Jump to content

כהן

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. כמובן שאתה צודק בכך שזוהי החלטת מאמן ולא צריך להתערב לו, אבל זה גם מה שמפחיד רבים מאיתנו. בעוד הליגה היא הדבר החשוב מבחינת האוהד הממוצע, אירופה היא החשובה מבחינת המאמן ולשם כך הגיע. מבחינתו אני מניח חשוב יותר להשיג איזה ניצחון יוקרתי במפעל השני בחשיבותו ביבשת מאשר אליפות בליגה שלא מעניינת אדם חוץ מהלבנטינים המקומיים. הבעיה והחשש של רובנו שעוד חודש וקצת לא נהיה בתמונה גם במפעל ההוא וגם בצרות צרורות בליגה המקומית..
  2. אולי אתה צודק בכל שרשמת (מודה שלא טורח לצפות בהם חוץ מכמה דקות פה ושם), אבל בשורה התחתונה מנצחים ודי בקלות את היריבות. אותם יריבות שמקשות עלינו (או שאנחנו מקשים על עצמנו, אבל זה לדיון נפרד) מתחילת העונה. יש להם הגנה טובה ולראיה שלא חוטפים הרבה, קישור טוב גם דפנסיבי וגם התקפי, שחקן על ברמת הליגה בדמות סבע שיכול לשחרר פצצה מכלום ולהכריע משחק, וחלוץ עם נתוני כיבוש פסיכים. מה יקרה בעוד שבוע או חודש? קטונתי מלהיות נביא, אבל על פניו לא נראה שיהיה שינוי כלשהו, ואם לא נהיה צמודים אליהם ברמת פער של שלוש ארבע נקודות לכל היותר עד לסיום העונה האירופית שלנו, קשה לראות איך לוקחים את זה מהם..
  3. יש להם דווקא סגל רחב, אין לי מושג אם מספיק עמוק, אבל בהחלט רחב. תזכור שיש להם רק משחק בשבוע, ככה שבכל מקרה אין להם צורך בסגל יותר מדי גדול. כל עוד החלוץ שלהם ימשיך להיות שווה גול למשחק, יובילו את הליגה ואנחנו נרוץ אחריהם וסימן שאלה באם יהיה לנו מספיק אוויר..
  4. בקיצור אותו הרכב פלוס מינוס כמו במשחק הקודם (מניח סיסוקו במקום יוריס) רק שהפעם נגד יריבה עם חלק התקפי שעל הנייר לפחות שווה משהו..
  5. מי שחשב שהרכיבו איזו קבוצה חלומית, פשוט לא מבין את הענף. השחקן הכי טוב שלך ביי פאר עזב (וקבלנו הוכחה לאיך נראים בלעדיו), והמחליפים שלו הם ישראלי ששיחק בקבוצה שירדה ליגה וגם שם היה בינוני ומטה, זר שבחצי דקה הראשונה שלו היה ברור שזה לא זה ועדיין התעקשו עליו עד כדי כך שלא ראו צורך בלמלא את מכסת הזרים, ועוד זר שהגיע מארץ הסמבה בכדי אולי אולי אולי לגזור עליו קופון ביום מן הימים, ובכלל הקטע הזה שנהפכנו לקבוצת חממה שמגדלת שחקני בית או שחקנים זרים צעירים בכדי שיעזבו אחרי עונה שתיים, באה על חשבון הכאן ועכשיו (אבל זה כבר דיון נפרד). חוד שמורכב משני שחקנים וחצי (ונראה לי שבקרוב גם החצי לא יהיה, אחרי שמדמון יצוות לאגף), וספסל לא איכותי דיו, ומקבלים עכשיו את האישוש כשצריך אותם יותר מכל..
  6. משחק בלי פצועים, וזה טוב מבחינתי..
  7. ואיך לשחרר את ביטון ומלדה יהפוך אותך לקבוצה טובה יותר??? הם בעיקר פותרים סודוקו ביציע. כדי להשתפר אתה צריך להביא שחקנים ברמה, וזה לא היה קורה ללא תלות בהאם מלדה כן נשאר או שלא. מספיק עם הפרחת הססמאות החלולות האלו (וסליחה מראש אם נדמה שיוצא עליך, לא אישי כמובן, קשה לי פשוט עם המשפטים האוטומטים האלו)..
  8. אף אחד לא מבין כדורגל יותר ממשנהו, פשוט היו כאלו שהדהדו שיש גם בעיות בסגל ולקיחת יותר מדי ריזיקות (לדוגמה הסתמכות על אדו כזר משפיע, או התבוססות על דור וערן כחלוצים היחידים בסגל), וכאלו שאולי שהסתנוורו מדי ממשחק וחצי בתחילת העונה או שסתם ניסו להיות אופטימיים בכוח. הביקורת היתה גם אחרי אותם משחקים שציינת, ושוב לא צריך כפיים לאותם אלו, רק לתהות מה ראו או חשבו הצוות המקצועי בבניית סגל די קצר, לא מאוזן לגמרי ועוד בעונה ארוכה, עמוסה ולחוצה כמו זו. האכזבה אינה מהתוצאה הרעה של אתמול, אלה שאנחנו נראים מג'עג'עים בליגה למעשה מתחילת העונה, והתחושה (בצדק או שלא) שהמאמן לוקח את הליגה כסרח עודף לעומת אירופה..
  9. ולחשוב שכל אלו שהצביעו על הנקודות הללו מתחילת בניית הסגל, הוקעו כפסימיסטים במקרה הטוב וטרולים במקרה הרע, ממש עד הימים האחרונים. ולא, לא צריך לטפוח על השכם על אלו שהתריעו על המצב אלה לתפוס את הראש על איך המערכת והצוות המקצועי לא שמו את הדגשים על החוסרים ונקודות התורפה שבסגל..
  10. ראשית כל, אני לא מדבר בשם ה"אתם" אלה מגרוני שלי בלבד. לרגע לא באתי ללאיוס בתלונות, עושה את מה שיודע לעשות, שחקן ליגה טוב, לא עציץ ולא עילוי. מה לעשות שבכדורגל על מנת לנצח צריך מספרים? וכן, מצפה ממנו כמו מיתר שחקני ההתקפה לבישולים ומעת לעת גם איזה גול נחמד. מקווה שאכן ככל שתתגבש שיטת משחק, וככל שהשחקן ירגיש יותר בנוח ויותר משוחרר, ירשה לעצמו להעז יותר, ולחפש יותר את השער (ופחות לנסות למסור בכל הזדמנות, מניח שזה גם עניין של ביטחון). אם אכן שחקני האמצע היו נותנים את המספרים אז מדהים, אבל הבעיה שלא, מלבד תורג'מן ומדי פעם גבי (לגבי פרץ כבר התייאשתי לגמרי) בעונה הקודמת היה לנו את ערן שינצל את הכנסות הכדורים מהצדדים, השנה הרבה פחות. אני לא נתפס אליו חלילה, לא היו לי שום ציפיות ממנו אז לא שופט אותו לא לפה ולא לשם, ולאיוס לדיון הזה משמש בעיניי כמייצג את כל שחקני ההתקפה שלנו באשר הם, ופחות את האינדיבידואל. כל עוד לא יותר שחקנים יביאו מספרים, נהיה בבעיה קשה..
  11. לאיוס צריך להתחיל להביא מספרים, עם כל הכבוד לדריבל ולעקבים שלו, ברגע שמקבל כדור ברחבה, צריך להסתכל על השער. חוץ מתורג'מן אין לנו מי שישים את הכדור בפנים, לכן לאיוס (כמו דוידה ופטאצ'י) קריטי בכדי להיות עוד רגל מסיימת..
  12. נסיבות מקלות אולי אכן יש לנו, אבל הסיטואציה לא תלך ותעשה קלה יותר בעוד שבוע ולא בעוד חודש, אלה בדיוק להפך. אנחנו רק בתחילת התקופה העמסה שלנו, וכבר חלק לא קטן מהשחקנים נראים על כרעי תרנגולת מבחינת התנועה שלהם על המגרש. חסר לנו בשר כמו שאומר ואני הראשון לתמוך באמירה זו, אבל זה מה שיש כרגע עד פתיחת החלון (ובספק אם משהו ישתנה אז). על כן החשש הוא לא מאיבוד הנקודות היום, אלה מהיכולת הזו שמוצגת לא בפעם הראשונה העונה, ונגד יריבות לא להיט, ואם המאמן לא ימצא את הפתרונות עם החומר שיש לו כרגע, המשחק של היום יהיה ראי למשחקי ליגה רבים הצפויים לנו בחודשים הבאים..
  13. אם לדבר בכנות, מלבד ב"ש שהגיעה חסרה מאוד (ובמומנטום רע מאוד), שיחקת עד כה נגד קבוצות חלשות עד בינוניות מינוס. אם תשחק כמו היום (וכמו ברוב משחקי הליגה עד כה) נגד חיפה, בית"ר, אפילו קבוצות כמו ריינה ונתניה עם חלק התקפי לא רע, תחטוף בראש. המון המון המון מסקנות יש להסיק מהמשחק הזה, מקווה ללמידה ושיפור מיידי אצל המאמן ראשית כל..
  14. הוא רואה את זה, פשוט הליגה הרבה פחות מזיזה לו, הגיע לפה רק בשביל המסגרת האירופית, כמו כל מאמן זר אחר אגב..
  15. מאמן שעלה בגישה של בואו נעביר את המשחק, וניהול משחק מחפיר שלו. פלא שגבי ופרץ לא קרעו איזה שריר היום. בינתיים מלבד איזה משחק שולי בגביע הטוטו ועוד מחצית באירופית, הקבוצה נראית דרדלה..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.