Jump to content

Galle

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. במידה ומישהו מעוניין בשלושה כרטיסים ליציע המערבי (שער 9). מקומות מסומנים. אחד ליד השני. שלחו פרטית בבקשה.
  2. בגלל תקלה באתר ההתאחדות, קניתי פעמיים כרטיסים לשער 9 (מערבי מסומן). המכירה אמנם הייתה לקהל הרחב, אבל בשל ההיענות הנמוכה (של בני יהודה) אפשר לסמוך על זה שכולם יהיו שם אוהדי מכבי. מציע כרטיס מבוגר+נוער במחיר עלות הזמנה (160 ש"ח) שלחו הודעה לפרטי בבקשה
  3. אני רואה הרבה אנשים פה שממש חשוב להם שבן בסט ילך, ואני חייב להודות שהלחץ על זה לא ברור לי. גם אני התייאשתי ולא רואה איך אפשר להוציא ממנו משהו טוב, גם אותי הגישה שלו מוציאה מהכלים ואם הייתי צריך לבחור הוא כבר לא היה אצלנו, אבל בסופו של דבר זה די ברור שבמכבי לא בונים עליו ושלא ההשארות שלו היא זו שמונעת ממכבי להחתים שחקן אחר בעמדה הזאת. הוא לא תופס מקום של זר. בשביל להשתדרג מכבי הייתה צריכה להחתים מאמן ועכשיו להתרכז בהחתמה של שחקנים לכמה עמדות. עם כל האנטי אליו, לא עזיבה של בן בסט היא מה שתהפוך את מכבי לקבוצה הרבה יותר טובה.
  4. יש לי שני מנויים ל11 ומעוניין להמיר אותם במשחק נגד ב"ש ב2 כרטיסים/ניקובים לשער עם מקומות מסומנים. בבקשה להגיב כאן בהודעה.
  5. אם מישהו מעוניין לעבור מ11 ל13 ביום שני אני אשמח להחליף. אפשר ליצור קשר עם ליאור ב0547471680
  6. למי שלא מצא כרטיס ליציע שלנו, יש לי שני כרטיסים (סטודנט) ליציע דרומי עליון של חיפה (צמוד לשלנו). במחיר עלות (50 ש"ח) כמובן. לשלוח הודעה בפרטי.
  7. מדובר בשני כרטיסי סטודנט (מחיר עלות כמובן) ביציע הדרומי שסמוך ליציע של מכבי. חשוב להגיד שהכרטיסים לא ממוקמים ביחד אלא בשני חלקים נפרדים של היציע. זמין בפרטי.
  8. אפרופו הטירוף ביציע אחרי הגול, בשורה העליונה ביותר ביציע, מעל הגוש, היה מישהו (עם חם-צוואר צהוב אם אינך זוכר את עצמך) שהחל לנענע את הגדר מאחורינו ובקטע לא ברור, אחרי כמה שניות שמתי לב שהוא תלוי עם הראש הפוך והרגליים כלפי מעלה רוקעות בשלטי הפרסום ממתכת. מקנא בשמחה שלך אם אתה קורא את זה.
  9. שלום, אני מחפש להחליף באופן חד פעמי את המנוי להיום. המנוי שלי הוא לשער 11, אם יש מישהו משער 7 שמעוניין להעביר שם את המשחק הוא מוזמן להשאיר מספר טלפון בהודעה פרטית.
  10. השנה לונה טורס העבירו את כל הכרטיסים לת"א
  11. לדעתי מדובר בווילס. לא יודע מי האלופה שם, אבל זו יכולה להיות אחלה הגרלה.
  12. מיכה או דאבור, מי מהם שיעלה בהרכב.
  13. צ'ציאק לא היה הזר היחיד שהגיע לקראת פנרבחצ'ה, אני לא הכי סגור על מי היה השני. יכול להיות שמדובר בבוריס מטבייב? נתן משחק ענק בדרבי גביע הטוטו וחוץ מזה שום דבר. קלאודיו ורקוביץ' הוא כנראה החלוץ הכי גרוע שהגיע למכבי, פשוט זר מבאס.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.