Jump to content

בראון

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Posts פורסם על ידי בראון

  1. לא על משהו אבל קחו סיפור אמיתי שמתאר את המצב: 

    אחרי המשחק רטרו מול מפ״ת ישבתי עם המכבייה ועוד חבר שלו שהוא במקרה עורך ספורט בעיתון ספורט מאוד גדול פה בארץ. שאלנו אותו לגבי הסיקור החד צדדי הזה והוא נתן דוגמא של כתב ספורט פה גדול בארץ (בלי שמות) והוא אומר: ״אתה יודע איזה הבדל יש בין כתבה שאני מקבל ממנו לערוך לעומת הגרסה הסופית שמתפרסמת? מה שאני מפרסם זה כל כך עדין לעומת הגרסה הראשונית״.

     

    בשורה תחתונה מאז שהכרזנו על החרם הזה, פתחנו איתם במלחמה.

  2. 4 דקות לפני, Kenji.09 said:

    יש יותר מידי דיבורים שקיקו לא מתאמץ מספיק וכל מיני כאלה ושהוא הוריד רגל ובלה בלה בלה.
    דוידה זה סתם עוד כנף גנרי, הוא לא ישתפר לעולם אפילו כשהוא צריך.
    זה טל בן חיים רק עם שיער.
    אדו זאת תעלומה אבל התרגלנו ל"חיזוקים" בינואר שלא מביאים תועלת.

    הלוואי ויתן גרם ממה שנתן טל בן חיים

  3. 20 דקות לפני, קמחי said:

    אם נניח שויטור לא ריאלי, חילו מאיימבו וסאמביניה הם כנראה הבולטים.

    חשוב יותר להדגיש שבסכומים שמכבי משלמים לבלמים, אפשר להנחית פה גם בזמן מלחמה שחקנים נהדרים.

    מה עם ההוא של ריינה? אני מחזיק ממנו

  4. אני חושב שהדבר הכי מדאיג אצלו זאת החוסר יכולת להגיב תוך כדי משחק. אני לא יודע אם זה מגיע מחוסר הבנה של מה קורה נגדו (מסאי משנה ל433 מחצית שנייה לפני שבוע ומשתק אותו וברדה מגיע לשחק הגנה ומצופף מולו את האמצע) או שהוא פשוט קופא. עוד לא ראיתי פעם אחת תגובה שלו שהיא טובה ובזמן, בדרך כלל הוא מגיב אחרי גול באיזה חילוף הזוי סטייל חלוץ נכנס במקום כנף או שהוא מוציא את יוריס. 

    אתה רואה כמה בש מצופפת, מה נותן לך עידו שחר עם הכניסות לאמצע? תן לו שיעקוף את דוידה ויוצא רוחב או אחורה לדוידה. ואת המצבים שעידו שחר בעט אתמול - דוידה היה צריך לבעוט.

  5. 2 דקות לפני, snufkin said:

    למה לא מאמן ישראלי כמו ברדה?

    מאמין מאוד בברדה, עושה מעל ומעבר עם הסגל שיש לו בבש. אתמול הגיב יפה למשחק ובשני חילופים כמעט נתן שם 2 גולים תוך 2 דקות.

  6. 45 דקות לפני, אליהו_הנביא said:

    ההרגשה שלי שאם נצליח איכשהו לא לבעוט בדלי במה שנותר וניקח את האליפות, עונה הבאה זה שוב יהיה חיפה קל. בכר יחזיר את כל מה שהצליח לו, אנחנו לא נביא זרים כי יש מלחמה וזהבי רק בתפוקה יורדת, לא אופטימי קיצר. 

    אין קל כזה. בכר יבשל את רובי בקלות.

  7. 43 דקות לפני, פרנק סינטרה said:

    קדנציות שניות בד״כ פחות מוצלחות מהראשונות

    במיוחד שבכר תמיד הגיע לקבוצות במומנטום טוב ודי מוכנות, תהיה לו סיטואציה בקיץ שהוא עוד לא התמודד איתה ממש. יש לי הרגשה שזה ייכשל

  8. 1 דקה לפני, BMTA said:

    אתן פה דל''פ רציני 

    רב''ש לא אופציה,לא רואה איזה מאמן זר טוב יבוא לכאן וגם אם כן זה שוב הסתגלות ושכר לימוד

    אם רובי קין ירצה להשאר אז שישאירו אותו ונקווה שילמד מהטעויות שהוא עשה השנה ואם רובי קין עוזב אז להביא את דגו 

    בסופו של דבר דגו עשה עונה מעולה בחיפה בהתחשב בנסיבות,אחרי 3 שנים שהם היו בשיא הייתה ירידת מתח שם יחד עם פציעות ועזיבות של שחקנים שאני לא בטוח שבכר היה מצליח הרבה יותר ממנו 

    כאנדרדוג הוא הצליח, בגלל זה גם הניצחונות מולינו ובאירופה. כשנותנים לו להניע ולשלוט זה מוציא אותו ממקום הנוחות שלו, אני לא חושב שהוא בנוי לקבוצה אלופה.

  9. התסריט ידוע מראש - בכר יסגור שם, מכבי מתוך כבוד תמשיך עם קין, קין יקבל הצעה לאיזה קובנטרי או משהו בסגנון, יעזוב לקראת סוף אוגוסט, תוך כדי יגיעו זרים ובסוף המאמן שיגיע משיק בשיטת משחק שהזרים שהגיעו בכלל לא מתאימים אליה ונרוץ עם שני זרים עד סוף העונה.

  10. לפני6 שעות , Arthur Read said:

    אז אחרי שישנו את התקנון תעשה מה בא לך.
    עד אז יש עונשים שפוגעים בקהל ובקבוצה, ולכן זה מיותר, וזה גם טיפשי

    לא כתוב בתקנון שום דבר על הכנסת אבוקה. מה שעשה היום הדיין אצל הפועל פתח פה פתח שעוד שנתיים גם תוף לא ירשו לך להכניס ותיקנס על זה.

  11. לפני2 שעות , פרנק סינטרה said:

    עוד לא למדנו אחרי קשטן ופאקו שלא מפטרים מאמן שלקח אליפות?

    אם לוקחים אליפות והוא רוצה להמשיך, הוא צריך להישאר.

    זה יותר להביא את בכר שלא יהיה בחיפה מאשר לפטר את קין. בכר יגיע לשם חרמן אחרי מכירת חלאיילי ופיירו, יענקאל ייפתח את הכיס אחרי ההכנסות מהשנה, יחזיר את הבועל ואת נטע + השלד הקיים.

  12. כתבתי את זה בטוויטר לפני איזה חצי שנה: דן ביטון הוא מהשחקנים האלה שמסיימים עם 5-6 בישולים ושערים, מאמן מגיע לקריית שלום מתלהב מהסטטיסטיקה ומהרגל שמאל שלו, עושה משחק שני משחקים טובים בעונה וככה מרוויח את החוזה הבא שלו. אין בו כלום, שחקן לקטרגל שרק מחפש להיות קרוב לכדור, ראש ברצפה, רגל ימין למדרגות, לא מחוייב טקטית והוא יותר רך ממרגרינה. מקווה שהבלוף הזה יגמר בעונה הבאה ושילך לביתר או משהו.

  13. 13 דקות לפני, אלק נילאש said:

    יכול להיות. אני לא חושב שהוא מאמן יוצא דופן, יש לי גם ביקורת על החילוף אתמול (ולא פחות על זה שלא שינה כשראה שזה לא הולך) אבל מה שקורה איתו פה זה מוגזם. כולם, כולל כולם, מסכימים שהסגל הזה לא מדהים, והוא לוקח איתו אליפות, איך יכול להיות שהוא כזה רע?

    לגבי שנה הבאה, בוא נחכה לראות מי הקבוצות כדי להגיד מה הסיכוי. אם זו הייתה עונה רגילה בלי מלחמה, כשאין בעיה להביא זרים, הייתי אומר שהוא פייבוריט לקחת, גם על בכר. לא יודע מי יישאר פה ועוד יותר גרוע מי יבוא, כשאין אף ישראלי נורמאלי באופק שמכבי יכולה להביא ולהם יש את נטע ואצילי להחזיר.

    כי הקבוצה שרצה איתך שלשלה יותר. 

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.