Jump to content

עמרי אפק Vs קלינגר--- שבת ביציע - 2.3.13


חןחן

Recommended Posts

מי שמוכן למחוק את המורשת האדירה של קלינגר השחקן בגלל כמה שנות אימון(מוצלחות או נוראיות, לא נכנס לזה בכלל)-

1-לא ראה אותו בזמן אמת.

2-טמבל שמתכחש לעברו.

3-חבר בכת.

הכי נכון שנכתב פה.

 

יותר מזה, אם לא היו קלינגר ושורה - המיתוס של נמני לא היה רוקם את גידיו הראשונים.

עוד "אלוני נתן" אחד לקולקציה.

גם סביר להניח שלחיפה יש היום 2-3 אליפויות יותר מאיתנו, 20 אחוז מהקוראים פה גולשים בפורום עם רקע ירוק,

ושהפער הספורטיבי-פסיכולוגי שמיץ' מנסה להדביק היום הוא בן 30 שנה ולא 15.

Link to comment
Share on other sites

איכשהו העלמת את התגובה שלך על 09/10 שהייתה אולי העונה הכי עלובה שאני זוכר מבחינה הישגית, ואני מאשים רק את אבי כי הכדורגל היה לא רק עלוב אלא כ"כ נרפה ולא נראה כאילו מכבי עבדו על משו באימונים בכלל, שלא נדבר על ה-4:2 וההשפלה שהרגשתי בתוכי שאנחנו נלחמים ומאושרים ב-0:0 בדרבי...

עונת 10/11 הייתה מבישה למדיי, אולי מבחינת שמות הסגל היה לא רע אבל נראה הכי לא מחובר בעולם וגם שם עלתה התהייה האם נמני מעביר להם אימונים או שהם משחקים שש-בש בקריית שלום.. אם לא ההצגה של יצחקי מול אולימפיאקוס גם לא היינו זוכרים את המשחק הזה לטובה ובכלל עונה עם תקציב בלתי מוגבל ובשער נמצא שטראובר שהמחליף שלו זה סולומון, אני מרגיש שזלזלו בי כאוהד.. נו באמת אבי סטרול ב-300 אלף דולר לעונה, קלמי סבן ב-250 אלף.. אם אתה באמת חושב שנמני לא גזר איזשהו קופון לכיס שלו מזה אז אתה לא מציאותי או פשוט עיוור כשזה נוגע אליו, זה פשוט נראה שלא היה אכפת לו מי השחקן אלא לבחור שחקנים שיעלו הכי הרבה כי היה לנו תקציב אסטרונומי בלי שחקני ספסל בכלל שיובל אבידור עולה מחליף במקום יצחקי במחזור הראשון נגד חיפה...

הנזק? קולואטי, יצחקי, מדוניאנין - כל אלה עוד מרוויחים סכומי עתק לא הגיוניים ומונעים מאיתנו להביא עוד רכש או להקל קצת על מיטש בקטע הכלכלי...

 

אין לי שום דבר אישי נגד אבי, גם אני אהבתי אותו מאוד ואני עדיין אוהב אותו מאוד למרות כל השנים הרעות איתו כמאמן והנזקים שהשאיר וההשפלות שחטפנו בתקופתו.. באמת התפדחתי לומר שאני אוהב מכבי באותן תקופות...

אז למה לא ככה לקלינגר שבטח לא ראיתי משחק? שמעתי עליו יותר מדי דברים טובים כמכביסט ובאליפות היחידה שזכיתי לראות במו עיני במגרש הוא היה המאמן, אז למה לו אין "חסד נעורים"?

כן חבר'ה, זה בגלל נמני...

 

אם קלינגר לא היה אגו מניאק ונמני לא היה תכסיסן, נמני לא היה מוצא את עצמו מחוץ למכבי נקודה.

Link to comment
Share on other sites

כמו שאמרתי, אני זוכר לקלינגר את העונות היפות בתור מאמן ושחקן (וזה לא מובן מאליו), אבל הוא ולוני יד ביד חירבו לנו את האימפריה. זה מעבר לניצחון בדרבי כזה או אחר.

 

אה, כי לפני קלינגר מכבי עם לוני הייתה אימפריה. חד משמעית- האשם על הנפילה של מכבי הוא על לוני הרציקוביץ'. האיש שהיה בראש המערכת, אדם נוראי בניהול כדורגל למרות שהוא מכביסט בכל רמ"ח אבריו ואני שמח לראותו במשחקים.

אנשים עושים אידיאליזציה לתקופה של לוין במכבי (2001-2002). אני זוכר את התקופה הזו בזמן אמת וגם הייתי מנוי אז. מכבי לא הייתה אז אימפריה ולא נעליים. השביעיות והעשיריות היו תענוג צרוף, אבל הגיעו באמ-אמא של הגארבז' טיים. הצלחנו לרוץ על המקום הראשון בחלק מעונת 01/02, לא יותר, אבל אל תכניסו התקפיות לכאן, כי התקפיות לא הייתה. מה שמכבי הביאה אז זה גביעים שהיה מאוד כיף לזכות בהם, אבל בזמן אמת נראו כמו נחמה פורתא לעומת האליפויוית של חיפה שהיא והפועל היו רחוקות מאיתנו בטבלה במאבק על האליפות.

 

תקופת 2004 ובמיוחד 2005 הייתה המדכאת ביותר מסיבה פשוטה- הקהל כארגוני אוהדים היה בנתק מוחלט מהקבוצה בגלל שנמני נשלח הביתה. לזה התווסף אח"כ הכדורגל המחורבן. מי שאומר אחרת מתכחש לאמת. מכבי שיחקה חרא של כדורגל ב-2005, אבל יצא לי לראות לפחות עוד 2 עונות עם חרא כדורגל לא פחות שהיינו בסכנת ירידה והקהל אז לא היה בנתק מהקבוצה מהסיבה הפשוטה שלא היה סיפור כמו עם נמני.

 

ולגביי קריירת האימון של כל חד מהם- קלינגר אולי אחראי לימי "בונקר ניר" הרעים של 2005, אבל להשוות בין קריירת האימון שלו במכבי לבין קריירת האימון של נמני זה עדיין שמים וארץ. נמני כמאמן היה כשלון ענק, מכה.

Link to comment
Share on other sites

אני לא מבין איך אגדות עבר לא נוגעות בך. גם אני לא ראיתי את רוזן וגלזר. ועדיין, יש לי כבוד עצום אליהם.

גם רוזן היה חרא של מאמן. גם אבי?לה ז?ל לא היה להיט. גם דריקס לא.

ולשפוט את ניר רק על קאריירת האימון שלו-זה לא רציני.

אתה לא מבין? תנסה קצת לחשוב.

מן הסתם אני אוטומטית אוהב כל שחקן מכבי גדול (סמל וכ"ו) כי קראתי עליו. אבל אין לי חיבור אמיתי.

כך גם היה עם קלינגר. את קלינגר אגב גם ראיתי בלא מעט שנים ואהבתי מאוד. היה בו משהו מאוד.. ווינרי. אבל לא ווינר קלאס של אבי נמני, ווינר של בכוח. בעבודה קשה. בעקשנות.

קצת קשה לי להסביר, אבל אני בטוח שמי שראה אותו משחק יכול להבין על מה אני מדבר.

 

 

ואז הגיעו השנים האלו.

בשנים האלו קיבל קלינגר מספר החלטות שנבעו מטיפשות, עיקשות, אגו ועוד כל מני מרכיבים באישיות שלו. עם השנים למדתי להכיר אותו כבן אדם קטן, ואישיות של אפס. בן אדם שאני מאוד לא מתחבר אליו.

אבל העניין החשוב הוא שבשנים שהוא אימן את מכבי מכבי הייתה חלק גדול בחיים שלי. ולא חלק חיובי, בשנים האלו סבלתי המון ואיבדתי מהתשוקה והרצון שלי למכבי. בין היתר בגלל ההחלטות שלו (שלא נבעו מהיותו מאמן חלש, אלא ממי שהוא) ועל כך אני כועס עליו ולא אוהב אותו.

 

 

עם זאת,

אני מכבד אותו ומודה לו על מה שהוא עושה כשחקן.

כמו שאמרתי כאן, אני לא מקלל אותו וגם לא שר לו במשחקים (לא אומר שלא נפלט איזה פעם אחת, אבל בעיקרון אני לא שר)

 

 

ומי שלא מסוגל לקבל את זה וממשיך לטעון שהוא היה אלוהים כשחקן ובלע בלע - פשוט אטום.

ויותר מזה. אתם מתעקשים להראות איזה טיפוס של אוהד שלא קיים. אני מונע מרגש. אני סבלתי במשך תקופה שנראתה כמו נצח תחתיו. אין הגיוני מזה שהוא לא יהיה האדם האהוב עליי.

Link to comment
Share on other sites

וואלה אני מרשה לעצמי להגיב בנושא הזה, כי בניגוד לרוב הקשקשנים פה (לא כולם), הייתי מסתבך בתקופה ההיא כל שני וחמישי בערך וכן ידעתי די טוב מה הולך אז במערכת (דרך אגב אף אחד לא ידע אז והיום הכל והרבה ניזונו משמועות של כל הצדדים).

ניר קלינגר עשה טעות גדולה שהעיף את נמני ובנין ממכבי, כי מקצועית שניהם היו ביי פאר השחקנים הכי טובים בקבוצה, טעה עוד יותר שנדבק לכסא כשהחזירו את נמני, וטעה בענק כשאחרי שהסכים לזה הלך ללכלך אצל אילנה דיין בתקשורת. אבל וזה אבל גדול מאוד, קלינגר היה שחקן גדול ומכביסט וגם בתור מאמן היו לו יותר הצלחות מכשלונות והוביל אותנו להישגים שלעולם לא אשכח, ושום אבל שום דרך להציג את זה אחרת לא תשנה את המציאות.

לכל מי שמסית ומתלהם פה נורא קל, כי לו בחיים לא באו שוטרים לבית לפני כל משחק גדול כמעט, לא עצרו אותו סתם ברגע שהוא הגיע לאיצטדיון ולא היו מזמינים לו ניידת בשנייה שהיה מראה את הפרצוף שלו בקרית שלום.

כבודו של אבי נמני במקומו מונח לנצח, אני בניגוד ל"פנאטים" שיש פה ימשיך תמיד לאהוב אותו גם אם יאמן בהפועל, כמו שאני אוהב את צביקה שרף ורלף קליין ז"ל. אבל מותר להביע ביקורת על כל בנאדם, אם צריך תביעו ביקורת גם על ההורים שלכם, ההתנהגות של נמני היום כפרשן, מעליבה אותי בתור אוהד מכבי שעשה הכל בשבילו באותם ימים, אותי לא מעניין שהוא סוכן שחקנים או פוליטיקאי, אני רוצה שהוא יצעק יש בגולים של מכבי ויהיה משוחד בנוגע אלינו, גם לאבי נמני לא היו את אותם חיים ואת אותו מעמד בלי מכבי ת"א ובייחוד בלי אוהדיה.

המחאה הייתה מוגזמת ותרמה לא מעט להחרבת מכבי באותם ימים, והיא בניגוד לכל השטויות שרשמו פה במהלך השנים קרתה רק כי העיפו את נמני ממכבי וזה שמביאים איזה מסמך מצחיק לא מוכיח אחרת. בפועל מי שעשה בלאגן ומדובר ב100-200 אנשים בערך עשו את זה רק כי העיפו את נמני ולא בגלל שלא היו קולר בשער 11, קאט דה בולשיט.

היום בדיעבד אני מצטער על כל הפעמים ששרתי קלינגר לא רואה (בכל הקשור ללוני האפס אני לא מתחרט על כלום), זה מביך שאוהד מכבי שר את זה.

 

צריך לשים את הפרק האפל הזה בתולדות מכבי מאחורינו ולזכור רק את הדברים הטובים וההישגים, ובטח ובטח שלא להציף את כל החרא כשהקבוצה כבר הבריאה, ונמצאית במרץ עם פער של 8-11 נקודות במקום הראשון, דבר שלא קרה קרוב לדור. יאללה לנעול ולדפדף...

:king:

Link to comment
Share on other sites

ססויר- סבלת כי קודם כל הוא העיף את נמני מהקבוצה, שאתה חולה לו על הצורה. שם הכל התחיל סוויר. רבים וטובים לא יכלו לשאת את זה שהמלך הכל יכול של מכבי נשלח החוצה מהקבוצה והתנתקו ממנה ברמה הרגשית בצורה זו או אחרת. נוסיף לזה שהקבוצה גם התדרדרה מקצועית (העונה השנייה שאחרי נמני היא ה-סמל להתדרדרות הזו).

 

מקצועית? אני יכול להעיד לגביי עצמי ולא מעטים אחרים שאני מכיר שבימים שנמני היה על הקווים סבלנו והתפדחנו ממכבי עוד יותר מהימים של העונה השלישית עם קלינגר.

Link to comment
Share on other sites

עזוב, בשביל מה אתה נכנס לזה?

יש אנשים שמסתכלים על הנתונים היבשים וגומרים מזה.

אני אישית נזכר בעונת ליגת האלופות (שנגמרה גם עם גביע) ובא לי להקיא. העונה הכי שחורה שלי כאוהד, עונה שכמעט גרמה לי להתנתק מהקבוצה.

 

ולא, אני לא שונא את קלינגר. אני מעריך אותו מאוד על 3 אליפויות כשחקן ועוד אחת כמאמן, ועל כל מה שנתן למועדון גם מעבר, אבל אני לא רוצה לראות את כף רגלו דורכת במכבי יותר.

 

 

עדיף לגמור מנתונים יבשים מלא לגמור מכלום.

 

אז לך אישית בא להקיא מעונת ליגת האלופות שכל משחק היה אללה בבאללה,

ולי אישית בא להקיא מהעונה שנלחמנו נגד הירידה וסיימנו 4 (!!!) נק' מירידה שאם

אני לא טועה איזה 6 משחקים לא הצלחנו לשים את הדבר העגול הזה ברשת,

ולהוא בא להקיא מהעונה עם טון קאנן, ולהוא מהעונה הזאת ולזה מהעונה הזאת.

זה לא שבשאר העונות היו גנים ושושנים...

 

ובכל אופן -

 

הצביעות פה של אנשים חוגגת

גם נמני וגם קלינגר עשו נזק למכבי כמאמנים אבל לפחות קלינגר הביא גם תארים

אליפות אחת ב-17 שנה ואל תזיינו את השכל שבתקופה של קלינגר היה שחור כי אנחנו חיים בתוך עשור שחור

של השפלות והפסדים מביכים ושניהם היו שותפים לביזיונות.

הדרבי הכי משפיל שחווויתי בחיים היה עם נמני על הקווים (4-2)

 

מכל החרא שהיה פה, רק אחד התעלה על כולם והביא את הקבוצה להישגים.

Link to comment
Share on other sites

סבלת כי קודם כל הוא העיף את נמני מהקבוצה, שאתה חולה לו על הצורה. שם הכל התחיל סוויר. רבים וטובים לא יכלו לשאת את זה שהמלך הכל יכול של מכבי נשלח החוצה מהקבוצה והתנתקו ממנה ברמה הרגשית בצורה זו או אחרת. נוסיף לזה שהקבוצה גם התדרדרה מקצועית (העונה השנייה שאחרי נמני היא ה-סמל להתדרדרות הזו)

תגיד לי, כמה מנותק אפשר להיות?!

תראה לי מאמן אחד שניסה לשחק כדורגל מגעיל כמו ניר קלינגר. ש1-0 היה המטרה בשבילו. שסגר כל משחק.

שביטל כל שחקן כשרוני או יצירתי, והפך את הקבוצה לחוטבי עצים, שוברי רגליים וחסרי חדוות משחק.

 

 

אל תראה לי אנשים שניסו ונכשלו, שהעזו וכשלו, שחלמו והתנפץ להם בפנים.

תראה לי עוד בן אדם אחד שמרצון הביא את מכבי לשחק את הכדורגל הכי מגעיל שראיתי ב20 שנה שאני רואה כדורגל. את הכדורגל שהוא הכל חוץ ממכבי. את הכדורגל שהוא בעצם... הפועל.

Link to comment
Share on other sites

תגיד לי, כמה מנותק אפשר להיות?!

תראה לי מאמן אחד שניסה לשחק כדורגל מגעיל כמו ניר קלינגר. ש1-0 היה המטרה בשבילו. שסגר כל משחק.

שביטל כל שחקן כשרוני או יצירתי, והפך את הקבוצה לחוטבי עצים, שוברי רגליים וחסרי חדוות משחק.

 

 

אל תראה לי אנשים שניסו ונכשלו, שהעזו וכשלו, שחלמו והתנפץ להם בפנים.

תראה לי עוד בן אדם אחד שמרצון הביא את מכבי לשחק את הכדורגל הכי מגעיל שראיתי ב20 שנה שאני רואה כדורגל. את הכדורגל שהוא הכל חוץ ממכבי. את הכדורגל שהוא בעצם... הפועל.

 

הכל טוב ויפה, רק שהאנטי כלפי קליגר התחיל עוד לפני זה. יש לזה אפילו תאריך מסוים.

Link to comment
Share on other sites

כמה מגוחך להתבכיין על הדמוניזציה שעושים לקלינגר כשהפורום הזה עושה את זה לנמני כל שבוע.

המחאה להחזרתו לא הייתה מוצדקת, היינו לוקחים אליפות בלעדיו והוא אנטי מכבי בתקשורת.

העיקר שאני לא נחשב, לפי מה שאתם אומרים, כמכביסט כי אני לא אוהב את קלינגר, שהשנים שלו כמאמן היו הנוראיות והגרועות ביותר שחוויתי כאוהד (יותר גרועות מהעונות עם אבי כמאמן, ללא ספק בכלל). כשאני מסתכל על המספרים בדיעבד אני פשוט לא מבין איך יכולתי כ"כ לסבול. ואני הייתי סתם ילד ביסודי שלא הלך למשחקים ובטח שלא ידע מה קורה בקהל. פשוט סבל מזוקק. אם אני לא טועה היו רק שני משחקים בכל עונת 2004 שהבקענו יותר משני שערים.

Link to comment
Share on other sites

הכל טוב ויפה, רק שהאנטי כלפי קליגר התחיל עוד לפני זה. יש לזה אפילו תאריך מסוים.

מזה משנה?!?!

 

שימו לב איך אף אחד לא מכחיש את מה שכתבתי בהודעה הקודמת.

פשוט אומרים שיש עוד סיבות לשנוא אותו. על הזין מה יש. הסיבה הזאת מספיקה. היא נוראית. וזהו.

Link to comment
Share on other sites

אח יקר שלי, לא הייתי במשחק אחד אפילו בחיים שלי סבבה?

 

תפתרו קודם את הבעיות שלכם בהבנת הנקרא לפני שאתם ממהרים ללחוץ על 'הגב'.

 

 

לא ניסיתי לתקוף לא להתנשא ולא להוכיח אותך על טעותך,

שאלתי באמת כדי לדעת...

 

אני לא מכיר אדם אחד שהגיע למגרשים בעונות האלה ולא חושב כמוני (בערך),

אנשים שמסתכלים על הנתונים היבשים זה אנשים שראו את העונות האלה בטלויזיה (לא קטע של אוהד כורסא או משהו, יש מצב שלא יכולת להגיע, זה מאוד הגיוני)..

פשוט באמת בעונות האלה, סבלתי כל כך, כמו שלא סבלתי באף עונה, גם שנלחמנו על הירידה.

 

 

ד"א, אני לא שונא את ניר, מעולם לא קיללתי אותו, אפילו לא צעקתי לו תתפטר, גם לא לאבי...

כל מי שמקלל אותם לידי אני מעיר לו, ומנסה לגרום לו להפסיק, אני לא מוצא ולא מצאתי טעם לקלל אותם.

 

אם עכשיו מציעים לי לקחת מאמן את אבי או ניר אני בלי היסוס לוקח את אבי,

ומוכן להתערב איתך שעוד הרבה כמוני, וכן אבי היה מאמן גרוע מאוד.

 

אני לא מוצא סיבה לשכוח את זה, לא את אבי ולא את ניר, וזה בסדר לדבר על זה, צריך לזכור כדי שלא נחזור לימים אפלים אלו.

שניהם רלוונטים למכבי היום כקליפת השום, רק צריך להפיק לקחים מכל הכשלונות של שניהם שלא נחזור לדבר כזה שוב.

Link to comment
Share on other sites

עוד דבר לגבי אפק.

 

הבחור כנראה רגיש מידי בשביל כל המקלחות גברים הללו. אז ראית בולבול מה אתה בוכה?

בכלל הוא מזכיר לי את משה פרסטר עם הכריזמה שלו.

 

http://www.youtube.com/watch?v=cjHZkikqxxM

Link to comment
Share on other sites

כמה מגוחך להתבכיין על הדמוניזציה שעושים לקלינגר כשהפורום הזה עושה את זה לנמני כל שבוע.

המחאה להחזרתו לא הייתה מוצדקת, היינו לוקחים אליפות בלעדיו והוא אנטי מכבי בתקשורת.

העיקר שאני לא נחשב, לפי מה שאתם אומרים, כלא-מכביסט כי אני לא אוהב את קלינגר, שהשנים שלו כמאמן היו הנוראיות והגרועות ביותר שחוויתי כאוהד (יותר גרועות מהעונות עם אבי כמאמן). כשאני מסתכל על המספרים בדיעבד אני פשוט לא מבין איך יכולתי כ"כ לסבול. ואני הייתי סתם ילד ביסודי שלא הלך למשחקים ובטח שלא ידע מה קורה בקהל. פשוט סבל מזוקק. אם אני לא טועה היו רק שני משחקים בכל עונת 2004 שהבקענו יותר משני שערים.

 

אני לא הייתי בתקופת קלינגר אז אני לא אשווה אבל אתה לא ניצחת עם אבי נמני דרבי אחד!! אתה קולט? דרבי אחד!!!

 

וסמפר אמרתי לך אתמול,הבעיה אצל אנשים כמוך שאתם אוהבים אותו אהבה עיוורת ולא אכפת לכם גם אם הוא ינשק את הסמל של הפועל אתם תתרצו את זה בתירוץ אידיוטי.

 

אתם סוגדים לו ואפילו אתה ייחסת את ההצלחה של העונה לשחקנים שהוא הביא לפני 3 שנים.

 

אז בחיאת,תראה אנשים כמו מהנילוס ועד הפרת שלפי התגובות וממה שאני יודע אהבו ואוהבים את נמני אהבה שאי אפשר להסביר ויודעים לתת את הביקורת ויודעים שלא הכל מושלם.

Link to comment
Share on other sites

מזה משנה?!?!

 

שימו לב איך אף אחד לא מכחיש את מה שכתבתי בהודעה הקודמת.

פשוט אומרים שיש עוד סיבות לשנוא אותו. על הזין מה יש. הסיבה הזאת מספיקה. היא נוראית. וזהו.

 

זה משנה מהסיבה הפשוטה שאלו ששונאים את קלינגר לא שונאים אותו בגלל ימי "בונקר ניר" של עונת 2005, אלא בגלל אותו יום באוגוסט 2003.

Link to comment
Share on other sites

אדון סוייר,

כן , נמני היה פנומן , קלינגר נתן את הפלטפורמה לשחקנים כאלה. גם לזוהר .

 

.ניר. מעולם לא קיבל צק חופשי. נמני כן. ולנמני ? למרבה הצער? אין מושג.

ניר אצל איש הגשם עשה מה שהוא יכול. נמני .,לא יכל לעשות שליש מזה. יודע למה? כי הוא לא מאמן ביי ני׳צר.

הוא סוכן שחקנים.

ולא ניכנס למה שנמני עשה לאיש הגשם. כספית.

גם דשא לא צמח לידו כשחקן.

נמני צמח בגלל אנשים כמו ניר , שורה גדי.

Link to comment
Share on other sites

עוד דבר לגבי אפק.

 

הבחור כנראה רגיש מידי בשביל כל המקלחות גברים הללו. אז ראית בולבול מה אתה בוכה?

בכלל הוא מזכיר לי את משה פרסטר עם הכריזמה שלו.

 

http://www.youtube.com/watch?v=cjHZkikqxxM

קלינגר בחיים לא היה שולח את זה לפרימו, כי הוא יודע שהוא היה מזיין לו ת'קריירה. אפק גם חדש בערוץ הספורט, וגם כזה ילד טוב. כן, הוא עדין מדי... זו גם הסיבה שלא הייתה לקלינגר בעיה

Link to comment
Share on other sites

אני לא הייתי בתקופת קלינגר אז אני לא אשווה אבל אתה לא ניצחת עם אבי נמני דרבי אחד!! אתה קולט? דרבי אחד!!!

 

וסמפר אמרתי לך אתמול,הבעיה אצל אנשים כמוך שאתם אוהבים אותו אהבה עיוורת ולא אכפת לכם גם אם הוא ינשק את הסמל של הפועל אתם תתרצו את זה בתירוץ אידיוטי.

 

אתם סוגדים לו ואפילו אתה ייחסת את ההצלחה של העונה לשחקנים שהוא הביא לפני 3 שנים.

 

אז בחיאת,תראה אנשים כמו מהנילוס ועד הפרת שלפי התגובות וממה שאני יודע אהבו ואוהבים את נמני אהבה שאי אפשר להסביר ויודעים לתת את הביקורת ויודעים שלא הכל מושלם.

עזוב אחי אתה עושה צחוק. הבעיה היא לא באנשים שאוהבים אותו בצורה עיוורת (ואין לי בעיה להעיד על עצמי ככזה), אלא באלו ששונאים אותו בצורה עיוורת. הרי דברים שאנשים אחרים עושים מתקבלים בסלחנות הרבה יותר גדולה ממה שאבי עושה (זוכר מה שאמרנו אתמול? מה היה קורה אם אבי, במקום מוטי היה נמצא במו"מ מתקדם עם הפועל ולא חותם רק כי התנאים לא התאימו לו? הרי היו שורפים חולצות שלו פה. אבל מוטי? לא, הוא מכביסט, לב צהוב וזה גם פרנסה שלו אז זה מתקבל). ולמה כל זה? למה יש מיתוס סביבו? למה התחושות אליו נעות בין אהבה עיוורת לשנאה יוקדת? למה? כי לוני, במקום לגבות את שלמה ולעשות סולחה בינו לבין אבי (ואבי האחרון שילך עם ראש בקיר בקטעים האלה) זרק אותו לאלף עזעזאל. כי לוני וקלינגר בחרו לזרוק אותו חודשיים אחרי שהביא אליפות במו רגליו. אם כל זה לא היה קורה, היינו נמצאים במצב ש10 שנים אחרי, הפצע הזה עדיין פתוח בלב של כולנו? היינו נמצאים במצב שדור שלם של אוהדים (מבוגרים, ילדים שהפכו למבוגרים וילדים שנשארו ילדים) נשארו מצולקים מאותם שנים?

ואחי אתה מוציא את דברי מהקשרם. לא אמרתי שהאליפות בזכותו, אל שבלי עטר לדוגמא, שחקן שהיה אמור להיות בחיפה ואבי התעקש עליו, לא היית היום 11 נקודות מחיפה. גם לא קרוב. ואני לא אומר שאבי היה מאמן גדול, אבל בטח שהשנים שלו היו הרבה פחות גרועות משל קלינגר, עם דרבים או בלי. משו אחרון- אנשים כמו הנילוס שהיו מעורבים אומרים מתוך נקודת המבט שלהם, שהייתה עמוק בעניינים. אני הייתי ילד שלא מבין כלום מהחיים שלו וסבלתי. למה?

Link to comment
Share on other sites

לא מסוגל להבין אוהדי מכבי ששונאים את קלינגר (בעיקר אלו מעבר לגיל 20 שהכירו אותו כשחקן).

כן, גם אני סבלתי קשות בתקופתו, ואפילו צעקתי לו תתפטר (אגב, "קלינגר לא רואה" היה בזוי בעיניי), אבל אחרי שהוא עזב, איך אפשר לשכוח את התקופה כשחקן?

מילא להיות אפאתי, אבל לשנוא? /:

Link to comment
Share on other sites

לא ניסיתי לתקוף לא להתנשא ולא להוכיח אותך על טעותך,

שאלתי באמת כדי לדעת...

 

אני לא מכיר אדם אחד שהגיע למגרשים בעונות האלה ולא חושב כמוני (בערך),

אנשים שמסתכלים על הנתונים היבשים זה אנשים שראו את העונות האלה בטלויזיה (לא קטע של אוהד כורסא או משהו, יש מצב שלא יכולת להגיע, זה מאוד הגיוני)..

פשוט באמת בעונות האלה, סבלתי כל כך, כמו שלא סבלתי באף עונה, גם שנלחמנו על הירידה.

 

 

ד"א, אני לא שונא את ניר, מעולם לא קיללתי אותו, אפילו לא צעקתי לו תתפטר, גם לא לאבי...

כל מי שמקלל אותם לידי אני מעיר לו, ומנסה לגרום לו להפסיק, אני לא מוצא ולא מצאתי טעם לקלל אותם.

 

אם עכשיו מציעים לי לקחת מאמן את אבי או ניר אני בלי היסוס לוקח את אבי,

ומוכן להתערב איתך שעוד הרבה כמוני, וכן אבי היה מאמן גרוע מאוד.

 

אני לא מוצא סיבה לשכוח את זה, לא את אבי ולא את ניר, וזה בסדר לדבר על זה, צריך לזכור כדי שלא נחזור לימים אפלים אלו.

שניהם רלוונטים למכבי היום כקליפת השום, רק צריך להפיק לקחים מכל הכשלונות של שניהם שלא נחזור לדבר כזה שוב.

 

 

ובידיוק בגלל זה כתבתי שלהתווכח על למה זה קרה אפשר מפה עד הודעה חדשה.

אני יכול להגיד שהקהל היה אשם במצב הקבוצה (בגלל המחאה), ואחר יגיד שזה המקסימום שהיה אפשר להוציא מחומר השחקנים הזה (שמשחק ב3 מפעלים בו זמנית) וכן הלאה וכן הלאה..

וכן גם אני סבלתי בעונה הזאת בליגה שבוע אחרי שבוע..

וגם אני סבלתי בעונה הזאת בגביע שזחלנו בקושי שלב אחר שלב, שאפילו שהגענו לגמר נגד יריבה מהלאומית זה הלך קשה ומסריח.

 

אבל..

אני גם סבלתי עוד עשרות פעמים אחרות ממכבי.

וגם לי כמו רבים אחרים העצבים והכעסים הפכו לבכי והבכי הפך לייאוש והייאוש הפך לאדישות מוחלטת כלפי האהבה הכי גדולה שלך.

 

ולכן (כמו בוויכוח של על טעם ועל ריח) כל דבר נתון כאן לוויכוח, להוציא את הנתונים היבשים.

אחד מעדיף ככה, ואחד מעדיף ככה..

 

הדבר היחידי שרציתי להראות כאן זה כמו שחתול צהוב כתב

זה משנה מהסיבה הפשוטה שאלו ששונאים את קלינגר לא שונאים אותו בגלל ימי "בונקר ניר" של עונת 2005, אלא בגלל אותו יום באוגוסט 2003.

 

ואת זה אתה יכול להבין מההודעה הראשונה שלי.

 

 

 

וכמו שכתבת ידידי, "שניהם רלוונטים למכבי היום כקליפת השום".

לפי הדיון הזה, אפשר לראות שאין לנו הרבה רגעים של שמחה.

בוא נהנה ממה שיש לנו היום.

Link to comment
Share on other sites

איזה גן חובה נהיה מערוץ הספורט, פשוט ביוב תקשורתי. עדיף למודי כבר לפרוש לדיסקונט פול טיים, לפחות שלא יתבזה שם.

Link to comment
Share on other sites

עזוב אחי אתה עושה צחוק. הבעיה היא לא באנשים שאוהבים אותו בצורה עיוורת (ואין לי בעיה להעיד על עצמי ככזה), אלא באלו ששונאים אותו בצורה עיוורת. הרי דברים שאנשים אחרים עושים מתקבלים בסלחנות הרבה יותר גדולה ממה שאבי עושה (זוכר מה שאמרנו אתמול? מה היה קורה אם אבי, במקום מוטי היה נמצא במו"מ מתקדם עם הפועל ולא חותם רק כי התנאים לא התאימו לו? הרי היו שורפים חולצות שלו פה. אבל מוטי? לא, הוא מכביסט, לב צהוב וזה גם פרנסה שלו אז זה מתקבל). ולמה כל זה? למה יש מיתוס סביבו? למה התחושות אליו נעות בין אהבה עיוורת לשנאה יוקדת? למה? כי לוני, במקום לגבות את שלמה ולעשות סולחה בינו לבין אבי (ואבי האחרון שילך עם ראש בקיר בקטעים האלה) זרק אותו לאלף עזעזאל. כי לוני וקלינגר בחרו לזרוק אותו חודשיים אחרי שהביא אליפות במו רגליו. אם כל זה לא היה קורה, היינו נמצאים במצב ש10 שנים אחרי, הפצע הזה עדיין פתוח בלב של כולנו? היינו נמצאים במצב שדור שלם של אוהדים (מבוגרים, ילדים שהפכו למבוגרים וילדים שנשארו ילדים) נשארו מצולקים מאותם שנים?

ואחי אתה מוציא את דברי מהקשרם. לא אמרתי שהאליפות בזכותו, אל שבלי עטר לדוגמא, שחקן שהיה אמור להיות בחיפה ואבי התעקש עליו, לא היית היום 11 נקודות מחיפה. גם לא קרוב. ואני לא אומר שאבי היה מאמן גדול, אבל בטח שהשנים שלו היו הרבה פחות גרועות משל קלינגר, עם דרבים או בלי. משו אחרון- אנשים כמו הנילוס שהיו מעורבים אומרים מתוך נקודת המבט שלהם, שהייתה עמוק בעניינים. אני הייתי ילד שלא מבין כלום מהחיים שלו וסבלתי. למה?

 

אין פה שום שנאה עיוורת, זה יותר בכיוון של נפקחו לנו העיניים והאהבה הזאת היא כבר לא עיוורת

אני אישית מעולם לא שמתי את נמני מעל המועדון, אהבתי אותו יותר מכל שחקן אחד במכבי והוא היה סמל גדול ושחקן גדול.

אחרי הפרישה שלו הוא התחיל להרוס את מכבי ועיצבן אותי לראות אנשים תומכים בו בגלל אהבה עיוורת למרות שהוא הורס את המועדון

מאמן אחר שהיה חוטף את הרבעייה ההיא מהפועל היה נצלב. (וזה רק כישלון אחד משורה ארוכה של כישלונות)

 

טוב לראות שהוא היום מחוץ למכבי וסוף סוף המועדון השתקם

היום מכבי זה מועדון בריא.

בהתחלה כאב לי לשמוע אותו מדבר רע על מכבי כי זה ניפץ לי בועה של דמות מסויימת שהוא היה בשבילי. היום זה כבר נראה סתם פתאטי מהצד

בסופו של דבר מכבי מעל הכל.

Link to comment
Share on other sites

חבל ששלמה שרף לא קיבל סמס כזה מאוסקר, הוא היה שותק עד לגיל 120.

You not good player no good coach never go place I see you have the ball until the end

 

בוני בתגובה: אם כן, אוסקר אומר: שלמה שרף הוא אינטרסנט שלמרות שנכשל במכבי לא מפסיק להתייחס לאימון שלה כדבר קל שכל אחד יכול לעשות. מדבר על הבאת זרים סתם, אבל שוכח שהוא בעצמו הביא הרבה זרים בדיחה. בנוסף, הדגשתי לשחקנים את חשיבות האחזקה בכדור. Thank you Oscar.

 

אלון חזן: I also want to ask you, it was a good goal

 

אוסקר: Yes

 

בוני: אוסקר אומר שהשער הזה יכול להיות שער העונה, אבל הסיפור עדיין לא גמור. חסות, ומיוחד לאחר כך נעבור לאולפן המונפץ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.