Jump to content

Raumdeuter

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Raumdeuter

  1. טיפוס גברי בפני עצמו אבל מקווה שלא יהפך בחלוף הזמן לעוד שופר אנטי מכבי מתוך המגוון הרחב שיש.
  2. לא שאני מופתע,אבל לפי מה שאני מבין רוב אם לא כל הטיוטות שנשלחות הן פחות או יותר "מכבי זונה,כל צהוב חולה ס ר ט ן"?
  3. לקלף לטב"ח את הפטריות ברגליים זה חתיכת פרגון לדוידה. המציאות היא שדוידה צריך להיות השרפרף שעליו טב"ח דורך כל בוקר אחרי שינה לכל היותר.
  4. הם חבורה של כורדים והכל,אבל הם יודעים להיות אפקטיביים כשצריך.
  5. @חןחן למה אני לא יכול לערוך את ההודעה?(וכן,אני יודע שעבר 900 שנה ממנה אבל ביקשו ממני לערוך והחלטתי לזרום,מצידי שתהיה נקודה כפילר במקום).
  6. אני ואת והעולם כולו מנגד זו לא רק שורה משיר יציע.
  7. למעטפות כאלו אתה מתכוון או שיותר שמנות?
  8. אם אנחנו משלשלים את זה יש מצב טוב שיצטרכו להצמיד לי קו חם של ער"ן כי כמה כושלים צריך להיות בשביל לאבד פעמיים 10 הפרש????
  9. תחושת בטן שלי היא שז'קי מת לרדת ללאומית ולקצץ ל0 הוצאות תפעוליות.
  10. ובמיוחד לא עושים את זה פעם שלישית(כי עם קללות קשטן ופאקו ראינו את התוצאות) וגם תמיכתי המסוייגת בהבאת החוחובה למכבי הייתה תלויה בתרחיש שבו קין עוזב מרצונו החופשי ולא מפוטר.
  11. הבאסה היחידה שיש לי בגזרת הרפרטואר היא שלא שרנו לו(הכוונה היא למשגל קטינות כמובן) את "אני רק בת 14" מתוך השיר הידוע של הג'ירפות.
  12. אבל הם לא מועדון מכובד,הם קבוצת ספורט(מסרב לקרוא להם מועדון ספורט עם כל האין כבוד שיש לי כלפיהם) שאין לה שום רף מוסרי ואתי ושהעולם היה מקום טוב יותר ללא הקבוצה הזו. את מכירה את הסדרה הדוקומונטרית שעשו בכאן 11 על ימיה האפלים של מכבי סל?("משחקים מסוכנים לכל המעוניין/ת),ממליץ לצפות בה.
  13. בבקשה אל תגיד לי קראנקה אייטור. ו @קמחי,בבקשה תגיד לי שזו אופציה מעשית כי אנחנו צריכים מאמן שאנחנו יודעים שהוא מהענף אם קין יעזוב(כי אם אין רציפות אז אנחנו לפחות צריכים מישהו שידע לצלול למערכת של מכבי באופן חלק ובו זמנית גם עם עמוד שדרה בנוגע לחיזוק כשצריך).
  14. רצוי:שהפועל פ"ת יפגינו אופי וידליקו את התחתית ובנוסף לכך שפעם אחת בחיים שלהם השהידים מסכנין יתאבדו גם מול הקבוצה של קובי. מצוי:הפועל יבקיעו(ולא ההפועל שאנחנו רוצים שתבקיע) וסכנין יפתחו רגליים כמו נימפומנית לחיפה כרגיל.
  15. אני חולה מת גמור רק בגלל חולדאי והאין גג שלו ושתדעו שהפודקאסט עושה לי טוב על הלב.
  16. מבין הבודדים שלא מדבר כאילו הזין של הראיס תקוע לו בפה.
  17. לנעול את האמצע איביץ' סטייל ואני מאמין שיהיה בסדר.
  18. יש להם מישהו בסגל שנמצא בענף הכדורגל שנוכל לבצע ראש בראש עליו?
  19. כמו שאמרת,שפצור קטן בקטע של האזכורים ללבנון(למרות שצחוק בצד,עם כל אירועי הGPS שממקמים את חיפה בלבנון אני יכול להבין למה הוסיפו את השורה הזאת אבל אני בטוח שלא הוסיפו אותה מהסיבות שציינתי אלא מהסיבות הברורות) ולמצוא חלופה טובה יותר למילה "מחלות" שזה פשוט גרוע זה אחלה שיר עידוד.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.