Jump to content

פלאפון חדש


silov19

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

אחי אני עכשיו קניתי את הw995 של סוני אריקסון ממש טוב כרטיס זיכורן של 8 גיגה ו מצלמה אם 8.1 מגה פיקסל אבל הבנתי שה n97 של נוקיה לוקח אותו...אבל ברור שאייפון לוקח הכול....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
איך הוא מול האייפון ?

 

זאת השוואה לא נכונה.

למרות שהאייפון מסוגל גם להסתנכרן טוב למיילים ויש לו GPS נחמד, הוא מכשיר מולטימדיה יותר -

הסמארטפונים , של נוקיה בעיקר - הם מכשירים עסקיים, שנועדו לאנשי עסקים - היעוד שלהם הוא סנכרון טוב למייל אישי וארגוני ( מייל פור אקסצ'ינג' בעיקר) , חיפוש טוב ויעיל של אנשי קשר (בנוקיה למשל יש את האופציה להקליד " צבר" במסך הראשי - בלי להקליד כמה פעמים על כל מקש כדי להגיע לאות הנכונה, המכשיר יודע לבד לפי צירוף האותיות למי התכוונת - ולחייג אליו בלי להכנס לספר טלפונים. נשמע שטותי אבל דבר גדול שחוסך המון זמן) וכו'.

בנתונים היבשים לדעתי הE72 טוב מהאייפון, המצלמה (5 מגה ממש איכותית עם פלאש -מה שאין לאייפון) טובה יותר משלו ( למרות שבקרוב צריך לצאת אייפון עם מצלמה טובה יותר מזאת שקיימת עכשיו),

הוא מגיע אומנם " רק" עם כרטיס זכרון של ארבע ג'יגה מובנה , אבל זה די ויותר, וכמובן שאפשר להרחיב. הבטריה שלו ממש מצויינת - ומי שמכיר קצת פלאפונים כל המכשירים החדשים זוללי סוללות עוד באמצע היום צריך להטעין אותו שוב, שלא נדבר על סוכני שטח כמוני שצריכים GPS להגיע לחור מסויים בארץ ומחוייבים להחתחבר ישירות למטען שקע מצת ברכב.

לE72 יש מערכת הפעלה מצויינת , כמו שאר הנוקיות, של סימביאן - מה שאומר שאתה יכול "ללמד" אותו הרבה דברים בעזרת תוכנות (רובן חינמיות) מהרשת.

ולא פחות חשוב יש לו יכולת למולטי טסקינג - משמע בזמן שאתה כותב מייל אתה יכול לדבר עם מישהו בטלפון, או בזמן הGPS לדבר עם מישהו - או לכתוב הודעה והGPS ימשיך לעבוד ברקע וכו' - מה שאין לאייפון.

עוד דבר חשוב - באייפון הבטריה מובנת , אם נהרסה זה בלאגן - בנוקיה לא, ושלא נדבר על כל המסביב.

יש לו דברים נחמדים מעבר כמו הכפתור ניווט האופטי ועוד

בכללי הטלפון הזה פשוט עמיד אמין וטוב. יושק ברשת "פלאפון" ב22.2 - ממליץ לחכות ולא לקחת אותו ברשת מתחרה עכשיו, כיוון שבפלאפון יש חבילות מידע מרוכזות ולא רק אינטרנט. אם למשל אתה משלם בסלקום 30 בחודש רק על האינטרנט, פה בעלות הבסיסית הזאת אתה מקבל עוד הרבה שירותים מעבר.

אבל אם אתה ממש מתעקש למכשיר בסוג של אייפון שלא רואה אותו - יש את הסמסונג החדש שיצא גם כן בקרוב בפלאפון, מכשיר טאץ' מטורף, עם המערכת של גוגל - אנדרואיד. פשוט עולה עליו בכל תחום.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.