Jump to content

אסף90

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About אסף90

  • Birthday 06/04/1990

Recent Profile Visitors

308 profile views
  1. החסימות אמורות להשתחרר בסביבות השעה 16.
  2. יש היום מחאות/הפגנות/חסימות כבישים מתוכננות ?
  3. יש עדיין צורך בתו ירוק או שביטלו את זה? הלכתי לאיבוד עם כל ההנחיות.
  4. שלחתי מייל למכבי, זו התשובה שקיבלתי: " החברות בFOREVER מתחדשת אוטומטית מדי שנה ואנו שולחים התראה של 30 יום כחוק לפני החיוב כדי ליידע. החיוב מתבצע מאמצעי התשלום שבו שילמת כאשר רכשת את החברות, במידה ולא תרצה נא לשלוח לנו פרטים מלאים כדי לבטל". לידיעת מי שלא רוצה לחדש.
  5. אצלי זה הגיע לספאם, לא הבנתי איך זה מחודש אוטומטית בכלל? קיבלתי את זה כהטבה שנה שעברה כי הזמנתי כרטיס אשראי, מאיזה כרטיס הם יחייבו את זה?
  6. גול באשמה ישירה שלו הוא פשוט עזב את החלוץ שלהם היפני, שכחתי את שמו
  7. בתור מחליף למאור קנדיל זה אמור להספיק.. מה שאמור להדאיג אותנו יותר זה שאופיר דוידזאדה הפך לשחקן הרכב. הוא לא קשור לענף, הגול השני שחטפנו באשמתו הישירה, פשוט נעמד ברחבה במקום להמשיך עם השחקן, הזוי אין לזה הסבר. להריץ את בלטקסה במקומו, ויש את סבוריט שהוא מעולה בתפקיד הבלם ולא פחות מעולה בתפקיד המגן השמאלי.
  8. איך גאנם חלוץ טופ? תכונות של חלוץ זה להבקיע גולים, מה שידוע לי לא חושב שיש לו יותר משני גולים העונה (תקנו אותי אם אני טועה). באר שבע קונה כל מה שזז או כל מה שמכבי רוצה ולא יכולה להרשות לעצמה בגלל הפייר פלי, לא חושב שיש לגאנם מה לתרום במכבי וגם בהתחשב בזה שהוא יגיע כחלוץ שלישי. מזכיר את סוג הרכישות שג'ורדי היה מבצע (שגיב יחזקאל וכו'), טוב מאוד שלא קנו את גאנם, עדיף לתת לאחד משחקני הנוער את הקרדיט מלשלם סכום אסטרונומי על חלוץ לא מוכח שלא הגיע עדיין ל10 שערי ליגה במצטבר.
  9. שופט הכי עלוב בליגה, אין לו כח לרוץ אחרי שחקנים אז הוא מעכב את המשחק כמה שיותר, לפני שהמשחק התחיל כבר ידעתי שהולך להיות פה שיפוט בדיחה. לא מבין את ההחלטות על שיבוץ השופט הכי אנטי כדורגל למשחק שאמור להיות הכי כדורגל. לא שהוא אנטי מכבי הוא פשוט אנטי כדורגל.
  10. הרכבת חזור מחיפה עוצרת באוניברסיטה? ראיתי שמישהו רשם לפני כמה ימים שהיא עצרה רק בסבידור למרות שבאתר של הרכבת רשום שהיא כן עוצרת באוניברסיטה.
  11. אהלן, אני מנסה לקנות כרטיס למשחק של פסז' בליגת האלופות נגד גלאטסריי, יש למישהו אתר טוב ואמין לקנות ממנו? ניסיתי דרך האתר הרשמי שלהם וזה לא מסתדר.
  12. המלצות לשחקנים באולטימייט מהליגה האיטלקית? או שאני היחיד שבונה כל קבוצה מהליגה הזאת?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.