Jump to content

כהן

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. היה ברור שזה יקרה, ותאמין לי שכסף פחות יהיה הבעיה מבחינתם אם וכאשר. אם הוא חוזר , ויחד עם שובו של שרי, ההגה חוזר לשליטתם. הפתרון שלנו חייב להיות בחמישה חדשה של זרים פרפקט בנוסף למילסון כמובן..
  2. גם לי זה נשמע כמו הזמנה למשא ומתן, אבל לא מולנו. יש בארץ עוד קבוצה שמשלמת סכומים גדולים על כל זרעון שאפילו לא סיים עונת בוגרים מלאה, קבוצה שהאוהדים שלה חוגגים שהם "ניצחו" אותנו ברכש באותה התלהבות כאילו זכו באליפות. מאמין שנשמע בקרוב על שיחות בין הצדדים..
  3. הרגילו אותם שמותר להם הכל מכל, במשך שנים הם אלו שקובעים את החוקים, את הפורמטים, את העונשים , והם אלו שמנהלים בלעדית את העסק. אז כן, הם באמת חושבים שהכל צריך לקרות לפי רצונם, מזכיר לי פוליטיקאים מסויימים שכל דעה שמעיזה להעביר עליהם מעט ביקורת, ישר הם צורחים "חונטה, הפיכה" וכ"ו. אגב, תהיה בטוח שימשיכו להיות הבן המועדף של רשויות הספורט למיניהם..
  4. הקמפיין הקרוב לא רלוונטי מעצם היריבות שהוגרלו איתנו. האם בכר יסכים להיות מאמן של כמה ימים בשנה למדך הארבע חמש שנים הבאות? בספק גדול מאוד, ורק אם הוא יחשוב שמיצה בארץ, ושאין לו סיכוי למציאת מועדון אירופי ברמה סבירה. הקטע של המאמנים והפיק שלהם אכן נכון, אבל זה כלל עולמי, כדורגל הנבחרות איבד מהיוקרה ומהעניין שבו, ושחקנים ומאמנים מעדיפים את הקבוצות שמשלמות להם את הכסף הגדול מאשר בחירה בנבחרות..
  5. מי יודע ינסו לארגן לעצמם עוד איזה דיון, ערעור או וואטאבר (להעביר את העונש לעונה הבאה או חירטוט כזה). אני לא כבר אופתע מכלום במדינה הזו, ובהתאחדות הזו. המקרה של ראיקו אכן היה בגלל שלטענת המועדון, לשחקן לא ניתנה האפשרות להליך הוגן בכפוף למתורגמן שיתרגם לו את הנאמר. אכן היה קייס, ועדיין ההחלטה של בית המשפט להתערב בסוגיות של בתי דין של התאחדויות ספורט היתה חריגה שלעצמה. מי יודע, אולי חושבים שיפלו על איזה שופט עם אהדת יתר לקבוצה שלהם, הקייס המשפטי שלהם? לא ברור לי מהו, אבל ינסו לשחק על העובדה שיש תקנון חדש והם נשפטים על עבירה ישנה כביכול ובלה בלה..
  6. לדעתי אנחנו פעם פנינו לבית משפט אזרחי בכל הסיפור עם ראיקו בזמנו, והוא פסק לטובתנו, יותר נכון דחה את עונש ההרחקה של השחקן לאחר דיון חוזר בבית הדין של ההתאחדות. אז נכון שמקרה לא מעיד על מקרה, ויש שופט שיחשוב שצריך לדון בזה ויש שופט אחר שיחשוב שזה סתם בזבוז זמן ושלא צריך אפילו לדון באותה עתירה, אבל זה כן מקור לחץ על ההתאחדות, ואולי זה הפואנטה של כל הרעיון הזה שלהם מלכתחילה..
  7. דווקא זה מובן, מדובר באנשים שאימנו אותו, לימדו אותו את המשחק אם תרצה (מלבד אלישע שכנראה בסחבק איתו), וזה הגיוני. המאמנים הצעירים שהם תולדה של שעות רבות מול משחק המחשב מנג'ר לא גאונים גדולים יותר מהדור הותיק, ומה לעשות יש הבדל בין התאוריה שלהם שהיא יפה על הנייר לבין מה שמתקבל על הדשא, ולראיה לא צמח פה איזה מאמן ישראלי מלבד בכר שאתה יכול לחשוב שיעשה הצלחות גם בליגות מתקדמות מאיתנו. וגם בכר, בינתיים הוכח שמה שטוב לביצה המקומית, לא תמיד מספיק למקומות אחרים, וספציפית לגבי הנבחרת? ברור שמבין הישראליים הוא הכי מתאים, אבל הגדולה שלו זה לקחת קבוצה ולהשביח אותם עונה אחר עונה, בנבחרת אין לו את הזמן הזה, ולכן לא חושב שדווקא הוא יהיה זה שירים את הנבחרת כמה מדרגות למעלה..
  8. צחקתי בקול רק מעצם התיאור, תודה על כך. התבכיינות ורגשי קיפוח הם ספורט לאומי במדינה בכלל, האוהדים שלהם לקחו את העניין הזה עוד מאה צעדים קדימה..
  9. הסבר בבקשה לטובת אלו שלא יכולים לפתוח את הלינק..
  10. הכרת והוקרת הטוב לטל. בימים היפים היה בלתי ניתן לעצירה, התחבר לקהל ולמועדון כמו אחרון האוהדים, וגם מחוץ למגרש למרות תדמית הקליל דעת שהדביקו לו, היה מאוד רהוט וענייני בראיונות איתו. אחלה טל, תודה על כל הרגעים הטובים..
  11. לאט לאט, קודם לנצח את המשחק הבא, שהוא סופר מוקש, ואיבוד נקודות בו חלילה, יכול להלחיץ את השחקנים ולגרום למין כדור שלג בעייתי..
  12. כנראה שבונה שהנבחרות הגדולות יבואו יותר להעביר את הזמן ולא להפצע, מאשר לקרקס את הנבחרת, ככה שבהנחה שיעשה תוצאות "מכובדות" נגדם ועם החשיפה שיקבל, אולי בונה על ההזדמנות לחזור שוב למועדון אירופי בעתיד. מה עוד שמכבי לא תמהר לפנות אליו לפני סיום העונה ולפני שיובהר מעמדו של קין, ככה שבאמת אין לו יותר מדי אופציות נורמליות, ובמקרה כזה, הנבחרת היא בחירה הגיונית..
  13. אתה צדקת אנחנו טעינו. הקטע שמבחינה משפטית כולנו הבנו שאתה צודק, אבל אף אחד מלבדך לא האמין שהמערכת המושחתת של ההתאחדות יצאו לא רק כנגד "הנשיא" אלה כנגד כל עיתונות הספורט בארץ. זוכרים שאוטוטו אנחנו גם עומדים לדין על "התפרעות אוהדים" על אירועי טדי? מקווה שזה לא יבוא לנו בהפוכה. אגב, המצב של חיפה לא היה מזהיר גם לפני ההחלטה של היום, עכשיו יהיה להם תירוץ ותתכוננו למתקפת "אליפות עם כוכבית"..
  14. לא מאמין שיש סיכוי שיוזמן אז קל להשתעשע במחשבה. לנו כמועדון זה לא טוב מהסיבות שציינת, אבל לתת לערן לסיים בצורה טובה וראויה זה כן מגיע לו. בכל מקרה לא תרחיש שיתממש ככל הנראה..
  15. מסכים עם זה שאין מספיק קבוצות ראויות, אבל ההבדל בין ארבע עשרה או שש עשרה קבוצות בליגה לא כזה דרמטי לאור העובדה שאין פער רמות בין המובילות של הלאומית לתחתית של העל. בפעם הקודמת שהליגה היתה קטנה כפי שהצעת, מספר השערים היה נמוך באופן קיצוני והרמה היתה איומה, תשעים אחוז מהליגה חששו מלרדת והמשחקים היו טקטיים והגנתיים לרוב. לכן אולי קיצור הפלייאוף לרביעייה ראשונה ורביעייה אחרונה, בעלות שני סיבובים, כרגע זה הפתרון הנכון..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.