Jump to content

סוייר On Tour


Rudy_7

Recommended Posts

איש שהכתיר את עצמו כגיבור-העל של תושבי העיר סיאטל בארצות הברית נתקל בפשע אמיתי. בתום מאבק אימתני נגד העבריינים התברר ש"פניקס ג'ונס" לא הצליח לעמוד בפרץ - והוא יצא מהתקרית עם אף שבור.

 

רוצים עדכונים שוטפים? היכנסו לעמוד ynet בפייסבוק

 

בשבועות האחרונים נתקלו תושבי סיאטל בתופעה משונה: אדם הלבוש כמו גיבור-על מספר קומיקס - עם בגד עור צמוד, מסכה וגלימה - מסייר ברחובות העיר בניסיון למנוע מעשי פשיעה כשהוא חמוש באקדח הלם. האיש, המכנה עצמו "פניקס ג'ונס", עומד בראש תנועה אמיתית של אמריקנים הרואים בעצמם גיבורי-על ומנסים להיאבק בעבריינים.

 

 

דיווח ברשת "קומו" על תקרית מוצלחת עבור "פניקס ג'ונס"

 

לפי דיווח ברשת הטלוויזיה ABC, "פניקס ג'ונס" נקלע באחרונה למצב מסוכן באמת כשהבחין בעימות. "שני אנשים קיללו אחד את השני וכמעט התקוטטו", סיפר גיבור-העל בראיון לרשת המקומית "קומו" וציין כי החליט להתערב. הוא טילפן למוקד 911 של המשטרה ובינתיים השתלט על אחד הגברים. בדיוק בשלב זה שלף הגבר השני אקדח וכיוון הישר לעברו. "הוא נופף באקדח לעברי וניסה לפתוח בעימות נגדי", אמר "ג'ונס" והוסיף שחברו שבר את אפו.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=3AANmw2Oiyg&feature=player_embedded

 

 

משטרת סיאטל ציינה שהוא לא עובר על אף חוק בכך שהוא מתלבש כמו גיבור-על, אולם בכירים הביעו דאגה מכך שתושבים יתבלבלו ויחשבו שהוא מסוגל להצילם בעת מצוקה.

 

אולם "ג'ונס" מדגיש שהוא תמיד מעדכן את המשטרה מראש היכן הוא עומד לסייר. הגיבור גם הדף את הביקורת על הסכנה שהוא מציב לעצמו וציין שמתחת לחליפתו הוא לובש אפוד מגן. בנוסף, הוא הציב מחשב במכוניתו המדפיס עבורו הודעות המתקבלות בתיבת הדוא"ל שהקים עבור זהותו הבדויה.

 

קרדיט ל-YNET

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.