Jump to content

אקסים ומושאלים


שורה

Recommended Posts

כיף פה

צטט

לאחר שהתברר שיש לא מעט קבוצות שנגד הקמת ליגת פיתוח כפי שתכננו בהתאחדות לכדורגל כדי לקדם את הכדורגל הישראלי, התכנית החדשה היא החזרת הליגה הארצית. הכוונה להחזיר את הליגה הזו במתכונת של ליגה חצי מקצוענית, כאשר קבוצות ליגת העל תוכלנה לרשום בה קבוצת בת. לפי גודל היענות שתהיה, כך יחליטו גם על גודל הליגה.

הכוונה היא להחזיר את הליגה הזו בעונת 2022-2023, כאשר תהיה מחשבה על הקטנה של הליגה הלאומית מ-16 קבוצות. כל זה גם יגרום לכך שתימנע התרסקות של קבוצות הנופלות מהליגה הלאומית לליגה א'.

 

Link to comment
Share on other sites

31 דקות לפני, דקסטר said:

כיף פה

 

ליגה ארצית עם קבוצות בת רעיון יותר טוב מליגת פיתוח, אבל רק אם הקבוצות יוכלו לעלות לליגה לאומית.

Link to comment
Share on other sites

 

לפני3 שעות , דקסטר said:

כיף פה

 

חושב שזה רעיון נוראי שהולך להחזיר אותנו כמועדון אחורה.

בליגה הלאומית, השנייה בטיבה נגד שחקנים מנוסים וקבוצות עם תקציב לא קטן הנוער שלנו כמעט עולה ליגה אז מה יהיה נגד קבוצות בת אחרות?

הולכים לטאטא את קבוצות הבת האחרות כל שנה והשחקנים לא ישתפשפו כמו שהם צריכים להשתפשף

Link to comment
Share on other sites

לפני4 שעות , דקסטר said:

כיף פה

 

כמה קשה לאפשר קבוצות בת בליגה הלאומית אם רוכשים קבוצה קיימת או מליגה ג' אם מקימים חדשה?.

או שפשוט יתנו לנו להשתלט רשמית על בית"ר ת"א בת ים וזהו?

Link to comment
Share on other sites

אם יוכלו לעלות לליגה הלאומית אז לקחתי בכיף... שנה אחת תהיה מעבר ואז כנראה יעלו ליגה ולמכבי תהיה קבוצת בת אמיתית בליגה הלאומית שזה האידיאל.

 

ליגת פיתוח/מילואים רעיון גרוע כי גם ככה אז מספיק שחקנים טובים בארץ והרמה שם תהיה מאוד נמוכה ולא בהכרח שדרוג לשחקני הנוער המבטיחים באמת.

Link to comment
Share on other sites

Just now, yellowcake said:

מישהו יודע קצת על אוסקר גלוך שחתם ל 3 שנים היום?

Screenshot_20210323-162228_WhatsApp.jpg

שחקן קבוצת נערים א'.

משחק מתחת לחלוץ, כובש ומבשל הרבה.

בהחלט מסומן כאחד הכישרונות היותר גדולים במחלקה:

https://twitter.com/ScoutBshekel/status/1371459501774241798?s=20

 

אם אני לא טועה לאחרונה הוא גם התחיל להתאמן עם הקבוצה הבוגרת

Link to comment
Share on other sites

שיהיה בהצלחה.

לא ראיתי אותו משחק, אבל תמיד שמדברים על כישרונות גדולים אני נזכר במרגוליס.

 

אחד הטובים שראיתי בנוער, עשה בית ספר לכולם, בבוגרים כישלון משוגע.

Link to comment
Share on other sites

צטט

"אני אוהב כדורגל, אוהב להתווכח ואוהב להיות מוקף באנשים שמבינים עניין", פתח קרויף את דבריו. "אנשים שלא תמיד מסכימים איתך, ובעלי השקפות שונות ודעות חזקות, ולכן התפקיד של המנהל הספורטיבי התאים לי. הייתי אחראי על ייעוץ והקמת תרבות המועדון. ה-DNA של המועדון, סגנון המשחק שרצינו להנחיל. הייתי עובד עם הבעלים כדי להחליט מה אנחנו רוצים שהמועדון יהיה. בתל אביב, ידענו שאם מאמן יצליח הוא יעזוב לליגה גדולה, ולכן תמיד היינו צריכים לחשוב לטווח הקצר. ניסינו ליצור תרבות הצלחה מהירה, במקביל ללנסות לקנות שחקנים צעירים ולמכור אותם למועדונים גדולים יותר". 

"תמיד הייתי מאוד פתוח עם המאמנים, הייתי אומר להם שאנחנו צריכים תוצאות לטווח הקצר ואנחנו יכולים להיות מקפצה עבורם. במקביל, התפקיד שלי היה לחשוב על השלב הבא של המועדון. אם היה לנו שחקן צעיר שחשבנו שיכול לפרוץ בבוגרים תוך חצי שנה, לא רצינו להחתים שחקן שיחסום לו את הדרך, במיוחד אם מדובר בשחקן שיעלה לנו הרבה כסף".

הצלחתי לפקח על האימונים, לראות כיצד מאמנים נערכים לקראת משחקים, לנתח את רגשות השחקנים וכיצד אינטראקציות שונות השפיעו עליהם. שיתפתי את מחשבותיי על טקטיקות, והיה לי דיאלוג מאוד פתוח עם המאמן. היה קו אדום שהקפדתי לא לחצות - המאמן היה האחראי על הקבוצה ולכל מה שנוגע לצד המקצועי. אך כאשר החלטה השפיעה על עתיד המועדון לטווח הארוך בדרך כלשהי, זה היה הזמן שלי להתערב".

 

"הכדורגל חסר סבלנות בימינו, כך שאי אפשר שלא לחשוב לטווח הקצר", המשיך אקס מכבי ת"א. "אבל זה האתגר של המנהל הספורטיבי, לנהל שאיפות לטווח ארוך, בינוני וקצר וחשוב למצוא בסיס משותף שכולם מרוצים ממנו. הבנתי כמה חשוב שיהיה צוות טוב סביבך. עבודה מקרוב מאוד עם בעלי מועדוני כדורגל - אנשים שאינם בהכרח מומחי כדורגל, אך אנשי עסקים מצליחים מאוד - לימדה אותי גם הרבה מאוד והרחיבה את האופקים שלי".

 

"אני מרגיש שהעובדה שחוויתי דברים כשחקן וכמנהל ספורטיבי גרמה לכך שאני שאני מבין איך מועדונים חושבים. היו לי כבר תעודות מאמן וכמנהל מקצועי הצלחתי להבין את המאמנים ולדבר איתם, מכיוון שבסופו של דבר, היו לי אותם כישורים כמוהם. אבל חשוב להבין איפה הגבולות ולתת למאמן את המרחב לעבוד".

 

"ב-2017, הדברים לא הסתדרו עם שוטה ארוולאדזה. הגענו לתקופה אינטנסיבית, עם שמונה או תשעה משחקים תוך מספר שבועות. הבעלים רצה לעשות שינוי, אבל הוא לא רצה למנות מישהו חדש שיצטרך להסתגל והוא ביקש ממני לאמן. זה הלך ממש ממש טוב, ואיתי כמאמן השגנו שמונה ניצחונות וסיימנו בתיקו אחד בתשעה משחקים. הבעלים אמר לי שהוא רוצה שאשאר כמאמן, אבל זה לא מה שחיפשתי באותו זמן ותמיד אמרתי לעצמי 'לעולם אל תחליף מאמן בעצמך, זה לא הדבר הנכון לעשות ומביא אנרגיה רעה', אבל אחרי שליטו וידיגאל נתקל בקשיים, הבעלים חזר אליי והסכמתי לאמן עונה אחת".

 

"הייתי הרבה זמן בתל אביב, אבי נפטר ב-2016, אז להיות קרוב לאמא שלי וילדי פתאום הרגיש הרבה יותר חשוב" קרויף אמר. "אז אחרי שנה סיימתי את דרכי בישראל כי הייתי צריך לחזור לברצלונה כדי להתרענן. לקחתי קצת זמן לדבר עם מאמנים אחרים, מנהלים מקצועיים אחרים, לחלוק רעיונות ולדבר על שיטות. כדורגל ממשיך להתפתח כל הזמן, לכן חשוב להישאר מעודכנים בכל תחום אפשרי ולשמור על הדחף להמשיך ולהשתפר, לשמור על ראש פתוח וללמוד כיצד אחרים עושים דברים, כיצד אחרים פותרים בעיות. הייתה לי הזדמנות ללמוד בזמני".

קצת ג'ורדי

Link to comment
Share on other sites

לפני4 שעות , מכביסט לעד said:

דוניס חתם באל ווהאדה הסעודית וירוויח 1.5 מיליון יורו. הבן אדם עוקץ חופשי. הוא עוד מרוויח מהפיצויים של מיץ'.

הייתם שוקלים לתת הזדמנות שניה אבל שיתחיל מתחילת העונה עם מנהל מקצועי?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.