Jump to content

יתר משחקי המחזור - מחזור 20 בליגת העל


bister

Recommended Posts

למרות אחוזי הצלחה סבירים במחזור האחרון, אני מצטער לבשר שלאור תקופת המבחנים הבאה עלינו לרעה אאלץ לצאת לחופשה כפויה, לפחות לשבוע-שבועיים, משליחות הקודש הזו. אני מקווה לחזור, בכפוף לתוצאות בינתיים כמובן, במהרה.

 

571043-5.jpgבני סכנין – עירוני רמה"שhapoel-ramat-hasharon.png

סכנין איבדה קצת את המומנטום החיובי ממנו נהנתה עד לפני כמה שבועות ועדיין מגרדת את התחתית מלמטה. התיקו המאופס מול בני יהודה במחזור האחרון היווה פספוס של הזדמנות ממשית להשקיף על הקו האדום מלמעלה, אבל השבוע היא מקבלת מקצה שיפורים מול הקבוצה המנומנמת השנייה של הליגה. רמה"ש די מיצתה את עצמה בליגה העונה אחרי שנחלצה מהתחתית מוקדם מהצפוי. היא כרגע מתקיימת לה בלי הרבה מוטיבציה או עניין ובכך מהווה כר פורה לנקודות עבור קבוצות תחתית שיגיעו מספיק נחושות מולה.

מדד העניין: 3. לא סביר שהמשחק הזה ינפץ שיאי צפייה, אבל אם מתחשק לכם בקלוואה לצד משחק כדורגל נינוח אז למה לא? מה גם שהמחזור האחרון הוכיח שדווקא המשחקים היבשים למראית עין עשויים להתגלות כפוריים במיוחד.

המספר הנוסף: 88.88. זה גם בדם וגם אחוזי ההצלחה של סכנין בתשעת מפגשיה מול רמה"ש בשנים האחרונות (ו-100 אחוזי הצלחה בבית). אין ספק, סכנין אוהבת את הקבוצה מהשרון.

 

3112.gifעירוני ק"ש – מ.ס אשדוד9.gif

בתקופה הזו לפני כשנה הדבר הזה נחשב לקרב צמרת לגיטימי, משחק עונה היו אף שטענו. הדבר המדהים ביותר? לא היה חסר הרבה כדי לשחזר את התואר הזה גם השנה, אבל הצניחה התלולה במחזורים האחרונים של אשדוד והאימפוטנטיות הכללית של ק"ש העונה הביאה אותן לפריפריית הצמרת – מספיק קרוב כדי להתבשם אבל לא מספיק כדי לאיים. אשדוד אולי חשה מעודדת מהניצחון במחזור האחרון, אבל ללא תבריזי ובחוץ ספק אם תצליח לבנות מחדש את המומנטום שנהרס. ק"ש מצידה מקווה לחזור במהרה לשרשרת הניצחונות (או בעיקר התיקואים) ולהימנע מכניסה למשברון בעקבות ההפסד לב"ש, שעלול לסיים את העונה שלה מוקדם מהרצוי.

מדד העניין: 6. קרב הצמרת האלטרנטיבי של הליגה דווקא עשוי להיות משחק ההזדמנות האחרונה של שתי הקבוצות להצטרף לרביעייה הקלאסית, ולכן ייתכן שיעורר דרמה מסויימת. מאידך, דווקא העניין המוגבר בשנה שעברה הוביל לתיקו מאופס אז אולי הלחץ לא משפיע כ"כ לטובה כשאתה לא קבוצה גדולה (או מכבי).

המספר הנוסף: 8 (יש איזה מגמה כאן). לאחר 8 משחקים ללא הפסד ו-8 משחקים ללא ניצחון שינו ק"ש ואשדוד את מזלם במחזור האחרון. האם יחזרו להרגלם זו מול זו?

 

%D7%9E%D7%9B%D7%91%D7%99-%D7%A0%D7%AA%D7%A0%D7%99%D7%94-41x50.pngמכבי נתניה – הפועל ר"ג571053-5.jpg

גיבורת התיקו המרובע מהשבוע שעבר פוגשת את הלוזרית השנייה של ליגת העל למה אם לא עוד קרב תחתית לוהט. נתניה משנסת מותניה במחזורים האחרונים ומלקטת נקודות ביציבות מבטיחה. 3 משחקים ללא הפסד ו9 שערים שהובקעו על ידה מעידים שההתקפה במגמת שיפור מרשימה. הפועל ר"ג לא מצליחה לייצר רצף של כלום בזמן האחרון, ולמרות שהיכולת והפרש השערים אולי רומזים אחרת, הפסד מחר ור"ג עלולה להתדרדר אל מתחת לקו האדום.

מדד העניין: 5. חייבים להיות זהירים במשחקים של נתניה מעכשיו, יש לה נטייה כאמור להחיות קצת את משחקיה לאחרונה עם כמויות שערים מכובדות. אבל כל עוד הסכר לא ייפתח אין דרמה ייחודית כאן.

המספר הנוסף: 3. ר"ג טרם הפסידה שלושה משחקי ליגה ברצף העונה. האם רצף הבכורה יהיה דווקא מול נתניה ובכך גם תציין ר"ג שלושה הפסדי ליגה לנתניה בעשרים השנים האחרונות?

 

 

231079-5.jpgבית"ר ירושלים – בני יהודה%D7%91%D7%A0%D7%99-%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94-50x38.png

כשהיא נישאת על גלי האופוריה, בית"ר ירושלים מתחילה להפנים את מעמדה החדש: מועמדת לאליפות – מי היה מאמין. אם היו שואלים אתכם בתחילת העונה אולי הייתם נותנים יותר קרדיט דווקא לבני יהודה המאוזנת כבעלת פוטנציאל ההפתעה, אבל המבערים בשכונה איבדו כוח כבר כמה שבועות. כיום בבני יהודה חיים בשטח ההפקר של הליגה, ללא שום יומרות או חששות ממשיים. תהיו בטוחים ששם כבר מייחלים לשובו של מזג האוויר הנפלא שפקד אותנו ביום הבחירות שכן הים קורץ מתמיד.

 

מדד העניין: 6. משחק מעניין, גם אם לא מותח על פניו. ייתכן שהאדישות של בני יהודה בשילוב הזחיחות הבית"רית שצמחה לה תפיק משהו מסקרן.

 

המספר הנוסף: שני מספרים, 2 ו-1. 3 פעמים בני יהודה סיימה את משחקיה בתוצאה זו בחודש האחרון וכך גם הסתיימו שני משחקי הליגה האחרונים של בני יהודה מול בית"ר. מגמה?

 

22.gifהפועל ב"ש – הפועל חיפה571047-5.jpg

אחרי הזכייה המרגשת והיוקרתית בגביע הטוטו, קלינגר נאלץ לרדת ממרומי האולימפוס הישר לוסרמיל למפגש מול האקסית הפחות מיתולוגית, הפועל ב"ש. חיפה כאמור נמצאת במומנטום חיובי למדי, גם במפעל השולי המכונה ליגת העל, מאז הניעור הרציני שעברה מידי מכבי. גם לב"ש המעיכה המכביסטית עשתה רק טוב. החמישייה של מכבי הביאה קץ לחמישייה של ב"ש, חמישיית משחקים ללא ניצחון שהסתיימה מול ק"ש. מגמות השיפור ייאלצו להיעצר לפחות אצל קבוצה אחת, האם זוכת גביע הטוטו תתוגמל בעלייה מיוחלת למעל הקו האדום?

מדד העניין: 6. המשחקים האלו תמיד היו צמודים ומותחים בשנים האחרונות, על אף היעדר יריבות מיוחדת. היקלעותם המשותפת של הקבוצות לתחתית, בצירוף סימני השיפור הזהירים שלהן, עשויה לייצר משחק מעניין.

המספר הנוסף: 2. לאחר 19 מחזורים הפועל חיפה טרם השיגה שני ניצחונות ברציפות העונה. אולי אחרי הניצחון האחרון בגמר גביע הטוטו חיפה סוף סוף תייצר מומנטום אמיתי ולאחר הזכייה השנייה בגביע הטוטו בתולדותיה, תזכה גם לניצחון ליגה שני ברציפות.

 

174392-5.jpgמכבי חיפה – הפועל ת"א571057-5.jpg

הסופר קלאסיקו הכי לא קלאסי בכדורגל הישראלי חוזר אלינו ומפגיש את מכבי חיפה הלוהטת עם הפועל ת"א הפושרת. עד לפני שנתיים זה היה הקרב המרכזי בכדורגל הישראלי ונדמה היה שמדובר בשתי הקבוצות שימשלו בכיפת הכדורגל שלנו בעשור הקרוב. אולם, הכדורגל שלנו הפכפך במיוחד ואין עונה יותר טובה מלהדגים זאת מאשר העונה הנוכחית. אם הייתם צריכים לנחש לפני פתיחת העונה מי מבין השתיים היא הקבוצה שתדשדש בתחתית לאורך ראשית העונה ומי הקבוצה שתידבק לצמרת כנראה שהייתם מנחשים הפוך. אולי ההתחלה הייתה קצת מוזרה אבל לסדר הטבעי יש נטייה להתאזן מעצמו. השלישייה שהשחילה הפועל לחיפה בסיבוב הראשון נדמית כזיכרון נושן ובכושר הנוכחי זה לא יפליא אף אחד אם חיפה תצליח כבר במחזור הקרוב לעקוף את הפועל ולהיות באופן רשמי האיום מס' 1 של מכבי על התואר.

מדד העניין: 8. לא ברור אם במשחקים כאלו אין לנו מה להפסיד או אין לנו מה להרוויח, מה שבטוח שהם מרתקים. מעבר לפן הטבלאי, המנצחת במשחק הזה, ככל שתהיה כזו, תסתמן כמועמדת האמיתית לאליפות. הפסד של חיפה, ואפקט המאניה דיפרסיה אצל חיפה עשוי לנטות שוב לצד המכוער, הפסד של הפועל וזו עשויה להיות תחילת הסוף עבורם.

 

המספר הנוסף: שישית. רק בשישית מהמשחקים בשלושת השנים האחרונות (כולל העונה) סיימו הקבוצות בתוצאת התיקו (המיוחלת?). מכאן אפשר אולי ללמוד שסביר לצפות להכרעה ביום שני אבל מצד שני אותם תיקואים בודדים הושגו בקריית אליעזר אז אולי יש מקום לתקווה.

Link to comment
Share on other sites

אחלה נושא, נהניתי לקרוא!

הפועל ללא טב"ח (שכנראה ייעדר גם בדרבי) הולכת לקבל בראש.

מילא היה להם את ורמוט שהיה יכול להחזיק כדור ולנסות להציל את המולדת עם הדריבלים שלו, אבל גם את זה לא יהיה להם.

ללא גמבה גמבה הפועל תהיה חשופה, אני צופה שחיפה תשב עליהם ותתקוף גלים גלים (:))

Link to comment
Share on other sites

יאללה בלאגן!!!

מישהו בכלל יכול להגיד האם הם מהווים סיכון וביתר יחד איתם תהיה מספיק טובה בשביל אליפות?

או שזה סתם רכש מעפן?

על פי ספורט5 החלוץ בן 22 וכבש 8 שערים בשש שנים שהוא משחק שם , לא רקורד כזה מרשים

והבלם בן 19 שלא קיבל דקות משחק.

ככה שגאידמק מביא אותם כדי לעשות קצת בלאגן וצחוקים :yahoo:

 

 

 

*כמובן ששום דבר חוץ מנתוני מנג'ר עדכניים הוא לא מדד ליכולת האמיתית של השחקנים

Link to comment
Share on other sites

ממש כיף לקרוא, יופי של כתיבה.

אבל איך משחק מול חיפה להפועל, מקום 2 נגד מקום 3 ואולי המשחק שהכי משפיע עלינו (פרט למשחקים בפלייאוף) מקבל רק 8 ( :wubyellow3: ) ?

אלא אם כן מדד העניין זה מ1-8 אז זה מושלם :thumbs:

Link to comment
Share on other sites

ויש לו תעודה כתומה!!

מוחמד הומו בן זונהההההההההה

 

מוחמד מתתתתתתתתתתתתתתתתת

 

 

פה זה ארץ ישראל טועמה! (עמה!!)

פה זאת מדינת היהודים!

 

 

יאללה,

רק גם בתקופות הכי קשות 1 עד כה. והימור שלי? מקסימום 3-4.

בית"ר מכוונים היום ל90 דק שירה נגד ערבים והולכים לטרוף את כלללל ההימורים.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.