Jump to content

עומרן

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About עומרן

  • Birthday 10/04/1992

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    אלון הגליל
  • Interests
    מכבי או מוות<br />maccabi opeuro morte<br />a.g.c.t באולטרס

Recent Profile Visitors

773 profile views
  1. אני לא ממש יודע על מה אתם מדברים... אבל היה מצד ימין למטה בשער 2 גוש קטן של ההסעות מהצפון שפשוט הרגו אותי הם היו ענקיים...
  2. כל כך מהר עברה העונה הזאת – והספקנו בה כל כך הרבה. ההסעות מהצפון המשיכו את העונה השנייה שלהם ויצאו לכל משחק עם האוטובוס (או מיניבוס) הצהוב. מהאורווה שעד שלוש שעות לפני המשחק עוד הסתובבתי בבריכה לחפש אנשים להסעה ובסוף קנינו מספסר כרטיס מבוגר ב-80 שקל, הקופסא עם הגשם והסופת-ברקים שהייתה בדרך, המכוניות הפרטיות לעילוט וקריית-אליעזר, החזרה ב-4 בבוקר מטדי בשיירה משטרתית שלא הייתה מביישת את אובמה, הדרבי נגד הדרום והנסיעה לוסרמיל. וכמובן שהנסיעות הקבועות- לבית- לבלומפילד. אני לא מאמין שנשארו עוד אנשים מהצפון שלא שמעו עלינו, ואם כן, תמיד יש למי לפנות. מה שהתחיל לפני שלוש-ארבע שנים כרעיון לא מציאותי שלי, השיחה הראשונה עם איציק פיקל, הכנת הרשימות של האנשים( מי זוכר שפעם התחננו לאוהדים לבוא איתנו, היום הטלפון לא מפסיק לצלצל) , הדר גרובמן שהתגייס השנה ולא יכל לנסוע איתנו השנה- אבל תמיד זוכרים את מי שלקח את הרעיון ואת הרשימות והפך את זה למציאות. היום זה כבר עניין קבוע אנשים קבועים, מיניבוס קבוע, זאת כבר שגרה, ההסעה הזאת נכנסה לחיים שלנו. תמיד זה היה יותר מלבוא רק למשחק, זה היה גם הכיף של ההסעה- השתייה שנשפכת , העצירות בYELO שבסוף אסרו עלינו להיכנס לשם  , החברים, הנסיעה הארוכה, הניתוח של אחרי המשחק, הישיבה לאכול, לא משנה איפה, אבל ביחד. כול ההסעה. כולנו כבר חברים טובים. לא משנה מאיזה אירגון, איזו דעה, איזה קיבוץ, חברים. השנה גם ההנהלה עזרה אחרי שראתה כמה אוהדים יש כאן, בצפון, שכול כך אוהבים את הקבוצה הזאת ורק מחפשים איך להגיע לבלומפילד. בקיצור- שנה שנייה הסתיימה ועברה בהצלחה, ועכשיו התודות: •איציק פיקל- לא באמת צריך להסביר למה, האיש שעושה הכל מהלב ובלעדיו לא היה כלום. •אביב בושינסקי וטום יונאי- השנה ההנהלה עזרה לנו בכל דבר שביקשנו, תודה לכם על הכול. •אותם אוהדי מכבי שעזרו ליצירת הקשר בקרית שלום – על כל העזרה עם הכרטיסים. מקווים שנתראה גם בעונה הבאה, שההסעה תמשיך גם לעונה שלישית ורביעית וחמישית, שאני אשתחרר מהצבא ואחזור להסעה שבינתיים רק גדלה עם עוד ועוד אוהדים. Ultras North since 2008 הסעות מהצפון- כי מי שלא היה, לא מבין
  3. סמנכ"ל? מנהל בכיר בבקשה! אחת ההסעות היותר כיפיות שהיו לנו, מי שלא מהצפון מפסיד..
  4. הכי טוב לך זה או עפולה או צומת המוביל. יש כמה מנצרת עילית אבל הם לא באים קבוע. מי שרוצה לראות עוד או שלא ידע עלינו, מוזמן להיכנס לפיסבוק ולראות תמונות או אצלי או בקבוצה של ההסעות.
  5. השלט הזה היה כמעט בכל מגרש בארץ כבר! רק חבל שלפריז הוא כבר לא יגיע... הסעות מהצפון! דרום??
  6. קצת סדר בדברים: הסעה בלבד = 50₪ כרטיס+הסעה = 70₪ אי אפשר לקנות רק כרטיס, הכרטיסים מיועדים אך ורק לאנשים שבאים בהסעה. המסלול הוא זה: - טבריה - צ.המוביל - צ. נהלל - עפולה - צ. אולגה (חדרה) כל מי שבדרך מוזמן לעלות, מי שלא שישלח הודעה או שיכתוב פה ונמצא פיתרון לכל אחד! שנה שניה של ההסעות האלה וכבר כולם יודעים מי אנחנו ומה אנחנו- באים לכל מקום בכל מצב מהכי רחוק.... בלי שום קשר לאירגון או מין או גזע או כל דבר.. רק תנאי אחד- מ-כ-ב-י! בקיצור מי שכבר היה יודע - הסעות מהצפון מחכים לראותכם ביום שבת ובשאר המשחקים! נ.ב תודה למנהלים שהסכימו לנו לפתוח תנושא אחרי הרבה דיונים איתם..
  7. מאור, אתה מתיל הכול על האולטראס, אבל זה שני הצדדים לא רוצים לשתף פעולה. כששומעים שירים שמתחילים ב-11 8 מצטרפים, בלי שטויות, הם פשוט מצטרפים, אבל יש שירים חלשים שלא שומעים ואז מתחיל הבלאגן. יש אנשים מהארגונים שפשוט לא רוצים לעבוד אחד עם השני, מתוך שנאה פשוט, אתה באידיולוגיה אחרת? זאת לא סיבה לדפוק יוזמות של הצד האחר, ואת זה אני אומר ל-2 הצדדים. כולם אוהדי מכבי, אז תתחילו להתאחד בלי השטויות ומחנות מכבי בצרות ויש אנשים שכל מה שמעניין אותם זה איזה שער שר חזק יותר.
  8. אפשר להוציא מהפיצול הרבה יותר אם רק היו אנשים שבאמת מוכנים לדבר בין הצדדים ולא לעשות דוווקא אחד לשני , כנמו ההוא שכתב פה שהאולטרס הורסים תשירים: אנשים שהורסים את היציע, למה לא להוציא תמיטב מהעניין הזה? במקום זה ממשיכים לריב ולהשמיץ.
  9. מי שצריך מצומת אלונים שידבר איתי בפרטית
  10. כמה שאלות כי קשה לי להוציא 400 שקל על משהו שאני לא יודע: למה ב- 400 שקל? הוא קורא כרטיסים של סלקום? יש בו תקלות/בעיות? מתי אתה תמכור אות, משחק בית?
  11. יש הסעות חברים! לצפון! בגלל בעיות כאלו ואחרות אני לא מפרסם פה אז להתעדכן אצלי 052-6860740 או בפורום/אתר השני ואתרים אחרים על מסלולים עלויות וכו'.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.