Jump to content

Raumdeuter

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

About Raumdeuter

  • Birthday 28/12/1998

Profile Information

  • Location
    דרום

Recent Profile Visitors

6,895 profile views
  1. וזה למה הוא לא יגיע לכאן אי פעם אם אנשים פה חולמים עליו(ותעזבו את זה שהוא מעורבב פה בביצה יותר גרוע מרב"ש בלנדר).
  2. לשם עולם הכדורגל הולך ברובו אז מכבי פשוט מצטרפת לטרנד.
  3. נופל מול הצ'כים=ישירות לפלייאוף האירופית נופל מול הרומנים=ניצחון מול הליטאים ואתה בפלייאוף אירופית ואם חלילה וחס אתה מובך מול ישיבת פוניב'ז אז אתה בפלייאוף הקונפרנס במסלול האלופות. בגדול,צריך להיכשל באופן קולוסאלי בכדי שלא יהיו לנו בתים השנה.
  4. סרטון של דקה שמתמצת מעולה מה הסיפור: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/news/0268-12157d69ce2d-9f011c70f6fa-1000--new-format-for-champions-league-post-2024-everything-you-ne/ או בעברית(אמנם פחות אהבתי את ההסבר שלו אבל הוא מספיק טוב):
  5. אני חושב שפליטי סעודיה סטייל פשיץ' זה אחלה יעד להביא ממנו זרים(כי בניגוד לליגה האמריתית שהיא ליגת זריקת זין פרופר לסעודיה יש מטרות תחרותיות ושאיפות גדולות ולכן הם הצליחו להביא את כל הכוכבים וגם הממשלה שם מממנת חצי מקבוצות הליגה). מבחינתי יעדים מועדפים להביא מהם זרים אלו סעודיה,יוון וטורקיה כי שם אתה בטוח תמצא זרים מעל לליגה אבל האתגר היחידי הוא שריר החשק.
  6. זה נכון,אבל תיזכר שבהתחלה הוא רצה לקחת רק את הנוער ושאת הבוגרת מישהו אחר יקח על עצמו.
  7. אתה לא משיג שחקן ברמתו אלא משתמש בחלק נכבד מהכסף לתקן בורות בסגל(כנף שמאל,שוער ומגן ימני אם שגיב יתופקד בעיקר ככנף ימין) והשאר לקופה ועל הדרך יוצר שלם גדול מסך חלקיו.
  8. על שחקן אחד?,טיפשי. לקולקטיב של שחקנים,סביר בהחלט(בהנחה שמדברים על עד 2 מיליון אירו באופן מצרפי).
  9. אני מאמין שחלק מהכסף הזה ייצא על רכש(לכל היותר 800k אירו בסכום כולל אז אל תבנו על מה שנקרא "זר אכזר").
  10. בית"ר זו קבוצה שהעסיקה את כל חלאות האדם(אנטואן קונטה שיחק שם) בענף הכדורגל הישראלי לדורותיו פחות או יותר(בגדול אצילי ומיכה מנהיגים את חלאות בית"ר?,נשמע כמו שידוך משמיים)
  11. +למה אוהדים שלנו נכנסים בכלל לאתר וערוץ התועבה הזה?(אם אנשים רוצים להתעדכן על החוג אז שיכנסו לאתרי כדורסל ייעודיים או לטוויטר)
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.