Jump to content

ברונו רייס

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. כנראה שלא עמדו בתור לאמן את מכבי. גם אלופת ישראל הבלתי מעורערת לא הצליחה למצוא מאמן זר. ברור לכולם גם במועדון שלקחו הימור. בואו ניתן לו את הצ׳אנס.
  2. יוון, קפריסין ומכבי. להבנתי יש עוד 2 שחקני התקפה שהוגשו להם הצעות אבל שמם שמור במערכת. מכבי לא עובדת עד כה מול סוכנים ישראלים שמנסים לתווך זרים בשונה מהשנתיים-שלוש האחרונות.
  3. המועדון מנהל מו״מ עם שחקן כנף ספרדי בשם אלכס מולה(ובשמו המלא, אלחנדרו סאנצ׳ס). בן 26, שיחק כמעט כל הקריירה בליגת המשנה בספרד, בעל מספר הופעות בודדות בלה ליגה במדי מלאגה לפני מספר שנים. סיים חוזה אחרי שנת השאלה בויסלה קראקוב. https://www.transfermarkt.co.uk/alex-mula/profil/spieler/242295
  4. כנראה שהיוזר מתרגש לקראת העזיבה של קראנקה. קיים סיכום עקרוני עם רן בן שמעון. במועדון עוד בוחנים ומתנהלים מול מספר מאמנים זרים על מנת להגיע להחלטה סופית.
  5. אתה יכול להמשיך לדקלם את מה שקראת בתקשורת. בפועל, זה מאוד פשוט. נכון שהייתה אופציה על קרסטאיץ׳ ולא חוזה, שמרו על ההחלטה על אש קטנה עד שסגרו עם איביץ׳. ההודעה יצאה שבועיים אחרי משיקולים שבין איביץ׳ למכבי. במכבי לא דיברו מילה עם אף מאמן אחר, תבדוק אותי. תבדוק אותי גם לגבי מה שציטטת אם יש לך עם מי. אה, אין לך מושג.
  6. אתה טועה ומטעה. לא קראת לעומק מה שרשמתי והוא שמכבי למדה דבר אחד בעניין הזה אחרי מקרי דוניס וואן לוון ויכולת לראות את זה עם קרסטאיץ׳-איביץ׳. גם אם מכבי לא תוציא הודעה רשמית על כך שהוא נשאר, היא תפיץ את זה בקרב העיתונאים שיידעו להוציא את זה החוצה (עופר רונן מזין עיתונאים כשצריך, כפי שקורה בכל מועדון בערך בעולם). במצב הנוכחי, קולינאס עזב וגם טוריחו. יש סיכוי שהם עזבו כי הם חוברים לג׳ורדי ויש סיכוי שהם כבר מבינים שהוא בחוץ ומתחילים לחפש את דרכם. המצב הזה מייצר אי וודאות בקרב המועדון והוא יצטרך בדרך מסוימת להניח את הדעת של הקהל, בין אם הוא יאהב את הבשורה או לא. אגיד בפעם המי יודע כמה, קראנקה אאוט.
  7. צודק. אם מבודדים את הפאניקה (שאפשר להבין אותה אחרי סבב טראומות), צריך לנסות לקרוא את המפה כפי שהיא. לקראנקה יש חוזה לעונה נוספת, במידה ויש החלטה פה אחד להשאירו, המועדון היה מודיע על כך ולא שותק. העונה נגמרה, אין לו סיבה לשתוק כאשר מדובר בעניין שהוא חד משמעי. אני שם כרגע בצד את העובדה שההודעה על העזיבה שלו היא רק עניין של זמן, אם יש משהו שמסתמן שכן למדו הוא שהם לא יודיעו על פיטורי המאמן לפני שיש להם סיכום כלשהו עם מאמן אחר.
  8. מרגיש שאתה לוקח את זה קצת יותר מדי קדימה. גולדהאר הוא איש עסקים בטופ לבל, הכל אצלו קר, לא מדובר בניסנוב. שום שלט לא יגרום לו להצר את צעדיו.
  9. עדיין בתוקף. מנהלים שיחות על גובה הפיצויים. תנשמו. עניין של זמן.
  10. אנחנו מדברים על לפני 6 שנים ותחילת עידן הפייר פליי. אם אני זוכר נכון, במכבי לא רצו לשלם לו שכר גבוה וגם דמי העברה. מה שכן הוא היה יותר זול ממה שמפורסם כיום.
  11. לרז אמיר יש מדליפים מתוך חדר ההלבשה כבר כמה שנים. לי אין. אין לי מושג מה היה באסיפה המדוברת. מה שאני כן יודע על בסיס מה שנאמר לי, קראנקה בחוץ.
  12. אברג׳יל זה קשר שג׳ורדי רצה להנחית כאן בעונה האחרונה שלו. נפל על פערי שכר. ממה שיצא לי לראות, קשר איכותי ומגוון.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.