Jump to content

יתר משחקי המחזור - מחזור 21 בליגת העל


Brandon Roy

Recommended Posts

גם אותנו עוזבים חברי צוות באמצע העונה ואחרי שהסברנו לביסטר שגעגועים לחברה בארץ רחוקה כבר היו לנו וגם טיסה ללוויה של סבתא עליה השלום, אז הוא הבטיח שברגע שהם מסיימים לחגוג לדודה הוצאת אפנדציט, הוא חוזר ישר לזרועותינו.

 

 

571047-5.jpg הפועל חיפה - בני סכנין 571043-5.jpg יום שבת, 18:00

הישמעאלים שחטפו רבעייה בבית במחזור הקודם מהחבורה הלוחמנית של בני המטוס, גברו רק בבעיטות הכרעה על נצרת עילית ויפגשו ישמעאלים אחרים בשלב רבע-גמר גביע המדינה.

הפועל חיפה חזרה לחוש את טעמו המר של ההפסד כשנכנעה בוסרמיל להפועל באר-שבע המקומית 1:2 לאחר פנדל מפוקפק שהוענק למארחים בדקה ה- 72'. בגביע הקבוצה הנרפית של קלינגר פגשה חבורה נרפית אחרת, בני יהודה וגברה עליה 2:0, דאנקוביץ הפציץ מעשרים וחמישה מטרים ובמחצית השניה לאלה, שעלה כמחליף קודם לכן, סגר את הסיפור אחרי בישול של הראל.

ניתן, כבר בשלב הזה של העונה, להגדיר את המשחק הזה כמשחק על 6 נקודות. העבודה הקשה שהשקיעה הפועל חיפה בכיסוי "האובר-דראפט" בכל הנוגע לנקודות שהרבתה להפסיד בתחילת העונה, יכול ללכת לטמיון אם תיתן לסכנין להגדיל ממנה את הפער שעומד על 4 נקודות כרגע. סכנין שחשבה שברחה ממאבקי התחתית, רושמת ארבעה משחקים ללא ניצחון ועם ההשתפרות ההדרגתית של חלק מקבוצות התחתית, סכנין עלולה למצוא עצמה בקרוב מאוד מתחת לקו האדום פעם נוספת.

 

שימו לב ל...לירן כהן, מיודענו, שעלה כמחליף נגד ב"ש והשלים תשעים דקות מלאות נגד בני יהודה בגביע, הוא הבשורה של קלינגר לחלק הקדמי של הקבוצה שמתקשה למצוא את הרשת. הפועל חיפה בעלת ההתקפה החלשה בליגה, 17 שערים ב-20 משחקי ליגה, פחות משער למשחק.

 

מדד העניין: 4. לא ממש אכפת לנו משתי הקבוצות האלו. זאת אומרת, שתי הקבוצות משלבות אדום בתלבושת שלהם ואף אחד פה לא יבכה אם נסיעה אחת צפונה תחסך ממנו בעונה הבאה. אולי אפילו שתיים.

 

 

571051-5.jpg הפועל עכו - עירוני קריית-שמונה 3112.gif יום שבת, 18:00

עכו ממשיכה את הספירה - ארבעה-עשר משחקי ליגה הקבוצה ללא ניצחון ומה שיותר מדהים, היא רחוקה בסך הכל ארבע נקודות מחוף המבטחים. באמצע השבוע היא הודחה על-ידי הפועל עפולה מצמרת ליגה א' והספיקה לפטר את שמעון הדרי ולהחתים את יובל נעים, האיש שהוא גם ממלא מקום חשוב בעולם, מקום שאם הוא לא היה בו, מישהו אחרי היה צריך להיות בו - חבר של פרימו.

הקבוצה של ברק בכר דילגה בקלילות מעל הפועל הרצליה אל עבר שמינית הגמר, אבל בכל הנוגע לליגה, קריית שמונה לא מצליחה לייצר רצף ניצחונות שיסלול את דרכה אל ששת הראשונות והפלייאוף העליון. ניצחון מול הפועל עכו בחוץ כשהיא עם מאמן חדש, בהחלט יכול להיות נקודת פתיחה טובה ליישורת האחרונה של העונה הסדירה.

 

שימו לב ל...מהראן אבו ריא. אם הוא שחקן כדורגל בליגת העל, אתם יכולים לעשות הכל בחיים.

 

מדד העניין: 2. כמו הימנעות ממחלה. ההמלצה הראשונה היא שאם יש לך אפשרות, אל תהיה במקום שבו נותנים למהראן אבו ריא נעלי כדורגל, חולצת הרכב ואומרים לו תעלה ותיתן את כל מה שיש לך.

 

 

9.gif מ.ס אשדוד - הפועל באר-שבע 22.gif יום שבת, 18:00

המפגש מוקדם יותר העונה, בין הקבוצות הסתיים בתיקו מאופס. האמת היא שאף אחת מהקבוצות לא עשתה תפנית כלשהי בשביל לגרום לנו לצפות למשהו שונה מהמפגש הזה. שתי הקבוצות מחזיקות בשחקני חוד שלא פוגעים - מצד אחד אבו ענזה ששכח מתי הייתה הפעם האחרונה שבה הוא כבש ומקרייב, מהצד השני גבאי ואקסברד שלמרות השער בגביע נגד הפועל ת"א, יכל להתקרב למסי במספר השערים לשנה קלנדרית אם היה מנצל 40 אחוז מההזדמנויות שנפלו לרגליו באותו משחק. אשדוד ניצלה את חודש העברות בכדי להנחית בקבוצה את סטפן שצ'פוביץ', הסרבי ששיחק בעכו בעונה הקודמת וכבש 13 שערי ליגה, היה חלק מעונה מצוינת של הקבוצה הצפונית.

 

שימו לב ל... דוד רביבו. רק בליגה שלנו מכתירים שחקנים שהגביהו שני כדורים טובים ממצבים נייחים ככאלו שהיה להם משחק טוב. אחרי התשבוחות שהרעיפה עליו התקשורת כשבישל את השער של פטי במשחק נגד מכבי, דוד רביבו ממשיך למשוך את אשדוד אחורה.

 

מדד העניין: 3. ג'קי אף פעם לא היה רלוונטי והציון שלוש זה אולי בגלל פרימו ואולי בגלל שאני קצת מרחם על אלונה.

 

 

hapoel-ramat-hasharon.png הפועל רמת השרון - בית"ר ירושלים 231079-5.jpg יום ראשון, 20:05

ערב המחזור ה-21' והמשחק הנ"ל חשוב מאוד למאחרת וזאת כי יש לקבוצה מהשרון יומרות להשתחל לפלייאוף העליון. נקודה אחת מפרידה בין רמה"ש שבמקום השישי לבין בית"ר שבמקום הרביעי. רמה"ש החתימה את החלוץ הניגרי פורצ'ן, הקשר הסרבי אנדקלוביץ' ואת הקשר הספרדי, הוגו מרטינס לופס. בעוד רמה"ש התחזקה בפגרה, בית"ר נחלשה בשני שחקנים צ'צ'נים. סדאייב, בן 24 הנע ונד בין קבוצת המילואים לספסל של הבוגרת והשני, קדאייב בין ה-19 שעוד לא רשם הופעה בבוגרים.

לרמה"ש מאזן הבית החמישי בטיבו בליגה - שישה ניצחונות, תיקו אחד ושלושה הפסדים מתוך עשרה משחקים אותם שיחקה באיצטדיון גרונדמן המחודש.

 

שימו לב ל...סיביטי לפנייה. הבלם רושם עוד עונה אישית טובה כמעוז ההגנה של השרונים. משחק ראש טוב, עבודת רגליים טובה ובכלל, טבק חייב לא מעט לשחקן הזה שמייצב לו את ההגנה בלי קשר למי שמרכיב אותה לצידו.

 

מדד העניין: 5. משחק חשוב לשתי הקבוצות שחושבות כבר על הכסף שהן תוכלנה לשלשל לכיס מאירוח משחקים בפלייאוף העליון. לנו זה משחק שיכול לתת לנו מעט מושג, מי יהיו הקבוצות שישלימו את תמונת הפלייאוף ביחד איתנו, חיפה והפועל.

 

 

%D7%91%D7%A0%D7%99-%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94-50x38.png בני יהודה - מכבי חיפה 174392-5.jpg יום ראשון, 20:50

בני יהודה ממשיכה בעונה הלא יציבה שלה ובדיוק בשבוע שבו נראה כי היא חוזרת לעצמה ומשיגה ניצחון חוץ יוקרתי בטדי, הקבוצה מפסידה בבית להפועל חיפה ומודחת מהגביע בשלב כל-כך מוקדם. הקבוצה תחסר את סארי פאלח שכלל הנראה גמר את העונה וגם את אביב חדד שהורחק באמצע השבוע. במהלך בזק, הושאל יגיל ביטון ממכבי ת"א לקבוצה מהשכונה ולפי מה שנראה יעלה בהרכב כבר במשחק הקודם בכדי למלא את החלל שנפער. ביטון זהו השחקן השלישי שמשאילה בני יהודה ממכבי ת"א אחרי רוסלן ברסקי ורפי דהן.

מכבי חיפה ממשיכה בדהירה שלה ואחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים, עלתה שלב גם גביע לאחר ניצחון חלק, 4:0 נגד אזור. צ'וצ'ליץ, גולאסה וקטן יחזרו להרכב לאחר המנוחה בגביע.

 

שימו לב ל...יגיל ביטון. הבלם/מגן, קפטן קבוצת הנוער לשעבר וחלק אינטגרלי בקבוצה שזכתה בדאבל ההוא, רשם 8 דקות העונה במדי הקבוצה ממכבי ת"א, ככל הנראה יעלה ויפתח בהרכב במשחק נגד מכבי חיפה. נאחל לילד בהצלחה.

 

מדד העניין: 8. התנופה של מכבי חיפה תצטרך להיעצר באיזשהו שלב. נקווה שזה יקרה השבוע ונוכל לחזור ולהגדיל את הפער מהמקום השני.

 

 

571057-5.jpg הפועל ת"א - מכבי נתניה %D7%9E%D7%9B%D7%91%D7%99-%D7%A0%D7%AA%D7%A0%D7%99%D7%94-41x50.png יום שבת, 17:00

* טרם כתיבת הדברים אני אסייג ואומר שהדברים מאומתים נכון לכתיבתם, צהרי ימי שישי. עד המשחק שיערך ביום שבת, הפועל ת"א עלולה להחתים עוד עשרות אלפי שחקנים. ראו הוזהרתם.

הפועל ת"א התאוששה לאחר שני הפסדי ליגה רצופים, כשהעיפה את הפועל ב"ש מהגביע לאחר 120 דק', תארח את מכבי נתניה שממוקמת כבר במקום העשירי עם ארבעה משחקים ללא הפסד. הפועל החתימה את קוסטה, מגן ימני(נטל חלק במשחק נגד ב"ש) ואת דוד רוצ'לה שהושאל מסנטאנדר ומשחק בעמדת הבלם. קחו נשימה, אלו רשימת הפצועים: ניר נחום, אלרואי כהן, גילי ורמוט, טל בן חיים, סאבו פאביצ'ביץ', שמעון הרוש וואליד באדיר. רועי גורדנה וסלים טועמה מוצהבים. מכבי נתניה יודעת כי בהתחשב במחזור שיעבור על התחתית - מפגש תחתית בין הפועל חיפה לבני סכנין ומשחק של הפועל ר"ג מול מכבי ת"א, זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת להתרחק מהאזור המסוכן.

 

שימו לב ל... זה קורה כל שנה. קורה משהו, קוראים לקליימן, קליימן עולה נותן איזה משחק ענק ואחרי כמה משחקים מחזירים אותו לספסל. נראה אם הבחור הצעיר בזבז את כל ההארסנל שלו ביום רביעי נגד ב"ש.

 

מדד העניין: 8. למרות הדעיכה, כולם יודעים שהקרב עם הפועל יהיה עד הסוף. שבוע לפני דרבי, מישהו ציפה שנדרג את המשחק הזה בפחות?

Link to comment
Share on other sites

מה הולך בליגה הלאומית? משחק מטורף של הפועל פתח תקווה ואשקלון..

 

2-1 לאשקלון דקה 15, יניב לוזון מחמיץ פנדל והזדמנות להשוות, אשקלון עולה ל3-1 ומקבלת אדום, פתח תקווה מבצעת מהפך ענק של 4-3 ולבסוף דקה 93 אשקלון משווה ל4-4 מטורף.

Link to comment
Share on other sites

 

הישמעאלים שחטפו רבעייה בבית במחזור הקודם מהחבורה הלוחמנית של בני המטוס, גברו רק בבעיטות הכרעה על נצרת עילית ויפגשו ישמעאלים אחרים בשלב שמינית-גמר גביע המדינה.

 

Link to comment
Share on other sites

אני ממליץ להעלות באופן קבוע את מדד העיניין בכל הנוגע לבני-יהודה,ק"ש וגם קצת לגבי ב"ש.

יש לנו אינטרס שהם יגיעו לפליאוף העליון, ואם אפשר אז שיהיה על חשבון ק"ש:

 

  • סולליך משחק תפקיד מרכזי השנה בק"ש, לא יכול לשחק מול חיפה.
  • ביטון ודהן, שמשחקים בבני-יהודה , לא משחקים מולנו.
  • סבע וקהת, שמבליחים מידי פעם במדי ב"ש, לא משחקים מולנו.

Link to comment
Share on other sites

אם כבר עלה כאן המשחק המשוגע בין הפועל פ"ת לאשקלון

פעם נתקלתם במקרה שקבוצה מחליפה מדים בהפסקה? לא זכור לי דבר מוזר שכזה

Link to comment
Share on other sites

שי "הפצוע התמידי" אבוטבול, כבר בן שלושים ויש לו חוזה לעוד 3.5 שנים בהפועל כשבכל שנה הוא מקבל יותר כסף. החוזה שלו אומנם לא פורסם אבל זה לא הרבה פחות ממה שירוויח אצלם גילי ורמוט בשנים האלה.

 

אח"כ הם יבכו שהם מסכנים ואין כסף.

Link to comment
Share on other sites

אם כבר עלה כאן המשחק המשוגע בין הפועל פ"ת לאשקלון

פעם נתקלתם במקרה שקבוצה מחליפה מדים בהפסקה? לא זכור לי דבר מוזר שכזה

http://m.tapuz.co.il/net2/sport5/article.aspx?di=15603&rn=40743

תמיד כשיש גשם קבוצות מחליפות במחצית, אבל בד"כ יש להן סט נוסף באותו צבע.

2007, חיפה החליפה מדים במחצית מירוק ללבן בגלל שהיה גשום ולא היה להם עוד סט ירוק.

בעונה שברקוביץ' כבש שלושער נגד יונייטד ב6:3, היה עוד משחק שסאות'המפטון ניצחו את מנצ'סטר. אז נגמר 3-1, אחרי 3-0 במחצית, ולמחצית השניה יונייטד עלו עם מדים בצבע אחר כי המדים האפורים שהיו התלבושת השלישית שלהם "עשו מזל רע"

Link to comment
Share on other sites

שי "הפצוע התמידי" אבוטבול, כבר בן שלושים ויש לו חוזה לעוד 3.5 שנים בהפועל כשבכל שנה הוא מקבל יותר כסף. החוזה שלו אומנם לא פורסם אבל זה לא הרבה פחות ממה שירוויח אצלם גילי ורמוט בשנים האלה.

 

אח"כ הם יבכו שהם מסכנים ואין כסף.

אתה לא תעז להרוס להם את תדמית המסכנים

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.