Jump to content

אקסים ומושאלים


שורה

Recommended Posts

אפשר להגיד שצ'יבוטה פספוס אבל בתחילת העונה הראשונה של איביץ' הוא הציב למכבי אולטימטום, או שאני בהרכב או שתשחררו אותי. למכבי זה לא התאים והשאר היסטוריה

Link to comment
Share on other sites

צ'יבוטה באמת איכזב בהתנהגות שלו אשר גם אולי שיקפה אכזבה אישית מכך שלא הצליח להגיע לסגל של מכבי. בסדר. אבל... נראה ומרגיש לי כחומר גלם טוב יותר מחוזז למשל(שלא ראיתי מספיק). הוא גם שחקן כנראה מוכח יותר כרגע מדסה ואליאל. אנחנו מועדון כדורגל תחרותי, לא הפקולטה לנימוסים(ואצל איביץ, מתיישרים מאד מהר). יו ווין סאם יו לוז סאם.

Link to comment
Share on other sites

מתוך כתבה בONE:

 

Quote

על מכירתו של השוער קיבלו הצהובים 3 מיליון אירו סכום בסיס, יחד עם 15% מהעברה עתידית שלו, כאשר אל הסכום הבסיסי צורפו בונוסים משתנים התלויים בהישגיות של השוער. במכבי היה מעט חשש סביב הסעיפים האלה, אך סוכנו של השחקן מילוש מלנוביץ’ טען לאורך כל הדרך שאין להם ממה לחשוש וכי העסקה על ראיקוביץ’ תניב בסופו של יום 4.5 מיליון אירו לפני שהוא יימכר בעתיד.

 

הבונוסים הכספיים הם על מספר ההופעות שלו בהרכב הראשון בכל המסגרות, מספר המשחקים בהם הוא שומר על רשת נקייה (10 ומעלה), מיקום בין שש הראשונות בסיום העונה, כאשר מיקום גבוה יותר שיעניק כרטיס לאירופה, או הגעה לאירופה דרך המסגרות הנוספות בצרפת, יגרור מענק כספי נוסף. בלי הגעה לאירופה, במצב הנוכחי כאשר ראיקוביץ’ בדרך להשלמת היעדים הנקובים, מכבי ת”א תקבל מיליון אירו נוספים. עם אירופה, הסכום יעלה למיליון אירו וחצי נוספים ויציב את העסקה על 4.5 מיליון אירו. 

 

כמובן שמכירה עתידית נוספת תוביל ל-15% נוספים מהעברתו של השוער, כאשר הסכום אשר יתקבל יהיה מההפרש בין דמי ההעברה שריימס תקבל לסכום הבסיס אותו היא שילמה, 3 מיליון אירו.

 

לדעתי עשינו עסקה לא משהו בכלל

Link to comment
Share on other sites

32 דקות לפני, thunderbolt said:

מתוך כתבה בONE:

 

 

לדעתי עשינו עסקה לא משהו בכלל

15% על רווח ממכירה עתידית אומר עוד איזה מיליון אירו אם ימכר בסכום של 10 מיליון (לא בשמיים בכלל). 

זה יכול להסתיים בסה"כ 5-6 מיליון אירו שזה מעל הראש לשוער מישראל בשנת חוזה. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, thunderbolt said:

מתוך כתבה בONE:

 

 

לדעתי עשינו עסקה לא משהו בכלל

בקיץ של לפני האליפות, ראייקו היה לא טוב ורצו לזרוק אותו פה. כמה עונת הצטיינות אחת בליגה הישראלית באמת שווה? בכמה אניימה נמכר מהפועל? איך פתאום ראייקו הפך לביצת זהב  ששווה המון מיליונים כאשר רק קיטרו עליו כאן כל היום? מכרו טוב ובשנת חוזה.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.