Jump to content

Raumdeuter

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

About Raumdeuter

  • Birthday 28/12/1998

Profile Information

  • Location
    דרום

Recent Profile Visitors

6,482 profile views
  1. לפחות אנחנו יודעים מה יהיה היעד הבא של שחקני הספסל שלנו(אהמ אהמ דן ביטון). אבל החדשות הרעות הן שהם יחזרו להיות תחרותיים וזה מבאס ת'תחת.
  2. יש לנו כמעט הגנה שלמה להחליף+שוער ראשון אמיתי+גיבוי ליוריס(דווקא קשרים לסוגיהם יש לנו במאגרים ככה שאני מאמין שזה פתיר)+כנף ימין אמיתית+להשאיל את פרדי אדו החוצה.
  3. רק רוצה לקחת אליפות ולחגוג מול המשרדים של השרמוטות.
  4. https://www.scribd.com/doc/29459589/Hapoel-Tel-Aviv מישהו איגד(נראה לי @eliran ben ezri) את זה לפני עשור בערך וזה נמצא כאן בפורום איפשהו.
  5. לא הכינו פה לפני 2000 שנה מקבץ חומרים על "האנטישמיות של אוהדי הפועל"?
  6. אני לא יודע לתת דעה מקצועית לגבי סאבוריט אבל אני כן יודע שהוא צריך להמשיך פה עד סוף הקריירה(בשביל מה הומצאה המשבצת של זר שישי?) ובגלל שאני צופה משבר מנהיגותי בקבוצה צריך מישהו שהיה פה ו"אכל חרא" גם בתקופות הקשות(שוב,קשות זה יחסי אבל אני משתדל להתמקד במהות) ולא היה פה רק בתארים(עם כל הצער ייני יפרוש כנראה בסוף העונה או שנה הבאה לכל היותר ומישהו חייב לתת קונטרה לזהבי כי אני מפחד מאפקט נמני אם ערן ישאר לבד ללא עזר כנגדו כדוגמת שרן). ובכל מקרה הוא בטוח יועיל לי יותר מהנרי אדו.
  7. זה קורה באמת?. לא מאמין שצנצימניאק הביא סקופ בפעם הראשונה בחייו.
  8. סתם סיקרן אותי למה משחק בפרופיל שכזה במוצ"ש?(אני לא נייד ולכן זה באסה מבחינתי כי אין לי איך להגיע ולחזור שלא על סמך שמישהו יעשה לי טובה).
  9. מכבי מול מיכלי האמוניה זה במוצ"ש?,זה לא משחק שאמור להיות מרכזי ולכן בראשון/שני?.
  10. אף אחד לא מטיל ספק ביכולתיו ככדורגלן. הקאץ' איתו תמיד היה בתרחיש שבו הוא לא האלוהים של הקבוצה(מה שהוא לא יהיה אם הוא יחתום אצלנו או בחו"ל כי אצל קובי הוא שרוף).
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.