Jump to content

מרגלית התקשרה אליי עכשיו חחחח...


Recommended Posts

אני לא בשחקן ה-12 אבל אמרתי לה את האמת חד וחלק: עד שאין הנהלה שמטפלת באוהדים ופותרת את המצב שנוצר - לא עושים מנויים

 

עוזי שעיה ובושינסקיייייייייי - לכו הביתההההההההההההההההההההההההה

Link to comment
Share on other sites

סתם תגובה אקראית -

נראה שבמכבי התחילו טיפה להילחץ מהעניין,

קיבלתי טלפון מלאן בנוגע לחידוש המנוי ל11 וכשאמרתי שאני לא מחדש בעיקר עקב המצב ביציעים, נתנו לליאור ז'אן ושרן ייני לדבר איתי..

הסברתי להם את המצב והיה נראה שהם די מודעים למצב והבטיחו להעביר את המסר להנהלה.

 

קוסמן והשחקן, שיהיה בהצלחה :)

מאח צהוב וותיק.

 

ועוד אחת -

חח.... לי נתנו לדבר יוסי שבחון הסברתי לו בדיוק למה (המצב ביציעים) אני לא עושה מנוי והוא אמר לי שאני צודק

 

 

שימו לב,

אלו רק דוגמאות מהיום האחרון מהפורום הפתוח מאוהדים שלא קשורים לשחקן ה-12.

 

אז.. זה המקום לציין -

בינינו לבין עצמנו אנחנו יכולים לאשר שהחל משבוע שעבר גם משרד הכרטיסים "לאן" יצר קשר טלפוני עם עשרות חברים וחברות וגם הם העבירו למי שצריך בטלפון את המסר הלאה.

אותו מסר כפי שהעלינו בהודעת האירגון ביום ראשון.

 

ועוד אחת -

חחחחחח גם אליי התקשרו מלאן ושאלו אותי אם אני מחדש

אמרתי להם שלא בנתיים והסברתי להם גם למה.

 

גם אליי התקשרו היום בבוקר ואמרתי לו שאני לא מחדש מאותה סיבה (היה לי דרך חבר אז לא יודע איך הגיעו אליי, וגם לאמא שלי שעשתה לעוד 2 חברים מנויים דרך משרד הביטחון הם התקשרו בבוקר).

אמרתי לו בהתחלה עזוב בטח לא מעניין אותך למה אני לא מעוניין לחדש וכו' והוא אמר שדווקא מעניין אותו לדעת...

 

גם אליי עכשיו התקשרו.

 

"בעיית האלימות בשער 11 ואי המענה של ההנהלה".

-אז תעשה מנוי לשער אחר,

"לא רוצה,במידה וההנהלה תראה התייחסות תתקשר אליי".

הבנתי שהם מעבירים את זה למכבי.
בלאן אמרו לי שנמאס להם כבר לנסות לחדש לאנשים כי צוחקים עליהם
אמרתי שאין קשר לרכש - ושזה בגלל שלהנהלה לא אכפת מקהל שלה ובגלל האלימות בשער 11.
גם אני אותו דבר
היום קיבלתי טלפון מלאן, הסברתי להם בדיוק אותו דבר, ואז העבירו לי אדם שהזדהה כשירן ייני ושאל אותי למה אני לא עושה מנוי. הוא גם נשמע די מופתע כשסיפרתי לו שארגון השחקן ה-12 נמצא בחרם, ובכל מקרה העברתי את זה הלאה...
הייתה שיחה מעניינת, נדמה שיש שם לחץ.

 

וכו וכו וכו..

 

והנה השבוע, גם בקרית שלום וגם במשרד הכרטיסים 'לאן' משדרגים את השיטה ומעבירים את השיחות לדמויות כמו שרן ייני, שיבחון, ז'אן ואחרים.

אגב, גם המסר שלהם הוא שהם יעבירו את זה הלאה.

 

שלטי חוצות בעשרות אלפי דולרים, מאמצים טלפוניים אישיים לכל אוהד ואוהדת שרשום במאגרים, קומבינות עם אוהדים מסויימים שקיבלו סיבסוד מיוחד בשער 11,

ובקיצור.. מה לא יעשו במקום להפעיל את הראש ולחשוב קצת קדימה אבל הרבה יותר לעומק... הא?

 

ביחס למועדונים אחרים, אין ספק שגם הקייץ הזה שוברים במועדון הזה שיאים.

כמה חבל שלא מבינים את ערכם של אתרי האוהדים, והקהילות שמרכיבות את היציעים.

ובדומה לקבוצות אחרות - לא מנצלים את מה שכבר יש להם מתחת לאף.

 

מי שרוצה.. שימשיך לעצום עיניים ולאטם אוזניים.

לכו עם הלב הם אומרים - אבל כנסו עם הראש בקיר.

מי שלא מקליק אדום אה?

חשבתם על זה לבד?!?

ואוו כמה עמוק עוזי שעיה.

וכמה שזה עולה (ויעלה) לך ביוקר...

 

מדהים.

Link to comment
Share on other sites

גם אליי התקשרו מלאן וביקשו שאעשה מנוי, וגם להם אמרתי שאני לא מתכוון לעשות (למרות שבפועל כן) וגם אני הסברתי להם למה כמה ואיך.

Link to comment
Share on other sites

ביום שישי התקשרו אליי בבוקר ב-10 ושאלו אותי אם אני מחדש, פשוט אמרתי שלא.

כששאלו למה, אמרתי לנציג שהוא העיר אותי משינה ועוד בשביל המעפנים האלה אחרי שהלכתי לישון ב6 אז הוא אמר סליחה ושיחזור אלי בשבוע הבא.

Link to comment
Share on other sites

נראה לי שזה קצת פטתי שמביאים לשחקנים לדבר עם האוהדים על מנויים...

 

אתם חושבים שהם מקבלים על זה בונוס?

קצת?

באמת שזה מראה כמה הם נואשים.

Link to comment
Share on other sites

נראה לי שזה קצת פטתי שמביאים לשחקנים לדבר עם האוהדים על מנויים...

 

אתם חושבים שהם מקבלים על זה בונוס?

למה פטתי? דווקא במצב של הקבוצה כיום זה שהשחקנים יהיו מודעים למה שקורה ביציעים נראה לי לא כל כך נורא

Link to comment
Share on other sites

איזה יופי שאני עושה כל שנה דרך "חבר" וכל הניג'וסים מגיעים לחבר שלי ולא אליי... האמת שהסיבה שאני לא עושה היא לא המצב ביציע, אבל אם זה יעזור במשהו להנהלה להבין שיש לה אינטרס או אמור להיות לה לפחות לדאוג לקהל שלה, אז סבבה.

Link to comment
Share on other sites

גם אלי התקשרו מלאן.

אמרתי להם עד שלא יהיה שינוי ביחס לקהל אני לא מחדש.

ואללה מפתיע אותי שגם עוד כמה אמרו את אותו הדבר

Link to comment
Share on other sites

זה רק דוגמא כמה כוח יש לצרכנים, השאלה איך מנווטים אותו.

 

הגיע הזמן שבמקום שההנהלה תשחק באוהדים, האוהדים ישחקו בהנהלה.

Link to comment
Share on other sites

הנושא הזה אומנם לא נפתח במטרה לצחוק על מרגלית או להביע עליה ביקורת ואף אחד מהמגיבים בנושא לא עשה את זה, אבל מן ראוי לציין שדווקא מרגלית היא אחת מהדמויות היותר טובות שיש במכבי, ויצא לי לשמוע לא פעם שעזרה לאוהדים.

חבל שהיא צריכה לקבל את התגובות האלה בגלל מה שההנהלה עושה, או לא עושה בנושא האוהדים...

 

מקווה שהיא תעביר את המסר וההנהלה באמת תפתור את הסיפור הזה.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.