Jump to content

יתר משחקי המחזור – מחזור מס' 24


bister

Recommended Posts

כן כן, זה שוב אני, תודו שהתגעגעתם. ברנדון אמנה היה סבבה לגמרי, אבל כל עוד הנושא של עומר פתוח ואנחנו מתחילים להתעסק במלפפונים טריים לצ'מפיונס, הגיע הזמן לאתגר את ההילה הניסית של העונה הזו כמו שצריך.

 

9.gifמ.ס אשדוד - הפועל ר"ג20.gif(23.2.13, 18:00)

לא פחות מחמישה מחזורים נטולי ניצחונות עברו על הפועל ר"ג עד שחזרה לתלם. הניצחון המרשים מול ב"ש העניק לא מעט אוויר חיוני לר"ג בתחתית הצפופה והותיר אותה, אם כי בקושי, מעל הקו האדום. סיבה נוספת לחגיגה היתה המימוש המיוחל והצפוי של האופציה שנתונה לר"ג על הזר הטוב ביותר בליגה שלא מגיע משבדיה. מנגה הוחתם בסכום המצחיק של 50 אלף דולר, בערך תקציב הסנגרייה במכבי השנה, וכנראה לא יישאר בר"ג עוד זמן רב. בעוד שר"ג חגגה עם שלישייה במחזור הקודם, אשדוד ספגה אחת, ואלמלא חסדיו של תבריזי, אשדוד היתה נטולות ניצחונות בסיבוב הזה. אולי חזרתו של אושינאווה המבטיח, גם הוא אלוף אפריקה להזכירכם, תעצור את מסלול ההתרסקות.

 

אבל אותנו זה לא מעניין כי: אשדוד דפקו לנו את האופציה לחגוג היום ולהפוך את הפלייאוף למיני גארבג', והקהל של ר"ג הוא סוג של קרציה. שייחנקו אחת עם השניה.

 

המלצה לחג: אשדוד כבר התחפשה כמעט חצי עונה לקבוצת צמרת. אולי היא לא היא היתה משכנעת, אבל היא ישבה טוב עליה אז ייתכן שכדאי לה לחזור ולחפש את התחפושת בבוידעם. בר"ג ממילא כל יום פורים, אחרת אין דרך להסביר מה איתי ארקין עושה בתחפושת שוער מדי שבוע.

 

26.gifהפועל עכו – הפועל חיפה1.gif (23.2.13, 18:00)

אמנם כל הארץ חזית וכל הליגה תחתית, אבל אין יותר תחתית זה. צמד נועלות הטבלה מגיעות למשחק שמטרתו לקבור אחת את השנייה ולטפס על הגופה אל מעבר לקו האדום. באופן מפתיע למדי, שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה לאחר מחזור מוצלח למדי עם שתי שלישיות מפוארות. עכו כבר הייתה במצב של מוות קליני עד הניצחון על אשדוד וזו ההזדמנות הראשונה מזה חודשים לבנות איזשהו סוג של מומנטום. הפועל חיפה חגגה מול רסיסי בית"ר אבל היא עדיין לא מצליחה לחבר שתי ניצחונות רצופים ומסרבת להתאושש מהפתיחה האיומה שלה. בניגוד למפגשיהן הקודמים, הפעם שתי הקבוצות לא ייהנו מקבוצות מפורקות מראש, ויצטרכו לעשות את העבודה בדרך הישנה והטובה, בעצמן.

 

אבל אותנו זה לא מעניין כי: בתכלס, סיכוי לא רע ששתיהן יירדו, ואם זה המצב, לא נראה אותן עוד הרבה זמן...

 

המלצה לחג: גלושביץ' מחיפה יכול להוסיף כמה קעקועים ולנסות לעבור כפריצה לעניים. היו"ר החדש ברשישת יכול להתחפש לציון וייצמן, סתם כדי לראות אם מישהו ישים לב.

 

 

 

11.gifבני יהודה – עירוני ק"ש3112.gif (23.2.13, 18:00)

אין לדעת כמה זמן ייקח לבני יהודה להתאושש מאותן שמונה דקות של שיכרון חושים, שבהן ביצעה מכבי ניתוח לב פתוח באוהדיה ובשחקניה. קשה אמנם להתמודד עם הכוח העליון שמלווה את מכבי העונה, אבל ייאמר לזכותה של בני יהודה שהיא בהחלט עשתה את המיטב, ובסה"כ היא נראית מצויין בשבועות האחרונים, בדיוק ברגעים המכריעים. גם קריית שמונה עברה משחק דרמטי בשבוע האחרון, אלא שהיא עוד יצאה עם ידה על העליונה, עד כמה שלהוציא נקודה בקושי מול הפועל הרכרוכית נחשב כהישג. מלכת התיקו של הליגה נשענת בעיקר על הבינוניות שלה בתקוותה להשתחל לפלייאוף העליון ומשם כבר לגרד מקום לאירופה. גם הם יודעים שללא המשכיות מינימלית הפרוייקט של שירצקי עלול להתמסמס במהרה.

אבל אותנו זה לא מעניין כי: הליגה האירופית זה ללוזרים.

 

המלצה לחג: שתי הקבוצות יכולות לחבור יחד לתחפושת סוס צבועה בשחור. המפסידה תזכה בתחת.

 

22.gifהפועל ב"ש – הפועל ת"א5.gif (23.2.13, 20:00)

נדמה שהפועל לא הייתה יכולה לבקש יריבה יותר נוחה עבור הבכורה של פרדי דוד, האיש והאגדה. קבוצת הפלסטלינה מב"ש מסרבת לפתח אופי וגם שלושה ניצחונות רצופים לא הצליחו לייצב אותה מספיק כדי להימנע מהתמוטטות מבישה מול ר"ג. יש לא מעט סימפטיה לקבוצה מב"ש ולניסיונותיה הסיזיפיים והיקרים להשתלב בצמרת, אבל כנראה שבכך זה יסתכם. הפועל, כמו GPS מקולקל, יצאה שוב לדרך חדשה ובלתי ברורה השבוע לאחר שאיגוד השופטים ודרור שמשון הצליחו במזימתם המשותפת להדיח את אבוקסיס. פרדי דוד נכנס בקושי לכפכפי אצבע, אבל כנראה שגם הם יהיו לוחצות מדי בשביל המשחק הזה.

 

אבל אותנו זה לא מעניין כי: שתי הקבוצות בעיקר מותשות מעצמן ומהעונה הזו. הן ייקחו את התיקו ויחיו איתו בשלום. אה כן, וכי 4.

 

המלצה לחג: פרדי דוד יכול לעטוף את עצמו בסרט אדום ולתקוע כובע צילינדר אדום על הראש. אם כבר פקק אז שלפחות יהיה בסטייל.

 

8.gifמכבי נתניה – בני סכנין17.gif (24.2.13, 19:00)

כן, זהו עוד מפגש תחתית צמוד ומכריע. שתי הקבוצות עם בדיוק אותה כמות ניצחונות, הפסדים ותיקואים, ורק פער עצום יחסית של 9 שערים בהפרש השערים מפריד בין הקבוצות. משחקיה של נתניה הפכו לאטרקציה בסיבוב הזה, מדובר בדר"כ במותחנים רבי-שערים ומלאי עניין. הבעיה היחידה היא שנתניה מתמקדת רוב הזמן בלבדר את הצופים וקצת פחות בלנצח. בשבוע שעבר היא אמנם השתדלה להימנע מבידור כלשהו, אבל גם זה לא עזר לה כשסיימה ב0-0 מאכזב מול רמה"ש. אולי דווקא מול סכנין בעלת ההגנה החלשה בליגה, משחק פורה ייטה לטובת נתניה.

 

אבל אותנו זה לא מעניין כי: זה משחק של להיות או לחדול מבחינת שתי הקבוצות. אני מעדיף לחדול.

 

המלצה לחג: יוסי שבחון לא צריך הרבה, קצת ליפסטיק ותחפושת השבחונית כבר מוכנה. מחמוד עבאס וג'אקו ערפאת יכולים ללכת על תחפושת פת"ח משותפת.

 

4.gifמכבי חיפה – בית"ר י-ם2.gif (24.2.13, 20:50)

חיפה מוכיחה העונה שניוטון כנראה טעה. כנראה גם מה שיורד חייב לעלות בסופו של דבר. וזה עולה, ועולה וממשיך לעלות. אלמלא המעידה המקרית מול בני יהודה, שהדגישה את הבדלי המזל העצומים בין מכבי לחיפה העונה, כנראה שנשימותיה הקצובות של חיפה על העורף שלנו היו קצת יותר מטרידות. אולם, גם במרחק אותן שמונה נקודות קסם, חיפה מצטיירת כעקשנית, ולמה שלא תהיה כשיריבותיה מגיעות במצב צבירה נוזלי מהבית כמו בית"ר? אם העונה של חיפה יכולה להנפיק סרט הוליוודי חד-מימדי, העונה של בית"ר היא כבר מיני-סדרה בהמשכים: משומקום, להצלחה מטאורית, שסופה בקרע בלב היציע אשר העלה את הסנסציה הבית"רית בלהבות, תרתי משמע. האם בית"ר תיוותר מטונפת לעד, או שמא ישנו פרק נוסף לעונה מלאת הטוויסטים הזו של בית"ר?

 

אבל אותנו זה לא מעניין כי: אמנם בימים כתיקונם בית"ר מרוסקת זה טוב לבריאות ולעור הפנים, אבל הפעם תוספת הכוח שרק תצטבר לכדור השלג החיפאי לא עושה לנו טוב. היה נחמד לפתוח את הפלייאוף עם פער דו-ספרתי, אבל כנראה שזה כבר לא יקרה במחזור הזה.

 

המלצה לחג: שווה לנסות ולסדר לבנאדו תחפושת של כבשה, אולי מישהו שם ייבהל מספיק מהטראומה. לסדאייב וקדאייב מומלץ להתחפש, לא משנה למה ובלי קשר לפורים. זה יעשה להם רק טוב.

Link to comment
Share on other sites

ביסטר, האם החזרה שלך מסמנת את זה שמהמרי היציע מהמר צריכים לסמן ניצחונות באנקר לחיפה ולהפועל?

לעניין - נושא נפלא, כרגיל.

Link to comment
Share on other sites

טקטיקת הנאחס ההפוך :yahoo:

לפעמים אנשים מתנהגים פה כמו ילדים בני 3 .

 

אין לי מושג על מה אתה מדבר, בית"ר יספגו יותר גולים מהממוצע של "גם בתקופות" במשחקי הבית שלהם. בדוק.

Link to comment
Share on other sites

לפי התקשורת ג'ון עיפרון דקר את אישתו בגאנה...

לפני כן הוא הואשם בהזמנה של נערות ליווי. בתגובה הוא הסביר, שבסך הכל אירח כמה חברים מהפועל.

 

אגב, הנושא הכי טוב עד היום. חבל שדווקא השבוע הפועל תתאושש וחיפה תחזור להביס.

Link to comment
Share on other sites

לפי התקשורת ג'ון עיפרון דקר את אישתו בגאנה...

 

אין ספק שהוא לקח קשה את זה שהפועל חתכו אותו, מצבו הנפשי התערער עקב העובדה שהוא נאלץ לצפות מהצד במאבק האליפות המותח של הקבוצה.

Link to comment
Share on other sites

ביסטר :king:

 

חבל שהקאמבק שלך ייזכר כזה שהביא לשביעייה של חיפה על בית"ר

אבל נתן לך ימי חסד, זה לא הוגן ליפול דווקא על מחזור כזה.

Link to comment
Share on other sites

מה נסגר עם פנסטיל?! זכור לי שהוא חביב מאוד.

 

כולם חביבים עד שזה מגיע לכסף.. ואל תזלזל ב10 אלף דולר, אם הפועל לא יגיעו לאירופה גם רמון יהיה מוכן לדקור מישהו בשביל זה...

Link to comment
Share on other sites

כולם חביבים עד שזה מגיע לכסף.. ואל תזלזל ב10 אלף דולר, אם הפועל לא יגיעו לאירופה גם רמון יהיה מוכן לדקור מישהו בשביל זה...

או לפחות לדחוף לשון

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.