Jump to content

מחר המאני טיים שלנו - בלעדיכם זה לא אפשרי


רנן לנדסמן

Recommended Posts

אוהדים יקרים שלום,

 

כמו שכולכם יודעים מחר נשחק בגמר גביע המדינה, בשבילנו המאני טיים מתחיל מחר. עד היום בהחלט אפשר לומר שעשינו עונה טובה ואפילו עונה טובה מאוד עם כמה תוצאות מרשימות, אבל כולנו יודעים שבעצם עדיין לא עשינו כלום. מחר מגיע המבחן האמיתי שלנו, הרגע בו נוכל להראות מאיזה חומר קורצנו, כבודדים, כקבוצה והכי חשוב כמעודון!

בשבילנו השחקנים זה רגע מרגש, רגע שלו חיכינו כבר הרבה זמן, בשביל רגעים כאלה אנחנו מקריבים מהזמן שלנו, מהבריאות שלנו ונותנים את הנשמה בכל פעם שאנו דורכים על המגרש.

אני יכול להגיד לכם שכל השחקנים מרוכזים במטרה ויודעים בדיוק מה צריך לעשות. אני יכול להבטיח לכם שאנחנו נירק דם על המגרש אחד בשביל השני, בשבילכם האוהדים ובשביל הסמל של מכבי ת"א.

אנחנו נעשה את כל מה שאפשר ונשאיר כל טיפת זיעה על המגרש כדי להביא את הגביע למקום שבו לדעתנו הוא צריך להיות!

 

אני משחק בקבוצת הבוגרים כבר 10 שנים, משמש כקפטן הקבוצה כבר שנה ואני יכול להגיד לכם שמעולם לא האמנתי בקבוצה כמו שאני מאמין בה היום.

 

הבעיה היחידה היא שלבד בתור קבוצה יהיה לנו קשה מאוד להגיע אל החלום ובשביל זה אנחנו צריכים אתכם, שתדחפו אותנו ברגעים הקשים והטובים, שתדליקו אותנו ושתגרמו לנו להבין באמת איזה סמל עוצמתי הוא הסמל של מכבי ת"א!!

 

אני פונה אליכם כשחקן מכבי ת"א בכדוריד, כקפטן הקבצה, כחבר וכאוהד של מכבי ת"א, ומבקש מכם לבוא ביום שני כדי להתחיל מסורת חדשה ולעשות צעד ראשון לעבר עונה היסטורית.

 

יאללה מכבי!!!

 

שלכם,

רנן לנדסמן

קפטן מכבי ת"א בכדוריד

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.