Jump to content

DeDo

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,685 profile views
  1. דן גלזר לא דומה אפילו לצל של עצמו מאז שהיה שחקן העונה. עצוב והזוי שזה קרה בדיוק יום אחרי שאחיו אכל שני כרטיסים צהובים על אותו הדבר.
  2. כן אבל אני מדבר על משהו נקודתי יותר בשיר מעבר לעובדה שהם שרים בעוצמה ותשוקה כאילו מדובר ביום האחרון שלהם בכדור הארץ.
  3. אני דווקא רוצה לדבר על שיר אחר, אני מנסה להבין איך השיר הכי חזק שיש לנו לא מחזיק דקה בקצב מרים ודוחף הפוטנציאל של השיר הזה להרים את הקבוצה הוא מטורף, חייבים לעשות שינוי, לקצר את השיר ולשיר אותו נכון (מי מצליח לזהות את ההבדל בין איך שהם שרים לאיך שאנחנו?)
  4. קצת עצוב לי בשביל קרסטאיץ׳, וואלה האיש עשה כאן דברים יפים בזמן קצר, הוא מבין כדורגל ומכבי חייבת לו המון על אוסקר, כמה בייצים צריך בשביל לתת לילד כזה הרכב בבוגרים במשחקים בפרופיל גבוה ועוד כאן בביצה שלנו שזה על גבול האסור. אוסקר חייב לדעתי לתת כאן עוד עונה, כשהמטרה היא להפוך אותו לכוכב גם אם זה אומר שגבי ודן ביטון ייראו יותר את הספספל. יש תחושה כזאת שאוסקר לא מפחד ולא נלחץ מכלום, לא סופר אף אחד ושום דבר וששום דבר לא יכול לעצור אותו. הוא נראה מאוד קר וממוקד כשהכדור אצלו וגם כשהוא מתראיין. גם מי ישב על הספסל של ברצלונה כשרונלדיניו שיחק ואז רונלדיניו פשוט לקח אותו פרוייקט צמוד, למרות שאוסקר בעיניי הרבה יותר מוכשר מזהבי (ההפך ממקרה ברצלונה בעיניי כי רונאלדיניו עשה דברים עם הכדור שמסי עד היום לא יודע לעשות אותם, רונאלדיניו ברזילאי ומסי ארגנטינאי אבל זה לנושא אחר), הוא בדיוק מי שהוא צריך בשביל להתקדם ולהתפתח. * סתם נקודה, אוסקר וסולומון באותה נבחרת נראה לי מטורף, כשאוסקר מתחת לזהבי וסולומון משמאל.
  5. וואלה לא התלהבתי, מה גם אני לא רואה שהוא יותר טוב ממי שכבר יש לנו, דן ביטון יכול לעשות מקבץ סרטונים יותר מרשים, יש לנו את אוסקר על העמדה הזאת ואת גבי, אז למה עוד אחד? מילא היה קיצוני וזה היה משנה את התמונה, אבל הוא באמצע, מצד שני, פציעות, רוטציה ושאר בלבולי המח שאני לא מסתכל עליהם כאוהד.
  6. אם מישהו מסיבה כלשהי לא מגיע היום ממש אשמח לקנות ממנו כרטיס, מעדיף ל-11 אבל כל כרטיס ליציע מכבי יבוא בחשבון!
  7. 4 שעות בתור בשביל שיכתבו לי שאזלו הכרטיסים! אמן וישרפו להם המשרדים אם מישהו בכל זאת מחליט למכור, 11 או 13 בבקשה שיפנה לפרטי
  8. אם למישהו יש איזה לינק עוקף, אשמח לקבל בפרטי, אני בתור הזה מ-10:50
  9. נכנס ללופ של הכנסת פרטים כל הזמן (לא דרך הלינק של מכבי)
  10. הקבוצה הייתה מעולה, אבל תחת ניהולו על המגרש היא הייתה חלשה ברמות קשות, הפסדנו כל כך הרבה נקודות בסיבוב הראשון וזה עלה לנו באליפות
  11. וואו לא זוכר את מכבי כל כך חלשה מאז דוניס
  12. עדיין מנסה להבין מה זה אומר ״מנהל מחלקת כדורגל״ במועדון שהוא מועדון כדורגל
  13. חנק את עצמו עם הכבל של הטלויזיה נאמר, כמה כואב שבן אדם צריך להגיע למצב כזה ואין מי שיעזור לו כי הוא לא רצה לבקש עזרה מאף אחד. מאוד עצוב ומתסכל. יהי זכרו ברוך.
  14. הרעיון יפה מאוד, אבל זה נראה כמו סקיצה של תלמיד בקורס עיצוב גרפי, לא יודע משהו כאן לא עובר.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.