Jump to content

Soul Boy

משתמשים רשומים
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Soul Boy

  1. משחק חשוב, בעיקר בשביל המורל. קצת אסקפיזם מהמצב הזה יכול לעשות טוב. חייבים לנצח בשביל כל אוהדי מכבי, שנלחמים, שנפצעו, שנהרגו ושנרצחו. עם ישראל חי. (בהצלחה גם לחיפה)
  2. מוכר כרטיס ל-8 עליון (מסומן) מול ריינה ב-17/9 בגלל החג - במחיר עלות (75)
  3. כשיר, לפי האתרים - קיבל מנוחה נוספת תוך התחשבות בזה שכנראה ישותף במשחקי נבחרת הקרובים ורוצים להוריד ממנו עומס
  4. לפי מכבי, יש שידור בספורט 1, על זה גם מתכננים את הצפיה המשותפת היום בערב
  5. נדייק - אם נעלה היום, זאת תהיה ההעפלה ה-8 שלנו בעידן גולדהאר
  6. ד"א, כרגע אין שידור של הגומלין
  7. הבנתי שהיו מהומות אתמול בלילה ברחובות לרנקה כשאוהדים רעולי פנים של אומוניה (הזונות הקפרסאיות של הפועל) רדפו את האוהדים שלנו. הנושא בחקירה של משטרת לרנקה.
  8. מי אח ומוצא לי כרטיס לשער 8 מול בית"ר?
  9. נתון יפה יותר זה שגם יש לנו 9 מבשלים שונים
  10. מי שרוצה יש לי כרטיס נוסף למזרחי עליון במחיר עלות מוזמן לפנות אליי בפרטי.
  11. נושא טיסות, דילים, מחירים וטירוף לניס. יבורכו העוזרים בלמצוא טיסות זולות בלי מלון וחזרה לפני שבת.
  12. מחכה לרגע שערן יבקיע בבלומפילד וכולם ישירו לו
  13. אז מכבי פרסמו דיל למשחק https://cdn.maccabi-tlv.co.il/2021/10/דוחפים-את-מכבי-בהלסינקי/?embedapp=app הטיסה חזור יוצאת בתוך שבת ובעייתית לשומרים. יש מישהו שיכול למצוא חלופות טובות יותר שמגיעות לארץ לפני כניסת שבת? (17:39) כמו כן, מה מצריכה הנסיעה מבחינת חיסונים/בדיקות קורונה וכו'?
  14. מה שבעצם אומר שמי שמסיים ראשון בבית בעצם מבטיח לעצמו 6 נק' נוספות - 2 על המקום הראשון ועוד 4 על הגעה ל-16 האחרונות.
  15. רק כדי שתבינו, שריף עשתה העונה 8 נק' דירוג, ואם לא תצבור עוד ניקוד (מה שככל הנראה לא יקרה), נכון לעכשיו היא תוגרל בעונה הבאה עם 21.5. מכבי לשם שינוי, מועדון בסדר גודל יותר גדול, יתחיל את ההגרלות בעונה הבאה עם 18 נק' בלבד (נכון לרגע זה). מדהים כמה שעונה טובה בליגת האלופות עושה פלאים מבחינת דירוג.
  16. בעצם ההעפלה קיבלנו 2.5 נק'. ככה שרק אחרי ניצחון+תיקו או מהניצחון השני אנחנו מתחילים לצבור ניקוד מעבר למה שצברנו עד עכשיו, אבל עשינו את הצעד הגדול הראשון מהבחינה הזו.
  17. ד"א, עכשיו משנגמרה הסאגה עם הארמנים וההגרלות לעונה הנוכחית הסתיימו ואין צורך יותר בדירוג האירופי (ההגרלות של שלבי הנוקאאוט הן רנדומליות) לעונה הזו, אפשר להתחיל להסתכל על הניקוד לעונה הבאה. העונה אנחנו "מאבדים" את עונת 2016/17 שהייתה שווה לנו 5 נק' דירוג וביחד עם ה-2.5 נק' שקיבלנו על ההעפלה לבתים של הקונפרנס, אנחנו על 18 נק'. 2.5 הנקודות הן נקודות בסיס כך שרק אחרי ניצחון ותיקו נתחיל לצבור ניקוד. רק כדי לסבר את האוזן, אם נשיג 4 נצ', נגיע ל23.5 נק', ובהתחשב בתוצאות ובמיקום שלנו בבית בסוף המשחקים נוכל להגיע גם ל24.5 ואפילו ל25.5 אם נסיים ראשונים. זה כבר יכניס אותנו לדרג א' בעונה הבאה אם נגיע חלילה שוב לקונפרנס. ובטח שישפר את ההגרלות שלנו אם נגיע לצ'מפיונס/אירופית. נקווה לתוצאות טובות ושניתן בראש!
  18. "היינו צריכים להיות יותר חדים בפעולה האחרונה, אבל אני מרוצה מהדרך שאנחנו עוברים, אנחנו לאט לאט נכנסים לכושר, אני מקווה שעם ההחתמות החדשות תיראו קבוצה שנלחמת יותר, בבית נסיים את העבודה" "בימים כאלו, אני שמח להיות חלק מהמועדון הזה"
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.