Jump to content

רציתם את אבי?


George Jung

Recommended Posts

אחרי הרבה מאוד זמן שאני רחוק מהפורום וגם מהמגרשים, רציתי לראות את הדעות כאן של האנשים. אם זה עדיין "נמני המלך" או אם זה יותר בכיוון "היה שחקן גדול, אבל זה לא אומר שנתן לו לעשות מה שמשה סיני עשה להם"

אחרי כל הבלאגן שעשיתם(לא כולכם) עם רן בן שמעון וכמה שקיללתם וצעקתם, אתם מרוצים? להעיף מאמן במחזור 7 זה היה צעד חכם בעינכים?

אם היה פה את האפשרות של "סקר" אז הייתי שואל פשוט "כן נמני" "לא נמני" ולראות ככה אבל מכיוון שאין כבר את האופציה הזאת אז יאללה תפתחו לי את העיניים ותראו לי שהקהל של מכבי הוא לא כזה מטומטם וטיפש כמו שאני חושב

האם זה שכולם פאנטים של נמני באמת נוצן לו ליגטמציה להיות מעל למעודון? אני יודע שהוא "לא רצה, לא ביקש" את התפקיד, שמעתי את כל הגרסאות.. מה יהיה? אתם רוצים את נמני מאמן עונה הבא?

מילא היה עומד במילה שלו שהוא נותן במה לצעירים במה שנשאר מהעונה העצובה הזאת, אבל גם זה הוא לא עושה, ויותר מזה הכשרון היחיד שהמחלקת נוער שלנו הוציא בשנים האחרונות יעזוב אותנו גם לאיזה מכבי נתניה, ובעוד כמה שנים נקנה אותו באיזה מיליון יורו כמו תמיד. נהיול חכם, ניהול יעיל, ככה זה מכבי. ממש.

אני אישית חושב שיעוף מהר לנוער שם הוא יכול באמת להועיל לקבוצה סטייל פפ גוארגיולה ואחרי כמה שנים אלוהים גדול, ללמד וליישם את הערכים של המכביזם בשורש בצעירים. לא כל שחקן גדול הוא מאמן גדול בטח לא בלי כמה שנים של ניסיון במחלקת הנוער או קבוצה קטנה(ביתר ב"ש?). אם הוא ממשיך אחרי העונה הזאת נפגש עוד כמה שניפ בליגה א' מרכז עם קביליו יפו.

אותי זה כל כך עיצבן אבל כל כך כל כך עיצבן לשמוע את הפועל שרים "תנו לאבי להרים את הגביע" כי הם פשוט צודקים. זה נהיה כבר בדיחה, תפאורות מוקדשות לו במקום לקבוצה(לא מדבר על הדרבי הזה) וכנראה שפשוט הקהל של מכבי אוכל את מה שהוא בישל. רציתם את אבי? קיבלתם.

ביום הראשון שאבי מונה למאמן, אמרתי לאח שלי שיזכור את התאריך הזה, כי הוא יהיה עוד חרוט במועדון.

אמרתי לאחי שזאת הטעות הכי גדולה שאפשר לעשות, שנמני יהיה מאמן, ואמרתי לו גם שזה עניין של זמן עד שיהיו כאלה שיקראו לו להתפטר וזה יעשה לו רע באיזה שהוא שלב, הרי אפשר להצליח אבל גם שנה לאחר מכן גם ליפול.

אני לא רציתי את נמני מלכתכילה בתור מאמן, מהסיבה הפשוטה שהוא שחקן והוא לא יודע לאמן ושזה יכול לעשות לו רק רע.

שזורקים את הסמל הכי גדול במכבי להציל את המולדת זה הדבר הכי רע שאפשר לעשות - ופה מסתכם הדבר.

אני הייתי נגד להעיף את רן בן שמעון, זה ידוע שהקהל של מכבי ברובו הוא לא סבלני, ואני מבין את זה, אבל להעיף מאמן בסיבוב הראשון זאת טעות ענקית שלא עושה שום דבר טוב, אלא רק רע, היה צריך לתת לו את הזמן ואת השקט הנפשי, כי השקט הנפשי במועדון זה הסוד להצלחה.

מה שכן, ביום שנמני מונה למאמן ראיתי פה מיליון נושאים של אנשים שזה היום הכי מאושר בחייהם, וגם אם עכשיו היינו במקום הראשון אז עדיין הייתי רוצה שנמני ישאר במכבי, אך לא בתור מאמן, כי אפשר להצליח שנה אחת ואחרי זמן מסויים גם ליפול, ושסמל כזה נופל זה הדבר הכי קשה.

מה שכן, נמני עושה כל מה שהוא יכול במכבי, הוא צועק על הקווים, מוציא את הגרון שלו על השחקנים, על השופטים, על כולם, באמת שהוא מנסה הכל, ותאמינו לי שמבחינת מוראל הוא נותן הכל לקבוצה, מוחה כפיים לקבוצה שאפילו לא מצליחים ומנסה לעודד אותם, אבל זה לא יעזור כי הוא לא מאמן והוא צריך לחזור לתפקיד בהנהלה.

נמני היה השחקן עם הכי הרבה משמעות במכבי שהכי אהבתי, יש כאלה שמסתנוורים מהאהבה אליו עד כדי כך שהם מעדיפים אותו מעל המועדון וזו טעות, כאשר יביאו מאמן רציני וכאשר מכבי תתחיל להיבנה נכון ונתחיל לזכות בתארים כאשר נמני לא יהיה מאמן אך עדיין יהיה בתפקיד מסויים במכבי, אז זאת ההתנהלות שצריך לעשות.

אני שמעתי בדרבי אנשים משער 8 שקראו לנמני להתפטר, אומנם אחדים, אך עדיין קראו ואני מאמין שיש עוד הרבה שהיו רוצים שהוא יתפטר.

אני לא קראתי לנמני להתפטר, כי אני לא חושב שזו דרך ראויה להיפרד מסמל כזה ובן אדם כזה, צריך למצוא איזה שהיא דרך שנמני יחזור להנהלה, לתפקיד שיהיו לו הרבה יותר שקט נפשי, הרבה פחות לחצים.

Link to comment
Share on other sites

חשוב לי להוסיף על דבריו של יניב כי התלות הזאת נוצרה לאוו דווקא באשמתו הישירה, אלא באשמת אברם שיצר את המפלצת ולוני שהעצים אותה ואז נאחז בה ואז זרק אותה ואז שוב נאחז בה, בעיקר כי הוא היה דפוק.. :wubyellow3:

באיזשהו שלב בין אברם ללוני, נימני התאהב במפלצת.

 

כשמאמן נותן לילד בן 20 להגיע לאימון עם כפכפים ולהשקיף על החברים שלו מהצד כי לא בא לו להתאמן היום..וגם למחרת ושוב למחרת ושוב למחרת, אבל הילד נותן תפוקה בשבת כי הוא באמת שחקן כשרוני, נוצרת מפלצת..

 

מבחינה מקצועית לא רוצה לחשוב לאן הוא באמת יכל להגיע אילו אי פעם היה מתאמן במקצוענות (חלילה אני לא מזלזלת ולו לרגע בהישיגיו ובהישגי הקבוצה, ברור לי פשוט שאילו היה מתאמן, בגלל הכשרון והיכולות, יכל להצליח מאוד באירופה, למרות האיטיות).

אגב, אם היה מתאמן במקצוענות מלכתחילה, היו נחסכות ממנו המון פציעות בשלהי הקריירה.. /:

 

וזה טיפה על היכולת המקצועית של נימני אותה תמיד אהבתי :)

 

את האנטי שלי כנגד "המפלצת" התחלתי מפרשת שרף.

(הבהרה לכל החדשים פה למקרה שלא מכירים את הדעות שלי)

Link to comment
Share on other sites

ראיתי עכשיו את התגובה של אלון, סליחה על אי ההבנה.. :yellow_cool1:

את קוראת את מה שאת רוצה!

את מלאה שנאה. ישר את קופצת על אבי

אז בואי אני אגלה לך משהו... בלי אבי בשנתיים האחרונות אני לא יודע איפה היינו היום*

 

 

 

 

 

 

 

*אבל אני יכול לנחש

 

דליה :wubyellow3:

Link to comment
Share on other sites

1. חלאס עם ההצהרה הזו. עוד לא הבנתם שזה בלוף? אם הוא לא היה רוצה, הוא היה מסרב בנימוס. לא היו נוגעים בו.

 

2. מכבי מפורקת??? סיני קיבל את הפועל כשהיא הייתה עולה חדשה לליגה הלאומית!!!! אחרי שנה בליגה השניה.

לא היה כלום בקבוצה ההיא, והתוצאות בשנים של סיני אכן היו בהתאם.

 

3. א) זה כולה כדורגל, מקסימום נשלם בכאב לב.

ב) סיני היה מ89 עד 97 בהפועל. פה הורגים את נמני אחרי 3 חודשים.

 

צבר - אענה לך אישית יותר מאוחר.

 

 

למה לעזאזל אתה משווה את מכבי של 2009 להפועל של תחילת ה-90 ? המצב כל כך שונה, שלהגיד "סיני נשאר בהפועל 8 שנים, מגיע גם לנימני להשאר.." כל כך פאתטי.

אוהדי מכבי צריכים, מה זה צריכים - חייבים, להבין שהמצב שלנו מתדרדר. זה לא התחיל בעונה הזאת כפי שידוע לכולם, זה התחיל כבר לפני שנים. הקהל יבין את זה מתישהו, אני רק מקווה שהוא יבין את זה כמה שיותר מהר.

אין לי שום כוונה לרקוד על הדם, אני אוהב את נימני שהוא בלי ספק גיבור ילדותי, כולנו יודעים מי זה אבי ומה הוא שווה ואין צורך לפרט על כך.

אבל, וזה אבל גדול - הקבוצה שלנו מתפוררת לנו בידיים, היא הפכה לנמק, היא חסרת חיים, הקהל מפולג - אני לא זוכר שנים כל כך רעות. לדעתי, זה השיא של תהליך שנמשך שנים.

 

אנחנו יכולים להאשים עד מחר את יבוריאן האפס שהחטיא ממטר, ואת בוזגלו שפתאום "לא נותן מעצמו" וגם את דולי שמשחק כמו כבשה, אבל אני באמת רוצה שכל אחד יסתכל לעצמו במראה וישאל האם זאת באמת הבעייה שלנו ? אם כן, מה קרה שנה שעברה ? ולפני שנתיים? ולפני שלוש שנים ? 4, 5 ..?

 

לא אכפת לי מה קרה בהפועל של שנות התשעים. אני מסתכל קדימה, אני מסתכל על מכבי ואני ואתה רואים דבר דומה. אני, להבדיל ממך, ממש לא חושב שאבי נימני הוא זה שיושיע אותנו. סמלים כבודם מונח במקומם: אני אוהב את גלזר, אני אוהב את אבי כהן וגם אני אוהב את אבי נימני. אף אחד לא מעל הסמל של מכבי, ומה שמכבי צריכה כרגע, זה מאמן שקול, מאמן שיודע לבחור שחקנים, מאמן שלא חושש מההנהלה והכי הכי חשוב: מאמן שהקהל מאמין בו, גם בנצחונות, וגם בהפסדים.

Link to comment
Share on other sites

יש כאן בעיה שפשוט אי אפשר כבר יותר להתעלם ממנה. הזכרון הקצר של האנשים פה ותסלחו לי רגע אבל אני קצת סוטה מהנושא הישיר של הדיון הזה.

 

מצד אחד, בואו נזכר למה בכלל נמני מאמן? נמני מאמן כי הביאו אותו בתור מחליף לבן-שמעון, בתור מי שיטיב עם הקבוצה ויצעיד אותה לדרך חדשה.

ואם אנחנו באמת אובייקטיבים, אז בהשוואה לבן-שמעון, התוצאות מאז שנמני הגיע הן רעות הרבה יותר. יכול להיות שבן-שמעון היה משיג יותר אם היה נשאר. אז נכון, הוא לא היה לוקח אליפות, אבל אולי היה מנצח איזה דרבי אחד? או מתבסס במקום שמוביל לאירופה? אולי, רק שבזמנו זה לא הספיק לאף אחד ביציע(גם היום), כי כולם רק רצו את כל התארים.

ובדיוק בגלל הסיבה הזאת זרקו בסופו של דבר את בן-שמעון ממכבי. בגלל הלחץ הדחוף הזה לתארים, לחץ שפשוט קורה כל שנה ושנה.. וואלה, מכביזם, ציפיות, אימפריה.. אפשר לבלבל ת'מוח עד מחר עם קלישאות, אבל בתאכלס, בשביל שתהיה קבוצה שתוכל לעמוד בלחץ ציפיות כזה, צריך באמת לבנות כאן קבוצה מלאת כוכבים אירופאיים ברמה הכי גבוהה. כי זה לא כמו פעם, ואף קבוצה כבר לא עושה במכנסיים כשמכבי ת"א באה לבקר.

 

והפואנטה שלי מכל הדבר הזה היא פשוטה - מתעסקים כאן במאמן, אבל, ואני טוען את זה כבר שנים, פה בפורום הזה, הכל מתחיל ונגמר בראש. בראש של ההנהלה שחושבת רק על מנויים בתחילת העונה עם כל ההצהרות על אליפות, בראש של השחקנים שזה חודר אליהם, וכמובן, מעבר לכל, בראש של האוהדים.

 

עד שלא תשתנה הגישה במועדון הזה של "הכל או כלום", ואם במחזור ה-7 רואים שאין אליפות השנה אז מפטרים את כל העולם והופכים את הקבוצה(למרות שמראש היא לא באמת היתה קבוצה לאליפות אלא סתם מכרו לנו לוקשים).. עד שהגישה הזאת לא תיעלם - כלום, אבל כלום לא ישתנה פה. כי אי אפשר לבנות הכל ביום אחד ולצפות שמהבנייה הזאת יצא בניין פאר שיעמוד יציב לאורך שנים, פשוט אי אפשר. צריך לבנות לאורך זמן, צריך לתת שקט לאורך זמן.

 

נתראה ביולי 2009, עם תקוות חדשות, ציפיות גדולות, ורכש נוצץ חדש, עם הצהרה חדשה-ישנה - "אליפות, רק אליפות".

Link to comment
Share on other sites

ממש מסכנים ב"הנהלה" שמה. איזה מצוקית קשה הם נכנסו בגלל הקהל פשוט רחמים.

 

הקהל הזה פשוט לא נורמלי

הקהל כל הזמן הוציא הודעות לתקשרות נגד המאמן האשימו את המאמן בגניבה וגזירת קופונים

קהל כל כך חרא שאת ההסתה נגד המאמן התחילו אפילו לפני המחזור הראשון

וזה לפני שבכלל אני מזכיר את ההתערבות המקצועית הלחץ והעירבוב של השחקנים בפוליטיקה ומשחקי הכח (של הקהל כמובן )

פשוט לא יאומן מה שההנהלה צריכה לעבור עם כזה קהל.

צריך לשלוח מכתב לשניידר שיוסיף להם תוספת טישו במשכרות .

"הצבר"

 

אתה מגיב בציניות אבל בעצם לא סותר כלום ממה שאמרתי.

Link to comment
Share on other sites

יש כאן בעיה שפשוט אי אפשר כבר יותר להתעלם ממנה. הזכרון הקצר של האנשים פה ותסלחו לי רגע אבל אני קצת סוטה מהנושא הישיר של הדיון הזה.

 

מצד אחד, בואו נזכר למה בכלל נמני מאמן? נמני מאמן כי הביאו אותו בתור מחליף לבן-שמעון, בתור מי שיטיב עם הקבוצה ויצעיד אותה לדרך חדשה.

ואם אנחנו באמת אובייקטיבים, אז בהשוואה לבן-שמעון, התוצאות מאז שנמני הגיע הן רעות הרבה יותר. יכול להיות שבן-שמעון היה משיג יותר אם היה נשאר. אז נכון, הוא לא היה לוקח אליפות, אבל אולי היה מנצח איזה דרבי אחד? או מתבסס במקום שמוביל לאירופה? אולי, רק שבזמנו זה לא הספיק לאף אחד ביציע(גם היום), כי כולם רק רצו את כל התארים.

ובדיוק בגלל הסיבה הזאת זרקו בסופו של דבר את בן-שמעון ממכבי. בגלל הלחץ הדחוף הזה לתארים, לחץ שפשוט קורה כל שנה ושנה.. וואלה, מכביזם, ציפיות, אימפריה.. אפשר לבלבל ת'מוח עד מחר עם קלישאות, אבל בתאכלס, בשביל שתהיה קבוצה שתוכל לעמוד בלחץ ציפיות כזה, צריך באמת לבנות כאן קבוצה מלאת כוכבים אירופאיים ברמה הכי גבוהה. כי זה לא כמו פעם, ואף קבוצה כבר לא עושה במכנסיים כשמכבי ת"א באה לבקר.

 

והפואנטה שלי מכל הדבר הזה היא פשוטה - מתעסקים כאן במאמן, אבל, ואני טוען את זה כבר שנים, פה בפורום הזה, הכל מתחיל ונגמר בראש. בראש של ההנהלה שחושבת רק על מנויים בתחילת העונה עם כל ההצהרות על אליפות, בראש של השחקנים שזה חודר אליהם, וכמובן, מעבר לכל, בראש של האוהדים.

 

עד שלא תשתנה הגישה במועדון הזה של "הכל או כלום", ואם במחזור ה-7 רואים שאין אליפות השנה אז מפטרים את כל העולם והופכים את הקבוצה(למרות שמראש היא לא באמת היתה קבוצה לאליפות אלא סתם מכרו לנו לוקשים).. עד שהגישה הזאת לא תיעלם - כלום, אבל כלום לא ישתנה פה. כי אי אפשר לבנות הכל ביום אחד ולצפות שמהבנייה הזאת יצא בניין פאר שיעמוד יציב לאורך שנים, פשוט אי אפשר. צריך לבנות לאורך זמן, צריך לתת שקט לאורך זמן.

 

נתראה ביולי 2009, עם תקוות חדשות, ציפיות גדולות, ורכש נוצץ חדש, עם הצהרה חדשה-ישנה - "אליפות, רק אליפות".

 

מלך.

Link to comment
Share on other sites

יש כאן בעיה שפשוט אי אפשר כבר יותר להתעלם ממנה. הזכרון הקצר של האנשים פה ותסלחו לי רגע אבל אני קצת סוטה מהנושא הישיר של הדיון הזה.

 

מצד אחד, בואו נזכר למה בכלל נמני מאמן? נמני מאמן כי הביאו אותו בתור מחליף לבן-שמעון, בתור מי שיטיב עם הקבוצה ויצעיד אותה לדרך חדשה.

ואם אנחנו באמת אובייקטיבים, אז בהשוואה לבן-שמעון, התוצאות מאז שנמני הגיע הן רעות הרבה יותר. יכול להיות שבן-שמעון היה משיג יותר אם היה נשאר. אז נכון, הוא לא היה לוקח אליפות, אבל אולי היה מנצח איזה דרבי אחד? או מתבסס במקום שמוביל לאירופה? אולי, רק שבזמנו זה לא הספיק לאף אחד ביציע(גם היום), כי כולם רק רצו את כל התארים.

ובדיוק בגלל הסיבה הזאת זרקו בסופו של דבר את בן-שמעון ממכבי. בגלל הלחץ הדחוף הזה לתארים, לחץ שפשוט קורה כל שנה ושנה.. וואלה, מכביזם, ציפיות, אימפריה.. אפשר לבלבל ת'מוח עד מחר עם קלישאות, אבל בתאכלס, בשביל שתהיה קבוצה שתוכל לעמוד בלחץ ציפיות כזה, צריך באמת לבנות כאן קבוצה מלאת כוכבים אירופאיים ברמה הכי גבוהה. כי זה לא כמו פעם, ואף קבוצה כבר לא עושה במכנסיים כשמכבי ת"א באה לבקר.

 

והפואנטה שלי מכל הדבר הזה היא פשוטה - מתעסקים כאן במאמן, אבל, ואני טוען את זה כבר שנים, פה בפורום הזה, הכל מתחיל ונגמר בראש. בראש של ההנהלה שחושבת רק על מנויים בתחילת העונה עם כל ההצהרות על אליפות, בראש של השחקנים שזה חודר אליהם, וכמובן, מעבר לכל, בראש של האוהדים.

 

עד שלא תשתנה הגישה במועדון הזה של "הכל או כלום", ואם במחזור ה-7 רואים שאין אליפות השנה אז מפטרים את כל העולם והופכים את הקבוצה(למרות שמראש היא לא באמת היתה קבוצה לאליפות אלא סתם מכרו לנו לוקשים).. עד שהגישה הזאת לא תיעלם - כלום, אבל כלום לא ישתנה פה. כי אי אפשר לבנות הכל ביום אחד ולצפות שמהבנייה הזאת יצא בניין פאר שיעמוד יציב לאורך שנים, פשוט אי אפשר. צריך לבנות לאורך זמן, צריך לתת שקט לאורך זמן.

 

נתראה ביולי 2009, עם תקוות חדשות, ציפיות גדולות, ורכש נוצץ חדש, עם הצהרה חדשה-ישנה - "אליפות, רק אליפות".

 

גיא הצהוב אתה בסדר אתה (:

Link to comment
Share on other sites

יש כאן בעיה שפשוט אי אפשר כבר יותר להתעלם ממנה. הזכרון הקצר של האנשים פה ותסלחו לי רגע אבל אני קצת סוטה מהנושא הישיר של הדיון הזה.

 

מצד אחד, בואו נזכר למה בכלל נמני מאמן? נמני מאמן כי הביאו אותו בתור מחליף לבן-שמעון, בתור מי שיטיב עם הקבוצה ויצעיד אותה לדרך חדשה.

ואם אנחנו באמת אובייקטיבים, אז בהשוואה לבן-שמעון, התוצאות מאז שנמני הגיע הן רעות הרבה יותר. יכול להיות שבן-שמעון היה משיג יותר אם היה נשאר. אז נכון, הוא לא היה לוקח אליפות, אבל אולי היה מנצח איזה דרבי אחד? או מתבסס במקום שמוביל לאירופה? אולי, רק שבזמנו זה לא הספיק לאף אחד ביציע(גם היום), כי כולם רק רצו את כל התארים.

ובדיוק בגלל הסיבה הזאת זרקו בסופו של דבר את בן-שמעון ממכבי. בגלל הלחץ הדחוף הזה לתארים, לחץ שפשוט קורה כל שנה ושנה.. וואלה, מכביזם, ציפיות, אימפריה.. אפשר לבלבל ת'מוח עד מחר עם קלישאות, אבל בתאכלס, בשביל שתהיה קבוצה שתוכל לעמוד בלחץ ציפיות כזה, צריך באמת לבנות כאן קבוצה מלאת כוכבים אירופאיים ברמה הכי גבוהה. כי זה לא כמו פעם, ואף קבוצה כבר לא עושה במכנסיים כשמכבי ת"א באה לבקר.

 

והפואנטה שלי מכל הדבר הזה היא פשוטה - מתעסקים כאן במאמן, אבל, ואני טוען את זה כבר שנים, פה בפורום הזה, הכל מתחיל ונגמר בראש. בראש של ההנהלה שחושבת רק על מנויים בתחילת העונה עם כל ההצהרות על אליפות, בראש של השחקנים שזה חודר אליהם, וכמובן, מעבר לכל, בראש של האוהדים.

 

עד שלא תשתנה הגישה במועדון הזה של "הכל או כלום", ואם במחזור ה-7 רואים שאין אליפות השנה אז מפטרים את כל העולם והופכים את הקבוצה(למרות שמראש היא לא באמת היתה קבוצה לאליפות אלא סתם מכרו לנו לוקשים).. עד שהגישה הזאת לא תיעלם - כלום, אבל כלום לא ישתנה פה. כי אי אפשר לבנות הכל ביום אחד ולצפות שמהבנייה הזאת יצא בניין פאר שיעמוד יציב לאורך שנים, פשוט אי אפשר. צריך לבנות לאורך זמן, צריך לתת שקט לאורך זמן.

 

נתראה ביולי 2009, עם תקוות חדשות, ציפיות גדולות, ורכש נוצץ חדש, עם הצהרה חדשה-ישנה - "אליפות, רק אליפות".

 

מה אתה מדבר שטויות?!

 

הכי כיף לקחת אליפות כבר ביולי!!!

 

גיא :)

Link to comment
Share on other sites

למה לעזאזל אתה משווה את מכבי של 2009 להפועל של תחילת ה-90 ? המצב כל כך שונה, שלהגיד "סיני נשאר בהפועל 8 שנים, מגיע גם לנימני להשאר.." כל כך פאתטי.

...

לא אכפת לי מה קרה בהפועל של שנות התשעים. אני מסתכל קדימה, אני מסתכל על מכבי ואני ואתה רואים דבר דומה. אני, להבדיל ממך, ממש לא חושב שאבי נימני הוא זה שיושיע אותנו. סמלים כבודם מונח במקומם: אני אוהב את גלזר, אני אוהב את אבי כהן וגם אני אוהב את אבי נימני. אף אחד לא מעל הסמל של מכבי, ומה שמכבי צריכה כרגע, זה מאמן שקול, מאמן שיודע לבחור שחקנים, מאמן שלא חושש מההנהלה והכי הכי חשוב: מאמן שהקהל מאמין בו, גם בנצחונות, וגם בהפסדים.

 

בנוגע למשפט המודגש הראשון: לא אמרתי שהוא זה שיושיע אותנו. אבל אני כן אומר שאני מוכן לתת לבן אדם שהכי אוהב את הקבוצה הזו בעולם, גם אם לפעמים הוא מתנהג בצורה קלוקלת, קצת יותר זמן משלושה חודשים.

ולו רק בשל העובדה שאין אף מאמן שהוא באנקר. לא רב"ש, לא רוני לוי, לא גרנט ובטח לא אף אחד אחר.

החוסר סבלנות שלך הוא הצרה הכי גדולה שלנו.

 

בנוגע למשפט השני: מי יותר שקול, לא חושש מההנהלה ויש לו גב מהקהל גם בהפסדים - יותר מנמני?! לגבי בחירת השחקנים, אני מוכן לתת לו גם את העונה הבאה לנסות להוכיח את עצמו. אם גם בעונה הבאה ניכשל כמו השנה, אני רוצה להאמין שהוא בעצמו יוותר. אבל לא לתת לו 3 חודשים?!

 

רבאק, כפויי טובה.

 

*ואני ממש לא "אוהד נמני" כמו הרבה אחרים פה שסתם מקללים. אבל אי אפשר להתייחס אליו ככה, גם לא השונאים הכי גדולים שלו.

Link to comment
Share on other sites

נימני לא מאמן, הוא קרוב מלהיות סיני הבא. הוא לא מנוסה ועושה המון טעויות מקצועיות. (שחרור קמנאן וחדד, ייני מגן שמאלי ולא חיים, חילופים בדרבי ובכלל למכבי אין שיטה, השחקנים לא יודעים מה לעשות על המגרש) אז מה עם הוא מביא שקט, עם שקט לא לוקחים אליפות, מאמן חייב להיות עם ניסיון, גוטמן כל דרבי מחדש עושה לא ב"ס. ואל תתטעו הסגל של מכבי לא עד כדי כך חלש, יש פוטנציאל סביר, אני לא חושב שהסגל של הפועל או מכבי פ"ת טוב יותר משלנו ובטח שלא הפועל פ"ת, אשדוד וכו' בסוף העונה הוא חייב להרים ידיים.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.