Jump to content

מכבי ת"א עוברת לאנדר ארמור


UNAGI

Recommended Posts

זה רק אני או שהספונסר על המכנסיים של חיפה זה עלה ירוק?

 

זה הלוגו של הרבלייף.

 

ואני מוכרח להודות שהפסים של חיפה קטלנית

Link to comment
Share on other sites

באמת יפה להם

 

אבל מה - בטח חולצה תעלה המון

כמה אנדר ארמור כבר יעלה?

אותו מחיר כמו נייק.

בארה"ב הם אפילו יותר חזקים מנייק

 

כנס לאתר שלהם, הכל יקר ממש

Link to comment
Share on other sites

אותו מחיר כמו נייק.

בארה"ב הם אפילו יותר חזקים מנייק

 

כנס לאתר שלהם, הכל יקר ממש

לא נכון למה?

תחת קט' SOCCER, TEAM GEAR, רוב החולצות נעות בין 25$ ל35$

זה בערך 120 שקל

כמה תעלה לך חולצת כדורגל של נייק של הגדולות באירופה? אתה תגיע ל300 שקל לא?

נכון שמכבי חיפה היא כולה מכבי חיפה, אבל בכל זאת זה נייק.

 

אבל כמובן שידפקו אותנו וזה יעלה יותר מ120 שקל :\

Link to comment
Share on other sites

נייקי נותנים חסות גם לאשדוד, לא?

לא. קבוצות בארץ שמשחקות עם נייקי (אשדוד בכדורגל, אשקלון וחיפה בכדורסל) בדרך כלל רוכשות מדים של נייקי בדיוק כמו שאתה ואני יכולים לקנות, זה לא חסות של החברה. בארץ הקבוצות היחידות שנייקי מאמצת הן מכבי תל-אביב בכדורסל ומכבי חיפה בכדורגל.

Link to comment
Share on other sites

הספונסר של אשדוד זה סקטור (חברה בבעלות בן זקן)

הוא מוכר גם סחורה של נייקי, כנראה ככה הוא מביא להם מדים לאימונים

Link to comment
Share on other sites

הנה לכם התשובה הסופית ללמה יש כחול כהה (מאד) על כחול רגיל.

 

הארץ

 

כתבה על התלבושות של הקבוצות הישראליות המובילות

 

מיטש גולדהאר ויעקב שחר כמעצבי אופנה

 

מאת דוד מרואני

 

מי אחראי לשינויי הגוונים בחולצות המשחק של מכבי תל אביב? מה עומד מאחורי החיבור בין מכבי חיפה ל"נייקי"? והאם יכולות אותן חברות להרוויח מהלבשת קבוצות הכדורגל בישראל?

 

 

 

מיטש גולדהאר אמנם לא מגיע לישראל לעתים תכופות, אבל בקרית שלום אוהבים לספר שזה לא מפריע לו להיות נאמן לאמירה כי אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. עובדה: עד לפני כחודש עסקו בעלי מכבי תל אביב ויועצי השיווק שלו באחת השאלות הפחות קריטיות לעתיד המועדון - האם להיצמד לכחול רויאל המסורתי במדי הקבוצה או לפנות לכחול NAVY, בטענה שמדובר בצבע "שיווקי" יותר.

"גם יעקב שחר מעורב בנושא המדים במכבי חיפה כמעט עד רמת הצווארון", אומר יאיר פינטו, סמנכ"ל הנציגות הישראלית של "אנדר ארמור", החברה האמריקאית שאמונה על הלבשת מכבי תל אביב החל מהעונה, "שחר היה מסתכל על התלבושות מהזווית הערכית והחינוכית ואילו גולדהאר מתמקד בפן השיווקי. שניהם מאוד מעורבים בנושא".

 

 

מדי חיפה החדשים. "שחר מעורב כמעט עד רמת הצווארון". תצלום: חגי פריד

 

בשבוע שעבר ניצלו שחר וחברת "נייקי" את חתימת חוזה האימוץ בין הצדדים כדי לערוך מסיבת עיתונאים, במהלכה הוצגו התלבושות על גופם של הקולבים-שחקנים. האירוע נפתח בהבזקי מצלמות, חיוכים ולחיצות ידיים בין שחר לחיים זינו, מנכ"ל החברה בישראל, והסתיים בחלוקת החולצות למנויי שער הזהב. "שיתוף הפעולה עם חיפה תואם את האסטרטגיה המשותפת שלנו", אומר זינו, "חיפה היא לא רק הקבוצה המצליחה והיציבה ביותר בכדורגל, אלא גם מקדמת ומטפחת באופן עקבי ערכים התואמים לערכים של 'נייקי', כמו שאיפה למצוינות, בנייה וחשיבה לטווח ארוך וספורטיביות".

 

הקשר עם המלבישות מסדר לקבוצות מדים חדשים כמעט מדי שנה, אך מה ליצרניות יוצא מזה? "יבואנים כמונו לא רואים מזה כסף", אומר דודו יחזקאל, נציג "יומברו" בישראל, "זו בעצם סוג של תרומה מבחינתנו, כי הרווח לא מכסה את ההשקעה, אבל יש לכך גם רווחים אחרים ולא מיידיים". פינטו מ"אנדר ארמור" מוסיף: "קבוצות כמו מכבי תל אביב יכולות ליצור עבורנו באזז עצום. לעמוד הפייסבוק שלנו נוספו 2,000 חברים ביומיים שאחרי החתימה עם מכבי. אם נדע לשמר את הבאזז, נוכל להרוויח בטווח הרחוק".

 

 

אתה מדבר על הטווח הרחוק, אבל קבוצות מחליפות מאמצות ותלבושות כמעט מדי שנה.

 

"חתמנו עם מכבי על חוזה לשנתיים, אבל השאיפה היא להמשיך ולהאריך את החוזה אחר כך. ברור שקשר ארוך הוא עדיף, אבל במועדונים הגדולים מתחלפים הבעלים לא פעם וזה מקשה על ניהול חוזים ארוכים. הקבוצות הקטנות יותר, כמו בני יהודה והפועל פתח תקוה, עובדות על בסיס חוזים ארוכי טווח".

 

את דבריו של פינטו ניתן להדגים עם המתרחש בימים אלה בהפועל תל אביב. הסכסוך בין הבעלים הביא לפרידה מחברת "יומברו", שהזיכיון הישראלי שלה נמצא בבעלות מוני הראל, לטובת קשר חדש עם חברת "קאפה". גם השינוי הזה יועלה לדיון במאבק בין אלי טביב להראל בבית המשפט.

 

 

מדד הבנליות

 

המעצבת מירית וינשטוק ערכה ניתוח אופנתי מעמיק, ככל שניתן, במדיהן של שלוש הקבוצות הגדולות והתרשמה בעיקר מעבודתו של גולדהאר במכבי תל אביב. "רואים שהושקעה שם מחשבה", היא קובעת, "התרשמתי במיוחד מהחתך האלכסוני בפתח הצוואר ומהרמיזות הגאומטריות בעיצוב. אני לא יודעת כמה המדים מחמיאים וכמה אני אוהבת את זה, אבל מדובר בריענון ובדבר חדשני ומעניין".

 

במקום האחרון דירגה וינשטוק את מדי הפועל תל אביב החדשים. "הגופן הענק בעברית הוא נורא", היא אומרת, "אין שם שום השקעה או מחשבה. זו החולצה הבנלית ביותר מבין השלוש. גם במקרה של מכבי חיפה מדובר בעיצוב בנלי. לפחות במקרה של 'נייקי', חיפה יכולה לדעת שהיא מקבלת את החולצות הטובות ביותר מבחינת רמת הטקסטיל. כדי להוסיף למדים קצת חן, הייתי מנסה להתאים את החולצות למגמות האופנה שקיימת בעולם, תוך שמירה על הפונקציונליות והנוחות".

 

מה קורה בעולם? תעלולי החולצות עולים ביוקר

 

הקשר בין יצרניות מוצרי הספורט לבין קבוצות כדורגל בעולם הוא לא רק הדוק, אלא לפעמים גובל בפשעים כלכליים. הטרנד לפיו מחליפה קבוצה חולצה בכל שנה, יוצרת שלוש תלבושות בעונה ומשתמשת בתעלולים שיווקיים נוספים, החל בשנות ה-90' ושאב כסף רב מהצרכנים השבויים לטובת המועדונים והיצרנים.

 

"המשרד לסחר הוגן" בבריטניה נכנס לעובי הקורה ב-1999, אחרי שקיבל תלונות רבות מצרכנים ומחנויות. ולא רק בגלל המחירים, הגבוהים מאוד. היצרניות איימו על חנויות שלא יעשו הנחות ולא יורידו מחירים, אלא ימשיכו לגבות מחירים גבוהים. אם לא יעשו כך, הן לא ישווקו להן תלבושות.

 

הבדיקה העלתה אז שגם מועדוני כדורגל שיתפו פעולה בקרטל המחירים ולחצו על יצרניות שלא יסכימו להורדת מחירים. הבולט מבין המועדונים היה מנצ'סטר יונייטד, אבל גם צ'לסי, גלזגו ריינג'רס ונוטינגהאם פורסט הורשעו. בין השאר, בעקבות תיאום המחירים, ב-2003 הוטלו קנסות כבדים על רשת חנויות הספורט 8.3 (JJB מיליון ליש"ט), על היצרנית יומברו (6.6 מיליון ליש"ט) ועל מנצ'סטר יונייטד (1.65 מיליון ליש"ט).

Link to comment
Share on other sites

המדים של חיפה פשוט יפים.

אם לוקחים את הפסים שלהם ושמים צהוב וכחול (אמיתי) במקום. אני פשוט גומר בתחתונים.

 

כ"כ חבל,

אבל שוב (ומדבר פה בן אדם אובססיבי לחולצות של מכבי יותר מכל אחד אחר פה) - זה אחד הדברים הפחות חשובים העונה.

קודם כל דאבל, אח"כ חולצה.

Link to comment
Share on other sites

אז הפכו את הכחול של מכבי לשחור כי זה שיווקי יותר?

טוב שלא החליפו את זה לאדום (כי פעם היה מחקר ששופטים נוטים יותר לשרוק לטובת אדומים)

 

המכנסיים של המדים של מכבי שחורים, איכס :/

 

שישחקו רק בסט של המכנסיים הצהובים

 

* נייק שמייק, הירוק של מדי מכבי חיפה ממש מגעיל

 

ושוב:

כחול כהה נראה ככה:

 

7970.png

 

 

 

לא ככה:

gg1002568.jpg

 

נערך על ידי חןחן
Link to comment
Share on other sites

גם כן הגולדהאר הזה...

שיווקי לא שיווקי- מכבי תל אבי זה צהוב כחול לא צהוב שחור...

מכבי תל אביב היא מועדון של העם לא של עשירים...

מצידי שישלם את כל המשכורות של השחקנים (שלא יהיו חובות) ויזדיין מפה.

Link to comment
Share on other sites

מה שכן ההנהלה הישראלי שלהם וההנהלה של מכבי כנראה חולקות תפיסה ניהולית דומה. אין דרך אחרת להסביר את זה שכל תל אביב מלאה פרסומות לספונסר של מכבי באדום לבן. גאונים.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.