Jump to content

משחק העשור


GoMta

Recommended Posts

המשחק הזה לא משחק העשור. אם הפער היה 2 נקודות היית צודק. אבל בפער 10 נקודות שגם אם תפסיד הנזק לא כזה גדול, לא הייתי קורא למשחק הזה משחק העשור.

Link to comment
Share on other sites

יופי של הודעה!

 

כתבת הרבה מאוד על הצואה שאנחנו אוכלים בעשור הזה. והאמת? אני לא מאשים אותך שלא כתבת דברים נוספים. את הדרבים הללו שבלם של הפועל כובש (תמיד מול שער 11!) - באדיר, דה סילבה, פאצ'לקה (או איך שקראו לו) והיו עוד. את הדרבי מול חצי קבוצה של הפועל בטוטו שבנס יצאנו 3-3. את הדרבים שאתה יושב עליהם לקראת הסיום בפיגור 1-0 רק בשביל לקבל את העקיצה דקה 90 צד שני (מהרן לאלא- זוכרים?), את הדרבים מול הפועל ב-2008, הפועל האשפה של גיא לוזון שפעמיים ניצחה אותנו עם פאביו ג'וניור האפס הזה.

את ההפסדים הקבועים מול חיפה- שלישייה בנוהל בקללה, כולל משחק שבו חטפנו מהם גולים בהתקפה הראשונה של המשחק והראשונה של המחצית השנייה.

את הרגע הזה שאתה רואה בטלויזיה את חיפה בני יהודה, והורסקי אומר פתאום "בטדי הפועל ת"א עולה ל-2:1", ואתה מסתכל על חבר שלך, ושניכם אומרים "קיבינימאט, מה עושים עכשיו?!".

את המבטים המרחמים/מלגלגים שקיבלת מכל אוהד כדורגל אפשרי כאשר ענית לו "מכבי" בתשובה לשאלה "את מי אתה אוהד".

אפשר להרחיב על התחושה המזעזעת הזו שתקפה אותך, של אימה אמיתית מפני תבוסה חסרת תקדים כששכטר תופר לך את השלישי מול שער 11 ואתה רק בדקה 30.

את אוהדי הפועל ת"א שהפכו למכביסטים ואומרים לך בבטחון ביום של דברי "ברור שאנחנו לוקחים.

את ההשפלות בגביע המדינה (טראומה שלא נרפאנו ממנה עדיין גם העונה לצערנו), במהלכן עפנו פעם אחר פעם לקבוצות מליגה שניה. שנה שעברה כולכם ידעתם שנעוף בטדי להפועל י-ם, לא היה ברור מזה.

את התחושה שהמועדון הזה מקולל, וגם אם ניקח את ברצלונה ונעתיק אותה לק"ש היא תחרבן במכנסיים.

 

שרק יקחו את האליפות המזוינת הזו כבר, ואם אפשר- בלי התקפי לב בבקשה.

Link to comment
Share on other sites

קראתי הכל.אתה ענק! נעים ולא נעים להיזכר במה שהיה לנו העשור. לא נעים-זה ברור למה.

למה נעים? בגלל שהעונה (בלי לנחס טפו טפו טפו) אנחנו מקבלים את ההחזר למה שאנחנו נותנים כבר כמה עשורים טובים.

באים כל שנה בכמויות שאף קבוצה בליגה לא חולמת שיהיו לה.מעודדים תמיד.בלי הפסקה.90 דקות.משבת לשבת.

 

אני אהיה במשחק בשבת.לא יודע איך זה ייגמר.מה שבטוח-המשחק הוא ה-משחק של מכבי בעשור האחרון.נקווה לטוב

 

תודה רבה על הפוסט וההשקעה!

Link to comment
Share on other sites

חתול,לא כתבתי כי כבר באמת שיש גבול :)

ורביד,זה ועוד איך משחק העשור.

זו ההזדמנות לחזור להיות מכבי.

Link to comment
Share on other sites

לא קראתי הכל, מצטער אני תכף הולך לישון ואני לא יכול להתרכז, אני יקרא מחר הכל, מבטיח.

אבל בינתיים, אם מדברים פה על נקודות ציון, אני חייב לציין את המשחק נגד אולימפיאקוס 1-0, ממש הרגשתי שה"אימפריה חזרה" אז.

Link to comment
Share on other sites

אני בעצמי לא מבין איך הצלחתי לקרוא הכל ..

אבל אני שמח שקראתי , כתיבה יפה , ללא ספק כיף לאהוד את הקבוצה הזאתי השנה ..

המשחק נגד חיפה חשוב מכמה סיבות :

1. להגדיל את הפער ל-13 .

2. ככל הנראה לקחת אליפות .

3. להוכיח מי באמת הקבוצה הכי טובה במדינה .

4-0

5-0

6. להוכיח שמכבי יש רק בת"א .

7. לסתום הרבה פיות , בעיקר לתקשורת .

8 - זה בדם

Link to comment
Share on other sites

אחלה כתיבה אחי,באמת שהצלחת להעביר בי צמרמורת וטירוף לקראת יום שבת הגדול :yellow_cool1:.

 

*רק אוסיף ששחכת לציין עוד המון נקודות מביכות ועצובות בעשור הדוחה הזה.

Link to comment
Share on other sites

כל האירועים שלא הוספתי פה נבעו מהדחקה עצמית או רצון למנוע מכם להיזכר בהם,עמכם הסליחה :)

Link to comment
Share on other sites

קראתי הכל , וככה,

אני אחלק את זה ל2 חלקים, כל העשור שלפני העונה הזאת והעונה הזאת..

העשור האחרון עד העונה: מסכים איתך לחלוטין, כל משחק שציינת פה פשוט החזיר אותי אחורה, לבקרים של היום שאחרי, לתחושה שלראות את מכבי פשוט עושה לי רע. גועל נפש של עשור.

 

העונה האחרונה: לא מסכים בכלל, אחרי כל הפסד העונה הייתה הרגשה ש"לא קרה כלום, ממשיכים הלאה", אני אפרט :

אני זוכר שאחרי המשחק בב"ש לדוגמה, בנסיעה חזור אמרתי לעצמי "לא נורא, שיחקנו לא טוב, אבל זה שונה ממה שהיה פה כל השנים".

ההפסד בדרבי הראשון של העונה ומיד אחריו ההפסד לבני יהודה, אותו דבר, פה אפילו ידעתי ששיחקנו יותר טוב מהיריבה, ורק חוסר מזל מנע מאיתנו 2 ניצחונות.

ואחריו המשחק שייזכר לדורות - רמה"ש חוץ, באמת שלרגע לא חשבתי שנצא מפה בלי ניצחון, לא יודע להסביר את זה, אם זה החברים שגרמו לי לעודד כמו מטורף בגשם מיד אחרי שחטפנו את ה3-1, או פשוט התחושה שהשנה זה שונה, השנה זה שלנו, זה חייב להיות שלנו.

בקיצור , בשונה מהשנים האחרונות , לרגע העונה לא חשבתי ש"הנה, הכל קורס שוב."

ואני ממש לא אופטימיסט עיוור.

ובכל זאת, כל הכבוד על ההשקעה בכתיבת הטור, כתוב מצוין ובהחלט העברת בי צמרמורת, לא תמיד חייבים להסכים על הכל :thumbs:

Link to comment
Share on other sites

בשבת הקרוב יהיה קרב עקוב מדם, מכבי נגד מכבי. לא, הם לא מכבי. אבל המשחק הוא לא נגדם. המשחק הוא נגדנו. בצד אחד תעמוד הקבוצה שלנו, זו שאנחנו כל כך נהנים להזדהות איתה. מכבי של החמישיות והשישיות, של השקט התעשייתי המהודק, של הכושר הגופני, מכבי שאין בה חפיף; מכבי שהקפטן שלה הוא הראשון שיוצא לאימון השחרור בנבחרת, מכבי שהחימום שלה במגרש כל כך מקצועני יותר משל היריבה - כי כזו היא מכבי השנה. מקצוענית מאלף עד תו. מכבי שהכסף בה הוא כלי ולא המטרה. מכבי שאין בה ראוותנות, אלא תחרותיות. אין בה לגלגנות, אלא ווינריות. מכבי שבה העבודה באמת קודמת להצלחה, לא כפי שבמילון. בצד השני תעמוד מכבי שתוארה כאן. מכבי שהצליחה להיות לוזרית יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. מכבי שמגיעה כאנדרדוג מול קבוצות מהליגה השלישית בגביע, מכבי שהעונה של מסתיימת בקביעות בדצמבר, והעונה האירופית שלה - אם יש כזו בכלל - מסתיימת עוד לפני שהתחילה. מכבי שמחתימה שחקנים בוואן ומשחררת אותם בספורט5, מכבי שבה השחקנים מתחרים מי ידליף ראשון את אספת השחקנים. מכבי שאין בה הצלחה, ובטח שלא עבודה. יכול להיות שניקח אליפות גם בלי לנצח את המשחק הזה. יכול להיות שתיקו בו יספיק לנו, וגם הפסד, חלילה, עדיין משאיר פער משמעותי בטבלה. אבל מכבי מגיעה אל המשחק הזה עם שאיפה שהיא, עבורי, עבורנו, שאיפה היסטורית - לא "סתם" אליפות; תואר מיני רבים לארון הגביעים המעוטר במדינה. מכבי מגיעה אל המשחק הזה כשמטרתה היא אחת ויחידה - קבירה סופית של 17 שנים של סבל, עלבון ותחושת יוהרה פגועה. תיקו אולי ייתן אליפות, אבל ניצחון יהיה קתרזיס. הזדככות. טיהור מכל הרפש שעטף אותנו, ונסיקה אל עבר הרקיע המוזהב.

Link to comment
Share on other sites

כל השנים האלה של הסבל, כל הציפייה לתואר, כל אלה מתרכזים לרגע אחד - משחק אליפות נגד מכבי חיפה.

פשוט התגשמות כל חלומותיו של ריפליי.

Link to comment
Share on other sites

כל הכבוד על ההשקעה

לחשוב שאנחנו בדרך לצאת מהעשור הזה..

 

אחרי המשחק נגד רמת השרון אמרתי לעצמי שאני לא אשכח את המשחק הזה עד סוף החיים שלי

עכשיו אני באמת מבין למה.. וכמה הוא היה חשוב

Link to comment
Share on other sites

הבאת אותי לסף דמעות. כוסעמק הקבוצה הזאת, כמה עצבים, אכזבות, תסכולים. כמה חרא! קשה לעכל מה עברנו. מאז האליפות המוזרה ההיא רשמנו את המקום השישי בטאבו (4 פעמים), סיימנו 3 עונות במקום השלישי וסגנות אחת, כשגם עם משקפת לא רואים את האליפות. אתם קולטים שמאז האליפות אנחנו עם ממוצע של מקום 5 כל עונה?

 

חלאס, הגיע הזמן. בלי כוכביות, בלי קיזוזים, בלי העברת ביתיות, כלום, הכל. לנצח ולהוריד את הירוקים וחבריהם בתקשורת הספורט מהעץ של "אם בנאדו היה פותח את העונה מכבי חיפה היתה לוקחת את המונדיאל", לשלוח אותם לחגוג את הגביע-שהוא-יותר-מאליפות שהם עוד לא זכו בו.

לנצח ועשות מקום במקרר לשני בקבוקי שמפניה שמנמנים, לקחת מידות לחליפה, לחבר שיר אליפות בראש ולנסות לזכור לשלוח אותו למייל של מכבי. לנצח ולמרוח על הפרצוף חיוך שלא יימחק חודשים, להגיע מעכשיו לכל משחק עם בימות קרנבל ואוהל קרקס במקום ניידת טיפול נמרץ. לנצח ולהיות גאים שאנחנו מכבי. לנצח ניצחון שיצעק בשבילנו, "אנחנו מכבי!"

Link to comment
Share on other sites

לא הצלחתי להירדם, אז החלטתי להכנס קצת לפורום לראות מה קורה. התחלתי לקרוא את הנושא ופשוט לא יכולתי להפסיק.

נושא כל כך מדויק, כל כך נכון. מעלה כל כך הרבה זכרונות. כל כך הרבה הפסדים קטנים ומצעבנים שאני לא אשכח לעולם. כמו ה3-1 שהפסדנו לחיפה בקריית אליעזר, שראיתי דרך המחשב בבית בניו יורק.

 

מאז שאני רשום לפורום הזה, בערך מעונת 2009 (כשהשחקן יצא מהיציע), אני הייתי רואה איך אחרי הפסדים בדרבי, בגביע ולקבוצות תחתית אנשים לא מבינים איך זה יכול להיות, וכל פעם הייתי שואל בתמיהה: ?תגידו, אתם לא מכירים את מכבי של ה5/6/7 שנים האחרונות?? כל שנה זה עלה ספרה.

אנשים כל פעם הסתכלו על כל כישלון שלנו ככישלון נפרד, כל פעם מצאו אשמים אחרים. בשבילי זאת הייתה תמיד אותה קבוצה, אותו מועדון, עם אותם הסימפטומים של מפלות והפסדים.

 

4 שנים גרתי שם בניו יורק אבל לא הפסקתי לעקוב לרגע. לא הפסקתי להתאכזב כל פעם מחדש ולהריץ דאחקות עם אבא שלי וחברים שלו על הקבוצה שאני אוהד. וזה עוד אחרי שהייתי מנוי שלוש או ארבע שנים ברצף, מהאליפות האחרונה עד שעברתי לחול. אני לא אשכח את ה3-0 עם הטיל של טועמה ושל עוד איזה אחד מ30 מטר בסוף 2007. המשחק האחרון שלי בארץ, אני חושב שהייתי בין האחרונים שנשארו בשער 8. ישבתי שם עם עוד שני חברים ולא אמרתי כלום.

 

וואו, קשה להאמין שה3-1 בבאר שבע היה השנה. זה נראה כל כך מזמן!!!

לפני המשחק מול רמת השרון כתבתי, ?אם מפסידים את המשחק הזה העונה גמורה.? כשהיינו בפיגור 3-1 כבר עיכלתי שהעונה גמורה. עלה לי הדה ז?ה וו של כל העשור האחרון ולא היה לי קשה להבין. ואני עדיין מאמין שאם לא היינו מנצחים את המשחק היינו מתפרקים קליל.

Link to comment
Share on other sites

הקליפ הזה מסמל, בעיניי, הרבה ממה שהנושא הזה מדבר עליו. הליך שמתחיל בקטן, והנה הוא גדל, וממשיך, ומתרחב. חמישיות ושישיות ודרבי היסטורי. מי ייתן והסוף יידמה למה שיש כאן.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=pFmqO3Sf82M

Link to comment
Share on other sites

באמת שזה אחד המשחקים שאני בא הכי רגוע שיש אליהם..ניצחון הסיפור גמור תיקו גם כן טוב לנו( לא מאמין על עצמי שאני אומר תיקו טוב אבל הפעם זה באמת לא כזה נורא..)וגם חס וחלילההההה במצב של הפסד אני בטוח שלא נכנס לסחרחורת וכבר משחק אחרי נתעשת...בקיצור אין סיבה לא לבוא הכי רגועים שיש למשחק איך שלא נסתכל על זה הכל עובד לטובתנו...

Link to comment
Share on other sites

בתור אוהד בן 17, הזכרונות שהעלית כאן הם הזכרונות הכי חדים וברורים שלי ממכבי. שנים של אכזבות, כאב ופחד מוות מהדרבי. שנים של להתעורר בבוקר ולדעת שאוהדי הפועל בכיתה הולכים לצחוק עליי ועל הקבוצה הפתטית שלי עוד מעט.

כמה טוב שזה נגמר, כמה טוב שמכבי שוב כאן. יאללה לזיין את חיפה!

Link to comment
Share on other sites

בתור נער בן 17 בעל מנוי מגיל 10 אני אומר לך שסבלתי שנים, אני כל שנה הייתי אומר שזאת השנה שלנו ובמחזור עשירי השאיפה הייתה מתחלפת בלהגיע לאירופה

שלא תיגמר העונה הזאת!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.