Jump to content

בראון

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by בראון

  1. מדהים איך הם שנים לקחו על עצמם את התדמית של הרגש והקבוצה של האוהדים עם טענות שאנחנו פלסטיק ואין בנו כלום. ברגע שיצאה הידיעה כל הרשת מלאה באוהדים שלהם שכבר חוגגים. איזה סטייקים.
  2. הקרנות של גבי והאאוטים של רביבו זה חומר לועדת חקירה.
  3. דן ביטון יודע לשחק רק כשהמגרש ריק
  4. אולי העמדה שרובי המציא לו וזה ממש כמו סקנד סטרייקר. אסרס עם הכדור איכותי ב20 רמות בכל מה שקשור לטיפול בכדור והוא יכול לעשות עמדת הכנף
  5. אסרס הוסב לשם. הטיקט שלו זה לחדור לאמצע מהקו עם הכוח והטכניקה שלו. זועבי בן 17 שמשחק בליגת העל, כל השמות נערים א האלה הכל טוב ויפה, אבל אין להם דקת בוגרים אחת.
  6. אם לא יגיע לפה מילסון גם לאגף ימין וקיקו זה לא זה? חד משמעית.
  7. אולי רק אסרס מהנערים א יושב על אותה עמדה כמו שלו, אבל ייקח לו שנתיים- שלוש להגיע לבוגרים.
  8. ראיתי אותו כמה פעמים בנבחרות הנוער והשנה ראיתי כמה קטעים שלו ממשחקים כמו למשל קטע שהוא הקפיץ מעל שחקן ברגל שמאל ובנגיעה כשהכדור עוד באוויר נותן ברגל ימין כדור עומק שחתך את כל ההגנה. שחקן עם רגל שמאל שיכול לשחק בכל העמדות בהתקפה אין לנו כזה בנוער (מזכיר את אצילי רק בלי הקטינות). לגבי מספרים - כמה ילדים בני 17 נותנים פה גולים בליגת העל ועוד בהפועל ירושלים? אני לא בונה על להביא זרים אז לפחות שהישראלים הטובים והפוטנציאליים מביניהם, שיהיו אצלינו.
  9. יכול לשחק בכל עמדות ההתקפה להתחיל מזה. מדובר בשחקן מסוג שחקן. הסעיף הזה בדיחה וחייב להפעיל
  10. יותר לכיוון שממש יורדים על שחקנים
  11. לא על משהו אבל קחו סיפור אמיתי שמתאר את המצב: אחרי המשחק רטרו מול מפ״ת ישבתי עם המכבייה ועוד חבר שלו שהוא במקרה עורך ספורט בעיתון ספורט מאוד גדול פה בארץ. שאלנו אותו לגבי הסיקור החד צדדי הזה והוא נתן דוגמא של כתב ספורט פה גדול בארץ (בלי שמות) והוא אומר: ״אתה יודע איזה הבדל יש בין כתבה שאני מקבל ממנו לערוך לעומת הגרסה הסופית שמתפרסמת? מה שאני מפרסם זה כל כך עדין לעומת הגרסה הראשונית״. בשורה תחתונה מאז שהכרזנו על החרם הזה, פתחנו איתם במלחמה.
  12. לטב״ח היה כוח מתפרץ מדהים, בעיטה מדהימה ברגל חלשה. דוידה זה יותר על שטח קטן.
  13. הלוואי ויתן גרם ממה שנתן טל בן חיים
  14. אני חושב שהדבר הכי מדאיג אצלו זאת החוסר יכולת להגיב תוך כדי משחק. אני לא יודע אם זה מגיע מחוסר הבנה של מה קורה נגדו (מסאי משנה ל433 מחצית שנייה לפני שבוע ומשתק אותו וברדה מגיע לשחק הגנה ומצופף מולו את האמצע) או שהוא פשוט קופא. עוד לא ראיתי פעם אחת תגובה שלו שהיא טובה ובזמן, בדרך כלל הוא מגיב אחרי גול באיזה חילוף הזוי סטייל חלוץ נכנס במקום כנף או שהוא מוציא את יוריס. אתה רואה כמה בש מצופפת, מה נותן לך עידו שחר עם הכניסות לאמצע? תן לו שיעקוף את דוידה ויוצא רוחב או אחורה לדוידה. ואת המצבים שעידו שחר בעט אתמול - דוידה היה צריך לבעוט.
  15. מאמין מאוד בברדה, עושה מעל ומעבר עם הסגל שיש לו בבש. אתמול הגיב יפה למשחק ובשני חילופים כמעט נתן שם 2 גולים תוך 2 דקות.
  16. אין קל כזה. בכר יבשל את רובי בקלות.
  17. אם הזווית הזאת כן מצולמת, למה בוואר לא משתמשים? איך פתאום זה לא עובד?
  18. ברדה הגיב מעולה למשחק, רובי קין ממשיך לשלשל על עצמו.
  19. במיוחד שבכר תמיד הגיע לקבוצות במומנטום טוב ודי מוכנות, תהיה לו סיטואציה בקיץ שהוא עוד לא התמודד איתה ממש. יש לי הרגשה שזה ייכשל
  20. כאנדרדוג הוא הצליח, בגלל זה גם הניצחונות מולינו ובאירופה. כשנותנים לו להניע ולשלוט זה מוציא אותו ממקום הנוחות שלו, אני לא חושב שהוא בנוי לקבוצה אלופה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.