Jump to content

מכבי, אוהדים, תקשורת, הפועל.


Recommended Posts

איפה הייתם שמכבי שיחקה בדיוק באותה צורה במשחק האחרון לפני 3 שנים נגד בני יהודה בשביל שהיא תשאר בליגה?

 

למה אז לא היו דיבורים על מכירות?

למה אז לא דיברו על זה שהמכביזם מת?

 

אני אגיד לכם למה, כי אנשים אינטרסנטים, וזה פועל נגד האינרטסים שלהם, אז הכל כשר.

איפה אותם אוהדים שאיחלו להפסד של מכבי בכל משחק בתקופת לוני?

איפה אותם אוהדים שצעקו יש בגול של אבי נגדנו ובגולים של ביתר?

איפה אותם אוהדים שפשוט הלכו לאהוד את ביתר ירושלים בזמן שאבי היה שם?

איפה? איפה אתם?

 

אז אתמול קרה מצב שלא נתקלנו בו בעבר, ראיתי אוהדי מכבי בני 50 ששמחו שמכבי תפסיד כנ"ל ההפך, ראיתי אתמול גם ילד בן 10 שרוצה שמכבי תנצח, וכנ"ל ההפך.

אתמול הקהל של מכבי היה מחולק בדעותיו כמו שלא היה אפעם, וזה יותר מטבעי.

אני מבין את אותם אוהדים שרצו שמכבי תנצח, כמו שאני מבין את אותם אוהדים שרצו שמכבי תפסיד.

 

אנשים אומרים, מכביסטים גדולים מתהפכים בקבר אחרי אתמול, לא נראה לי אנשים התהפכו בקבר אחרי שאותה מכבי הגדולה עשתה סבוטאז' לגיורא וקיבלנו 10:0 מחיפה.

לא נראה לי שמעון מזרחי התבייש שהוא בעצמו הורה לשחקני מכבי להפסיד בהפרש כמה שיותר גבוהה לציבונה בשביל לקבל הגרלה יותר קלה בהצלבה.

לא נראה לי שהמכביסטים הגדולים של שנות ה50 התהפכו בקבר בזמן שהם "איחרו" למשחק נגד נתניה והפסידו טכני בשביל שמכבי נתניה שהוא מאגודת מכבי לא תרד ליגה.

 

אז על מה אנשים מתהפכים אתמול? על זה שאוהדי מכבי קפצו בגול של חיפה?על ששחקני מכבי אם במכוון או לא במכוון הפסידו לחיפה?

ופה לא מדובר על יו'ר חרא או שחקן שעזב, פה מדובר על הפועל, היריבה הכי שנואה של מכבי, שמה בסך הכל האוהדים המסכנים רצו? שלא יחגגו להם בפנים?איזה אסון גדול!!!!

אני רוצה לראות את אותם אוהדים איך הם היו מדברים במידה ומכבי היו מנצחים ואז שבוע הבא שהם היו רואים את הפועל שרים להם תודה לך מכבי ועושים הקפת אליפות מול העיניים שלהם, מה הייתה אז התגובה שלהם, תודה לאל שלפחות הסיוט הזה נמנע מאיתנו סופית, כל אוהד מכבי צריך להגיד תודה לאלוקים על זה, אבל כל אוהד.

אני מת, אבל מת לראות את אותם אוהדים איך הם יגיבו במידה ומכבי יוציאו נקודות מהפועל ויהרסו להם את האליפות, הם הראשונים שירוצו להרים את השחקנים על הכתפיים ויספרו לנכדים שלהם על אליפויות כאלה ואחרים, על ניצחונות גדולים, וגם על איך הם הרסו לירבתם השנואה את האליפות.

וגם אם בסופו של דבר הפועל תיקח אליפות, אז היא תיקח, "הנחמה" תיהיה לפחות לא לראות אותם עושים לי הקפת אליפות בבלומפילד מול העיניים.

 

שאינטרס מ-כ-ב-י מעל הכל, אז כל האמצעים כשרים.

וכן, להפסיד אתמול לחיפה היה אינטרס גדול של מכבי, אינטרס של דור אוהדים שלם, אינטרס של שליטה אדומה בעיר, אינטרס שלא לראות את הגב של האדומים, מה שכבר למעלה מעשור אנחנו רואים.

 

אז כן, מכבי היא הקבוצה השנייה בעיר, כואב להגיד, כואב לשמוע, אבל מכבי בעצמה הביאה אותנו למצב הזה, לא בגלל האוהדים, האוהדים הם נקודת האור היחידה שיש במועדון הזה כבר עשור שלם.

האוהדים הם הדופק של הקבוצה, ובלעדיי אותם אוהדים מכבי מזמן הייתה מתפרקת.

 

אנחנו יכולים להמשיך לפמפם אנחנו מ-כ-ב-י, כן אנחנו מכבי, אבל לא אותה מכבי שאנשים רוצים לראות, לא אותה אימפריה שהיינו, ממש לא.

ואת זה אנשים צריכים להבין, נגמרו הימים של פעם, גדל פה דור שלם(שאני מרחם עליו) שיודע רק הפסדים והשפלות, איך אתם רוצים שהוא יגיב? הוא שומע סיפורים על מכבי דורסת על מכבי שקבוצות היו משלשלות שהם היו באוטובוס לבדרך למשחק, אז הוא שומע וחושב שכל אלה זה פנטזיות.

כי הם גדלו על לוני, אי אפשר לצפות מהם להיות מה שהם לא יכולים להיות, כי בשבילם הכל אגדות, הם לא יודעים מה אנחנו מדברים איתם, הם יודעים מזה רק להפסיד דרבי(מודה, גם אני למעלה מעשור שאני הולך למשחקים ראיתי הרבה יותר ניצחונות של הפועל, אבל אני עוד גדלתי על מכבי אחרת, של תחילת שנות ה90, אז חוויתי קצת מהקבוצה של 91-92 94-95 95-96)הם רואים את מכבי חיפה שולטת בכדורגל בארץ ללא עוררין, הם רואים את הקהל שלה(שהוא הקהל הכי טוב בארץ, גם שהמצב חרא) עסוק במחאות(אם הם מוצדקות או לא מוצדקות זאת לא הנקודה) ובריבים עם עצמו.

 

אז בטח שהם נולדו לכישלון, כי זאת עובדה וזאת המציאות.

במקום לברוח מהמציאות הזאת, צריך לדעת להתמודד איתה, צריך להפסיק לספר סיפורים על פעם, כי מאסנו מסיפורים כבר, אנחנו מנסים להדחיק את זה בעזרת סיפורים, תתעסקו בכאן ועכשיו ועל העתיד, זה מה שחשוב, זה מה שיוציא את מכבי מהמצב העצוב שהיא נקלעה אליו.

 

אל תתעסקו באוהדים שרצו/לא רצו שמכבי תנצח, המציאות הובילה אותם למצב הזה, שהתעסקות היחידה שלנו היא בשנאה ולהרוס, לא האוהדים הביאו את עצמם למצב הזה אלא הקבוצה, אין מה לעשות כנגד מזה, זה יותר ממובן.

ושלא תטעו, גם אם מכבי הייתה לוקחת 5 אליפויות בעשור האחרון, וקרה בעונה אחת שהיא לא מתמודדת על אליפות, שום דבר לא פסול(ההפך) בזה שלא לרצות שהפועל תיקח אליפות בטח ובטח שלא על התחת שלנו.

ראינו רק בשבועיים האחרונים את אוהדי לאציו איימו על שחקניה שאם הם ינצחו הם יכו אותם, ראינו אותם קופצים וצוהלים בגולים, ראינו את ג'ארד הקפן הגדול של ליברפול הגדולה מבשל לדרוגבה את אחד הבישולים היפים בקריירה, ראינו את אוהדי פיינורד הולכים לאימון קבוצתם ודורשים להפסיד ויותר מזה, הלכו למשחק ועודדו את הקבוצה היריבה, יש תקדימים בעולם, ואפחד לא המציא את הגלגל אתמול.

 

עכשיו נעבור לתקשורת,אותה תקשורת שדיברה על המקרים של הקבוצות מחו"ל שציינתי למעלה, איך הם הגיבו לזה אתם שואלים? אני חושב שכולם ראו, לא דיברו על מכירות, לא דיברו על פתיחת רגליים, דיברו על איזה יופי, איזה תרבות של יריבות, הכל כשר אם מדובר ביריבה השנואה שלך.

 

אבל, שמכבי שאולי לא התאמצה מספיק נגד חיפה אתמול, ישר מדברים על מכירות, פתיחות רגליים, מכבי בית שאן ושאר ירקות, עד מתי להיות צבועים?יאדומים מסריחים.

איפה הייתם שאשדוד שיחקה בחצי הילוך נגד הפועל? שעלתה לא עם ההרכב החזק שלה?

מכירה? פתיחה רגליים? מה פתאום, מקסימום "לשמור את השחקנים לחצי גמר גביע", כן כן אמר הזקן.

ואתם הפועל? אתם?

אתם מדברים על חוסר כבוד? אתם מדברים על פתיחות רגליים?אתם מדברים על חוסר ספורטביות?

נעזוב רגע בצד את עניין הקיזוז שהקשר שלה לספורטיביות זה כמו הקשר שלי לדב חנין.

 

איפה היו התקשורת בזמן שהפועל נתנה להפועל כפ"ס את המשחק(מה שלא עזר לה בסוף להשאר בליגה)?

איפה היו התקשורת שהפועל עשתה משו שאפילו אין לו תקדים בעולם, להחתים 4 שחקני כפ"ס בלי שום תמורה?

איפה ישרמוטות איפה?!?!

 

כאילו אם המצב היה הפוך, ומכבי זאת שהייתה רצה לאליפות, אוהדיה לא היו מאחלים לקבוצתם להפסיד,שסיפורים וקישקושים יספרו לאחרים לא לנו.

Link to comment
Share on other sites

לא מרגיש צורך להתייחס למה שאומרים בתקשורת ובטח לא לבכיינות האדומה המסורתית.

שימשיכו לבלבל את הביצים. אם יקרה הנס ונוכל לחייך בסוף השנה אז שכל העולם ילך להזדיין.

Link to comment
Share on other sites

אמת אמת.

 

אנשים יותר מדי מושפעים מהתקשורת האדומה ויש לציין באמת מוות לתקשורת לאדומים ולעמנואל רוזן שהוא שניהם.

Link to comment
Share on other sites

התקשורת לא מעניינת, אין סיבה להתייחס אליה (גם קראתי ברפרוף מה שאמרת בפסקה על התקשורת)

 

הבעיה היא לא במה אנשים רוצים, כי כמו שאמרת. כל אחד יכול להרגיש מה שבא לו, אחד רוצה שמכבי תנצח, אחד רוצה שמכבי תפסיד. לגיטימי. ושניהם אוהדי מכבי וזה בסדר גמור.

הבעיות הן 2:

1. יש דרך להפסיד, זאת לא הייתה הדרך. ואם אתה אומר שהולכים בגישה של "יאללה לפתוח רגליים" אז באותה מידה למה לא חטפנו 8? לפחות להבטיח אליפות לחיפה. אם זה המטרה והיא גדולה יותר מהכל.

2. יש דרך להתנהג. אתה יכול לרצות מה שאתה רוצה (אני עמוק בפנים הייתי בעד חיפה) אבל ללכת בפומבי ולשמוח בגולים של היריבה או להתחיל שירים כשהיא מובילה 2-0? לא במקום.

 

 

ואולי בלי קשר ישיר מדי.

אוהד פרטי מייצג את עצמו, וזכאי לרצות ולעשות מה שבא לו. כי אין לו אידיאולוגיה מוצהרת ומוכרזת שמאחוריה הוא עומד.

Link to comment
Share on other sites

כל מילה בסלע. בראש ובראשונה תודה לך מכבי על שמנעת מהפועל לחגוג אליפות מול העיניים שלנו בדרבי. אם מכבי תוציא תיקו או בטעות תנצח - אז זה יהיה מתוק (לא אלוהי, לא הניצחון הגדול בהיסטוריה ולא רגע עצום בחיים - הכל קשקושים..אבל זה בהחלט יהיה רגע מתוק ושיינצר לנצח). מעבר לכך? שתזדיין הפועל ושעמנואל רוזן יילך יחד עם המטוס שאוהדי הפועל מאחלים לקבוצה של מכבי-סל.

Link to comment
Share on other sites

מכרנו את המשחק.

איפה הייתם שקיבלנו 3 גולים הזוים מהפועל ב-10 דקות? איפה הייתם כהפסדנו לאחי נצרת בתצוגת נפל? איפה הייתם בשבוע שעבר בתיקו מול בני יהודה שבקושי בעטנו לשער? האם גם שם מכרנו משחק? מדוע לא דיברתם? ואיפה התקשורת הייתה אחרי ה 4-0 של הפועל מול אשדוד, ששם הבלמים של אשדוד החליטו שהם הופכים חלוצים והחלו להעביר שחקנים בהגנה. די נמאסתם, מאסתם, עזבו אותנו.

Link to comment
Share on other sites

1. יש דרך להפסיד, זאת לא הייתה הדרך. ואם אתה אומר שהולכים בגישה של "יאללה לפתוח רגליים" אז באותה מידה למה לא חטפנו 8? לפחות להבטיח אליפות לחיפה. אם זה המטרה והיא גדולה יותר מהכל.

לא חטפנו 8 כי חיפה החמיצו כמו ילדים בגן

Link to comment
Share on other sites

תקשורת אף פעם לא תהיה אובייקטיבית.תפסיקו לשים פס על הגועל נפש המזוהם הזה. מה לעזאזל הם מבינים כל הכלומניקים האלה ? שלמה שרף? זה הבן אדם שיגיד משהו על מכבי? אייל ברקוביץ? הרי ברור שהוא מסכן כמו כל אותם אוהדי חיפה שמתאמצים להאמין שמכבי זה מכבי חיפה.

 

עמנואל רוזן כמו כל השנה מוכיח למה הוא כתב גדול,למרות שנאתי הרבה אליו.הוא מביא לאתר העלוב הזה הכי הרבה צפיות ותגובות.

כל השטויות שהוא כותב שם זה סתם בשביל שהאתר יחזיק אותו שם והוא יקבל עוד כמה מאות דולרים.

פעם הוא הציק לחיפה,הפעם מצא הזדמנות להציק לנו.

 

 

צריך לשים עליהם זין!

ובעזרת ה' נדפוק אותם שבוע הבא אחח כמה זה יהיה מתוק.בעזרת ה'.

Link to comment
Share on other sites

מכרנו את המשחק.

איפה הייתם שקיבלנו 3 גולים הזוים מהפועל ב-10 דקות? איפה הייתם כהפסדנו לאחי נצרת בתצוגת נפל? איפה הייתם בשבוע שעבר בתיקו מול בני יהודה שבקושי בעטנו לשער? האם גם שם מכרנו משחק? מדוע לא דיברתם? ואיפה התקשורת הייתה אחרי ה 4-0 של הפועל מול אשדוד, ששם הבלמים של אשדוד החליטו שהם הופכים חלוצים והחלו להעביר שחקנים בהגנה. די נמאסתם, מאסתם, עזבו אותנו.

 

אם היה לי מקום בחתימה הייתי מצטט את המשפט הנ"ל,

כל מילה בסלע.

Link to comment
Share on other sites

איך הגעתם שהפועל מכרה את המשחק לפני שלוש שנים לכפר סבא?

הרי על אותו משקל אפשר להגיד שגם מכבי מכרה לבני יהודה את המשחק.

Link to comment
Share on other sites

לא היה לי כוח לקרוא הכל אבל אני מסכים עם רוח הדברים

 

הכי מצחיק היה לראות ביציע אוהדים שמחליפים דעה כל 5 דקות

היו לידי אנשים שרצו שמכבי יפסידו, אחרי זה נזכרו לצעוק בזיון, החליטו שאם כבר מפסידים אז לפחות 4

ואז בעצם לא זאת השפלה אז שיישאר 2

ובסוף החליטו שמכבי בושה

 

מילא אנשים שהולכים עם האמת שלהם ועם הלב

ל2 הצדדים, גם כאלה שרצו שנפסיד וגם כאלה שרצו שננצח(לא שאני יכול להבין אותם אבל בהחלט מכבד את הדיעה)

אבל כמות חסרי עמוד השדרה בקהל שלנו מצחיקה אותי כל פעם מחדש

 

גאה בכל אחד מהשחקנים שלא נתן את המקסימום

ובעיקר גאה בכל אחד מהאנשים ביציע שלא התבייש להביע את דעתו גם אם לא היתה הכי פופולארית באותו רגע

Link to comment
Share on other sites

לא היה לי כוח לקרוא הכל אבל אני מסכים עם רוח הדברים

 

הכי מצחיק היה לראות ביציע אוהדים שמחליפים דעה כל 5 דקות

היו לידי אנשים שרצו שמכבי יפסידו, אחרי זה נזכרו לצעוק בזיון, החליטו שאם כבר מפסידים אז לפחות 4

ואז בעצם לא זאת השפלה אז שיישאר 2

ובסוף החליטו שמכבי בושה

 

מילא אנשים שהולכים עם האמת שלהם ועם הלב

ל2 הצדדים, גם כאלה שרצו שנפסיד וגם כאלה שרצו שננצח(לא שאני יכול להבין אותם אבל בהחלט מכבד את הדיעה)

אבל כמות חסרי עמוד השדרה בקהל שלנו מצחיקה אותי כל פעם מחדש

 

גאה בכל אחד מהשחקנים שלא נתן את המקסימום

ובעיקר גאה בכל אחד מהאנשים ביציע שלא התבייש להביע את דעתו גם אם לא היתה הכי פופולארית באותו רגע

 

כאחד שדווקא כן רצה שננצח,או שלפחות נצא תיקו ( ובתקווה שננצח גם את הפועל , כך שלא "נשים לעצמנו רגל " . כמו שהיה אגב לפני שנה או שנתיים אם אני לא טועה, ממש אותה סיטואציה - וגם אז אמרתי לנצח וגם אז ניצחנו ואח"כ גם את הפועל - או משהו כזה ) , אני כן יכול להבין את אלו שאומרים " רוצים לנצח,אבל אם כבר נפסיד אז עדיף לקבל X בראש כדי שלפחות יצא מזה משהו טוב - דפיקת הפועל " .

Link to comment
Share on other sites

לא היה לי כוח לקרוא הכל אבל אני מסכים עם רוח הדברים

 

הכי מצחיק היה לראות ביציע אוהדים שמחליפים דעה כל 5 דקות

היו לידי אנשים שרצו שמכבי יפסידו, אחרי זה נזכרו לצעוק בזיון, החליטו שאם כבר מפסידים אז לפחות 4

ואז בעצם לא זאת השפלה אז שיישאר 2

ובסוף החליטו שמכבי בושה

 

מילא אנשים שהולכים עם האמת שלהם ועם הלב

ל2 הצדדים, גם כאלה שרצו שנפסיד וגם כאלה שרצו שננצח(לא שאני יכול להבין אותם אבל בהחלט מכבד את הדיעה)

אבל כמות חסרי עמוד השדרה בקהל שלנו מצחיקה אותי כל פעם מחדש

 

גאה בכל אחד מהשחקנים שלא נתן את המקסימום

ובעיקר גאה בכל אחד מהאנשים ביציע שלא התבייש להביע את דעתו גם אם לא היתה הכי פופולארית באותו רגע

 

בדיוק, שכחתי לציין גם את זה.

ואני רק אוסיף ואומר, שאותם אלה ששרקו ביזיון,הם אלה שהשתתפו במפגן האווירי של יום העצמאות.(מטוסים)

 

ולגבי החלק המודגש, כל מילה נוספת מיותרת.

Link to comment
Share on other sites

ואלה מסכים עם כל מילה אלירן.

 

העובדה שהדעות אתמול ביציעם היו חלוקות היא הגיונית, מה שלא הגיוני הוא שמשהו כמו 150-200 חברים/מקורבים לאולטראס החליטו לרצות בנצחון מכבי, כולם כולל כולם, האם זה הגיוני שלכל החברים הללו תיהיה את אותה הדיעה? תמשיכו להאשים את השחקן בזה שהם הילדונים ואתם חבר'ה מבוגרים, העובדה היא שאצלכם שניים שלושה מנהיגים משפיעים על הדעות של כל השאר.

ועוד משהו, ראבאק תפסיקו לקשור את השחקן לכל מה שקורה, זה ניהיה מגוחך יותר מהאייטמים של שלמה שרף על אברם גרנט, לא משנה מה אתם תמצאו דרך להוציא אותם לא בסדר, נשבר הזין ממכם כבר.

Link to comment
Share on other sites

כל מילה בסלע. בראש ובראשונה תודה לך מכבי על שמנעת מהפועל לחגוג אליפות מול העיניים שלנו בדרבי. אם מכבי תוציא תיקו או בטעות תנצח - אז זה יהיה מתוק (לא אלוהי, לא הניצחון הגדול בהיסטוריה ולא רגע עצום בחיים - הכל קשקושים..אבל זה בהחלט יהיה רגע מתוק ושיינצר לנצח). מעבר לכך? שתזדיין הפועל ושעמנואל רוזן יילך יחד עם המטוס שאוהדי הפועל מאחלים לקבוצה של מכבי-סל.

:thumbs:

Link to comment
Share on other sites

אני רוצה לראות את אותם אוהדים איך הם היו מדברים במידה ומכבי היו מנצחים ואז שבוע הבא שהם היו רואים את הפועל שרים להם תודה לך מכבי ועושים הקפת אליפות מול העיניים שלהם, מה הייתה אז התגובה שלהם, תודה לאל שלפחות הסיוט הזה נמנע מאיתנו סופית, כל אוהד מכבי צריך להגיד תודה לאלוקים על זה, אבל כל אוהד.

 

כדורגל זה קודם כל משחק של אמוציות ורגשות, אנחנו בני אדם והחלק שציטתי הוא יותר חשוב מהכל!!

 

מסכים עם כל מילה אלירן,

חוץ מהעניין עם המטוסים...בשלב מסויים המשחק היו פשוט משעמם ברמות קשות אז לא היה לנו ברירה להשתתף גם בעסק

 

 

ובנימה זאת, עוד ארבעה ימים, זה מה שחשוב

Link to comment
Share on other sites

אלירן טוב מאוד שפתחת את הנושא הזה.

הגיע הזמן שאנשים יהיו גברים ויודו:

אתמול אחרי המשחק, שמעתי הרבה אנשים באים בטענות נגד השחקן ה12 למה לא עודדו, ואיך אפשר לרצות שמכבי תפסיד וכו'...

נכון אתמול היינו במצב שקע אותנו לגזרים, מצד אחד הרצון בתור אוהדי מכבי לנצח.

מצד שני לא רוצים לראות את הפועל חוגגים עלינו בדרבי.

אני אישית אתמול העדפתי לא לנצח, בגולים של חיפה ישבתי קפוא במקום כי לא האמנתי שהגענו למצב כזה.

עכשיו באים כל הצבועים ואומרים אין מכביזם, אין אופי וכו'...

יותר מצחיק שאני רואה בפורום של האולטראס אנשים אומרים איך לעזאזל השחקו ה12 היה נגד מכבי..

אז כדי לרענן פה את הזכורנות של האנשים ביציע אני ירשון מה היה פה בעבר:

שעלינו לטדי, ב04 למשחק הראשון נגד אבי נמני שהוא שחקן בית"ר, חלק גדול מאוהדי מכבי צעקו 'יש' שבית"ר הבקיעה.

בנוגע לטענה שאיך שרו עם הקהל של חיפה נגד הפועל- באותו משחק הקהל של מכבי וגם אני אישית שרנו עם אוהדי בית"ר 'קלינגר לא רואה'

בואו לא נשחק אותה תמימים.

יצא לי לראות אצל האולטראס איך יוצאים כרגיל על השחקן ה12 ואומרים שאין כבוד לשחקן ה12 שלא עודדו את מכבי אתמול....

הייתי מציע לאנשים שם שאחרי שכמבי בפיגור 2-0 כבר מקללים להיות בשקט, ולא לשחק אותה, אז בואו לא נהיה תמימים.

הכי קל לבוא ולהפיל הכל על השחקן ה12 כי בכל מקרה השחקן היה מקבל בראש...

אם היו מעודדים היו אומרים- ' יא בני זונות רק עידוד בראש שלכם לא אכפת לכם שהפועל ייקחו עלינו אליפות??!?'

ושבחרו לא לעודד אומרים-'אתם לא אוהדי מכבי אין מכביסטיות..'

בכל מקרה השחקן ה12 היה מקבל את האש על מה שהיה אתמול.

בואו נזכר בעוד דוג' אבי חזר למכבי בעונת 'הגאלאקטיקוס' וזהו היה ברור שהכל נכשל, משחק מול בית"ר בר"ג. כולם יודעים הפסד-וקלינגר עף ממכבי...אולי חלק פה לא היו אבל אני יודע בוודאות כמה פרצופים שמחים היו אחרי המשחק כי כולם ידעו שבגלל ההפסד זהו קלינגר הולך הביתה.

 

אז כל מי שמחפש להדליק אש\להסית שיישב בשקט.

המשימה עכשיו זה לתקוע להפועל מקלות בגלגלים ולמנוע מהם אליפות.

 

תפסיקו לזיין ת'מוח ותתחילו להעריך את האנשים שנותנים את החיים שלהם עבור מכבי ת"א.

ויש פה לא מעט.

Link to comment
Share on other sites

לכל אלו שבאו בטענות לאוהדים כאלו ואחרים (השחקן ה12 או כל אחד אחר) של עודדו,אני שואל למה הם לא עודדו? ולמה זרקו מטוסים? בלי השחקן ה12 אין לקבוצה עידוד ? אז למה לא אכפת לכם שהשחקן ה12 לא בא למשחקי חוץ? או שכמעט שנה לא באו בכלל למשחקים?

 

הצביעות ביציעים שלנו חוגג בימים אלו.אבל רק הקבוצה אשמה..

Link to comment
Share on other sites

אם באתם במטרה לא לעודד ולא לתמוך בקבוצה אז למה לבוא כארגון? למה לתלות שלטים? למה לשים תופים? למה לבוא עם החולצות של השחקן שהאידיאולוגיה שלו היא עידוד 90 דקות?

 

ואם אתם כבר לא מעודדים, למה להתחיל את המרוקאי בול אחרי ה2-0?? מה בדיוק ניסיתם לעשות?

 

כל הכבוד שהיה לי אליכם כל העונה איבדתם במשחק אחד..

 

תהיו בריאים..

Link to comment
Share on other sites

מלך אתה באמא שליי.. אתה צודק מילה במילה..

ובע"זה בעז"ה.. שניקח את הדרבי וזואתי תהיה הנקמה הכי גדולה..

ואני מבקש מכל אוהדי מכבי לא לבוא בהצהרות,הדרבי שלנו,הדרבי שלנו,

כל פעם אנחנו באים בהתלהבות ומקבלים בתחת.

ועוד דבר בדרבי האאחרון זה ממש בלט חגגנו לפני המשחק אם שמתם לב פשוט

חגגנו כאילו לפני ידענו שאנחנו לוקחים את הדרבי הזה ובסוף קיבלנו רביעייה..

אז תקחו את עצמכם בידיים ..

 

 

 

 

גם שלא הכל ורוד אני צהוב כחולל!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.