Jump to content

ItayZ

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. . לדעתי הסגל הקיים מספיק לקחת אליפות בליגה החלשה שלנו , אבל אנחנו יורים לעצמנו ברגליים בגלל כמה סיבות: א. עייפות - השחקנים נראים מהדקה הראשונה עייפים. לא עושים מספיק תנועה , משחק איטי ושקוף . ב. עצבים - השחקנים מאוד עצבניים ולכן פעולות פשוטות לא מצליחות. ג. חוסר התלהבות - פתחנו את העונה כמו אריות ועכשיו כאילו משחקים על 0-1 קטן ולא צריכים יותר.
  2. מאמן גדול שעשה עונה מדהימה . נעשה לו עוול נוראי שאחרי עונת דאבל נדירה פוטר לטובת חזרתו של אברהם גרנט. יהי זכרו ברוך .
  3. כמה כרטיסים נמכרו להיום , נראה שמתוך ה 4000 נשארו לא מעט.
  4. ברגע התחילו עם הפירו השחקנים הפסיקו לשחק . הרגו את הקבוצה !!! מה זה נתן ? פשוט מיותר
  5. לי יש תחושה שג׳ורדי מעורב , עזב את ברצלונה לא בשביל לשבת בבית
  6. יש מצב שג׳ורדי חוזר ? ברצלונה הודיעה: ג'ורדי קרויף יעזוב בסיום העונה הקטלונים הודיעו שהמנהל הספורטיבי של הקבוצה, אקס מכבי תל אביב, לא יחדש את חוזהו בתום העונה הנוכחית "בשל רצונו לצאת לאתגרים מקצועיים חדשים"
  7. מישהו יודע למה לא מאפשר לי באתר לאן להזמין כרטיס לילד לחצי גמר הגביע למרות שבפרסום יש מחיר מוזל עבור ילד ?
  8. בחזית של סמי עופר יש את בורגר סאלון - אחלה לילדים
  9. הם גם ככה מדורגים נמוך …לא נראה שמזיז להם . מה יתן להמשיך לדרג אותם נמוך ?
  10. לקראת מעבר דרמטי: רוסיה תפרוש מאופ''א, ותעבור להתאחדות האסיאתית חברי ההתאחדות לכדורגל של רוסיה יתכנסו מחר (שישי) לפגישה מיוחדת שבה ידונו על פרישה מאופ"א, התאחדות הכדורגל האירופאית, במטרה לעבור להתאחדות הכדורגל האסיאתית, ה-AFC. יכול להיות שבגלל זה הוא לא עוזב עדיין?
  11. משהו לא ברור לי עם מכירת הכרטיסים , לקראת המשחק היום נגד נס ציונה רציתי לרכוש 3 כרטיסים , ביום חמישי הם אזלו . מדי פעם נפתחו פה ושם כרטיסים (כפי שאני מבין מאנשים שהחזירו את הכרטיס של המנוי) בכל מקרה היום לא היו כרטיסים בכלל!!! גם אתמול בערב וגם הבוקר בדקתי ולא היו כרטיסים. עם תחילת המשחק חבר שלח לי הודעה שיש מלא מקומות סביבו. נכנסתי לאתר לאן ובאמת היו כרטיסים , גם ב 4-5 וגם ב 7-8. איך זה יכול להיות? לא הבנתי מכבי לא רוצים מגרש מלא ?
  12. אני חושב שצריך להיות גאים בשחקנים , נלחמו 120 דקות , כולם ירקו דם. דוידזדה במשחק ענק. השחקנים של ניס לא עמדו על הרגליים אבל הפעם לא היה מזל….. יאללה לטרוף את הליגה לנצל את העומס שיהיה על חיפה וב״ש ולפתוח פער עד נובמבר
  13. מיותר לגמרי הגליץ של גלזר. אין מה לעשות גליץ על ה 16. ב9 מתוך 10 פעמים זה נגמר בעבירה. מה גם שזה היה כדור אבוד , סאן מנחם עם ראש בקיר היה נתקל ב 4 שחקנים של מכבי . סתם מיותר וכואב!
  14. ממש בושה , אני עם 2 ילדים לא נתנו לי להכניס במבה ותפוציפס….במזנון מוכרים הכל . אעלק הוראת משטרה …נקווה שהחשמל לא יפול עוד פעם מגרש שכונה שלא ראוי לליגת העל
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.