Jump to content

קרע עמוק בין האוהדים לשחקנים


שומע מ

Recommended Posts

אני קיבלתי את הסטירה על זה לפני חודש בערך במשחק נגד ביתר (0-3).

ראיתי אחרי המשחק את כל הצעירים - מאור ,שרן ,ליאור ,אבידור ,כחלון, דור ומאיוקה באים להודות לקהל אחרי המשחק.

כבר אז היה ברור לי שהם מחפשים לנצל כל הזדמנות להתקרב.

ואז שאלתי את עצמי "איפה שטרית? הקיע הרגע שער ראשון בקריירה, למה הוא לא בא לשמוח?"

 

יום אחר כך ראיתי שידור חוזר, וקלטתי עם שריקת הסיום את שטרית רץ הכי מהר שהוא יכול לחדר הלבשה.

ואז חשבתי לעצמי "פאק, מה אנחנו עושים להם!".

אז שטרית לא יהיה רוברטו קרלוס, למה לקלל אותו?

נכון שאנחנו רוצים שחקנים יותר טובים, אבל למה להרוס את מה שיש?

שטרית אכל כל כך הרבה חרא מהקהל כל כך הרבה זמן, שרק אידיוט היה בא במקומו לקהל.

לפעמים אני חושב שאם הייתי שחקן בקבוצה לא הייתי בא לחגוג עם הקהל הזה אף פעם.

 

ברור שהנושא הזה לא יפסיק את כל הקללות בצורה ישירה, אבל אם הוא יגרום למקבלי החלטות להגיע למסקנה שהגיע הזמן לפתור את המצב הזה בכל מחיר, אז אנשים יתחילו להבין את הכוח של הפורום הזה.

Link to comment
Share on other sites

זה הקטע של הקהל הרחב של מכבי, בלי קשר לארגונים ושאר השטויות

דברים שאנשים צועקים לשחקן שקרוב אליהם, לא בשיר ולא ב"עידוד", סתם כבדרך אגב

אבל בעקרון יש את זה בכל קהל בארץ, גם בקהל הנאור של הפועל, פשוט אצלם זה דיי נבלע, בגלל שהקבוצה מצליחה והקהל מעודד

אצלנו זה אולי נראה יותר חמור, כי יש משחקים שלמים בלי עידוד אז אפשר לשמוע כל פיפס מהקהל...

Link to comment
Share on other sites

זה הקהל שגירש את כל מי שעשה לו טוב.

זה הקהל שהשתעבד לעצמו.

עכשיו אתם נזכרים?

מי זה שבחון לעומת קלינגר?דריקס?

שבחון עוד במצב טוב-לא הביא כלום ועוד מחבבים אותו(גם אני).

יש כאלה שהביאו הכל וגורשו.

עכשיו אתם מכים על חטא?

וואלה, קצת מאוחר מידי.בטדי, עם נמני בביתר, סימנתם מה חשוב לכם באמת.

 

חיכיתי להודעה כזאת.

לא, עכשיו לא נזכרנו, ואת האמת אין קשר בכלל בין המקרים, אין מקום להשוואה, תרצה או לא תרצה,קלינגר ודגו פגעו בקבוצה ובקהל אישי, ואלה היו דברים באמת חמורים וזאת גם הייתה הפעם הראשונה והאחרונה שאני אלירן קיללתי שחקן/מאמן של מכבי.

 

עם כל הכבוד, במקרה הרע יש פה שחקנים אולי לא טובים, אבל מאז אותו מקרים עם דגו וקלינגר לא נחתו פה שחקנים שמגיע להם יחס כמו שהם מקבלים מהקהל הרחב של מכבי, ולקלל שחקן על יכולת אישית זה דבר שלא עושים.

Link to comment
Share on other sites

האמת שאנלא מבין איך אנשים מתנהגים ככה..איך אפשר ככה לקלל אנשים(אחרי הכל הם לא רק שחקני כדורגל),שלא פגעו בהם בשום דרך אישית.

הקהל זה חלק בלתי נפרד מהקבוצה ובלי קהל תומך הקבוצה עומדת לבד מול כל מערכה.

 

ההוא שציין את מקרה אורי שטרית,אני מאוד מקווה שזה לא נכון ושהוא שכח איזה משהו בחדר הלבשה כי אם זה נכון אפשר לסגור את העסק.

 

שוב אמרתי ושוב אומר,הנושא הזה צריך להיות נעוץ או לפחות רק מה שבצרי כתב לנעוץ למעלה בפורום ולנעול.אני עדיין מתקשה לעכל את מה שאלירן ובצרי מנסים להגיד פה שאשכרה שחקנים יושבים עם דמעות בעיניים או ששחקן מכבי בורח מהקהל אחרי ששם גול ראשון לחדר הלבשה,זה לא ניראלי הגיוני..ועכשיו אני מבין למה כל העונה גם שניצחנו וגם שהפסדנו לא שמעתי בחיים בתקשורת את אחד השחקנים אומר "האווירה פה מדהימה,תודה לקהל" או דברים כאלה,ובצדק. ואם אשדוד,בני יהודה,סכנין,נתניה יכולים..אז למה הקהל הדגול שלנו לא?

 

כמו שנאמר פה שינוי מתחיל מבפנים..צריך להתחיל אותו,ואני סומך על ארגון השחקן ה12 שינסה להביא לשינוי הזה..בין אם זה בשלטים,תפאורות,מילים והערות לאוהדים שלא קשורים אליהם..אבל זה לא רק השחקן ה12,זה חובה של כל מי שאוהד מכבי ועוד אכפת לו.

 

אני מאוד מקווה שעניין כמו זה יוכל להכניס את 2 הארגונים הגדולים של מכבי לפרופורציות ואולי לגישור היחסים כי ביום שזה יקרה(אם בכלל) הקהל שלנו יראה הרבה יותר טוב וזה ישפיע על הקהל הרחב.

 

 

הקלות דעת שבה כל כך הרבה אוהדים זורקים מילים לאוויר בלי לחשוב על השלכות של זה זה פשוט טמטום וחוסר מודעות מוחלט.לא משנה כמה מגיע לשחקנים האלה.

כמו שאלירן אמר..אני אוהב אותם..ואמרתי אתזהו אני יגיד שוב שיצאתי מהדרבי האחרון ב4-2 הרגשתי את זה הכי חזק למרות שמסביבי ראיתי אוהדים משתגעים מרוב עצבים.

 

 

המשחק מול אשדוד זה האחרון שהשחקן ה12 יהיה בו,סליחה שאני מפיל הכל על הארגון למרות שזה לא צריך לבוא רק ממכם,פשוט לכם יש הרבה כוח ביציע,אבל הייתי מאוד רוצה ומוכן לעזור ולתרום במה שאני יכול באמת,שתחשבו על איזה תפאורה קטנה,רק משפט אפילו עם הרבה משמעות..שיונף כל המשחק מצידי שכל הקהל יראה..שתתחיל המגמה..העונה הזאתי כבר גמורה,לא נספיק לשנות הרבה,אבל צריך להתחיל..ששנה הבאה זה יחלחל ביציעים..

 

גם בקיץ זה הזדמנות טובה לבוא ולתמוך בקבוצה ומתי שתלכו תגידו אני יבוא ולא חייב אימון פתיחה דווקא בסתם אימון נטול משמעות צריך לבוא להפתיע לחזק אותם וכו'.

Link to comment
Share on other sites

עוד דבר אחד,אני יוצא מהנושא הזה לכלל הפורום,והוא ניראה כל כך חסר חשיבות כשיש נושא כזה בפנים.לא צריך פורום ולא צריך אתר ולא צריך כלום אם זה המצב שהגענו אליו..אני רואה נושאים כמו גיא לוזון או כאלה אחרים שואלה הם אולי חשובים לחלק מהאנשים פה אבל באמת מעניין את התחת כל הנושאים הטיפשיים האלו כשעומד לו נושא כזה שואלה כל כך מכריע בשבילנו ובשביל הקבוצה.

Link to comment
Share on other sites

קודם כל אחרי הרביעייה בדרבי האחרון וכל ההשפלות בדרבים בשנתיים האחרונות לשחקנים האלו אין יותר מידי זכות דיבר.

קודם שיחזירו את הכבוד שלנו.

דבר שני: המצב בקהל חרא? אין ספק צודקים.

אבל מגיע למכבי שהמצב ככה חרא עם הקהל.

הרי כבר 10 כמעט שלמכבי יש את ארגון השחקן ה12, שהרי המוטו המרכזי שלו זה עידוד 90 דקות. ובמקום שמכבי תעזר בשחקן ה12 כדי ליצור פה תרבות כדורגל, מכבי לא עושה כלום.

אז קודם שיעבדו נכון עם הקהל ואז יראו תוצאות.

 

כל מילה בסלע.

 

הם עם דמעות בעיניים?

איפה הם היו אחרי ההשפלה בדרבי?

באיזה מועדון?

 

כי אני אישית לא נרדמתי יומיים.

דמעות בעיניים?

אין בעיה אני אביא טישו לאימון.

 

חאלאס כבר.

שיפנו לבוסים שלהם ויגידו להם את זה, שיסבירו להם את הסיפור.

במקום להסתובב באינטרנט ולקרוא מה כותבים עליהם שגפני ילמד לסגור ולתת פס, שבזוגלו ימצא את הביצים שלו שהתכווצו וששבחון יגדל זוג כזה.

 

אגב אם כבר אז כבר:

למה לא מעודדים את השחקנים לפני כל משחק?

זה כבר לא הקהל הרחב אלא השחקן לא?

Link to comment
Share on other sites

כל מילה בסלע.

 

הם עם דמעות בעיניים?

איפה הם היו אחרי ההשפלה בדרבי?

באיזה מועדון?

 

כי אני אישית לא נרדמתי יומיים.

דמעות בעיניים?

אין בעיה אני אביא טישו לאימון.

 

חאלאס כבר.

שיפנו לבוסים שלהם ויגידו להם את זה, שיסבירו להם את הסיפור.

במקום להסתובב באינטרנט ולקרוא מה כותבים עליהם שגפני ילמד לסגור ולתת פס, שבזוגלו ימצא את הביצים שלו שהתכווצו וששבחון יגדל זוג כזה.

 

אגב אם כבר אז כבר:

למה לא מעודדים את השחקנים לפני כל משחק?

זה כבר לא הקהל הרחב אלא השחקן לא?

 

אני מסכים איתך,אבל יש כמה דברים שלשמם נועד הנושא הזה.

 

גפני ברוב המשחק לא סוגר ונותן פס טוב,נכון..הוא בא למכבי בכוח? הוא היה שחקן חילוף בחיפה,שחקן בבני יהודה,מה רצית שהוא יהיה מסיללה ? הוא גם מודע לזה שהוא לא המגן השמאלי הכי טוב בארץ..וגם אני לא ממש מחבב אותו כשחקן,אבל הנושא הזה נעוד כדי להסביר לאוהדים שלא סולחים כמוך שוואלה אחרי הכל הוא שחקן במכבי הקבוהצ שאתה כל כך אוהב.

בוזגלו יש רגעים שאתה אומר ואלה הוא שחקן ויש רגעים שאתה אומר מי הביא אותו בסכום הזה,אבל אתה זוכר לו את העונה..להזכירך שנה שעברה בוזגלו הציל לנו את התחת היה השחקן הכי טוב מכל הבחינות,והיה חלק מכריע בזה שסיימנו מקום 6 ולא 9 10 ..אחרי פציעה כל כך ארוכה,תאמין לי שגם אתה היית מפחד על החיים שלך בכל תיקול.לוקח זמן לצאת מזה.

 

ולגבי שבחון,הוא שחקן שיכול לשגע אותך להיות גרוע 89 דק' ובדקה אחת לתת גול שיציל את התחת.תאמין לי שאם הוא אחד מאלה שנכנסים לפורום,אני לא רואה שום סיבה שהוא ירצה להשיאר במכבי כי כל שבוע נפתח נושא על כמה שהוא כוסית ובלרינה וכו',בסך הכל הוא בן אדם וגם אם יעזוב אני לפחות יזכור לו את הגול בדקה 90 בדרבי ולא את התקופה הרעה.

 

עם כל השאר אני מסכים איתך..אבל הנושא הזה לא נועד כדי להאשים את הקהל,ברור שלא רק הקהל אשם,הנושא הזה נועד כדי להביא לשינוי כי לקהל יש כוח עצום והשפעה על הקבוצה ובסך הכל מה אנחנו רוצים ? את ההצלחה של מכבי..אז למה שלא נפעל בשביל זה ? לא צריך לחפש אשמים צריך לחפש דרך לצאת מזה ולהסתכל על העתיד..

Link to comment
Share on other sites

לא קראתי פה ת'אמת כלום חוץ מההתחלה של בצרי ועוד כמה תגובות..

את האמת?פתחתי פה נושא קצת דומה על הקללות לשטראובר ולהרבה שחקנים לפני המשחק וכ'ו ועל כמה זה מיותר ומוריד לשחקנים ת'ביטחון..בימים אלה אני מאמן קבוצת כדורגל,אומנם ילדים אבל עדיין..אתה מצליח פתאום להבין כמה ביטחון הוא דבר שמשנה את השחקן מקצה לקצה..שחקן עם ביטחון יכול לפרוח לך ברמות שלא ראית אותו משחק ככה ושחקן עם חוסר ביטחון יכול להיות בקרשים ולשחק הכי גרוע שאי פעם תראה..יש לזה כ"כ הרבה משמעות שממקום מושבי בשער 8 אני כל הזמן מנסה לעודד ולצעוק לשחקנים הערות ואולי יגידו שאני סתם מסטול אבל לדעתי זה דווקא עוזר ועזר לא מעט השנה(ואני מתאר לעצמי שהם גם שומעים בשקט היחסי בשער 8).

 

ועוד דבר שאני לא יודע אם דנו בו או לא-בשנה או שנתיים האחרונות,לאדע בדיוק תאריכים וכ'ו אירגון האוהדים שנקרא אולטראס השתלט על היציע בעצם במטרה להיות האירגון הראשון והמוביל של אוהדי מכבי ת"א..לאירגון זה יש דיעות שונות ומשונות לגביי מצבים כאלו ואחרים ולצערי הוא סוחף לא פעם בדיעות שלו לא מעט אוהדים ובזמן שהשחקן ה12 יצא מהתמונה בעצם אז הקול הראשון שיוצא הוא מפיהם..וידוע שיש להם חרא דיעות לגביי כל מיני דברים..הם עדיין חיים בתקופה של פעם,כל היום מדברים על מכביזם וכ'ו אבל בפועל?מקללים כל דבר שזז בערך ונראה שהם באים לפעמים משנאה לשחקנים ולמועדון ולא מהאהבה..

 

היה כואב לי לקרוא את מה שבצרי רשם,באמת שלא ידעתי שככה השחקנים מרגישים וזה ממש עצוב לי..מצד שני,ויש גם צד שני..אני חושב שניצחון בדרבי(לאו דווקא הזה,אין אני פסימי) יוכל להחזיר את הקירבה בין האוהדים לשחקנים מכל המובנים..זה מה שמכבי ת"א צריכה-ניצחון בדרבי

Link to comment
Share on other sites

קדימה , תאשימו אותנו , אתם מושלמים , עושים הכל בשביל המועדון.

לא ביקשתי חלוץ ברמה של דוד ויאה או טורס , לא ביקשתי קשר ברמה של פאבריגס , לא ביקשתי בלם ברמה של ריו פרדיננד .

כולה ביקשתי שתלחמו שתתנו הכל בשביל המועדון שאתם נמצאים בו , תקלטו שאתם לא נמצאים ב"עוד מועדון" , אלא אתם נמצאים במכבי ת"א .

 

אז לפני שאתם בוכים שהקהל לא נותן הכל בשבילכם , ואתם מפחדים מאיתנו , בטח שתפחדו - יש לכם סיבה.

 

אני לא מבקש להיכנס לרצף ניצחונות ולהתמודד על האליפות , וגם לא מבקש ממכם שתנצחו תדרבי כי בואו נהיה ריאליים עם הסגל הזה הפועל כמה רמות מעלינו ,

אבל פאק , להפסיד לאחי נצרת? זה לא שאתם לא שחקנים מוכשרים , אתם כן !

אבל הגיע הזמן שתתחילו להילחם , אנחנו נהיה מאחוריכם .

"תתנו 90 דקות מ-ל-ח-מ-ה ... "

Link to comment
Share on other sites

הנושא הזה כואב לי כבר המון זמן.

ואני לא רוצה להיכנס לזה, אבל דבר אחד יש לי להגיד לכל האוהדים שמקללים את השחקנים משחק אחרי משחק. לא יכול להיות שהמדד היחיד שלכם למלחמה של השחקנים זה תוצאות, לפעמים הם גם נלחמים כשהם מפסידים.

תפסיקו לבוא משנאה, מכבי בבלומפילד צריכה להרגיש את האהבה והתמיכה של הקהל, שבלומפילד יחזור להיות הר געש לקבוצה וליריבה, ואני מבטיח לכם שהתוצאות לפחות בבית ישתפרו לעומת השנים האחרונות.

זה הדדי, תהיו עד המוות עם השחקנים שלכם והקבוצה שלכם, תקבלו חזרה.

Link to comment
Share on other sites

תפסיקו לחשוב שהעניין כאן הוא הדמעות של השחקנים. העניין כאן הוא הקרע העמוק שנוצר בין הקהל לאלו שעל המגרש. אין אחדות, אין את הגב שהם היו רגילים וצריכים לקבל, ואם היה אותו - ההישגים היו גבוהים בהרבה.

 

העניין כאן זה שהגענו למצב שהקהל חושב שהכול מגיע לו, שברגע ששחקן עושה מהלך לא טוב - הוא גמור, וזה לא אמור להיות ככה. גם במועדון כמו מכבי ת"א, שאמורים להגיע אליו שחקנים שיוכלו להוביל אותו רחוק, הקהל צריך לדעת לדחוף ולדחוף כי רק ככה שחקן יכול לשאוב אנרגיות ומוטיבציה להוכיח לעצמו קודם כל ולקהל בפרט.

 

נושא חשוב, שהגיע הזמן שנרים את הכפפה ונעשה משהו בעניין. הגיע הזמן שהראש של הקהל ישתנה, שנתאחד ונדחוף את אותם חבר'ה שלבושים בצהוב וכחול קדימה. יש דרבי, זו הזדמנות מצוינת.

Link to comment
Share on other sites

כל מילה בסלע.

 

הם עם דמעות בעיניים?

איפה הם היו אחרי ההשפלה בדרבי?

באיזה מועדון?

 

כי אני אישית לא נרדמתי יומיים.

דמעות בעיניים?

אין בעיה אני אביא טישו לאימון.

 

חאלאס כבר.

שיפנו לבוסים שלהם ויגידו להם את זה, שיסבירו להם את הסיפור.

במקום להסתובב באינטרנט ולקרוא מה כותבים עליהם שגפני ילמד לסגור ולתת פס, שבזוגלו ימצא את הביצים שלו שהתכווצו וששבחון יגדל זוג כזה.

 

אגב אם כבר אז כבר:

למה לא מעודדים את השחקנים לפני כל משחק?

זה כבר לא הקהל הרחב אלא השחקן לא?

 

אתם עדיןי לא מבינים שזה עניין של ביצה ותרנגולת?

 

בספורט קורה שיש תקופות גרועות. אז מהרגע שיש תקופה ראשונית כזאת הקהל מתחיל לשרוק בוז, לקלל, ולתת לשחקנים הרגשה חרא במקום תמיכה, ופה מתחיל מעגל קסמים שהשחקנים לא מקבלים תמיכה ומפסידים, ובתגובה הקהל מקלל עוד וחוזר חלילה. זה מעגל שהשחקנים לא יכולים לצאת ממנו והקהל לא רוצה לצאת ממנו.

זה ירגע ביום שאוהדי מכבי יקבלו קצת שכל ויבינו שלספורט אתה בא בשביל הכיף וההנאה ושהפסדים זה חלק מהעניין, לא בשביל לבוא לקלל, לשנוא את השחקנים שלך ולהתנהג באופן כללי כמו בהמות. פרופרוציות אנשים.

 

 

 

ועוד דבר- חוץ מהודעה שלי בעמוד השני ושל המשתמש המכביה, אף אחד לא נגע בסיבה נוספת שבגללה הקהל שלנו מפולג, אלים ולא תומך. היו כאלה שדיברו על זה בעקיפין וקראו לבעיה בשמות כמו "ההנהלה" וכו'. תפתחו את העיניים ותהיו גברים להגיד בקול רם את מה שכולם יודעים עמוק בפנים.

Link to comment
Share on other sites

מספיק לראות איך אנשים עוברים פה על כל הסיבות הלא נכונות, מארגוני האוהדים, דרך ההנהלה ועד (איך לא) נמני, כדי להבין ששום דבר לא הולך להשתנות.

איך כל הדברים האלה קשורים לעובדה שבשער 8, למשל, אנשים באים לאכול את השחקנים עוד לפני שריקת הפתיחה?

Link to comment
Share on other sites

ההודעה של BY הזכירה לי עוד נושא שמציק לי.

כל פעם שאוהדים מקללים שחקן שמשחק לא טוב וגומרים לו על החיים ועל הביטחון מה הם אומרים להגנתם? "הוא הגיע למכבי ת"א, שחקן של מכבי צריך להתמודד עם לחץ, אנחנו אימפריה בלה בלה בלה"

אז וואלה כן, שחקן של מכבי צריך להתמודד עם לחץ וצריך שתהיה לו מחויבות למועדון הענק הזה. אבל עם קללות כל משחק? עם אנחות יאוש מהקהל אחרי כל פס לא טוב? ממש לא!

לכל שחקן, גדול ככל שיהיה, יהיה קשה מאוד להתמודד עם אווירה כזאת במגרש הביתי שלו, בטח לשחקני רכש בשנה הראשונה שלהם. הדבר יוצר מעגל בלתי נגמר.

 

שחקן רכש מגיע -> ציפיות גבוהות -> משחק ראשון הוא לא כבש צמד -> הקהל מלחיץ -> הדבר מקשה עליו לשחק את הכדורגל שבגללו מכבי הביאה אותו -> עוד יותר לחץ מהקהל

 

הקהל אמור לעזור לשחקנים להצליח לא להרוס להם! מרגיש כאילו אנחנו לפעמים שוכחים שהצלחה שלהם זה הצלחה שלנו.

 

 

תנו גב לשחקנים שלכם בחיאת ראבק! זאת הקבוצה שלנו

Link to comment
Share on other sites

ההודעה של BY הזכירה לי עוד נושא שמציק לי.

כל פעם שאוהדים מקללים שחקן שמשחק לא טוב וגומרים לו על החיים ועל הביטחון מה הם אומרים להגנתם? "הוא הגיע למכבי ת"א, שחקן של מכבי צריך להתמודד עם לחץ, אנחנו אימפריה בלה בלה בלה"

אז וואלה כן, שחקן של מכבי צריך להתמודד עם לחץ וצריך שתהיה לו מחויבות למועדון הענק הזה. אבל עם קללות כל משחק? עם אנחות יאוש מהקהל אחרי כל פס לא טוב? ממש לא!

לכל שחקן, גדול ככל שיהיה, יהיה קשה מאוד להתמודד עם אווירה כזאת במגרש הביתי שלו, בטח לשחקני רכש בשנה הראשונה שלהם. הדבר יוצר מעגל בלתי נגמר.

 

שחקן רכש מגיע -> ציפיות גבוהות -> משחק ראשון הוא לא כבש צמד -> הקהל מלחיץ -> הדבר מקשה עליו לשחק את הכדורגל שבגללו מכבי הביאה אותו -> עוד יותר לחץ מהקהל

 

הקהל אמור לעזור לשחקנים להצליח לא להרוס להם! מרגיש כאילו אנחנו לפעמים שוכחים שהצלחה שלהם זה הצלחה שלנו.

תנו גב לשחקנים שלכם בחיאת ראבק! זאת הקבוצה שלנו

בדיוק

Link to comment
Share on other sites

אני מסכים איתך,אבל יש כמה דברים שלשמם נועד הנושא הזה.

 

גפני ברוב המשחק לא סוגר ונותן פס טוב,נכון..הוא בא למכבי בכוח? הוא היה שחקן חילוף בחיפה,שחקן בבני יהודה,מה רצית שהוא יהיה מסיללה ? הוא גם מודע לזה שהוא לא המגן השמאלי הכי טוב בארץ..וגם אני לא ממש מחבב אותו כשחקן,אבל הנושא הזה נעוד כדי להסביר לאוהדים שלא סולחים כמוך שוואלה אחרי הכל הוא שחקן במכבי הקבוהצ שאתה כל כך אוהב.

בוזגלו יש רגעים שאתה אומר ואלה הוא שחקן ויש רגעים שאתה אומר מי הביא אותו בסכום הזה,אבל אתה זוכר לו את העונה..להזכירך שנה שעברה בוזגלו הציל לנו את התחת היה השחקן הכי טוב מכל הבחינות,והיה חלק מכריע בזה שסיימנו מקום 6 ולא 9 10 ..אחרי פציעה כל כך ארוכה,תאמין לי שגם אתה היית מפחד על החיים שלך בכל תיקול.לוקח זמן לצאת מזה.

 

ולגבי שבחון,הוא שחקן שיכול לשגע אותך להיות גרוע 89 דק' ובדקה אחת לתת גול שיציל את התחת.תאמין לי שאם הוא אחד מאלה שנכנסים לפורום,אני לא רואה שום סיבה שהוא ירצה להשיאר במכבי כי כל שבוע נפתח נושא על כמה שהוא כוסית ובלרינה וכו',בסך הכל הוא בן אדם וגם אם יעזוב אני לפחות יזכור לו את הגול בדקה 90 בדרבי ולא את התקופה הרעה.

 

עם כל השאר אני מסכים איתך..אבל הנושא הזה לא נועד כדי להאשים את הקהל,ברור שלא רק הקהל אשם,הנושא הזה נועד כדי להביא לשינוי כי לקהל יש כוח עצום והשפעה על הקבוצה ובסך הכל מה אנחנו רוצים ? את ההצלחה של מכבי..אז למה שלא נפעל בשביל זה ? לא צריך לחפש אשמים צריך לחפש דרך לצאת מזה ולהסתכל על העתיד..

 

 

מה זה הוא בא בכח?

אתה מתנהג כאילו אני ביקשתי ממנו לבוא.

אבי הביא אותו.

אבי דוחף אותו לגרון של כולום ב"עונת בנייה" במקום לתת צ'אנס לשטרית (שכמ שהוא גרוע, אני לא שכחתי תאמינו לי...אבל במשחקים שהוא שיחק הוא היה פחותג רוע מגפני)

לגבי בוזגלו? לא מדבר על תיקולים, אני מדבר על הפנדל שהוא בעט כמו ילדה, והפחד בטדי...אתה תסלח, אני לא.

מכבי זה אופי, לפני יכולת....אבי, דריקס, ברומר, זוהר, קלינגר ועוד הרבה, מעבר ליכולת היה להם אופי של רוצח.

 

שבחון?

נכון.

אבל זה מתקשר לפסקה הקודמת, אופי אופי אופי.

הוא מפחד מהכדור.

 

עכשיו לרביד:

אני מכבד את מה שאתה כותב, ואתה די צודק.

אני לא קראתי את כל הנושא, קראתי את ההודעה של בצרי, והאמת עוד לא קיבלתי תשובה למה הנושא הזה נפתח פה, אבל בשער 13 עדיין לא שמעתי שירים לשחקנים...שמע, אני מאוד תומך בשחקן ה-12, הייתי חבר שם מספיק זמן, ומי כמוני יודע מה עקרונות הארגון היו (לא סתם כתבתי ככה) אבל שפותחים נושא כזה, בצרי צריך לשאול את עצמו (ובצרי אני מאוד מאוד מאוד אוהב אותך ואהת יודע את זה) אם השחקן לא צריך לקחת חלק בבלאגן הזה, הרי גם בשחקן לא שרים שירים לשחקנים (וזה משהו שחוזר על עצמו כל משחק ומשחק).

 

שוב אני אגיד לך רביד אתה צודק.

אבל אני אל נהנה שאני מפסיד, לא פה, לא במשחב, לא בשכונה לא בשום מקום.

אם אני מקלל במגרש? לא...אני נגד זה (אלא אם להצהיר שהם קוקסינלים ולהוציא את משה ביטון מהארון באופן רשמי זה קללות :wubyellow3:) אבל בפורום? אני כותב מה שאני רואה, זה לא קללות זו אמת.

 

להגיד שגפני אנטי כדורגל, זו אמת.

להגיד שנמני מאמן בינוני, זו אמת.

להגיד ששבחון מתנהג כמו אישה ובורח מהכדור, זו אמת.

 

במקום לקרוא מה אני כותב עליהם בפורום ואז לצאת לפאב שיתאמנו, ויקומו מוקדם לאימון אקסטרה, שיראו קלטות של ברצלונה וריאל, ויונייטד, וילמדו דבר או שניים.

אז הם יכולו לבואו בטענות.

 

יודע מה?

שאני אראה דאבל פס.

שאני ראה סגירה אלכסונית.

שאני אראה יציאה לאופסייד כמו שצריך.

שאני אראה משחק טוב של מכבי לשם שינוי בהתקפה ולא רק בונקר.

שאני אראה מהם מלחמה.

שאני לא ארגיש שהם שמים עליי זין.

 

ואז?

אז שיבואו אליי בטענות.

אני קונה כרטיס\ מנוי.

אני ועוד בערך 5000 אנשים כמוני.

הם שם בשבילי, ובשביל כל אחד מהם.

בלעדינו? להם אין זכות קיום.

 

כדאי שהם יפנימו את זה.

הם פה והאושר שלנו באותם רגעים תלוי בהם.

או שיתנו או שיזדיינו.

כמה אפשר להאשים אתכ ולם?

 

קרע?

שינצחו את נצרת ואת עכו, ואת ר"ג.

שיילחמו בדרבי וישרפו ת'דשא, שלא יקבלו 3 חתיכות בעשרים דקות.

ואז שיבכו לי למה לא מעודדים אותם.

 

אולי אנחנו גם אשמים.

אולי אנחנו אשמים בזה שאנחנו רוצים שהם ינצחו.

כמו שתרצה מאילם לדבר, הוא פשוט אל מסוגל.

 

נוסף בעריכה:

אני ממש לא כותב את זה מכעס, או שנאה, או כל דבר כזה...

אני כותב את זה בכאב.

 

אני אוהב הרבה שקחנים במכבי, חלק מהם חברים שלי אפילו....ואני מאוד אוהב את המועדון הזה, מגיל אפס אני עם מכבי.

אבל די.

נמאס לי שכל פעם הם באים ומדברים ואומרים שיש קרע, שהקהל ככה והקהל ככה.

חאלאס, שיסתכלו על עצמם.

הם היו כ"כ טובים?

וזה מה שכואב.

 

ששחקן כמו אבי (שהוא אולי אחד הגדולים בכל הזמנים אם לא הכי גדול) בחיים אל היה מאשים את הקהל בזה שהוא משחק כמו חרא חצי עונה.

הוא היה אומר שהוא מבין את הקהל (ועזבו שזה חרטא, הוא ידע להודות שנכון לאותה תקופה מכבי לא טובה).

אז גם בזה אנחנו אשמים?

חאלאס.

 

זה הכי פוגע.

Link to comment
Share on other sites

מספיק לראות איך אנשים עוברים פה על כל הסיבות הלא נכונות, מארגוני האוהדים, דרך ההנהלה ועד (איך לא) נמני, כדי להבין ששום דבר לא הולך להשתנות.

איך כל הדברים האלה קשורים לעובדה שבשער 8, למשל, אנשים באים לאכול את השחקנים עוד לפני שריקת הפתיחה?

 

מה שרשמת בשורה הראשונה לא מדוייק.

 

הבעיה מתחלקת לשני חלקים:

 

1. "האוהדים כבודדים" - אותם אוהדים שמקללים בשער 2, 8, 13, 11 ומכל מקום. הם לא פועלים כקבוצה מאורגנת.

הפתרון אצלם צריך להיות שמישהו יפקח להם את העין, ספק אם זה יקרה, או שאיזה גוף גדול, כמו השחקן ה-12, יתחיל לסחוף עכשיו את כל האיצטדיון, או רובו, כדי שהם "ייעלמו" בתוך הקהל. כמו שכרגע השחקן ה-12 נראה ולא באשמתו, גם זה יהיה קשה.

 

2. המצב בין הארגונים - ברגע שהארגון היחידי שנותן גב (ותחסכו ממני שהאולטראס מעודדים בפיגור. אם לא אבי נמני כמאמן הם מקללים אחרי ההפסד השני/שלישי ועושים כותרות בתקשורת נגד השחקנים והמאמן כמו שעשו לרב"ש/ניר לוין) לקבוצה ולשחקנים ושמקיים את מה שרשמו פה בנושא, לא יכול להגיע למשחקי החוץ, אז יש פה בעיה לא קטנה, כי מכבי מפסידה מאות מעודדים בפיגור, וגרוע מזה, הרוח שהשחקן מנסה להנחיל נגדעת.

 

מה שקרה בפ"ת שהאולטראס החליטו להשבית את העידוד שלהם, וחברי השחקן לא, ובגלל זה האולטראס עשו בעיות לשחקן ממחיש את הכל.

 

בסעיף הזה אני מאוד מקווה שההנהלה תתעורר ותפתור את הסיפור הזה...

אני גם מקווה שחברי השחקן ה-12 יחזיקו מעמד במציאות הלא קלה הזאת, כי כולנו צריכים אותם ואת הדרך שלהם פה.

 

הלוואי והנושא הזה יתן "כאפה" לפעול לכל מי שהנושא של העידוד במצבים קשים חשוב לו ויתן יותר מוטיבציה.

Link to comment
Share on other sites

לאן הגענו מהקהל הכי טוב בארץ לקהל שרק מקלל רק משמיץ את השחקנים צריך לחזור לעודד לתת את הכל רק למען הקבוצה גם אם טוב גם אם רע, וכל מי שאומר נושא האולטראס שחקן לא קשור פה אז הוא טועה אני זוכר לפני כמה שנים שהארגונים היו מעודדים ביחד גם שהקבוצה משחקת טוב וגם שרע אז קדימה בואו נחזור להיות קהל אחד שדוחף ונותן את הנשמה למען השחקנים

Link to comment
Share on other sites

יודע מה?

שאני אראה דאבל פס.

שאני ראה סגירה אלכסונית.

שאני אראה יציאה לאופסייד כמו שצריך.

שאני אראה משחק טוב של מכבי לשם שינוי בהתקפה ולא רק בונקר.

שאני אראה מהם מלחמה.

שאני לא ארגיש שהם שמים עליי זין.

 

מצטער לומר לך את זה אבל אתה מייצג יופי את תרבות האהדה הגרועה והלא בריאה בישראל שדיברתי עליה בהודעה הקודמת שלי.

 

ואני אתן לך דוגמא למה:

לפני חודש ניצחנו את בית"ר בטדי, ושבוע אחרי זה בעטנו להם בתחת בבלומפילד. נכון שעשינו את זה?

מחזור אחר כך בא משחק חלש מול בני יהודה שכלום לא הלך.

במשחק מול בני יהודה אתה זכרת את 2 המחזורים שהיו לפניו? לא. אתה (וכשאני אומר אתה אני לא מתכוון אליך אלא לכל הקהל של מכבי) זכרת רק 15 דקות אחורה באותו משחק. אז בבקשה אל תדבר לי פה בקלישאות כמו "כשאני אראה משחק טוב אני לא אקלל" כי גם כשראית משחקים טובים התהפכת כמו חביתה אחרי מחצית חלשה אחת במשחק הבא.

אחרי הנפילה בדרבי מישהו זכר שלפני זה מכבי השיגה 7 ניצחונות רצופים, שזה נתון שלדעתי צריכים היסטוריון כדי לברר מתי קרה בפעם האחרונה? לא. אף אחד לא זכר ובמקום זה הביאו חיתולים לאימון.

 

אז בבקשה אל תמכור את הלוקשים האלה שכשאתה תראה הצגות אתה תעודד ולא תקלל. החוכמה היא לעודד גם כשלא רואים הצגות ואם היה לקהל הרחב קצת אינטיליגנציה או תרבות אהדה הוא היה מבין שהוא רק גורם לקבוצה נזק.

Link to comment
Share on other sites

1) רביד אל תיסחף.

שחצי מהאנשים פה עמדו ושחטו את כל השחקנים בגלקטיקוס אני עודדתי כמו מטומטם.

 

2) רצץ הניצחונות הזה היה עם כדורגל מגעיל (אה לה אלי כהן) וגם אז אמרתי שהקבוצה לא נראית טוב.

 

3) מכבי נתנה משחק אחד טוב נגד בית"ר.

וגם אז כתבתי פה ואמרתי במשחק שזה מקרי, ולא כי מכבי טובה אלא כי בית"ר גרועים (וראו את זה) במכבי הכל מקרי.

 

עכשיו בכל מה שציטת נשמה (ואני מאוד מעריך את מה שאתה כותב) ובכל ההודעה שלי, לא כתבתי שלא מגיע להם עידוד.

גם אל כתבתי שמגיעות להם קללות.

כתבתי שאין להם שום זכות להתלונן.

הם מקבלים גב, הם מקבלים מהשחקן את כל התמיכה שבעולם (ושיקום השחקן שיגיד לי לא, ואני אל מדבר על המשחק נגד חיפה כרגע) ואת כל האהבה שבעולם.

נכון, השחקן לא מייצג את כולם, אבל כל חבר בשחקן עושה הכל בשביל הקבוצה.

 

אז הם מתלוננים?

איפה הם היו בדרבי שאנשים עודדו אותם עם לב שבור ודמעות בעיניים?

הלכו ודיברו על החיתולים....

לא דיברו על זה שהם היו צריכים את החיתול.

 

רביד שוב אני אגיד לך:

אין להם זכות לבוא בטענות לקהל.

פשוט אין.

הם פה בשבילנו, הם פה בזכותנו....שהם יפנימו את זה.

אני אהיה פה בשביל מכבי, גם אם זו תהיה קבוצה של ילדים בני 19 וגם אם זה יהיה שכירי חרב.

עברנו הכל.

 

שיתחילו לשחק, ואז שיבואו בטענות לקהל (שאגב, רוב הקהל עושה את העבודה שלו יופי.)

Link to comment
Share on other sites

אני רק רוצה שתשים לב שכתבתי שכשאני מתייחס או פונה אליך אני מתכוון לקהל הרחב. אתה בשבילי מייצג את הגישה של רוב האוהדים, גישה שהיא הרסנית לדעתי ואני לא מסכים איתה. זה לא מתקפה אישית נגדך.

 

אולי לשחקנים אין זכות לבוא בטענות לקהל כי הם גם לא טובים, אבל הקהל צריך לעשות חושבים ולשאול את עצמו האם הפעולות שלו עוזרות לקבוצה או פוגעות בה? האם אני בתור אוהד עושה טוב לקבוצה שלי או דופק אותה? ולצערי לא עושים את זה כי אז אולי כמה אסימונים היו נופלים.

Link to comment
Share on other sites

ברור לי אחי.

אבל אני מגיב בשם עצמי ולא מייצג אף אחד אחר, ובגלל זה כתבתי את המ שכתבתי, כדי שתבין את הצד השני (שלצערי אני מייצג כרגע רק בגלל הכאב)

 

אני בעקרון בדעה שלך.

אבל צר לי, אני לא יכול לחוש סימפטיה לשחקנים.

לא עכשיו.

 

בטח לא שהם מתבכיינים לגננת.

 

חבל שהשחקנים לא מכירים את הסיפור על האצבעות.

שאתה מפנה אצבע מאשימה למישהו אתה מפנה שלוש לעצמך.

שיהיה להם בהצלחה בדרבי.

שיכפרו קצת על הפאדיחות של השנתיים האחרונות.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.