Jump to content

saharbra

משתמשים רשומים
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Location
    רמת גן

Recent Profile Visitors

2,388 profile views
  1. מקרן קול מישהו? איך המקרן של שיאומי? והאלפאוויז ששלחו פה?
  2. אז באנדל טוב לסוני ופיפא ? מקסימום אני אוסיף נבא ושלט בנפרד ..
  3. איפה ראית את זה אחי ? אני מחפש דיל לסוני 4 שיגיע עם 2 שלטים , פיפא ונבא 2K ... עזרה מישהו למצוא משהו הכי זול ?
  4. תודה טוני..שבוע הבא אני אבדוק את העניין ממה שהבנתי אני צריך על כל קילו 1.8 גרם חלבון. ככה שהשאיפה היא בערך 135 גרם ליום..
  5. צריך קצת עזרה מהחברה שיותר מבינים פה.. התחלתי להתאמן לפני שלושה חודשים בערך ומאז ירדתי כמעט 10 קילו , כרגע שוקל 74 והגובה שלי הוא 1.81 . אני משלב אימוני אירובי ואנאירובי על בסיס יומי כמעט (5 פעמים בשבוע שאני במכון) . בהתחלה היה לי נוח להגיע לכמות החלבונים שרציתי אבל עכשיו בגלל שינויים בעבודה אני לא צורך מספיק חלבון וחשבתי לקנות אבקת חלבון . איזה אבקת חלבון מומלצת? מומלץ בכלל לקחת אבקת חלבון ? כדאי לי להתחיל לקחת או שזה לא כדאי ? תודה רבה!
  6. חיפשתי קצת והגעתי לזה : http://ksp.co.il/?uin=33873&select=.268..271..213..2179..347. מסך איכותי , כונן SSD , יחסית קל , 8 גיגה ראם .. נראה כאילו הוא מתאים לי .. מישהו שמבין יכול לעזור ? ההתלבטות העיקרית שלי היא אם לקנות מעבד I3 ביחד עם כונן SSD או לקנות מעבד I5 עם כונן רגיל..מבחינת המחיר זה אותו דבר. אין לי מושג מה ההבדל , רק חבר שטוען שעדיף את האופציה הראשונה.. מישהו יכול לעשות לי סדר בראש מה עדיף ?
  7. תודה רבה אחי אני אנסה לחפש מסך 17.3 ומשקל של 3 קילו נשמע לי הרבה יותר מדי .. אני מחפש משהו יותר קטן וקומפקטי .. תודה אבל אחי
  8. לא מתכוון לשחק במחשב , להפעיל תוכנות כבדות ודברים כאלה .. המחשב הזה הולך לשמש אותי נטו ללימודים .. כל יום לקחת איתי לאוניברסיטה וחזרה.. אז עדיף שהסוללה תהיה חזקה .. יהיה קל עד כמה שאפשר ושיעבוד מהר ובלי תקיעות.. סה"כ אני לא רוצה להשקיע יותר מ3000 , השאלה אם יש משהו שמתאים נטו לעבודות משרדיות בפחות כסף שיכול להתאים לי .
  9. מה קורה אנשים ? אני מתחיל ללמוד השנה ואני מחפש לקנות מחשב נייד שיתאים ללימודים אבל הבעיה שאני לא מבין בזה .. מישהו יכול להמליץ על מחשב נייד במחיר טוב, מעדיף להשקיע כמה שפחות אבל שעדיין יהיה מחשב נייד מספיק טוב לכל שנות הלימודים.. תודה!
  10. כשאתה בא לקנות כשזה מבקש קופון אל תרשום כלום בשם הקופון .. רק תרשום את המספר קופון וזה יעבוד
  11. הביאו לי חולצת בית של עונה שעברה מידה XL בלי הדפסה של שחקן ומספר .. מחפש להחליף לחולצה L .. החולצה לא נלבשה ועדיין עם הטיקט.. מעוניינים לפרטי..
  12. עשיתי לפני שבוע ניתוח בעיניים עלה 8100 דרך מכבי ניתוח Intralasik.. הניתוח עצמו לוקח איזה חמש דק לכל עין אבל כבר שיצאתי מהניתוח ראיתי טוב.. לא כאב ולא כלום כבר למחרת יכולתי לנהוג לדוגמא .. עיניים היו ממש טובים .. בנוגע לבדיקת התאמה צריך להוריד את העדשות 72 שעות לפני הבדיקה .. אותו דבר לפני הניתוח עצמו. אם יש לך עוד שאלות תשאל חופשי בפרטי.. בהצלחה אחי
  13. אני בדיוק יוצא לעבודה .. מישהו יכול לארגן שידור שעובד באנדוראיד ?
  14. יש לי מנוי לוחם ועכשיו הסתבר לי שנגמרו לי הניקובים.. אם יש מישהו שמוכר כרטיס למשחק לכל שער אני לוקח.. מוכן אפילו להחליף על כרטיס נוער/חייל לגמר גביע ביום רביעי...
  15. saharbra

    Nfl 2014

    אז איפה רואים את הסופרבול ? במרכז עם עדיפות לבירה ללא תחתית..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.