Jump to content

solo amore

משתמשים רשומים
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Posts פורסם על ידי solo amore

  1. * פורסם כרגע בכל האתרים. לא חייבים להביא לינק בכל פעם מהאתר הזה דווקא *

     

    לוי החל את הקדנציה שלו בפתח תקוה באמצע העונה שעברה והעונה הצליח לנצח רק שני משחקים מתוך 10 בליגה, כאשר לצד 4 תוצאות תיקו צברה הקבוצה גם ארבעה הפסדים."אני לא מרגיש שאני מצליח להוציא מהקבוצה את מה שיש בה", הסביר לוי את החלטתו, "יכול להיות שמישהו אחר יעשה כאן תוצאות יותר טובות. אני משתדל לעשות את הכי טוב, אבל לפעמים התוצאות לא מגיעות ושום דבר לא הולך. עוד לא ישבנו אבל נסכם את הדברים. מערכת היחסים שלי עם ראשי המועדון טובים והם ילכו איתי בהתפטרות".

     

    "יש פה חברה טובים והחומר האנושי טוב מאוד. כרגע זה לא מתחבר. כדורגל זה פונקציה של תוצאות, הן מכתיבות את הלך הרוח. זה מועדון חם וזו הייתה חווייה טובה. היה לי לכבוד לעבוד פה". יושב ראש הקבוצה, שינו זוארץ, הוסיף: "רוני בא ואמר לי שהוא רוצה לקחת אחריות ולהתפטר, לא נשאר לי מה להגיד".

     

    "זו אבידה גדולה. שניים או שלושה משחקים היו יכולים להסתיים אחרת והכל היה נראה שונה, אבל זה כמו כדור שלג. הוא הפתיע אותי, אבל כנראה שהוא סחב את זה הרבה זמן. הדברים לא התחברו לשביעות רצונו, ורצונו של אדם כבודו. זה שהוא בא ואמר את זה מיד אחרי המשחק גרם לי לחשוב שזה בלהט המשחק, אבל אז ראיתי שהוא אמר את זה לתקשורת והבנתי שאנחנו נצטרך להמשיך הלאה. אין לי מושג מי יחליף אותו. כשיגיע מאמן הוא יחליט לגבי הסגל בינואר. היה לנו את הכי טוב והוא הלך. נצטרך להסתדר".

     

     

    מה אתם חושבים? צריך להביא אותו למכבי?

  2. תקשיב,בסופו של דבר ואמרתי את זה כבר כמה פעמים ואני יחזור על זה: לריאל יקח זמן להתחבר,זה יכול לקחת עוד חודש וזה יכול לקחת חודש וחצי וזה יכול חודשיים אבל אין לי ספק שזה יקרה,ביינתים למה שאני לא יהנה כשהקבוצה שלי מבקיעה חמישה שערים גם במשחק לא הכי טוב בלשון המעטה?

     

     

    צודק גם בארסה לא הרשימה אתמול ועדיין הבקיעה 5 שערים

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.