Jump to content

Dante Alighieri

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://www.facebook.com/ForumHolon/photos/a.565332983524387/3830591670331819 העמק לא הבית של האולטרסים וגם אם זה כואב לכם אין קסמים הרסתם את פסלינו כמו מטונפים תרדו כבר מהעמק אתם סתם שמנטפים ציירתם על סנורקה אתם לא מתביישים? חכו לנקמה שתבוא מאלוהים האולטראס קראו לי גרוק (גרוק!) אבל אני גאה במגבעת שיש לי על החזה ציירתם גם על סנופקין כמו אכזריים ספרו גם שקיבלתם זיקוקים של החיים שרים לי עד הסרח(עד הסרח!) אחר כך רק בוכים שבכל אביב בעמק חשמל אתם אוכלים השמנטפי שקשקש.. באוהל של סנופקין הוא קיבל שונא לעד גרפיטי, אוהב את בימבל השיר הזה הוא קונטרה, לשירה השמנטפית יבוא היום חוליגנים, תחזרו לחינוכית את הפזמון עכשיו אנחנו לא שרים שופכים עליכם יין (יין!), על כל האוהדים
  2. האמת שללא קשר לאם יישחק במכבי או לא? הוא שחקן ואדם שנכנס לכולנו ללב ועל כן אני מנתק את עצמי כרגע מהאהדה למכבי. החשיבה הראציונאלית צריכה להיות שלא לחתום בטורקיה. טורקיה כיום הינה מקום לא בטוח לאף אחד. בטח ובטח לישראלי - יהודי. החל מהנשיא המגלומן ושונא ישראל שממזמן הוגדר כ"ויילד קארד" נפיץ. וכלה בכיסים של דעאש שנשארו/מתחבאים שם . מחבלים שיותר מיישמחו לצלם סרטון עריפת ראש של שחקן לאומי ומשפחתו בשידור חי לכל העולם. הכל נזיל שם ברמה של שניות והרבה מאוד לא מדווח בתקשורת שאינה חופשית בטורקיה. יש לי חבר שניצל שם מלינץ ברגע האחרון כי הצליח לברוח מהדלת האחורית. לשם הוא לא חזר. יש אוהד מכבי כאן שכולנו מכירים שהיה מספר דקות מלהרצח בפיצוץ שהיה בנמל התעופה. וזה רק דברים על קצה המזלג. יש לא מעט על בסיס יומי שאין שומעים כאמור. אם הוא שבוי בקונספציה שמישהו יוכל להצילו בזמן אמת ולחלץ אותו ואת משפחתו משם? הוא מהמר גדול ועל הדבר הכי יקר לו בעולם. ייטב לו יידבר הבחור עם אנשים בשירותי הביטחון השונים כדי לקבל תמונה של מה שהולך שם. בטוחני שהוא מכיר מישהו. אני חושב שהייתי מעדיף להיות מובטל ולא להביא את משפחתי למדינה שכזאת. הוא לא עני. לא חייב לשוק האפור כסף. לא חסר לו כלום. למה לסכן את חייו וחיי משפחתו כך? לא מבין. גם אם לא יבוא למכבי? שפשוט יימצא מקום אחר. אני לא חזק בתקשורת האלקטרונית ולא פעיל בטוויטר/אינסטגרם ופייסבוק. אבל מי שיכול להעביר את ההודעה הזאת לבחור יבורך.
  3. אני חושב שהרוחות סוערות מאוד כי מדובר בשני שחקנים מעולים שנאמנים (למועדון) והתחברו לקהל בצורה יוצאת מן הכלל. זה מועצם בגלל שהסגל, המאמן וההתנהלות בקיץ מבחינת רכש מעוררים לא מעט סימני שאלה לגבי הכוונות. לאוהדים זה אף פעם לא קל. בנוגע לדור ועומר אפריד את תשובתי לשני חלקים: 1. האם צריך לשחררם? וואלה הם עשו ככל הנראה משהו שעומד בקנה מידה מוסרי ולא פלילי. בקבוצות רבות בשל היותם תותחים היו מוחלים להם כי הם באמת נכס במיוחד בתקופה הזאת. מיץ הוא בעלים עם קו מחשבה מאוד מיוחד ושונה בנוף. יצא לי לא מעט לבוא איתו ועם נציגיו במגע ואני יכול להגיד שמה שמעניין אותו זה קודם כל ערכי המועדון כחלק ממצויינות מקצועית. אם יש משהו שיכול לגרום לו לשבור את הכלים זה לא כסף... זה אלמנט ערכי. האם זה חלק מהתרבות שאנו רגילים בישראל? לא. האם זה משהו שנראה לא מובן בשעה כזאת של מצוקת סגל? לרובנו לא. אבל הוא הבוס ואלה הם דרכיו מהיום הראשון שרכש את מכבי. אני לא אומר שמוכן לגבות אותו בכל מחיר אבל מי אני שאצא נגדו בדבר שכזה כשאני יודע שזה האלף בית שלו מההתחלה. לא אומר שהוא צודק בוודאות. אבל יש לי קרדיט למי שהרים את המועדון מבור גדול ונותן ים בשביל לשמר אותו כמועדון מוביל מקצועית וערכית. 2. ההתנהלות מול השחקנים - כאן יש לי ביקורת עצומה כלפי מיץ. לא יכול להיות שאתה יודע שאין אתה חפץ בהם? אל תשאיר אותם באוויר.( וסורי האלמנט המשפטי נראה די ברור ולמכבי יש ככל הנראה את הכלים שלה להגיע למקום יחסית של וודאות שזה לא יילך למישור פלילי. וגם אם יש ספק? בשלב כזה אתה לא מחכה). מדובר בשחקנים שעשו המון טוב למועדון. היו נאמנים לו ועשו הכל בשבילו. לא מתנהלים כך מולם. תודיע להם מה שתודיע... אל תשאיר אדם שזאת פרנסתו באוויר גם ללא כל מה שציינו. כל החלטה יכולה להתקבל בצורה הגיונית חוץ מלגרום עוול לאנשים. וואלה? מי שמצפה משחניו לעמוד בקוד מוסרי? צריך להתנהל כלפיהם באותה הצורה. נאה דורש נאה מקיים. מדוע שחקנים אחרים שיש חוסר וודאות כלפיהם מקבלים סוג של הבהרות במהלך השנים?. לא תקין ומאכזב.
  4. לא צריך לעזור בכלום אבל תודה. ברגע שאנשים יגיעו עם התלונות המגובות במסמכים רפואיים נתחיל לפעול במישורים המשפטיים והתקשורתים הנדרשים. אגב מומלץ לכל אדם כאן שנפגע שיגיש בנוסף תלונה משטרתית. אם אכן יש כאן חבלה במזיד לכאורה יש גם את האלמנט הפלילי שהוא לא פחות חשוב.
  5. שלום אחים צהובים, בהמשך לדיון החשוב שנערך כאן בגין הפעלת הרמקול בעוצמה בטרנר שנטען כי היתה כאן יד מכוונת לכאורה במטרה לפגוע בשמיעתם של אוהדי מכבי הוחלט להרים את הכפפה. לא נשב בשקט עד שתבורר טענה מחרידה זאת שאם יש אמת בה מדובר במעשה פלילי נפשע כמו גם בגרימת נזק גופני שיש לתת את הדין בעבורו מכל הבחינות ע"י הגורמים האחראיים לכאורה. מספר אנשי משפט ותקשורת מהיציע ייעזרו לאוהדי מכבי שנפגעו מהמעשים הנ"ל לקבל את הסעדים להם הם זכאים לפי חוק. על כן נפתח משתמש נפרד כאן בפורום בשיתוף פעולה מהיר של הנהלת הפורום כמו גם תיבת מייל ייעודית. ראשית, על מנת להבין את נזקי הרעש השונים ולהבין אם יש קורלציה בין מה שאתם חוויתם/חווים למה שהיה באירועים המדוברים הרי קישור למסמך כללית בנידון נזקי רעש : https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.clalit.co.il/he/your_health/Preventive_medicine/Documents/noise.pdf&ved=2ahUKEwiC3LfPuavnAhUBIMUKHS_CCOEQFjAAegQIBBAB&usg=AOvVaw0k0_z8EjDQRkxZijEzc_Na במידה ואחד הסימפטומים המוזכרים הופיע אצלכם ו/או אצל קרוביכם שנכחו באירועים גשו להבדק ע"י רופא מומחה. זאת כדי שייאשר לכם האם באמת נגרם נזק זמני/תמידי ואת חומרתו. נא לשמור את התיעוד. נבקש מכל מי שהיה במשחקים המדוברים בטרנר וטוען כי נפגע מהאירועים הנ"ל לכתוב לנו למייל: YellowJustice4All@walla.co.il בריאות שלמה וסופ"ש צהוב כחול
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.