Jump to content

הנה זה מגיע

משתמשים רשומים
  • Posts

    228
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Recent Profile Visitors

2,841 profile views
  1. יש למישהו שידור בבקשה? אין שידור נורמלי אחד בנבדל
  2. המפקדת באחד הליהוקים המטורפים שראיתי בחיי, הסגל.. וואו. עוד סדרה מטורפת ואפילו קצת קשה לפעמים לצפייה ולעיכול - בני אור. פשוט. טירוף.
  3. יש למישהו לינק למשחק של ריאל? לא מוצא לינק שעובד :\
  4. ומה עם העקב הפסיכי שהוא נתן לאצילי בין כמה שחקני הפועל שהשאיר את אצילי באחד על אחד?
  5. התחלתי לראות עם החברה "המפתחות של לוק" בגדול נראה כאילו ילד בן 8 היה בטריפ של אסיד וכשחזר הוא כתב את התסריט, חוץ מזה בין נחמד.
  6. מיליארדר סיני: "יותר ממיליון וחצי אנשים נדבקו בקורונה" אחד האנשים העשירים במדינה חושף כי הממשלה מספקת דיווחים כוזבים וכי המצב לאחר התפרצות הקורונה חמור בהרבה • "יש יותר מ-50 אלף מתים" הכתבה: https://www.israelhayom.co.il/article/731889
  7. תגגל טנטונים, 5% מאוכלוסיית העולם סובלים מהבעיה, אני ביניהם. לא בהכרח קשור לשירות קרבי. פעם זה היה לי לעיתים קרובות, היום פחות אך לפעמים חוזר.
  8. הגיע העת לומר כי סין לא תחזור להיות סין והיא למעשה בהליך התגלות שלא היה בעידן החדש, סין נגמרת לנגד עיננו, ואין מי שיכול לעצור את התהליך. קונספילים רבים יודעים כי לאור התהליכים המהונדסים שבוצעו ע"י תאגידים ושלל ממשלות בזמנים שונים הפעם הדבר מכה בעוצמה ולא ניתן לעצור אותו, סין סוגרת אט אט את שעריה ונמוגה אל תוך עצמה, העולם הולך לראות פלאות ובהנחה כי מדובר באחרית הימים ניתן לומר כי הזמן הזה הוא זמן קסם. וירוס התפרץ בתוך העם הסיני אשר מכיל מלייארדי אנשים, ובעוד הסינים עומדים בשעריהם ולא נותנים לאף אחד לצאת ממחוזות מסוימים, האזרחים הסינים מחוסלים ע"י הממשלה הקומוניסטית ואינם וכולים לזוז ולנוע, העם הסיני מבין שהם הוא יאמר לממסד שהוא חולה בנגיף הממשלה תורה על החיסול שלו, הממשלה לא לוקחת שבויים ולא לוקחת חולים, כולם מחוסלים. העולם עומד מלכת ואינו מגיב לבעיה הסינית, למעשה כל עוד הבעיה בסין כולם מנסים להותיר אותה שם, אבל בסין מאוד נהרגים ע"י הממשלה ואין להם כל מושיע, העם הסיני צריך לעשות תשובה של ממש על מנת להינצל מהמכה שהם מקבלים באחרית הימים. ממשלת סין סוגרת מחוז אחרי מחוז, כבר עכשיו כלואים מליוני אנשים ואין להם דרך לברוח מגורלם, הסינים ידועים כאומה סגורה ולכן קל להם לפועל כרגע, אבל הוירוס מכה אותם בתוכם ומי שלא יברח פשוט ימצא את עצמו מודבק בוירוס ובשלב הבא כנראה מחוסל בין אם זה כתוצאה מפעילות הוירוס או ע"י הממשלה. כבר עכשיו עשרות טיסות מבוטלות לסין והמסחר נפגע קשות, אסור להיכנס למחוזות רבים בסין והשמועה אומרת כי הממשלה מחסלת אזרחים תוך שרפת גופתם (חלקם בחיים ברמת פציעות קשה), אין לוירוס תרופה ואין כרגע מה שמונע את המשך ההתפשטות שלו, הוירוס התפרס ונפוץ בקרב מליונים והוא מקנן בגופם ומדי פעם מבליח ומחסל אנשים. כבר עכשיו מדובר על סדר גודל של 400 מליון איש אשר בפוטנציאל הדבקות ונשיאת הוירוס מה שיכול להביא לקריסתה של סין. באם סין תקרוס אל תוך עצמה מוטב לעולם להביט בפלא הבריאה, הסינים אחרי הכל הם ממשלה קומוניסטית אשר לה אג'נדה אחרת וטובת האזרחים שלה שונה מהרבה מקומות, זילות החיים בסין אינה כבישראל.
  9. בונים משהו לאורך כל הסדרה (שרואים שהשקיעו בה לוקיישנים ב3 יבשות) ואז סוף גרוע שגורם לך לתהות למה ישבת לראות את כל העונה
  10. הרגע גיליתי שיש משחק של פאקינג ריק ומורטי לסוניvr חוו"ד של מישהו ששיחק?
  11. טוב, עדכון: לקחתי את ההמלצה של GuyG, הסמוק נורד עונה על כל הצרכים שלי, בדיוק מה שחיפשתי. מעבר לזה שהוא אשכרה הסביר לי כל מה שאני צריל לדעת ומעבר על העולם הזה. לא הייתי מקבל הדרכה כזו מקיפה מאף אחד בעולם, אמנם אני מתחיל בעולם הזה, אבל הוא גרם לי להבין שיש לאן לשאוף @guyG , תודה תודה ושוב תודה על הכל, אין כמוך. ותודה לכולם פה על השיתוף, פעם אחר פעם אתם מוכיחים שאין עליכם.
  12. זה נשמע מעולה, הייתי שמח לשמוע יותר פרטים על כל מה שאמרת פה בערך. On לחברה שלי יד את הזירו, והביקורת שרשמתי בהודעה הראשונה הייתה עליה.
  13. נתתם פה המון מידיים מועילים, אעשה חיפוש. פחות בא לי על הגדולים עם העשן של נרגילה, אשמח להמלצה @Replay
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.