובדות (בנטפליקס) לא רעה בכלל, מישהו ראה? אני בסוף עונה 2 כרגע.

פורסם ב
לפני9 שעות , gilgil28 said:

טוב, מזמן לא ראיתי סדרות ולאחרונה התחלתי את better call saul ואני עומד לסיים.
על מה אתם ממליצים? תרשמו לי את 3 הסדרות הכי טובות שראיתם לאחרונה

Legion 

פורסם ב
31 דקות לפני, סטלן בטלן השמן said:

Legion 

לא הצלחתי לשרוד עונה שנייה 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.