Jump to content

המכביסטית15

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. מקבלים 3 וחוגגים כל הלילה. העיקר קוראים לעצמם מכבי משהו באמת לא בסדר עם האנשים האלה, מכון ויצמן דחוף יותר מאי פעם. לדעתי בשנה הבאה נוכל לדעת עד כמה הניצחון הזה גדול. זכור לי שדור פרץ ושחקנים נוספים דיברו על הניצחון בטרנר במחזור האחרון כשמשחק שהחזיר להם את הביטחון והאמונה שעונה הבאה הם לוקחים את האליפות. מנגד שחקני בש אמרו שהם לא באמת חגגו אליפות בסיום, וזה עוד היה כבר רישמי עם הנפת צלחת. לזה על הנייר צריך להיות את אותו האפקט. רק צריך איזה איביץ'... עדיף תרתי משמע
  2. וואו לא ראיתי. ידעתי שזה יגיע לזה בסןף. כבר קצת יותר משנה שיש הסלמה באלימות בין אוהדים. זה התחיל מקללות על הגדר לאורך כל המשחק (מה שפעם היה תמיד רק לאורך חלקים), המשיך עם כוסות ובדרבי האחרון גם לכיסאות משער 5. כל העונה זה הרגיש שרק עוד קצת ונגיע גם לזיקוקים האלה... רק שיהיה ברור שאני נגד עונשים קולטיביים לחלוטין וזה ממש לא הפיתרון. אבל זה שהאוהדים של כל הקבוצות מתכחשים שיש פה עליה באלימות לא מועילה לנו בשום צורה. מישהו פה עלול להיפגע אם לא נתעורר. חייבים להתחיל לתפוס את האנשים האלה ולהעיף אותם מהמגרשים לכל הפחות. כבר מתחילה לפחד להגיע למגרשים.
  3. הפתיע אותי מאוד לטובה. צריך לו צאנס במעט שנשאר מהעונה הזאת. אם יהיה טוב שיפתת את העונה עם מכבי, ואם לא ילך תמיד אפשר להשאיל לאיזה הפועל חיפה. לא צריך להיות בלחץ על השאלה יש זמן, אנחנו בלי אגפים בכלל ויכול להיות שאיכשהו הוא יתאים להיות שחקן משלים עונה הבאה.
  4. ברור הם משחקים על הנארטיב. להראות שלא אכפת להם מההפסד. למרות שבפועל רובם שונאים אותנו יותר מאשר אוהדים את חיפה
  5. שם גם בקושי חגגנו כי כמה ימים אחרי היה גמר גביע. לא נתנו לנו לחגוג יותר מידי. החגיגה האמיתית באותה עונה הייתה בגמר גביע.
  6. בדיוק. וזאת הייתה עוד אליפות רישמית עם הנפת צלחת... הם באמת אנשים הזויים הפסקתי לנסות להבין אותם. קרינג' אחד גדול.
  7. עדכון: עדיין בלופ. נראה כמה עונות יגמרו עד שיבינו את זה.
  8. בדיוק ראיתי שגם פירסמו הודעה תודה :) רק שכנראה בזמן הזה כל הכרטיסים נמכרו חחח
  9. אנסה תודה! יש מצב שאתה יודע איפה אוהדי מכבי יושבים?
  10. מישהו יודע איפה אפשר לקנות כרטיס למשחקים במדריד?
  11. טוב אני כבר יודעת מה יהיה הרגע המרגש של המשחק. זהבי מחליף חולצה עם שחקן של מכבי בסיום
  12. אפשר גם במקום נחמיאס לא חייב בנוסף... הזוי בעייני שהוא לא פותח.
  13. אוי בלטקסה ונחמיאס. איזה שילוב מה עם ייני אני לא מצליחה להבין למה הוא לא פותח כבלם. תפור למשחק כזה במיוחד. וגולסה למשחק כזה גם חובה... חבל מאוד. זה נראה גמור הגנתית עוד לפני שהתחיל. אבל אהבתי שהוא העלה גם את פריצה וגם את יובאנוביץ הפעם בהרכב. לפחות זה.
  14. תהיה בטוח שזה אותם אנשים ששרים את שיר האונס... ככה שאני בלשון המעטה לא מקנאה בה בסיטואציה הזאת. מלחיץ מאוד. זה לא מייצג את הקהל שלנו אבל אנחנו צריכים להיזהר. מתחילים להתקרב יותר מידי לביתר.
  15. באמת שמגיע להם כל הכבוד על הבגרות אתמול. אני הייתי בטוחה שיזרקו אבוקות, ושמחתי שלא מתוך תקווה שזאת דרך יציאה "מהמלחמה" הבלתי נגמרת מול המשטרה. כי אנחנו כבר תקופה בלופ רציני. הם לא מאשרים, זורקים אבוקות בתגובה וחוזר חלילה. אולי אחרי שהם ראו את הפועל זורקים ואותנו לא, הם יאשרו לנו בפעם הבאה. התגעגעתי מאוד לפריסה מושקעת, מעניין מתי זה יקרה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.