Jump to content

doroh

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

658 profile views
  1. רז שלמה אם לא עידו שחר היה המצטיין. משחק אדיר שלו. חילוץ ענק בגול השלישי. יוריס לא הפסיק לרוץ למרות שלא היה מדוייק. לא אהבתי את המשחק של תורג'מן. היה חלש היום.
  2. פעם שניה נגד חיפה שאתה מוציא את יוריס חילוף ראשון והורס את כל המשחק ההתקפי של הקבוצה. לא היה שום שחקן שיעביר כדור מהקישור להתקפה. מדאיג מאוד מאוד הקיפאון של רובי וחוסר התגובה למה שקורה במגרש.
  3. שיפוט טוב מאוד היום. הכי טוב שזכור לי העונה. הצהובים כולם מוצדקים לדעתי. משחק מחפיר. אדישות בלתי נסבלת של כולם אולי חוץ מגבי זאדה ודור. לא מצליח להבין איך עולים למשחק בצורה כזאת. איך לא טורפים את הדשא מההתחלה, ממש שיחקו בהליכה ה20 דקות הראשונות התעצבנתי כמו שלא התעצבנתי הרבה זמן.
  4. שיפוט מהגרועים שראיתי. אדום של אלף אחוז בעבירה על ייני שאפילו השדרים בספורט5 לא יכלו להתעלם. מיליון צהובים כולל צהוב שני בעבירה לפני הפציעה של סבוריט. פשוט שופט גרוע ומכור.
  5. תורגמן עם נקע בקרסול ולא ישחק. קין יחזור למערך הרגיל בעקבות כך. אתם מבינים כמה זה הזוי שאין לנו עוד חלוץ בסגל למקרה של פציעה??? שצריך לשנות מערך בגלל שחקן אחד.
  6. האמת קשה לי עם זה אחי. היה כל כך הרבה הזדמנויות לשלב אותם במהלך העונה ולא עשו את זה וזה על רובי. במשחק הזה ספציפית לא הייתי הולך על מהלך כזה.
  7. הבעיה שהשחקנים האלה לא ראו דקות כל העונה והם לא בכושר.
  8. אני דווקא חושב שהפועל ירושלים מתנהלת בצורה הגיונית ואין מה לבוא אליהם בטענות. הם יכלו בקלות להתחיל מכירה פומבית ומי שתשלם יותר תזכה. הם בחרו להישאר עם המחיר שקבעו וכל הכבוד להם. אין שום קשר למושאלים. ואתה שוכח שמושאלים זה אינטרס שלך שהם יתנו דקות משחק לצעירים לא פחות משלהם.
  9. לפי רז אמיר בטוויטר מכבי ממש לקחו קשה את זה שקאסה לא הגיע. יש גם ביקורת פנימית במכבי. מהמר שזה על מיץ. עוקבים אחרי השחקן מגיל 14 בערך ומחכים להזדמנות לעסקה טובה. רק אחרי שחיפה הציעו מכבי הבינו שהם בבעיה וניסו בעצמם. זאת לא התנהלות של קבוצה עם שאיפות ויסלחו לי מעריציו העיוורים של מיץ'. אתה רוצה שחקן? תקנה אותו. מכבי זה לא ביזנס. מאחל כבר ליום שההוא היווני עם המשקפיים יעלם מחיינו.
  10. דל"פ ענק: עולה בהרכב ראשון. המשחק הזה לא סתם משחק. אם אתה נותן להם כמה חתיכות גם אם הם בהרכב שני כל המומנטום מתהפך. אם אתה מפסיד חס וחלילה אתה נכנס לבור מבחינה מוראלית שאני לא חושב שאתה יכול לצאת ממנו. משחק מאוד מאוד חשוב לדעתי.
  11. אתן את השנקל שלי על כל הפרשה הזאת. לדעתי עושים מזה הרבה יותר ממה שזה ונופלים לכל הפסטיבל תקשורת המגוחך הזה על ילד שאף אחד לא ראה. המצב פשוט מאוד, במכבי קישור עמוס מאוד, בחיפה בכלל לא ועם פציעת ג'אבר הוא יכול להיכנס להרכב באופן מיידי. בחר חיפה כי הוא רוצה לשחק. עשה בשכל. צריך להתמקד בעמדות שאנחנו באמת צריכים ולא במשחקי כוחות עם חיפה.
  12. ‏‎עתידות למחר: קאסה חותם במכבי חיפה, שלל כותרות על מבצע ההחתמה הסודי של אלברמן ודגו ויכולות השכנוע. בנוסף כתבות על החלטה נכונה שעשה השחקן שחיפה הבטיחה שישולב באופן מיידי ובמכבי רובי לא משתמש בספסל. מכבי חיפה עם סרטון חתימה שעוקץ את מכבי תל אביב. ניסן קסיאס ויגאל גולדשטיין בכתבות בספורט 5 ששוב הוכח מי הקבוצה הכי גדולה בישראל. השחקן אומר בחתימה שמכבי הציעו לו יותר כסף אבל הוא אוהד חיפה מילדות ורצה רק חיפה וחלום שלו לשחק בסמי עופר מול 30 אלף צופים. בפורום שלל הודעות שטוב שלא הגיע ולא שווה את הסכום ועקצו את יענקלה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.