Jump to content

Shahar

משתמשים רשומים
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

1,447 profile views
  1. כשאספתי את הכרטיס מלאן שאלתי על העניין, הם אומרים שאפשר להיכנס עם כרטיס ילד/חייל בהצגת תעודת סטודנט.
  2. דווקא כשהכדור אצל מיכה וורמוט בחצי של היריבה, לדעתי הכדרורים מועילים. שחקנים כאלה מסוגלים לשמור את הכדור ברגל בשליש המסוכן, וכביכול "לחכות" שתיווצר אופצייה לכדור עומק.
  3. שני כרטיסי מבוגר עדיפות למישהו שיקנה אותם ביחד (מב"ש לפני המשחק) מחיר עלות כמובן פנו בפרטית.
  4. תל אפק, ממש קרוב לראש העין. נקודת תצפית מדהימה לכיוון מערב על כל גוש דן. קח בחשבון שיהיה קר בערב...
  5. אם הציונים שלך טובים, כן. בממוצע המשוקלל מקבלים נקודות בונוס על ההרחבות שאתה עושה, ככה שלרוב זה מעלה את הממוצע. בנוגע למה שאמרו - פיזיקה לרוב יעזור לך להתקבל לכל מקצועות ההנדסה, אין קשר למדעי המחשב. (פרט לטכניון, ששם מי שלא עשה פיזיקה צריך בכל מקרה להשלים או לעבור מבחן כניסה בפיזיקה) וכמובן שללמוד מדעי המחשב בתיכון יעזור לך בתואר כזה (בעיקר בהתחלה).
  6. האולם נמצא במסדרון ארוך שמחבר כמה בניינים (אורנשטיין-כימיה, שנקר-פיזיקה). תיכנס משער 14, אחרי שתעבור מתחת לגשר קטן תפנה ימינה לשביל קטן שיוביל אותך קרוב לבניין. תשאל משם מאמין שתסתדר (תגיד שאתה צריך להגיע לאורנשטיין\שנקר), האולם נמצא במסדרון הראשי שם. אולם גדול, שולחנות רגילים (לא כיסאות סטודנט). האמת שהכיסאות טיפה רחוקים מדי מהשולחן (כיסאות מקובעים כאלה), אבל נראה לי שבפסיכו זה עדיף על כיסאות סטודנט.
  7. קצת לא מסתדר עם העובדה שהוא השחקן הישראלי עם השליטה הכי טובה בכדור היום.
  8. אם מישהו זכה ומוכר ל11, שיפנה בפרטית בבקשה
  9. מסכים עם תום בנוגע לעתודאים. אני שנה א במדמ"ח באוניברסיטת תא, רק רחמים על העתודאים שאיתנו. בעיקר כי אלה חברה איכותיים שהיו מצליחים גם בלי הצבא, לא נראה לי שהם מבינים כמה השעבוד הזה מיותר מבחינתם.
  10. לא מסוגל להבין אוהדי מכבי ששונאים את קלינגר (בעיקר אלו מעבר לגיל 20 שהכירו אותו כשחקן). כן, גם אני סבלתי קשות בתקופתו, ואפילו צעקתי לו תתפטר (אגב, "קלינגר לא רואה" היה בזוי בעיניי), אבל אחרי שהוא עזב, איך אפשר לשכוח את התקופה כשחקן? מילא להיות אפאתי, אבל לשנוא? /:
  11. יש תאריך למשחק? או שחזרנו לעונה שעברה, מתחילים שבוע ולא יודעים באיזה יום המשחק באותו שבוע. התאחדות שכונה.
  12. אם זה מעניין מישהו - בדקתי והם לא מכבדים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.