Jump to content

כדוריד - ניצחון ליגה על ארזים, יום שלישי סביון


מנג'ר יונייטד

Recommended Posts

אהלן,

מכבי כדוריד גברה לפני שעה קלה 34:14 על ארזים בחוץ. ביום שלישי בשעה 20:00 בהדר-יוסף מכבי תארח את סביון למשחק לא פשוט בכלל.

מי שרוצה ויכול מוזמן להגיע לתמוך בקבוצה, שתצא לפגרה של שבוע וחצי אחרי המשחק מול סביון, ותחזור ממנה למשחק חוץ קשה מול מכבי ראשון בבית מכבי.

 

פורים שמח!

Link to comment
Share on other sites

סיכוי קטן שאגיע.

מקווה שננצח.אנחנו מקום 3 נכון?

מקום שלישי, נקודה מתחת להפועל ראשון וארבע נקודות מתחת למכבי ראשון. אחרי המשחק מחר מול סביון יש פגרה של שבוע, ומיד אחריה ב-8.3 (לא סופי, ייתכן שהמשחק יזוז ביום ל-7.3) משחק חוץ מול מכבי ראשון.

Link to comment
Share on other sites

פוייר מצטער קברנו אתכם בתחתית. משהו רע ולא ברור עובר על הקבוצה. אחרי מחצית ראשונה שקולה, פתחנו את השנייה בלי לכבוש ב-7 הדקות הראשונות וסביון עלו כבר ל-4. משחק הקרבה ענק של ראשיץ' (וכרגיל גם דבדה וזנגה) החזיר אותנו למשחק. עלינו ליתרון ראשון שתי דקות לסיום, סביון חזרו לשוויון, יצאנו להתקפה בדקה האחרונה, איבדנו את הכדור, סביון יצאו להתקפה, חליפי חטף את הכדור וכבש שער יתרון אדיר עם 19 שניות על השעון, אבל אז השחקנים נרדמו (אין לי הסבר אחר) וחטפנו שוויון תוך 10 שניות ובזמן שנשאר (בערך 5 שניות) לא הצלחנו לנצח את המשחק.

 

שבוע הבא (יום שישי 8.3 או יום חמישי 7.3) - מלחמת עולם מול מכבי ראשון - הזדמנות אחרונה להציל את העונה מבחינת סיכויים לסיים בשתי הראשונות ובעיקר להוכיח ולהזכיר לנו ולכולם שאנחנו מסוגלים להתמודד על תארים.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.