Jump to content

אקסים ומושאלים


שורה

Recommended Posts

11 דקות לפני, המכבייה said:

רצון ותחת הוא תמיד נתן כששיחק.

עם זה אי אפשר שלא להסכים. הוא נתן פה ספרינטים אחרי 90 דקות של משחק כאילו הרגע הוא עלה מהנוער.

Link to comment
Share on other sites

31 דקות לפני, Miki6846 said:

סוזה גם ראוי לציון עם 6:0 מדהים

עושה עבודה גדולה בבורדו העונה, מקום שלישי, משחקים כדורגל יפה

ראיתי כמה סרטונים מחדר ההלבשה, למד את השפה מדבר איתם בצרפתית. נראה שהתאבד על העונה הזאת.

Link to comment
Share on other sites

55 דקות לפני, eran_7 said:

עושה עבודה גדולה בבורדו העונה, מקום שלישי, משחקים כדורגל יפה

ראיתי כמה סרטונים מחדר ההלבשה, למד את השפה מדבר איתם בצרפתית. נראה שהתאבד על העונה הזאת.

 

הבעיה היחידה היא שהקבוצה לא יציבה.

לא מצליחים לייצר שני ניצחונות ברצף מתחילת העונה.

Link to comment
Share on other sites

זהבי על אלון מזרחי

Quote

אלון מזרחי אמר שאין לך מקום בנבחרת שהוא שיחק. היו הרבה שצחקו מזה. ממה זה נובע לדעתך?
"אלון מזרחי יכול להגיד מה שהוא חושב, זה בסדר. עובדתית, אין לנו איך לבדוק את זה. אבל אני חושב שהוא היחיד שחושב ככה וזה אומר משהו".

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, החתול הצהוב said:

שוק

 

image.thumb.png.8c5e624d53f16525a9f313451e6f6b1f.png

חחח איזה כתבה מגמתית

לא מחבב את הבחור אבל הם במרחק 3 נקודות מאירופה (דרך הליגה) 

ובכלל מי שמסתכל על טבלאות של הליגה הפורטוגלית בשנים האחרונות רואה כמה הם בסדר והכתבה הזאת זה גניבת דעת 

Link to comment
Share on other sites

כתבה של אור בוקר מהארץ על קארצב

Quote

הדבר הגדול הבא בקישור של האלופה ממשיך להקדים את זמנו


בגיל 19, בזמן שחבריו לשנתון מחפשים את מקומם בליגת העל, עדן קארצב צובר ניסיון בקרית שמונה ומפגין על הדשא את הפוטנציאל העצום שטמון ברגליו. אם ימשיך בקצב הנוכחי, דרכו חזרה למועדון האם מכבי תל אביב תהיה קצרה מאוד. מחר (17:30) הוא וקבוצתו מארחים את מכבי חיפה

 

הכדורגלן הישראלי הממוצע עולה לבוגרים באזור גיל 18. הוא יודע שתוך שנתיים-שלוש יזנב בקצה הסגל, בשאיפה לצבור ניסיון ודקות משחק בטרם יוכל להדביק לעצמו תווית של שחקן "לגיטימי". לא כך במקרה של עדן קארצב, שכבר כנער הקדים את זמנו.

 

בגיל 19 הוא כבר בעיצומה של עונתו השנייה בליגת העל - כשחקן הרכב. קארצב, שמתופקד כקשר 50/50, יכול לשחק במגוון תפקידים בקישור, כשבעבר אף התנסה כקיצוני וכחלוץ והוכיח יכולת גבוהה בסיומת ליד השער. ביום שלישי האחרון הוא הזכיר את הטכניקה הגבוהה שטמונה ברגליו, כשקיבל מסירת "עין עקומה" מיואל אבוחצירה וסיים כמו חלוץ גדול עם כדור שטוח לפינה הקרובה. זה היה שער בכורה מתוק בדקה השישית של תוספת הזמן, שקבע 0:3 לקרית שמונה מול הפועל כפר סבא - ובדרך מילט אותה מאזור הסכנה בתחתית עם ניצחון שלישי ברציפות.


"עדן ילד מוכשר ומקצוען ברמות הגבוהות ביותר, קשר 50/50 אגרסיבי עם בעיטה מצוינת", אומר המאמן מסאי דגו, שהדריך אותו בתחילת העונה בקרית שמונה לפני שהוחלף בקובי רפואה. "הוא מאוד שקט ומופנם, אבל כשהוא עולה לדשא, הוא מורגש היטב בשל המשחק הפיזי שלו. קשר אמצע קלאסי בסגנון של דור פרץ, שקיבל המון צ'אנסים בגיל מוקדם מאוד והוכיח את עצמו".

 

כאמור, הפוטנציאל של קארצב הינו הרבה מעבר למועדון הצנוע של איזי שרצקי, ודגו לא סתם הזכיר עמו בנשימה אחת את פרץ, קשר מכבי תל אביב. קארצב גדל בשורות האלופה ועקב יכולתו ומבנה גופו האתלטי, שמזכיר הרבה יותר שחקן אירופאי מישראלי, הוקפץ פעם אחר פעם לשנתונים גבוהים יותר. בנערים ג' בלט עם 12 שערי ליגה ושבעה נוספים בגביע המדינה. בנערים ב', כשהוא בן 15 בלבד, עלה שלוש דרגות בבת אחת אחרי שהמאמן זיו אריה, כיום בהפועל קטמון, הקפיץ אותו היישר לקבוצת הנוער הצהובה.


הופעת הבכורה של קארצב בנוער הייתה מרגשת במיוחד, במשחק הביתי מול צ'לסי שנערך בנתניה במסגרת ליגת האלופות לנוער. מכבי אמנם הובסה 4:0, אבל הניצוצות שהראה קארצב לימדו על הכיוון בהמשך. עוד בטרם מלאו לו 18 הושאל לקבוצת הבת בית"ר תל אביב/בת ים מהליגה הלאומית וכבש במדיה ארבעה שערים ב-12 הופעות. ב-11 מהן פתח בהרכב.

 

בתחילת פברואר השנה כבר הפך לשחקן הרכב בליגת העל, עת הושאל להפועל חדרה יחד עם כישרון צהוב נוסף, אילון אלמוג. מי שהספיק לשחק מחצית אחת במדי מכבי תל אביב, במסגרת גביע המדינה, רשם בחדרה 16 הופעות בכל המסגרות - ברובן המכריע פתח והשלים 90 דקות. במאזנו שני שערים, שניהם מול מכבי חיפה, נתון שכנראה גם שחקנים ותיקים ממנו בהרבה חולמים עליו. "לקח לעדן זמן להשתלב ולעשות את המעבר בגיל נוער מהלאומית לליגת העל, אבל בסך הכל הוא נכנס מהר להרכב וככל שעבר הזמן השתפר והחל להבקיע ולבשל", אומר שחקן ששיחק עמו בחדרה, "כמה שחקנים בגיל 19 משחקים קבוע בהרכב של קבוצה בליגת העל?".


גם בנבחרות ישראל משחק קארצב עם שנתונים בוגרים יותר. במאזנו שמונה הופעות בנבחרת הצעירה עד גיל 21, והעובדה ששחקניה הנם ילידי שנתונים 98-99 לא הפריעה לצוות המקצועי שצירף את קארצב, יליד שנתון 2000. בחודש שעבר פרע שטר ראשון כשכבש בפנדל את שער השוויון ב-1:1 הביתי מול ספרד במסגרת מוקדמות היורו. "עדן שחקן מודרני מאוד, עוצמתי, עם טכניקה גבוהה שעובד קשה", מספר מאמן שהדריך בעבר את קארצב, אך מוסיף ממד בעייתי במקצת הנוגע לבשלותו: "בשל גילו הצעיר הוא משחק עם אמוציות גבוהות, משתולל לעיתים, מאבד קור רוח ועושה פאולים שמובילים לצהובים ואדומים, 'משוגע שלא רואה בעיניים', אבל עם הזמן הוא ילמד ואף אחד לא יוכל לעצור אותו. הוא יכול להגיע גם למכבי תל אביב וגם לאירופה".


כל הסימנים מראים שכאשר יסיים מבחינת האלופה את תקופת ההתחשלות, ישוב לשורותיה בדרך לקפיצת מדרגה נוספת. על רצינות כוונותיה של מכבי תל אביב לגביו ניתן היה ללמוד ב-12 בספטמבר השנה, כשהקשר בן ה-19 האריך חוזה עד עונת 2021/2022 ובמקביל הוחלט שיושאל לקרית שמונה. בקבוצתו הנוכחית רשם עד כה 11 הופעות. "עדן לא פראייר ומבחינת פוטנציאל ומבנה הוא בנוי לאירופה ולא לליגה שלנו", מפרגן הקולגה מחדרה. "תמיד יש מקום לשיפור, כמו חילוץ הכדורים ושדרוג משחק ההתקפה, אבל אם ימשיך בקו ההתקדמות שלו הוא יכול תוך שנתיים להיות שחקן מוביל במכבי תל אביב ובהמשך גם לצאת לאירופה ולשחק ברמות הגבוהות".

 

במכבי לא מתווכחים, וצופים עתיד ורוד לקארצב. "עדן הוא אחד הכישרונות הצעירים הגדולים ביותר בישראל כרגע, ואנו מאושרים שהוא שוב הבטיח את עתידו במכבי", אמר מנכ"ל מכבי לשעבר, בן מנספורד, במעמד הארכת החוזה. כמי שמצמצם בקביעות פערים בין העתיד להווה, עושה רושם שהפריצה לתודעה תגיע, שוב, מוקדם מהמתוכנן. והפעם בגוונים של צהוב.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.