Stoke City - The English Thread

Moryo

סוקראטס, אז אתה חושב שמכבי קבוצת פרמייר ליג?

תבינו שלהתמודד מולם יהיה קשה בעיקר בגלל הפיזיות שלהם... הרי רוב המשחק שלהם מושתת על משחק אלים ופראי ביחס למה שאנחנו רגילים.

לא סתם שונאים לשחק מולם באנגליה. זה הפיזיות יחד עם זריקות החוץ :rolleyes:

מה? משני הגביעים שלהם אפשר להגיע לאירופה?

ומקום שישי(ליברפול) כבר לא הולך לאירופה? ממתי זה? זה משהו חדש?

מחליש את הרמה של המפעל..

זה קצת מסובך. כעיקרון מי שמנצח את הגביע האנגלי מקבל כרטיס לליגה האירופית. אבל בגלל שסיטי לקחה כרטיס לצ'פיונס מהליגה אז כאילו "ביזבזו" שני כרטיסים לאירופה על המפעל הזה, וככה קרה שליברפול נשארה בלי כרטיס.

לעומתם? אנחנו אימפריה באירופה.

ההופעה שלהם השנה היא בסה"כ השלישית בהיסטוריה של אחד המועדונים הכי ותיקים בעולם.

ונגד מי הם שיחקו? ספליט, ות'ון. (לא מחשיב את המשחקים שהיו להם ב-72-74)

למכבי יש 13 הופעות בגביעי אירופה ב-20 שנה האחרונות, הופעה בצ'מפיונס (לפני השיטה המטומטמת), פעם אחת הדחה בפלייאוף של אופ"א והשנה הגענו לבתים.

אז מה אם מדובר על קבוצה מהליגה האנגלית? הם אפורים מאוד (חוץ מג'ונס).

והם אחת הקבוצות החלשות בליגה, וזאת עובדה.

שנה שעברה מקום 13.

09/10 - 11

08/09 - 12

וזה אחרי 23 שנה שהם בכלל לא היו בליגה הראשונה.

המקום הכי גבוה שלהם בהיסטוריה היה מקום 4, זה היה ב-1936 וב-1947.

די לנפח אותם.

קבוצה לא רעה, אין ספק, אבל גם לא קבוצה שמכבי נופלת ממנה, לדעתי אפילו יותר טובה.

ועדיין הניצחון היחידי אי פעם של קבוצה מאנדורה הוא על מכבי...

בהתחשב בזה ובביזיון שבא מול קבוצה מהליגה הטורקית השניה לאחריו, הייתי מוכן להתחלף איתם.

ההיסטוריה המוצלחת של מכבי ת"א באירופה מסתכמת בעונת צ'מפיונס חד פעמית, טיפה בשנה שעברה והשנה שזה כבר נחשב הצלחה.

מה זה מכבי באירופה? כלום ושום דבר. אפילו מבחינת הקבוצות הישראליות באירופה אנחנו לא מתקרבים לא לחיפה ולא להפועל...

אז להתנשא על סטוק? קודם בוא לא נאכל תבוסה בטורקיה מול בשיקטאש, מה שלא נראה לי שסטוק היתה אוכלת...

מכבי יותר טובה מסטוק? גבר אתה בטוח שאתה לא על סמים? מכבי לא יותר טובה מסטוק, היא אפילו לא 50 אחוז מסטוק, ובטח ובטח שלא מבשיקטאש או מדינאמו קייב.

כנראה שהניצחון על פאו העלה לך את השתן לראש...תחזור למציאות. כל דבר פרט ל-6-0-0 כשה-6 זה מאזן ההפסדים זה הפתעה אחושרמוטה מבחינת מכבי בבית הזה.

ספליט ות'ון? אני מוכן להתערב איתך שאתה לא יותר טוב מקבוצת פ.צ. ת'ון - שרק סיבוב קודם לכן הדיחה את פאלרמו...

מקום 12, 10 ו-13 בפרמייר ליג? אתה מסיים מקום 20 עם 20 נקודות ב-38 משחקים. די לבלבל במוח.

Who is your main rival in england

Tricky that....Our City Rivals are Port Vale, who play in the 3rd Division.Not so long ago we were both in the same lower Division (and some fans forget this...just how we have progressed!) In the Premiership, I would say that we dont have a particular rival. Manchester United are not popular due to some differences in the 1970s.

What can you tell us abput the syle of play of Stoke? i've seen from the games that were broadcast here that you guys play with a very pld style of play: kick and run, and more on the long shots...

rori delap ole throwes are amazing. one of a kind.

Yes we do play some direct football, with Rory Delap & his throw in's being very very popular!We do however have a couple of very good wingers, and also our small and gentle central defenders do score from set peices.If you see any highlights of our Cup Semi Final against Bolton then we can play some very good passing football.The thing is with Stoke City that Tony Pulis always wants his sides to work hard, and that we do!:

Leaving aside the fact that I'm a Gooner (and as opposed to others, I do support Arsenal, I don't 'like' them, I would never be a member at a club I 'like')

English fans aren't that impressive.

Not Arsenal, Stoke, Chelsea, Liverpool, United, Blackpool or whoever.

It only has one reason for it - Chanting.

You take a song and chant it instead of signing it therefore the chant is over after a minute or so, that way you can never cheer your team on for 90 minutes.

Chanting every minute or so for 30 seconds isn't impressive.

It's quite lazy actually - Have a look at Greek and Turkish fans (among others) to see what an impressive fanbase is.

מה שוקרוס מה? רק מת'יו אפסון.

כוס עמק כל ההגנה שלהם כסחנים, שישבו בצד נגדנו שוקרוס וגם הות' שלא יורידו לנו מישהו עוד.

אה והם החתימו את פלאסיוס מטוטנהאם שרפי דהאן לידו זה ילד בן 6 חחח, ויש דיבורים שם גם על קראוץ', יהיה מעניין לראות את ניבאלדו עולה איתו לראש :yellow_cool1:

המכבייה, אתה מפתיע אותי...

היה לי הרבה כבוד אלייך!

שואוקרוס?! שימות בשנתו.

הוא היה ביונייטד מגיל 15, והתחנך אצל הגדול מכולם.

עיתוי זה לפעמים הכל בחיים והוא "נפל" על התקופה של ריו ווידיץ(ופרגי העדיף את אבנס כגיבוי).

אבנר נכון שהוא מגזים, אבל בשורה התחתונה, הוא צודק.

אני לגמרי לא מגזים. מכבי ת"א עם כל הכבוד זה כלום. פשוט כלום. אתם חושבים שהילדים שיש לנו בהרכב עם כל זה שהם מוכשרים, והם מוכשרים יעלו נגד כל קבוצה ויהיו שווים להם בית דין, וואלה זה לא יקרה. זה חבר'ה צעירים, חסרי ניסיון, שאצלם המוטיבציה תדבר לפעמים הרבה יותר לטוב ולרע. בטורקיה לא יהיה לכם מגרש ריק עם 10 אלף איש, אלא 40 אלף אנשי חמאס שיצורו עליהם משריקת הפתיחה. בכלל להגיד שמכבי ת"א זו קבוצה שיכולה לשחק באנגליה זה פאתטי ומטומטם ועם כל הכבוד, מכבי ת"א פעם ראשונה בהיסטוריה למעט עונת הצ'מפיונס בשלב בתים. זה שסטוק קבוצה שההיסטוריה שלה שואפת ל-0? מה לעשות, גם אם אנחנו היינו משחקים עם הקבוצות של אנגליה כנראה שהמשחקים שלנו באירופה היו שואפים ל-0. בליגה הישראלית סטוק לוקחת אליפות בפער של 20 הפרש לפני הפלייאוף.

זה שליאופורוס חי בסרט שפנאתנייקוס זה אימפריה אירופאית כיום זה בעיה שלו, יוון זו מדינה מתה, וכמוה גם קבוצות הספורט שלה, במיוחד פאנאתנייקוס (זו ממש לא אותה קבוצה של לפני 3 שנים...או של העבר הרחוק), עובדה כל הוככבים שלהם נמכרו אחרת נראה לכם באמת שסאבו או ניבאלדו מתמודדים בכזו קלות עם ג'יבריל סיסה? אבל לבוא ולהגיד כאילו סטוק זה עוד פאנאתנייקוס? חחחח

כל תוצאה שנוציא נגדם זה הישג אדיר, וככה זה נגד כל קבוצה. אנחנו צריכים 3-4 שנים של העפלות לבתים באירופה בשביל שבאמת נוכל לתפוס מעצמנו...

Ryan Shawcross :wubyellow3:

בדרך כלל אני מפחד משחקנים מוכשרים שישימו נגדנו גולים.

ממנו אני מפחד שהוא יהרוג לנו שחקן.

הוא באמת היה צריך לעמוד למשפט אזרחי על הפאול על ראמזי.

גדל ביונייטד? היה לו ממי ללמוד... :whistling:

I'm actually disappointed with some of the comments from today, I can read them on google translate, seems to be a big lack of respect for us from a couple of you. There is somebody sticking up for us thank you.

Some of you seem to think that you will roll us over aswell, very unlikely, don't forget that the Premier League is among the best in the world, and that there are about 6 or 7 teams that are good, not good enough to compete with Spurs upwards, but too good to get relegated (although West Ham did). TThink of it like this, you would be worried had you drawn a 'big name' like Aston Villa, or Newcastle United, well, these are both teams that we regularly beat at home, we have beat newcastle away and drawn at Aston Villa away in the last couple of years, maybe we aren't such a big name to you, but we hold our own in one of the best leagues in the world.

Apologies to those who have been nothing but respectful, but there seems to be some bad comments towards us, although disguised in your own language, we can see them.

Stoke City will respect you, we respected Hajduk Split (who have a far greater pedigree in Europe than either of us) and FC Thun, who beat tottenham in the Champions League a few years ago.

Also seems to be a few wird comments about Ryan Shawcross :D

@ Snir_gueli

Our chnating is just part of our football tradition, and in general, away fans at every stadium are far more impressive than the home fans, often Stoke fans will sing the whole 90 minutes away from home, this never happens at the Britannia stadium, although sometimes we get close.

Trust me, the Stoke fans that go to tel-Aviv will be more impressive to you than our home fans.

I'm actually disappointed with some of the comments from today, I can read them on google translate, seems to be a big lack of respect for us from a couple of you. There is somebody sticking up for us thank you.

Some of you seem to think that you will roll us over aswell, very unlikely, don't forget that the Premier League is among the best in the world, and that there are about 6 or 7 teams that are good, not good enough to compete with Spurs upwards, but too good to get relegated (although West Ham did). TThink of it like this, you would be worried had you drawn a 'big name' like Aston Villa, or Newcastle United, well, these are both teams that we regularly beat at home, we have beat newcastle away and drawn at Aston Villa away in the last couple of years, maybe we aren't such a big name to you, but we hold our own in one of the best leagues in the world.

Apologies to those who have been nothing but respectful, but there seems to be some bad comments towards us, although disguised in your own language, we can see them.

Stoke City will respect you, we respected Hajduk Split (who have a far greater pedigree in Europe than either of us) and FC Thun, who beat tottenham in the Champions League a few years ago.

Also seems to be a few wird comments about Ryan Shawcross :D

Stokie, i think u missunderstood the talks in hebrew, google translate is kinda fail :\ i just read my self all those comments and its wrong

some 1 said stoke is a weak team even though their from the premier league and the other said hes not right :)

ppl in here are most excited about your team, espically because its from england, most of the ppl wanna get to the away game in england and the most excited about it :)