Jump to content

DoW

משתמשים רשומים
  • Posts

    299
  • Joined

Everything posted by DoW

  1. DoW

    השקעות.

    אין כזה דבר אנשים שלא מבינים בתחום. גם אם אותו מוקדן ספציפי לא מבין, אפשר לברר עם מישהו מעליו או אחד שמבין יותר. תמיד יש אופציה לקבל עזרה. יכול להיות שהיתרות באתר לא מעודכנות משום מה? הסבירו לך את זה? תברר מולם מה התשואה שהקרן עשתה בכל פרק זמן וכמה דמי ניהול שילמת, ואיך זה משפיע על היתרה שלך.
  2. טלפון בטווח מחיר של עד 2500 ש"ח יש אופציה לגלקסי S21. הבנתי שזה מחיר סבבה ואחלה של טלפון יש חלופה טובה יותר של שיאומי? וואן פלוס? מבחינת סדר חשיבות: "1. מצלמה 2. מהירות וזמינות לאפליקציות 3. נוחות מבחינת מראה"
  3. לא שרדתי את הפרק הראשון
  4. אני נמנעתי מלראות את אל קמינו בדיוק בגלל זה הרבה זמן, אבל בסוף ראיתי וזה היה ממש אחלה דווקא, סגר כל מיני דברים נוספים בסדרה, בטח שלא הרס כלום. לא סרט חובה או משהו, אבל בונוס נחמד.
  5. בבריטניה מחסנים עם פייזר או אסטרהזניקה? (או מודרנה)
  6. מתנגדי חיסונים יותר מטומטמים מאוהדי חיפה שמדברים על כדורגל
  7. מה זאת האופטימיות הזאת על הבוקר?
  8. משחק מבאס עם הרבה חוסר מזל, מה שנקרא מכה בכנף הבעיה היא שהעונה כל מכה כזאת היא קריטית. 10 מחזורים קשים בטירוף + גביע, והכל בפרק זמן כל כך קצר
  9. אכן זה משהו שקורה הרבה פעמים ואף פעם לא מוציאים על זה אדום, בטח כשבאמת יש כוונה אמיתית להגיע לכדור
  10. תוספת זמן זה משהו שהשופט לא צריך להתעסק בו בכלל איך אפשר לצפות מהשופט לרוץ, לשפוט את כל האירועים ותוך כדי גם לספור כמה זמן בוזבז ולא שוחק זה משהו שצריך להיות באחריות השופט הרביעי, שיפעיל סטופר בכל ההפסקות ובזבוזי הזמן, בכל החילופים ובדיקות הואר וכו'
  11. הייתי שם את לביא במקום גולסה, יונתן במקום עבדה, ואיך לעזאזל פלאניץ בחוץ?
  12. 50-100? מספיק לקרוא לזה קומץ ראיתי ושמעתי מספיק פעמים איך יציע שלם של 1500 אוהדים שלהם שר שירי שואה בקולי קולות וזה גם הרבה יותר מ 1500
  13. כן, ברגע שטיבי מתערב ומבצע הרחקה, בעיה שלו לאן הכדור מגיע, בין אם זה לשחר שהבקיע או גאנם שנמצא מאחוריו, בדיוק כמו בגול של פשיץ מול סכנין.
  14. שינו את החוק הזה השנה, שני השערים חוקיים
  15. מי שכותב שהראו זווית של הפנדל פעם אחת - תוכלו לציין דקה ושנייה כשיעלה המשחק המלא?
  16. אני חושב שזה הגול הראשון שלו שראיתי שהוא מבקיע עם טאץ כזה כל הגולים שלו שאני זוכר הם בעיטה/נגיחה חזקה לרשת. גם פה הרבה שחקנים היו בועטים על השוער ממש לא ציפיתי ממנו לצ'יפ הזה
  17. הוא פשוט נגרר אחריו והלך אחרי הטון ששכנר הוביל איווניר לא שדר מקצוען ולא עושה את העבודה שלו. סתם דוגמה הכי קטנה שהוא אומר שרוב העונה גלזר שיחק קשר אחורי כחלק משלישייה יחד עם גולסה ופרץ וזה פשוט לא נכון.
  18. איך הגעת למסקנה הזאת? בשביל שזה יקרה צריך שלפיד, סער, בנט, ליברמן, גנץ, יתאחדו עם העבודה (ונניח גם מרץ) בשביל להקים איזו ממשלה זמנית מוזרה כזאת למרות כל הניגודים הפנימיים רק בשביל להדיח את ביבי ולהעביר חוק שמי שמואשם בפלילים לא יכול להתמודד, ואז להתפזר ולרוץ לבחירות חדשות בלי ביבי, ואז הכל יהיה פתוח כבר. באותה מידה יש סיכוי לא קטן שבנט יחבור אליו + כמה חברי כנסת של תקווה חדשה ויהיה לביבי 61 בשביל להקים ממשלה.
  19. יכול להיות שיש לחיסונים תוקף מסויים?
  20. לא יודע אם אתה היית רציני והתחרטת אחרי התגובות או שמראש כתבת בצחוק, אבל רועי גורדנה לגמרי שווה מקום ברוטציה אצלנו מבחינת יכולת נטו. למעשה, אם לא קוראים לו רועי גורדנה ואנחנו לא זוכרים אותו בהפועל לפני המון שנים, כולם היו צועקים להחתים. אחלה שחקן, אחלה עונה.
  21. מה זאת אומרת עדיין הראשון? מתי הם היו ראשונים? נפלת לתרמית 1984?
  22. אם הייתי צריך לנחש מי יגיב ככה זה היית אתה גם אם הוא "צודק", איפה הממלכתיות? גם אי אפשר לקחת קרדיט רק על ההצלחות ולהאשים אחרים בכשלונות. כמו שביבי ראוי לשבחים על החיסונים, ככה הוא ראוי לביקורות על המון דברים אחרים בשנה האחרונה של הקורונה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.