Jump to content

יתר מחזור 32 עליון 31 תחתון - "אם זאת מלחמה"


Recommended Posts

החודש האחרון של העונה יוצא לדרך והמתח פשוט לא הגיוני. כבר הייתה לנו אמונה שלדוחא נגיע כדי לחגוג ובמקום זה אנחנו מגיעים למלחמה. אז אם זאת מלחמה אנחנו רוצים להגיע אליה הכי בטוח שאפשר. רגע לפני הנסיעה לאצטדיון הכי נורא בארץ, אנחנו נעשה כל מה שאפשר כדי לנחס את חיפה בתקווה שהמחזור הזה יהיה הסוף המתוק שמגיע לנו עם העונה המשוגעת הזאת.

 

וכן, אי אפשר להגיד שאנחנו טרודים רק בקרבות הצמרת. כי בתחתית, לראשונה העונה, הפועל תל אביב מוצאת את עצמה מתחת לקו האדום. וכמה שאנחנו מספרים לעצמינו שזה טוב מידיי כדי להיות הגיוני, קשה שלא לחלום על לצעוק שוב שהפועל כבר מתה. מלחמה בכל החזיתות המחזור הזה.

 

אז מה מצפה לנו? המחזור ייפתח כבר בשבת ב17:00 כשמכבי נתניה תארח את הפועל תל אביב. כזכור, אחרי החמישייה המאוד מהנה שבכלל לא ראיתי בלופים כמובן, שהפועל ספגה מביתר  במחזור שעבר הם צללו אל מתחת לקו האדום. כתוצאה מכך, בהפועל הבינו שכדי לשרוד בליגה הם יצטרכו שינויים מרחיקי לכת. וביהעדר יכולת בכדורגל מנסים לשנות את הקארמה ולכן הם פיטרו את אבוקסיס המאוס ואת חן סול הליצן והשאירו את טועמה לבד על הקווים. אפשר להבין למה, המאמן היחיד שניצח איתם ב200 משחקים האחרונים.

מי שתארח אותם בשבת היא מכבי נתניה שבמחזור הקודם נשארה מעשית בליגה אבל מרקו בלבול וחניכיו יודעים שהמוני ישראל מחזיקים להם אצבעות בשבת שיביאו 3 נקודות. תסמכו עליהם שהם יהיו בינונים ויצליחו לפשל בזה.

 

ב18:00 במסגרת הפלייאוף העליון, הפועל חיפה תארח את הפועל באר שבע. על הנייר זה היה אמור להיות קרב מסקרן על המקום השלישי ועל הבטחת אירופה אבל הפועל חיפה רושמת פלייאוף ביזיוני שהשיא שלו הייתה ההתבטלות בדרבי במחזור הקודם ולכן הקרב הוכרע מראש.

בכדי לראות את אירופה בעונה הבאה, רוני לוי יצטרך להתחנן ליריבה שלו במחזור הקודם שתיקח את הגביע ותשלח את המקום הרביעי גם לאירופה.

 

ב20:00 ייצאו לדרך עוד 2 משחקים. אחד חשוב ואחד ממש לא. הלא חשוב הוא בפלייאוף התחתון, בו הפועל פתח תקווה תארח את הפועל ירושלים במושבה.

הפועל פתח תקווה שנפרדת מליגת העל לאחר עונה אחת מבזה בלבד תנסה להציל קצת מהכבוד שלה והכבוד של האוהדים שלה ולנצח את הילדודס של זיו אריה במשחק חסר חשיבות לחלוטין.

 

המשחק השני והיותר חשוב בשבילנו ייערך בגרין, שם בני ריינה תארח את מכבי חיפה. המטורללים מהכרמל עוד לא מרימים ידיים. הם קיבלו בחזרה את דין דויד, בלי הגשר בשיניים ועם יכולת משופרת ויחד איתו הם רושמים 3 ניצחנות רצופים ומפנטזים על מהפך היסטורי.

הדרך לשם מבחינתם עוברת בגרין, במשחק קשוח מול הלהיט של הליגה, בני ריינה ההיסטרית של סעיד בסול ושרון מימר שניצחה אותם כבר פעמיים העונה וכולנו נשמח שהיא תעשה זאת שוב.

 

בשני ב20:30, בצאת יום השואה, המחזור יינעל עם עוד 2 משחקים חשובים בפלייאוף התחתון במקביל למשחק שלנו בדוחא כמובן. המפגש הראשון ייערך בנתניה, שם תארח הפועל חדרה את מכבי פתח תקווה. שתי קבוצות שכבר היו אמורות להיות בים אך הפסידו במחזור שעבר ולכן הם עדיין לא יכולות להרגיש בטוחות למרות הכל.

 

עוד ב20:30, אולי המשחק הכי מדובר של המחזור עוד לפני שהוא התחיל, בו הווינרית הגדולה של השבוע האחרון, בית"ר ירושלים תארח את מ"ס אשדוד, שרושמת מצידה התאוששות מדהימה מתחילת הפלייאוף.

זה המשחק הכי מדובר של המחזור עוד לפני שהמחזור התחיל כיוון שהרשעים של הפועל בתקשורת התחילו כבר להרעיל ולהתבכיין שאנחנו בדרך למשחק שרוכים 2 בו בית"ר נותנת את המשחק לאשדוד.

זה חמור מאוד ונורא ואני קורא לביתר ירושלים להתעלם מזה ולגלות ספורטיביות ולעשות את הדבר הנכון, שהוא לתת את המשחק לאשדוד כמובן.

 

המטרות שלנו: בשבוע שעבר היינו בשבת הכי גורלית של העונה והנה אנחנו בדרך לעוד שבת הכי גורלית של העונה. יהיה קשה מאוד, ריינה נלחמת נגד הסטטיסטיקה ונתניה נלחמת נגד ההגמוניה. ועדיין אנחנו חייבים להיות אופטימיים.

 

מטרה נוספת  חשובה שמצוינת בעזרתו האדיבה של ידידי היוזר RAFICOHEN: פיירו, ג'אבר, סייף, סונגרדן ורפאלוב. לכולם יש סכנת הרחקה מהמשחק נגדנו בשבוע הבא ונשמח להיפטר מהם, במיוחד מ"מר בילדאפ" המאוס והבינוני. ושיהיה לנו בהצלחה!!!

Link to comment
Share on other sites

מכיוון שכולנו יודעים שעולים לדוחא ב4 הפרש, אני ממליץ לכולם לנצל את הבט הקליל הזה.

במחזור הקודם הרמנו שטר של 200 מהרצפה, הפעם נרים שתי שטרות כאלה.

 

מומלץ ביותר לפני שהיחס יורד ל-1.15.

 

spacer.png

Link to comment
Share on other sites

26 דקות לפני, Skankhunt42 said:

מכיוון שכולנו יודעים שעולים לדוחא ב4 הפרש, אני ממליץ לכולם לנצל את הבט הקליל הזה.

במחזור הקודם הרמנו שטר של 200 מהרצפה, הפעם נרים שתי שטרות כאלה.

 

מומלץ ביותר לפני שהיחס יורד ל-1.15.

 

spacer.png

ברור שחיפה עדיפה וגם תנצח. 

אבל זה כזה בזיון שקבוצה לא רעה בכלל שניצחה את חיפה פעמיים והוציאה תיקו, מקבל יחס כזה זעום. 

גניבה בחסות המדינה

Link to comment
Share on other sites

לא בונה על ריינה, קבוצה טובה אבל עם בעיות וחיסורים משמעותיים. מקווה שלפחות הפועל תמות היום

Link to comment
Share on other sites

נתניה גרועים אבל לא פחות גרועים מוטי ושרון ניסים. כל השידור מה הפועל צריכה לעשות, מה טוב להפועל, 100% פרשנות רק על הפועל, אף מילה על נתניה. מזכיר את הימים שוייץ משדר עם אוזן את מכבי חיפה.

Link to comment
Share on other sites

בני זונות כל מכבי נתניה, מועדון חלבי ומגעיל, איל פאקינג אלטמן מגיע לפני 2 בלמים שלהם לכדור.

Link to comment
Share on other sites

4 דקות לפני, עמית ר said:

ומה קורה עם איווניר? כמה זמן הוא היה בהפועל שהוא ככה מגן עליהם?

לא רוצה שירדו ליגה כדי שיהיה לו יותר נוח לעלות עונה הבאה.

Link to comment
Share on other sites

3 דקות לפני, oshri1992 said:

אחרי זה הם יבכו שביתר יפתחו רגליים

 

ביתר לא יפתחו רגליים. אשכרה האבו זין הזה עדיין על המגרש, בן שרמוטה נפצע עלק

Link to comment
Share on other sites

1 דקה לפני, YoniC said:

 

ביתר לא יפתחו רגליים. אשכרה האבו זין הזה עדיין על המגרש, בן שרמוטה נפצע עלק

הוא יצא ישר אחרי הגול.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.