Jump to content

תודה לך מכבי על עונה גדולה !


Lior Cohen

Recommended Posts

מכבי :wub: :wubyellow3:

מכבי של השנה היא קבוצה נלחמת, רוצה, מחוברת, ובעיקר אוהבת

כל כך כיף לראות אותך משחקת, ומשחקת טוב

מי היה מאמין שעם סגל כזה נגיע בכלל לפיינל פור.(ואני שוב מזכיר לכולם, כן אפשר להתאכזב, כי עד שהגענו ברור אנחנו רוצים ניצחון, אבל! אני מזכיר לכולם אף אחד בתחילת שנה לא העלה את האפשרות לפיינל פור)

 

תודה לך, תודה תודה תודה ושוב תודה על עונה גדולה!!

בשבילי זה עונה יותר גדולה אפילו יותר מהעונה של 2004, אז היו לנו כוכבים...היום יש לנו לא כוכבים אבל לחימה, אהבה ורצון שכן, זה מספיק חזק בשביל להגיד שמכבי של השנה היא אחת הטובות שהיו פה בשנים האחרונות.

 

שמעון מזרחי- כל מה שאני יגיד לא יתאר את מה שהוא בשביל מכבי ובשביל האוהדים, אז אני לא יפרט.

rmkwzmdmqyz4.jpg :king: :king: :king: :king: :king: :king: :king: :king: :king: :king: :king:

 

 

השחקנים, מה עוד יש להגיד שעוד לא אמרנו, סגל לא גדול, לא טוב במיוחד אבל החיבור שהיה מדהים

סופו, שחקן שהיה מחסיר בשנה בין 100-150 אימונים בשנה , כמעט ולא מפספס אימון אחד, הלחימה, הרצון שלו על המגרש רק אפשר להעריך, שחקן גדול (תרתי משמע), עם כל הקשיים של המשקל והניידות פשוט תותח.

פרגו- לקח את המושכות אחרי שפרקניס נפצע, אין לי מה להרחיב עליו יותר מידי כי כולם יודעים מה הוא נתן ועשה בשביל מכבי- תודה ג'יימי

פניני- לדעתי, הקפטן הבא של מכבי, שחקן נשמה, איזה לחימה מדהים, ראוי להערצה.

שארפ- לחכות כל המשחק בשביל התקפה אחת ועדיין להיות עם החיוך על הפנים, ללא ספק, שחקן מדהים, קפטן שמייצג, ללא ספק הרוח הרוחנית של מכבי, גם שהוא לא על הפרקט, מרגיש כאילו כן.

פרקינס- משפט אחד שיסכם הכל, אם פרקינס לא היה נפצע, מכבי חוזרת הביתה עם גביע!

אידסון, בורשטיין, בלו, אליהו וכל מי ששכחתי תודה לכם על עונה גדולה...מקווה שישאירו את מרבית הסגל.

 

תודה גדולה לבלאט, אחרי כל החרא שהוא אכל ממכבי, אחרי שזרקו אותו בבושת פנים, חזר כמו קינג והצעיד את מכבי קדימה, והכי גבוה שאפשר.! תודה לך דיוויד

וכמובן תודה גדולה קהל שלנו, מדהים, באמת שאין מילים לתאר אותו, ואו!, לא יאומן שכל פיינל פור אנחנו מביאים כמות היסטרית של אוהדים, כל פיינל פור בין 5-7 אלף צהובים זה נתון מדהים, ותוך כדי התמודדות עם המון בעיות של כרטיסים, טיסות, עלות גבוה, והשנה גם יום הזכרון, מראים לנו שלא משנה מה- הם באים לתמוך

אווירה מדהימה, תודה רבה לכל הארגונים והאוהדים שליוו את מכבי השנה בברצלונה, ולאותם מנויים שמילאו את יד אליהו שבוע אחר שבוע. תודה לכם!.

כשהשחקנים אומרים באולם בברצלונה שהם מרגישים ביד אליהו עם העידוד הזה- זה אומר ושווה הכל.

בקיצור, תודה רבה לך מכבי על עונה גדולה!!!!

 

"והלוואי שהייתי מסוגל, לאהוב רק את מכבי כדורסל"

 

 

תמונה אחת שווה אלף מילים..

 

q3vojzmj3egy.jpg

Link to comment
Share on other sites

טוב

סה"כ - מאכזב.

אחרי הפירוק שהלך בחצי הגמר באמת הרגשתי שאפשר לעשות את זה, והציפיות ממש עלו. הייתה תחושה, לי לפחות, שזה הולך להיות יום עצמאות פשוט אדיר עם גביע.

המשחק באמת תיסכל והרגיש כמו פיספוס, אבל חצי שעה אחרי כשעומדים בצפירה מבינים שיש דברים יותר חשובים, ולא מדברים כאלו צריך להתבאס.

 

המשחק היה סוג של פספוס כי אם כמה שחקנים היו מופיעים למשחק יכלנו לקחת אותו... גם היה המון המון חוסר מזל - שחקנים החטיאו זריקות הזויות, שריקות לא במקום וכו'...

אבל אין מה לעשות... קורה לקבוצה ושחקנים שפשוט לא מנוסים מספיק במעמדים האלו...

אם היו אומרים לי אחרי ההפסד בויטוריה שהקבוצה הזאת תגיע לפיינל פור הייתי צוחק, אז על אחת כמה וכמה הייתי קונה הפסד בגמר לקבוצה יותר טובה.

 

תודה לכולם על עונה מדהימה :) לדיוויד שהפך קבוצה עם תקציב נמוך מאוד ביחס לאחרות לאחת הקבוצות הטובות באירופה.

לשחקנים שלא ציפו מהם כלום שהפתיעו ועשו דברים מדהימים. נתנו מאה אחוז בכל משחק, וגם כשלא הלך בהתקפה ירקו דם בהגנה ולא איפשרו ליריב לנשום. ב40 הפרש עדיין לוחצים כמו מטורפים.

קבוצה עם ישראלים שלקחו חלק גדול בהישג שהגענו אליו - פשוט תענוג.

שמעון שכנגד כל הסיכויים הקדים את הגמר והראה לכולם עד כמה הוא המלך.

לקהל והארגונים שהרימו את ההיכל כל מחזור ליגה ובעיקר ביורוליג. יצא לי השנה להיות ב-2 משחקי טופ 16 ופשוט תענוג מה שהלך ביד אליהו :)

 

בעונה שקבוצת הכדורגל מבזה את החולצה הצהובה, כולנו ידענו שאחרי שבת נפרק ב-40 הפרש קבוצה בליגה, ובחמישי נתן בראש לשונאי ישראל שבאים למגרשים עם דגלי פלסטין.

 

תודה

Link to comment
Share on other sites

תודה לך מכבי על עונה נהדרת!

וקומוניסטים מזדיינים תאכלו תלב יכלבים, למיטב ידיעתי אין לכם קבוצת כדורסל, פעם אחרונה שנזכרתי בקבוצה שלכם היה כשהכלב שלי חירבן בגינת אוסישקין.

Link to comment
Share on other sites

משחק מאכזב ולא רק בגלל ההפסד(פאו טובה יותר), למשחק הגיעו באמת רק 4 שחקנים- פניני, בלו, איידסון ופארגו. (וקצת מאצ'בן) וככה אי אפשר לנצח קבוצה כמו פאו.

סופו ואליהו, מי שאמורים לשחק עליהם, עם תפוקה מזערית. בין היתר נפלנו גם על דברים קטנים, אבל ת'כלס גם פאו(1/8 מהשלוש במחצית הראשונה) ככה שאין באמת תירוץ.

 

חוץ מזה, עונה אדירה.. בלאט מאמן גדול שהצליח עם סגל די מוגבל. באמת שמהעונה הזאת אפשר לצאת רק מרוצים ואופטימים. רק לדמיין מה יכול להיות עם הסגל הזה לאחר שנת ניסיון וחיזוק מתאים...

 

קצת מציק שפאו עברו אותנו במס' הגביעים, בטח לאור העובדה שלהם "רק" 7 גמרים ולנו 14. אבל זה מה יש...

Link to comment
Share on other sites

משחק מאכזב ולא רק בגלל ההפסד(פאו טובה יותר), למשחק הגיעו באמת רק 4 שחקנים- פניני, בלו, איידסון ופארגו. (וקצת מאצ'בן) וככה אי אפשר לנצח קבוצה כמו פאו.

סופו ואליהו, מי שאמורים לשחק עליהם, עם תפוקה מזערית. בין היתר נפלנו גם על דברים קטנים, אבל ת'כלס גם פאו(1/8 מהשלוש במחצית הראשונה) ככה שאין באמת תירוץ.

 

חוץ מזה, עונה אדירה.. בלאט מאמן גדול שהצליח עם סגל די מוגבל. באמת שמהעונה הזאת אפשר לצאת רק מרוצים ואופטימים. רק לדמיין מה יכול להיות עם הסגל הזה לאחר שנת ניסיון וחיזוק מתאים...

 

קצת מציק שפאו עברו אותנו במס' הגביעים, בטח לאור העובדה שלהם "רק" 7 גמרים ולנו 14. אבל זה מה יש...

 

14?

Link to comment
Share on other sites

אחרי שקצת חזרתי לראות בעונה שעברה, בעיקר נגד פרטיזן, אז התאהבתי מסיבה בלתי מוסברת באידסון (:wubyellow3:), העונה הרגשתי שבאמת חזר לי משהו. לא כי הם מנצחים - דווקא את העניין איבדתי באמצע העונה של הזכייה השנייה ברצף של מכבי הגדולה בהיסטוריה. סביר להניח שגם הפעם כולם ישתלטו לנו על מכבי (בתקווה שזה יהיה פחות, לשמחתי הפסיקו לעודד אותנו באוטומט), אבל עד שזה יקרה, כיף לראות את הקבוצה הזאת.

 

שניים מהמשחקים הכי מרגשים שלנו השנה היו ההפסדים לברסה בבית ולפאו בגמר, וזה אומר הכל לדעתי.

יש אווירה שונה במכבי. תמיד הרגשתי שהדבר שהכי מונע ממני לחזור לעקוב אחרי הכדורסל, מעבר לעובדה שזה ספורט אוברייטד (מצטער, אבנר), זה הגישה שבה אחרי כל הפסד צריך להרוג את כולם, ובעיקר עצבן אותי כשזה מגיע מאנשים שמקללים את מכבי בכדורגל. שיעופו לי מהקבוצה, ולא אכפת לי אם לא ידעתי כבר איך קוראים לשחקנים, והם באו למשחקים. כל עוד קוראים לזה "מכבי תל-אביב" וזה בצהוב-כחול זה שלי, לא שלהם. אבל השנה באמת חזרה למכבי האווירה של עד תחילת העשור הקודם, כשאז להגיע לפיינל פור היה הישג בפני עצמו, ובהפסדים יכולנו להיות גאים בקבוצה ולהגיד שפעם הבאה ננצח - פריווילגיה שלא היתה לנו אחרי שהתרגלו כאן לטוב. היינו צריכים את חילופי המשמרות האלה. הקבוצה הזאת לא צריכה להיות בצל של הקבוצה הקודמת, היא צריכה להתחיל משהו חדש משל עצמה. לא צריך את הלחץ והפאניקה של "חייבים להיות ראשונים", כי ה"מכביזם" של מכבי כדורסל באירופה לא הגיע מהגישה הזאת. ההצלחה הגיעה מהגישה שאנחנו צריכים לכוון למעלה - ושאם לא נגיע, אז סבבה כל עוד אנחנו בדרך הנכונה, ונגיע לשם מתישהו.

 

לדעתי העונה הזאת יכולה ללמד את כולנו משהו לגבי ציפיות ואהדה לקבוצה... הלוואי שבעונה הבאה הקבוצה תהיה חזקה יותר, אבל אני לא רוצה שום חיזוק נוצץ. אפילו אם יש שביתה ב-NBA, שכל אירופה מצדי תביא שחקנים תמורת חוזי עתק, בכיף, חוץ מכספי אני לא רוצה לראות פה אף אחד. אני רוצה את הקבוצה של השנה הזאת, עד כמה שאפשר. אם זה ירחיק אותנו מהגביע? סבבה, תמיד יש עונה הבאה, והעונה שאח"כ, ועובדה שהשנה דווקא באותם שני הפסדים יכולנו להרגיש כמה שאנחנו מתקדמים. העונה הזאת היא אולי הפעם הראשונה בשנים האחרונות שיכולנו באמת להעריך את היריבות שלנו, ולא על דרך השלילה. ופתאום הניצחונות יותר משמחים, וההפסדים אולי כאבים אבל נלקחים בפרופורציות.

 

ואני רק רוצה להבהיר - הפחד הכי גדול שלי הוא שמכבי תביא שמות גדולים ותיקח איתם את הגביע בשנים הבאות.

אם יש משהו שהעונה הזאת הוכיחה לנו זה שלא התגעגענו לנצח, אלא התגעגענו לנצח מתוך עמדה מסויימת.

ניצחון אחד כשגיא פניני ה-MVP שווה לפחות ל-5 ניצחונות על אריות היבשת עם קבוצה אחרת.

Link to comment
Share on other sites

עונה מדהימה, עם קבוצה מרגשת.

מכבי השנה באמת הוציאו את המקס' ואפילו קצת יותר.

אחרי החצי גמר כבר הייתי בשמים, בטוח שאנחנו לקוחים את זה, ותאמת האמנתי עד השניה האחרונה של המשחק גם בגמר.

אבל ברגע שהוא נגמר הבנתי איזה עונה מדהימה הקבוצה הזאת עשתה, ועד כמה אני מקווה שהם יצליחו לשמור על הסגל הקיים, עם כמה שיפורים וחיזוקים שנה הבאה אנחנו לוקחים גביע באיסטנבול.

תודה למכבי, תודה לשמעון, תודה לבלאט, תודה לשחקנים ותודה לאוהדים על עונה אירופית מדהימה.

 

עכשיו נשארה לנו עוד מטרה אחת לעונה הזאת - אליפות, על אפו וחמתו של קופל :)

Link to comment
Share on other sites

14?

1977 - ניצחון על וארזה

1980 - הפסד לריאל

1981 - ניצחון על בולוניה

1982 - הפסד לקאנטו

1987 - הפסד למילאנו

1988 - הפסד למילאנו (הפיינל פור הראשון באירופה)

1989 - הפסד לספליט

2000 - הפסד לפאו

2001 - ניצחון על פאו

2004 - ניצחון על סקיפר בולוניה

2005 - ניצחון על טאו ויטוריה

2006 - הפסד לצסק"א

2008 - הפסד לצסק"א

2011 - הפסד לפאו

Link to comment
Share on other sites

אין לי כח לחפור, אבל באמת, תודה לך מכבי, סגנית אלופת אירופה. תודה על כל האושר והאמוציות שהענקת במהלך העונה.

מבחינתי נגמרה העונה, כי הפיינל פור של קופל זה בדיחה שלא קשורה לספורט, אבוא לשם רק בשביל לתמוך בצהובה.

 

 

 

מכביwubyellow3.gif

 

ולפחות מבחינת מספרים, ברצלונה צהובהההה

Link to comment
Share on other sites

מכבי השוותה את השיא של ריאל מדריד למספר גמרים. למרבה הצער, ריאל ניצחה בשמונה גמרים והפסידה רק בשישה, בעוד שמכבי הפסידה בתשעה.

צסק"א ופאו מקדימות אותנו עם שש זכיות (לצסק"א 5 הפסדים בגמר, לפאו הפסד אחד בלבד).

 

עוד נתון מדהים, מכבי הצליחה לעלות לשלושה גמרים רצופים שלוש פעמים - 1980, 1981, 1982; 1987, 1988, 1989; 2004, 2005 ו-2006.

חבל שלא הצלחנו לזכות בגביע אירופה עוד כמה פעמים, אבל מאמין שזה עוד יגיע.

Link to comment
Share on other sites

כן, משום מה מכבי די לוזרים בגמרים... 5/14 זה נתון מוזר

עד 2003 ברצלונה היית במאזן של 0/5 (כיום 2/7), ככה שיש דברים מתסכלים יותר.

Link to comment
Share on other sites

מכבי ענקיים, קבוצה של גברים, הכדורגל צריכים ללכת להשתלמות אצלם, בשיא הרצינות.

 

סה"כ הפסדנו לקבוצה ששיחקה יותר טוב (אובראדוביץ' פשוט גאון), ובכלל לא התפלאתי שהעיפו את בארסה בהצלבה. הקבוצות שלו יודעות להגיא לשיא במאני טיים.

 

הבעיה כרגע - להשאיר מרבית הסגל, כרגע עושה רושם השחקנים של מכבי סחורה מאוד חמה בשוק ההעברות.

Link to comment
Share on other sites

היה שבוע אדיר, יכל להיות פי מיליון... לא נורא, תמיד יש את שנה הבאה (:

 

תודה לך מכבי על עונה אירופית מדהימה מדהימה מדימה :wubyellow3:

קדימה לאליפות ליגת קופל !

Link to comment
Share on other sites

מכבי ענקיים, קבוצה של גברים, הכדורגל צריכים ללכת להשתלמות אצלם, בשיא הרצינות.

 

סה"כ הפסדנו לקבוצה ששיחקה יותר טוב (אובראדוביץ' פשוט גאון), ובכלל לא התפלאתי שהעיפו את בארסה בהצלבה. הקבוצות שלו יודעות להגיא לשיא במאני טיים.

 

הבעיה כרגע - להשאיר מרבית הסגל, כרגע עושה רושם השחקנים של מכבי סחורה מאוד חמה בשוק ההעברות.

אני כבר שנים אומר, הכדורגל מחפש את עצמו בכל מיני מקומות.

נפגשו עם קשטן, הביאו בנקאי מקפריסין.. אם אתם רוצים ללמוד מה זה מכביזים אמיתי?, מה זה לא לדעת מה משמעות המילה הפסד?, איך נראה מועדון שחי ונושם רק ניצחון? כל מה שצריך לעשות זה פשוט לשלוח את כל מועדון הכדורגל שלנו לגדנ"ע אצל אדון שמעון מזרחי, הוא כבר יוכל להסביר להם איך בונים אימפריה.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.