Jump to content

נתראה במגרש


Recommended Posts

שלום לכולם,

 

לאחר 14 שנים כשחקן במכבי ואינספור חוויות, משחקים, ניצחונות, הפסדים,שירים,צעיפים, תארים והרבה גאווה אשחק לראשונה בחיי הבוגרים בקבוצה שאיננה מכבי.

 

זו הרגשה ממש משונה אבל סגרתי בכפר סבא שהינה קבוצה צעירה וסימפטית, עם מאמן צעיר ומוכשר שאני מאד מעריך ומאמין בו וזה יהיה אתגר ספורטיבי מעניין. בנוסף,זה גם אתגר אישי לא פשוט- לשלב עבודה בהייטק, כדורעף ומעל הכל משפחה...

 

כמובן שדיברתי עם שרגא לפני המעבר, קיבלתי ממנו את בירכת הדרך ואיחלתי לו ולכל הקבוצה בהצלחה וכמובן אמרתי שהקבוצה תמיד אצלי בלב ותמיד אהיה אוהד.

 

זו הזדמנות מצויינת להודות לכולכם על התמיכה האדירה והמרגשת לאחר הפרישה שלי ממכבי.

 

זה לא היה מובן מאליו שאנשים יבינו את מצבי ושאין לי ברירה אלא לעזוב, אבל בלי יוצא מן הכלל קיבלתי רק תמיכה ופידבקים חיוביים וזה עזר לי להמשיך בחיים כפי שאני מאמין שעלי להמשיך בהרגשה טובה ושלמה.

 

כמובן שאדום אני לא אלבש בחיים, וירוק זה הרע במיעוטו... אולי ינחם אותי לדמיין שאני לובש צהוב וכחול שבמקרה התערבבו והפכו לירוק :)

 

אני גר בכפר סבא, אני אשחק בכפר סבא אבל תמיד הייתי ותמיד אהיה צהוב כחול בנשמה!

 

אני מאחל הרבה בהצלחה למכבי בכל הענפים בכלל (מקווה שהמהלך המקצועי בכדורגל סופסוף יתפוס ויחזיק לאורך שנים, שהכדורסל יתאושש ובלאט ימשיך בעבודה המצויינת שלו ושהכדוריד ימשיכו וישתפרו כל שנה), ובכדורעף בפרט - אני מאמין בשרגא, ועל אף שיש,לצערי, קשיים רבים כעת - אני סומך על שרגא שיילך בדרכו הנכונה וימצא את הפתרון הטוב ביותר וימשיך להביא המון כבוד למועדון.

 

בברכת צהוב עולה,

 

עמר

Link to comment
Share on other sites

אבל גם ככה הקבוצה עכשיו לא תהיה באירופה,

וכנראה גם תהיה קבוצת מרכז טבלה ככה שיכול להיות שבאמת צריכים אותך מבחינה מקצועית.

 

בכל מקרא,אוהבים אותך ובהצלחה!

Link to comment
Share on other sites

אני מצטער מראש אם ההודעה הזו תאכזב אותך, או שהיא באה ממקום שהיא לא צריכה ואין לה הזכות לבוא ממנו.

אבל אני מודה שאני מאוכזב. כאחד שראה אותך בלא מעט מגרשים בארץ, וראה איך מכבי הקטנה משולי מפת הכדורעף הופכת להיות הקבוצה שמשרטטת את המפה- הפכת להיות סמל בשבילי. אחד שמייצג (ולא כאלטרנטיבה לכדורגל, אלא עומד על 2 רגליים בכוחות עצמך) את מכבי ת"א כמו שרציתי מאז ומתמיד. נכנסת לרשימה של הגדולים.

אני לחלוטין מבין את השיקולים האישיים שלך בפרישה ממכבי, וגם אם לא- מי אנחנו שנשפוט. אבל לראות אותך משחק בקבוצה אחרת בארץ, נגד מכבי.. זה מאכזב. יאכזב אותי לראות אותך מהצד השני של הרשת, לובש ירוק אל מול צהוב, כשאתה ייצגת את הצהוב הזה במשך השנים האחרונות בגאון. היית הקפטן שלנו וחלק מהגאווה שנקראת מכבי כדורעף. הדמות שלך תדעך בצבע אחר.. ציפיתי ממך שאם זה יהיה כדורעף, זו תהיה רק מכבי, מכל שיקול שלא יהיה- כי אלה הציפיות מסמל.

 

ולמרות הכל, אני נורא מעריך את העובדה שאתה נפתח בפנינו ופתוח לביקורות, זה לא ברור מאליו בכלל. זה עדיין מעיד על האדם. בהצלחה

Link to comment
Share on other sites

 

כמובן שאדום אני לא אלבש בחיים, וירוק זה הרע במיעוטו... אולי ינחם אותי לדמיין שאני לובש צהוב וכחול שבמקרה התערבבו והפכו לירוק :)

 

עמר

איזה גבר :wubyellow3:

Link to comment
Share on other sites

*******

מהה אתהה רוצההה הביאו ספונסר? לא.

 

כשהוא הודיעה על פרישה אז הוא אמר בגלל שהמשכורת כדורעף נמוכה מיידי וכדורעף זה יותר תחביב מאשר הכנסה ובגלל העבודה הוא לא יכול גם וגם.

 

עכשיו הגענו למצב שהקבוצה כנראה לא תהיה כמו בשנים האחרונות ומבחינה מקצועית הוא יוכל לשחק.

 

אז מה אתה רוצה???

הלוואי ויביאו ספונסר אבל צריך לחשוב קדימה.

Link to comment
Share on other sites

עומר, מרגש שגם שאחרי שכבר שעזבת בחרת לבוא לפה ולספר איפה תשחק, רק מדגיש כמה אישיות כמוך תהיה חסרה לנו במכבי.

 

אלעד, מכבי כדורעף הולכת לכיוון מקצועני. בעונה האחרונה אני חושב שהם התאמנו באותה תדירות כמו שקבוצת הכדורגל שלנו התאמנה.

במצב הזה, טוב עשה עומר שהיה הגון עם מכבי ועם עצמו וברגע שראה שהוא לא יכול לשלב את החיים האישיים עם הפעילות במכבי, הודיע שהוא לא יכול להמשיך.

לבוא ולבקש ממנו, בגלל שהוא לא יכול להשתלב במכבי, להפסיק לשחק כדורעף בכלל, שזה קודם כל אהבה בשבילו, זה קצת לא פייר.

מה גם, שהמעבר שלו לכפ"ס (העדיפות שלו אגב אני חושב היתה לקבוצה הרבה פחות מקצועית, אבל היא התפרקה הקיץ) הוא פשוט מתוך רצון לשחק נטו בשביל הכיף.

 

שייע גלזר אחרי מכבי עבר לשחק בבית"ר ירושלים ובהפועל כפ"ס.

מיקי ברקוביץ עבר לשחק בראשון, בהפועל ירושלים ובהפועל ת"א.

 

אני מקווה רק שאיכשהו זה יסתדר טוב לכולם ועומר יחזור לעוד שנה או יותר במכבי.

כמו אלעד, גם בשבילי עומר הוא מכבי כמו שרציתי, וללא ספק בטופ מבחינת זכרונות ותחושות שלי כאוהד מכבי.

 

מאיוקה, ההגיון שלך נכון, אבל במכבי אין כוונה ללכת אחורה ולהיות קבוצה חובבנית, המצב שם מבחינה מקצועית בעונה הבאה יכול להיות או כמו שהיה בעונה שעברה(או פחות מזה ברמה סבירה) או כלום.

Link to comment
Share on other sites

עומר באמת כל הכבוד לך על הכנות. אתה מכביסט אמיתי ואמן ויום אחד תחזור. כמו שאמרו בהצלחה חוץ מנגד מכבי :thumbs: אתה שחקן גדול ואישיות ענקית. אוהבים אותך! :wubyellow3:

Link to comment
Share on other sites

לאור המצב הכלכלי הקשה (שנודע לי עליו רק לאחרונה, עם חזרתי מחודשיים וקצת בחו"ל) שמאיים על עתידה ואף על ההווה של מכבי עף, היה לי חלום שתחזור מהפרישה לעונה נוספת במכבי, משהו בסגנון פול סקולס ביונייטד העונה.

אחרי שקראתי כאן על השאיפות של מכבי ועל כך שמשטר האימונים התובעני יימשך, הבנתי שזה לא ריאלי, אז אני מאחל לך המון בהצלחה, חוץ מנגד מכבי. יהיה לי מוזר מאוד לראות אותך במדי קבוצה אחרת, ובטח ובטח שנגד מכבי.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.