Jump to content

עוז

משתמשים רשומים
  • Posts

    4,147
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About עוז

  • Birthday 12/11/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.12p.co.il

Recent Profile Visitors

3,966 profile views
  1. אמת. נכנס כמוני וכמו רבים אחרים בעונת מחאה.
  2. רק כדי להבהיר, הפורום המשיך מאז סגירת השחקן וימשיך הלאה להיות מוחזק ומנוהל על ידי מספר חברי שחקן שפרשו מפעילות ביציע עם סגירת הארגון. וכמובן שתודה גדולה לעמילוב שבלעדיו לא הייתה שום דרך להמשיך ולהפעיל את הפורום הזה עבור כולנו.
  3. נשארו שלושה אחרונים, שניים M ואחד S. ככל הנראה נוציא עוד כבר למשחק מול ביתר.
  4. נשארו עוד קפוצ'ונים, המכירה תמשך בשבת במשחק מול סכנין.
  5. הנושא מיצה את עצמו וגולש לפסים לא מתאימים, מבחינת כל המגיבים פה לכאן או לכאן. זו ההחלטה ונימקנו בהודעה את הסיבות שעומדות מאחוריה. זכותם של חלק מהאנשים לא לאהוב אותה, אבל בהחלט לא יזיק לשמור על כבוד מינימלי. כל אלה שחיים בסרט שהסיבה היא "לא יכולים להפסיד דרבי" וכל מיני שטויות בסגנון. אני יכול להבטיח שזה רחוק מהאמת, ולא היה לזה שום חלק בשיקולים. השחקן ה-12 זה הדבר היחיד שישר ואמיתי ביציע הזה. ואם כל אחד מכם היה בנעליים שלי ושל אחרים כאן הייתם מבינים מהר מאוד עד כמה, בזמן שהכל רקוב מסביב. רוצים תאמינו, לא רוצים גם סבבה. הנושא ננעל.
  6. סויר לא הבנתי מה אתה רוצה. והסקר הזה במאקו נראה בדיחה, 60 לימין ו-60 למרכז-שמאל. לא מציאותי בקיצור.
  7. כל אנשי הימין חייבים להתאחד תחת המהלך הגדול הזה ולהצביע לליכוד ביתנו. גם אם הדעות שלכם יותר ימינה זה טעות להצביע לאיחוד הלאומי ובטח שלא למפלגות שלא יעברו את אחוז החסימה (כמו זה פה שדיבר על מפלגה שאריה אלדד אולי יקים). יש פה הזדמנות אולי חד פעמית לממשלת ימין אמיתית, וזה הזמן של כל איש ימין מהמתון ביותר ועד הקיצוני ביותר לדאוג שזו גם תהייה ממשלה יציבה.
  8. זה הטיעון הכי הזוי של השמאל. גם בסיטואציה שמפלגת העבודה תהייה בשלטון עדין ש"ס תהייה בקואליציה. ומעבר לזה, ממשלת שמאל תלויה בש"ס אפילו יותר כי זו הדרך היחידה שלה להשיג רוב בכנסת. תחת הנחה של ממשלת עבודה-לפיד-קדימה-מרצ ובלי המפלגות הערביות.
  9. כל קבוצה צריכה לבוא עם 2 סטים של חולצות, בעקרון זה אחד צהוב ואחד לבן. יש שופט בכל משחק. כל משחק 10 דקות, ובשלבי הנוק אווט במידה ואין הכרעה יש הארכה של 5 דקות. שיטת הניקוד? יש שלב בתים (4 קבוצות בבית) שממנו ממשיכים הלאה בשיטת נוק אווט. פרטים מדויקיים יעלו בימים הקרובים. לגבי ההגרלה גם, יעלה נושא אני מקווה עוד היום. משחקים על המגרש הסינטטי בקריית שלום, שני משחקים במקביל על רוחב המגרש כמו בשנתיים האחרונות.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.