Jump to content

אקסים ומושאלים


שורה

Recommended Posts

דור ג'אן עם צמד היום. 7 שערים ב4 משחקי ליגה האחרונים בת"א רמלה.

המושאלות נצח הזו תשתלם בסוף? זוכר אותו מהנוער הבטחה גדולה.

Link to comment
Share on other sites

https://www.maccabi-tlv.co.il/tv/%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%A2%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%A7%D7%A8%D7%9C%D7%95%D7%A1-%D7%92%D7%A8%D7%A1%D7%99/

 

עצוב. הלוואי שיחזור למועדון בתור מאמן הגנה או משהו רק שיחזור.

זר שמוכיח שלא חייבים ישראלים כדי להתחבר לשחקנים.

Link to comment
Share on other sites

מעניין שכל המאמנים בליגה רצו להרוס לו את הקריירה והוא בסדר.

זה שכל יומיים הוא היה מעלה תמונה ממועדון אחר עם מלא בקבוקים על השולחן זה מעולה.

אהבתי גם שהוא מדבר על ישראל לעומת אירופה ששם הוא "הצליח", שיחק רבע שעה בבוגרים של סופיה ומרגיש כוכב.

Link to comment
Share on other sites

עושה רושם שיש סיכוי גבוה שטבח יהיה בדרך לארץ בינואר , גג עונה הבאה. לא מפסיקים לקטול אותו בצ'כיה.

 

 

 

קובק, שמכיר את הכדורגל הישראלי בעקבות המפגש מול מכבי תל אביב מולה הודח במוקדמות ליגת האלופות ב-2014/15, ירה ללא חשש: "בן חיים הוא שחקן אגואיסט, שאוהב את הכדור. הוא רחוק מאוד מהשחקן שעליו חלמו בספרטה. אני עדיין מופתע שמועדון כמו ספרטה בחר להשקיע סכומי עתק על שחקן כזה ולהחתים אותו".

 

לאלו שבמקרה שכחו, החלוץ הגיע לבירה הצ'כית תמורת 2.9 מיליון יורו ובישל שער בודד בשבעה משחקים בהם שותף. אחרי מספר מחזורים בהם פתח בהרכב של סטרמ'צוני, הוא ירד לספסל ושולב כמחליף אך גם זה לא הוביל לשינוי ביכולת שלו. עדיין לא ברור האם בן חיים ייכלל בסגל של האיטלקי לקראת המפגש הערב.

 

בתקשורת הצ'כית המשיכו לזעום על הרכש המאכזב: "בקיץ חלמו בפראג על רכש נוצץ ואיכותי ובינתיים, הוא מסתמן כבזבוז כסף. מדובר בסכומי עתק שנזרקו לפח על שחקן שבעיקר עסוק בצלילות ושיחות מתישות מול השופטים. זה לא יעלה על הדעת שבמדינה כמו צ'כיה, שידועה במתינות כלכלית, יבחרו לשלם משכורת ודמי העברה על שחקן כמו בן חיים, שאיבד את המקום שלו בנבחרת ישראל בעקבות התקופה בצ'כיה. ההשקעה הזו לא תניב תמורה, היא רק תוביל להפסדים

Link to comment
Share on other sites

זה היה הכי צפוי בעולם שבן חיים לא יצליח שם. היתרון היחסי שהיה בליגה שלנו לא קיים בליגה אחרת, בנוסף האופי הבעייתי שהוא לא מוכן לשנות אותו הובילו לתוצאה ידוע מראש. בקרוב כנראה נראה וולקאם לחיפה/ב"ש/מכבי.

Link to comment
Share on other sites

אז אני מבין שאתה וג׳ק שלא רוצים אותו ״מקצועית״ מרוצים מהתרומה של אלירן עד כה..

אני לא בצד של טב"ח ולא של עטר אבל כרגע עוד מוקדם לשפוט את התרומה של עטר וכרגע צריך גם להסתכל על היכולת של עטר והרצון שלו להצליח וזה מקנה לו זמן חסד בינתיים. טב"ח שהוא לא מבקיע (מה שלא קורה כל משחק) או מבשל הוא רק עושה רע לקבוצה. מתחיל לריב עם כל העולם ונותן תחושה כאילו הוא עושה טובה שהוא משחק. בפראג לא נתנו לו הנחות כמו בארץ ואתה רואה מה הוא שווה. אם בקיץ היית שואל אותי מי עדיף הייתי אומר טב"ח אבל מתחילת העונה, עטר ברמה אחת לפחות מעליו ולא גורם לגרם של געגועים למשוגע.

Link to comment
Share on other sites

אז אני מבין שאתה וג׳ק שלא רוצים אותו ״מקצועית״ מרוצים מהתרומה של אלירן עד כה..

אישית אני לא מרוצה בכלל מההגעה שלו לפה, למרות שאני מעדיף אותו על המוח אבל זה כבר מיים בנהר.

 

אמרתי עוד בנושא הטחון שלו בקיץ שאני לא חושב שהוא ייתן יותר מ6-7 שערים ואני עדיין חושב ככה, לכן אני לא יכול להיות לא מרוצה אם מההתחלה זה מה שחשבתי שיהיה.

 

אם היו שואלים אותי הייתי נשאר עם יונתן כהן שהיה מביא פחות או יותר את אותה התפוקה,וזה צעד הרבה יותר משתלם למכבי, כי היא גם מרוויחה שחקן בית שלה על הדרך שזה משהו שמאוד חסר לנו בשנים האחרונות.

את טבח לא הייתי מחזיר כי גם ככה יש לנו מספיק שחקנים לעתיד שיכולים להחליף אותו, אם זה מאוויס חוזז או יונתן,ויש לנו כבר שחקני כנף כוכבים כמו אצילי ומיכה, עכשיו כשגם עטר כאן אין שום סיבה שהוא יחזור לפה.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.