Jump to content

עומר_פנר

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. אוסף של שחקני קבלות וזהו , מכבי כזאת כבר שלוש שנים , משחקים חרא ולא משנה מי משחק בא. כל שחקן מעפן שמשחק טוב נגדנו כבר מסומן כמטרה , (ראה מקרה משה ביטון , משחק אחד שהביא גול משלושים מטר והוא חתום לעונה לאחרי). נמאס כבר , אין קבוצה זה כאילו שמעלים טקטיקה בלי הוראות , לתת לשחקנים לעלות , אף אחד לא רץ ואף אחד לא פותח.
  2. שופט אתה הולך למות היום , מכרת תמשחק אתה אדום , אתה בדרךךךךךך לגיהנום !
  3. ככה, מה הסיכויים שאני אבוא ב4 ויהיה נוער לשער 8? אם לא יהיה לאן סביר להניח שישאר נוער..? ומתי הקופות נפתחות? שבת שלום לכל היהודים.
  4. שאתה מרים את הראש כמו בנאדו גם רכבת יכולה לעבור לך מתחת לאף
  5. טעות מטורפת לשחרר אותו עכשיו , גם כי לא יודעים עליו וגם זה זעזוע לסגל , האווירה תהיה מגעילה .
  6. עוד לפני אימון מכבי ת"א, צפה המאמן, רן בן שמעון ועוזרו, מרקו בלבול, באימון קבוצת גנט הבלגית בה משחק הישראלי, גילי ורמוט. ל-ONE נודע כי במכבי עשויים לבדוק את אופציית צירופו של ורמוט, שיתכן וישתחרר מקבוצתו בימים הקרובים.
  7. מרסלו ליפאטין מועמד להפועל תל אביב פרסום ראשון: סוכנו של החלוץ האורוגוואי-יהודי הגיע למתחם חודורוב והציע אותו לאדומים לאחר שהמו"מ עם מכבי ת"א התפוצץ בשל פערים כספיים. מאת יופ ציוני 13/07/2008 16:30 מרסלו ליפאטין לופז, חלוץ אורוגוואי ממוצא יהודי, נמצא על הכוונת של הפועל ת"א, לאחר שהמו"מ בינו לבין היריבה העירונית מכבי ת"א עליו פורסם לראשונה ב-ONE, לא צלח. נציגו של חלוץ נאסיונל הפורטוגלית, אילן הלפרין, הגיע היום (ראשון) למתחם "חודורוב" כדי להיפגש עם הצוות המקצועי של האדומים - המאמן אלי גוטמן ועוזרו יוסי אבוקסיס. הלפרין המייצג את ליפאטין הגיע לפגישה כשהוא מצוייד במסמכים המאשרים כי החלוץ בן ה-31 הוא יהודי. ליפאטין הוא בן לאב יהודי ולאם שהתגיירה, ובכך הוא לא תופס משבצת של זר, אלא של ישראלי. במהלך המו"מ עם מכבי לגבי צירופו של החלוץ, דרשו הצהובים וקיבלו את אותם מסמכים המאשרים כי ליפאטין יהודי, אבל המו"מ פוצץ בגלל פערים כספיים. הפועל תל אביב בחרה את הסמל החדש שלה ברוב זעום של 51% נבחר הסמל שיוצג על חולצות השחקנים מהחל מהמשחק הקרוב, ובשנים הקרובות. סמואל יבואה, יחל להתאמן עם הקבוצה היום לכתבה המלאה מכבי הציעה לליפאטין 240 אלף יורו לעונה, אבל הוא דרש מענק חתימה בסך כ-180 אלף יורו ולא נענה בחיוב. הלפרין, המייצג בארץ את ליפאטין הוא אוהד הפועל מושבע, וכבר ניהל שיחות עם גוטמן בתקופה האחרונה לגבי החלוץ.
  8. ברוך השם , בהצלחה שיהיה . http://one.co.il/Article/118953.html
  9. עזבו שטויות הילה הזה הוא לא רונאלדיניו אנחנו נעבור מיעקב בוזגלו את כל החרא שאוכל עכשיו יעקב שחר , משפחה שמחפשת פרסום , לא צריך אותם על הראש שלנו עונה הבאה .
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.