Jump to content

רועי בן עמי

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

About רועי בן עמי

  • Birthday 05/12/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Interests
    עד המוות מכביייייי<br />קרית גת שליטה ימניאק !!
  1. אני יודע הרבה ממה שכולם פה חושבים שהם יודעים. ממכם מסתרים תאמת יש דברים נסתרים שאתם לא יודעים ! תמשיכו להרוס את מכבי אתם לאט לאט הורסים את עצמכם האוטלראס ישלטו מכבי בעזרת השם תצליח קהל יבוא יעודד אתם תלעמו !
  2. אנשי השחקן ה 12 כולם יודעים שהמצב של מכבי לא משהו, אין כסף שניידר רוצה תוצאות והעתיד לא ברור. אני ידבר איתכם באופן איישי אני אוהב תרכש השנה לא שמות גדולים לא בלגן ורעש . קבוצה שחשבו עלייה הרבה קבוצה שהסמל שלנו אחראי ב כל הכללל נימני שולט במכבי ואין יותר כייף מיזה !! עונה שבה יש קבוצות מאוד גדולות וחזקות ביתר הפועל חיפה הפועל חיפה באר שבע. קהלים חזקים ואתם בננקום להוכיח להם שאנחנו הכי טובים בורחים. תפקירו את מכבי . אני מאוכזב מהחוסר רצון לפתור תבעיה מאוכזב לא לראות אותכם ביציע.
  3. סבבה רוצים לעשות חרם , תעשו בכייף שלכם יש לכם זכיות!! אבל למה שאוהדים שהם לא בשחקן ה 12 לא יעשו מנוי ויכנסו לחרם במטומטם הזה לא יבואו למשחקים ויפקירו גם הם את מכבי בדיוק כמו השחקן. מה יתן לכם לא לבוא למשחקים. אלימות לא תפסיק בחיים באף מקום !! ושיש בעיות צריך לשבת ולפתור אותם ואתם בורחים כמו נמושות פשוןט גועל !! ואוהדי שלא קושרים לשחקן אף אחד לא יודע תסיפור באמת תפסיקו להיות מושפעים בתחת ולעשות משהו שאתם לא יודעים משהו. תשבו בבית תפקירו את מכבי כמו קקות תשנאו תאולטראס היחידים שבאו ל 11 כדי לעזור . כי כולם יודעים ששער 11 בלי השחקן ובלי באולטראס היה נראה כמו ליצי מעוך!! האולטראס באו לעוזר . השחקן בורחים אוהדי אחרים תבואו תעודדו השחקן ירצו לחזור יחזרו. אבל את תכנסו לריביפ מפגרים שאתם לא יודעים על מה הם בכלל !! ואם השחקן ה 12 לא צריך להוכיח את אהבתו למכבי אז מה הוא יוכיח. תפאורות שירים . מצידי על תעשו תפאורות כל השנה על תשירו אבל תיהיו עם מכבי שקשה לה וקשה לה ואתם לא ידועים כמה. וכשהשחקנים יעלו ונימני יעלה ויראו תאוהדים מעטים מה הם יחשבו? למה שהם ירצו להילחן? השחקן אתם הורסים לא רק את מכביי.את השם של הקהלל שלנו תסמל שלנו מבישים תשחקנים ואת נימני. והורסים את עצמכם. מגדילים את האולטראס !
  4. אז האולטראס הפרו את ההסכם אז מה זה כולה הסכם בין שני אירוגנים כדורגל זה לא הסכם שלום. ממה אני יודע וממה שאני הבנתי המנוי של האולטראס לשער 8 יקרים ואין עליהם הנחה - סיבה לחזור ל 11 האנשים בשער 8 התלוננו הרבה על האוטראס היושב בשער בתענה שהם מעודדים וכמו שאתם יודעים שמה רוצים לשבת ולראות -סיבה לחזור ל 11 האוטראס קיבלו מגבלות קשות מהשוטרים ומהנהלת מכבי בנוגע להכנסת ציוד לשער 8. השחקןןן ההה 1222 עזבבב את שער 11 עזב את הבית מישהו פה היה צריך לקחת תמושכות וטוב שאולטראס עשו את זה כי בנינו מישהו פה יכול לדמיין את שער 11 שהשחקן בחרם ולא באים והאוטראס בשער 8 שער 11 היה נראה בדיחה אני מצדיע לאוטראס על המהלך !!
  5. השחקן ה 12 מפקיר את אוהדי מכבי שחקני מכבי את הסמל ואת אבי נימני. שצריכים אותכם אתם בורחים,איפו המכביזם? התשוקה? האהבה למכבי !?!?!? בעונה שיש כל כך הרבה קבוצות אם קהלים לא רעים ושיש תחרות טובה שאנחנו יכולים להוכיח שאנחנו הכי טובים שיש. אתם לא עושים מנויים לא באים למשחקים לא מעודדים עושים חרם ויותר גרוע מיזה אתם משפיעים על אנשים שלא קשורים אליכם תפסיקו להרוס את מכבי כי רק אתם הורסים את מכבי בנקום לבוא לשבת ולדבר אתם מעדיפים לברוח , יפה מאוד..
  6. השחקן ה 12..פעם החזקתי ממכם הייתי מעריץ שלכם..היום? לשבת ביצע כמו חנונים ולראות את הקופים עושים לנו בית ספר שרים מעודדים שרים"איפו הקהל של מכבי" משפילים אותנו ואתם תשבו לך תפצחו גרעינים זה רק מראה כמה שאתה באמת"אוהבים" את מכבי לעומת האולטראס שהם חזרו לעודד אבל עדיין ממשיכים בחרם יעודדו וישמרו על הכבוד ולא ישתקו וישבו בצד.. נכון אחנו לא בעונה גדולה אבל מעניין יהיה אותי לראות מה השחקנים יחשבו שאחרי שהם נלחמים יראו תקהל של חיפה שר ושלנו ישוב בשקט כי "השחקן ה 12 בחרם" גועל נפש אני יושב איתכם בגוש ואני אומר לך אתה הורדתם את עצמכם אף אחד יותר לא יהיה איתכם ולא יתרום לכם כי לא מגיע לכם כסף עם אני תרמתי כסף בשביל לראות אותך יושבים בצד.. איפו הכבוד שלנו לא השחקנים מורידים אותו אלה אתם ששותקים שמקום לקלל לבוא בכל הכוח לקלל את אבי לוזן לא ידוע..תשבו בצד בשקט הכי טוב ככה כולם יבינו מי אתם ומה הבעיה שלכם בטח לשתוק הכי טוב. נימני שיראה אותכם לא מעודדים מה יחשוב ושער 11 כאלה שכן יעודדו ירצו לאוטראס אבל תישארו בשלכם הכבוד שלכם יותר חשוב לכם ממכבי בושה!!
  7. מישהו יכול להסביר לי בבקשה מה הקטע עם התפאורה של הפעול ושלנו לא הבנתי את זה ? תרגום למשפט WE'RE WATCHING YOU? וגם תמונות אם אפשר?
  8. מלךךךךךךךך תבינו כבר שלא יהיה עוד שחקן כזה מלךךךךךךךךךךךךך !!!
  9. אני אוהד של מכבי תל אביב אבל בכל זאת איך אפשר ואם יש כרטיסי נוער ל 4-5 תודה=]
  10. פשוט בושה שבמשחק בית שלנו במקום לעשות להם בית ספר שיהיה לנו איזה היתרון עליהם הם יבואו 5000 איש שרק יעודדו וישמעו אותם..ואנחנו בקרייה 1500 יושבים על הר הכרמל והם יבואו אם כל הכוח שלהם (הפועל הפסידו ונתניה תקו) ובקיצור חבלל.. תחשבו כמה הם צוחקים עלינו עשכשיו שאנחנו באים לשם גוש קטן צהוב לא ממש משפיע בלי להעליב.והם באים אלינו ברעש ותאמת הם 5000 אוהדים במתוכם 4000 יעודדו!!
  11. לא רק ההנלה צריכה לעשות להם חרם אלה גם אנחנו ולא מדובר רק על לא להיכנס !!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.